Lekker die kauwgom?quote:
Al heel snel! Een vriend van jou stuurde een berichtje en organiseert een welkomstfeestje voor je. Hij kan zelf niet komen maar hij wilde er wel een knallende fuif van maken, schreef hij. Ene Ridouan? (Volgens mij is een typfoutquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
Mensen ik kom weer in Nederland wonen!!Wanneer is de volgende meet?
Deze SC is kwaliteit SCquote:
Wel okay, maar ik ga zo toch maar aan een echte maaltijdquote:
Tijd gaat snel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:12 schreef H_T het volgende:
Ik krijg net een mail van de vakbond dat ik bijna de AOW-gerechtigde leeftijd heb bereikt. Dan zijn die laatste 30 jaar voorbij gevlógen
Altijd een warm bad hierquote:
Zelfs als het niet lukt om kabinet te vormen tot 2026, dan hebben we gewoon in 2026 Tweede Kamer verkiezingen. Tenzij er eerder verkiezingen worden uitgeschreven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd gaat snel.![]()
Het jaar is 2054 en PVV, VVD, NSC en BBB hebben bijna de onderhandelingen voor het eerste kabinet Wilders afgerond.
Ben je naar Griekenland verhuisd?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:12 schreef H_T het volgende:
Ik krijg net een mail van de vakbond dat ik bijna de AOW-gerechtigde leeftijd heb bereikt. Dan zijn die laatste 30 jaar voorbij gevlógen
Het weer en de hele borden suggereren van niet!quote:
Och ja, korte nachten trek ik wel als ze niet te vaak voorkomen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Korte nacht wel, afgaande op dit topicDat houd ik niet vol
Heb je die nummer 2 daar wel even hard om uitgelachen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:52 schreef H_T het volgende:
Pubquiz gespeeld en gewonnenmet een ietwat chanante voorsprong van 11 punten op de nummer 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |