Gefredliciteerd!quote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:
Tevens is dit met de gelegenheid om te juichen voor MVDP en Feyenoord een prima manier om mijn 42-jarig jubileum te vieren.
Betekent dit ook dat je veilig op je bestemming bent?quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Betekent dit ook dat je veilig op je bestemming bent?
42+1 klinkt wel alsof hij gister had moeten bevallenquote:Op maandag 22 april 2024 07:25 schreef Yesse het volgende:
Hoera 42+1 dag voor @:Fred_B
Is het al weekend?
Dat zou wel een plottwist zijnquote:Op maandag 22 april 2024 08:14 schreef Meke het volgende:
[..]
42+1 klinkt wel alsof hij gister had moeten bevallen
Nee, was het maar zo’n feestquote:Op maandag 22 april 2024 07:25 schreef Yesse het volgende:
Hoera 42+1 dag voor @:Fred_B
Is het al weekend?
Hahahaquote:Op maandag 22 april 2024 08:14 schreef Meke het volgende:
[..]
42+1 klinkt wel alsof hij gister had moeten bevallen
Ben je nog niet eens geboren, zijn ze je al aan het heujenquote:Op maandag 22 april 2024 12:42 schreef Yesse het volgende:
42+1 is ook wel echt randje dat ze nog toelaten![]()
Ik ben met 43 weken geborenquote:Op maandag 22 april 2024 12:42 schreef Yesse het volgende:
42+1 is ook wel echt randje dat ze nog toelaten![]()
quote:
Vandaar natuurlijk de verwarring over je verjaardagenquote:
Bedankt voor deze informatiequote:Op maandag 22 april 2024 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
Jullie willen allemaal weten dat ik net m'n belastingaangifte heb gedaan.
Geen dank, ik weet dat jullie graag op de hoogte zijn.quote:Op maandag 22 april 2024 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie
En levert het ook nog wat leuks op?quote:Op maandag 22 april 2024 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
Heb ik ook gedaan. Maar niet die van mezelfquote:Op maandag 22 april 2024 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
Dank u!quote:Op maandag 22 april 2024 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
Was het zo doorzichtig.quote:Op maandag 22 april 2024 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Meteen weer achter het geld aan hè, jij. Beetje lief glimlachen...
Jaa ik zag hetquote:Op maandag 22 april 2024 17:29 schreef H_T het volgende:
@:Em31 vanaf donderdag heeft de Lidl Spaanse week, dus dan kan je weer pasteis de nata inslaan
Nee hoor, in de folder staat er keurig bij dat het volgens Portugees recept is.quote:Op maandag 22 april 2024 17:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa ik zag hetHet kan ze ook niets meer schelen dat die dingen nu onder Spaanse week vallen he.
Ja ik bedoelde dat ‘ontdek de smaak van Spanje’ er in het groot boven.quote:Op maandag 22 april 2024 17:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor, in de folder staat er keurig bij dat het volgens Portugees recept is.
Op dezelfde manier is het nu Hollandse week en dus verkopen ze macaroni. Oma's macaroni. En mijn oma maakte echt behoorlijk smerige macaroni
@Strani dit is misschien iets voor jou.quote:Op maandag 22 april 2024 17:29 schreef H_T het volgende:
@:Em31 vanaf donderdag heeft de Lidl Spaanse week, dus dan kan je weer pasteis de nata inslaan
Waarom noemen ze het dan niet Iberische week?quote:Op maandag 22 april 2024 17:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor, in de folder staat er keurig bij dat het volgens Portugees recept is.
Op dezelfde manier is het nu Hollandse week en dus verkopen ze macaroni. Oma's macaroni. En mijn oma maakte echt behoorlijk smerige macaroni
Omdat Tante Jans of nichtje Samantha niet begrijpt wat daarmee bedoeld wordt.quote:Op maandag 22 april 2024 17:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het dan niet Iberische week?
Ik heb zeer weinig respect voor zowel tante Jans als nichtje Samantha.quote:Op maandag 22 april 2024 17:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat Tante Jans of nichtje Samantha niet begrijpt wat daarmee bedoeld wordt.
Ach ja, er zijn ook genoeg Nederlanders die niet eens echt weten wat paella is.quote:Op maandag 22 april 2024 17:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat Tante Jans of nichtje Samantha niet begrijpt wat daarmee bedoeld wordt.
Dat was altijd wel zo, maar nu ineens niet meer.quote:Op maandag 22 april 2024 17:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Krijg je het daar Iberisch benauwd van?quote:Op maandag 22 april 2024 17:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja dat was honderd jaar geleden nog heel anders natuurlijkquote:Op maandag 22 april 2024 15:39 schreef Yesse het volgende:
[..]Ze kunnen je niet dwingen maar tegenwoordig wordt je na 42 weken ernstig geadviseerd in te leiden
![]()
En hoe vond je het?quote:Op maandag 22 april 2024 18:32 schreef H_T het volgende:
Mede geholpen door enkele positieve recensies hier ga ik zo butter chicken maken
Lekkerquote:
Ik kan me niet herinneren het überhaupt ooit met prei erin gegeten te hebben eigenlijk.quote:Op maandag 22 april 2024 21:39 schreef H_T het volgende:
Misschien was twee preien erin verwerken wel wat veel van het goede ook
Het is vast niet de traditionele optie, maar het leek me wel een smakelijke toevoegingquote:Op maandag 22 april 2024 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren het überhaupt ooit met prei erin gegeten te hebben eigenlijk.
Ja, meestal zit er geloof ik alleen de tomaat voor de saus in als groente (hooguit nog een uitje) en dan iets ernaast.quote:Op maandag 22 april 2024 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is vast niet de traditionele optie, maar het leek me wel een smakelijke toevoegingEentje leek me wat karig toen ik in de supermarkt was, en eenmaal in de wok leek twee toch wat veel
Ik had heel lui een pot saus gekochtquote:Op maandag 22 april 2024 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, meestal zit er geloof ik alleen de tomaat voor de saus in als groente (hooguit nog een uitje) en dan iets ernaast.
Ik zou er waarschijnlijk ook wel iets in willen, al zou ik zelf niet direct voor prei gaan (maar ik ben dan ook niet echt een fan van prei. Niet dat ik het niet lekker vind of zo, maar het is me wel al snel te veel)
Recepten op potten (en pakjes, zakjes, doosjes, &c) dienen dan ook nooit vertrouwd te worden imo.quote:Op maandag 22 april 2024 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had heel lui een pot saus gekochtVolgens die pot moest er nog 500 gram vlees, vis of groente bij, dus ik had wat kip (duh) en verder aangevuld met prei en een ui. Ik was meer ui van plan, maar met zoveel prei leek me dat beter van niet
Qua hoeveelheid lijkt het me wel aardig te kloppenquote:Op maandag 22 april 2024 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Recepten op potten (en pakjes, zakjes, doosjes, &c) dienen dan ook nooit vertrouwd te worden imo.![]()
Misschien dat het vooral als poging bedoeld was om ook een plantaardige versie als optie te bieden, ik kan me best voorstellen dat met de juiste paddestoelen een butter mushroom prima zou werken eigenlijk (met ook een plantaardig alternatief voor boter en yoghurt en zo natuurlijk).
Wat was de blessure eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren weer voor het eerst sinds twee maanden gebadmintond. Bij de backhand slagen voelde ik nog wel mijn blessure. Morgen naar de fysio voor het vervolg.
Korte nacht wel, afgaande op dit topicquote:Op dinsdag 23 april 2024 04:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik kan er wel weer even tegenaan.![]()
Tot de koffiepauze iig.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:49 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een belafspraak met het UWV, want ze willen wederom weten hoe het met me gaat. Ik wacht nu al 50 minuten. Zo graag willen ze het dus ook weer niet weten.
Heel herkenbaar als je een telefonische afspraak hebt met het ziekenhuis. Dan bellen gerust een half uur laterquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:49 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een belafspraak met het UWV, want ze willen wederom weten hoe het met me gaat. Ik wacht nu al 50 minuten. Zo graag willen ze het dus ook weer niet weten.
Oh ja ouch. Heeft het ook te maken met het badminton denk je?quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
elleboogblessure (tenniselleboog)
ja, gebeurde na/tijdens toernooi.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja ouch. Heeft het ook te maken met het badminton denk je?
Het is inmiddels een uur later. Ik vraag me af of ze verwachten dat ik de hele dag naar m'n phone blijf staren. Ik mag dan wel geen baan hebben momenteel, maar ik heb wel degelijk andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heel herkenbaar als je een telefonische afspraak hebt met het ziekenhuis. Dan bellen gerust een half uur later
Dit is een test van ze om te zien hoe je omgaat met teleurstellingenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:49 schreef Cyan9 het volgende:
En heb je ze inmiddels gesproken? Je hebt ze toch wel even de huid volgescholden he?quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is inmiddels een uur later. Ik vraag me af of ze verwachten dat ik de hele dag naar m'n phone blijf staren. Ik mag dan wel geen baan hebben momenteel, maar ik heb wel degelijk andere dingen te doen.
Energiebesparing. Waarom heb je überhaupt drie beeldschermen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom gaat mijn derde beeldscherm uit als ik mijn tweede beeldscherm aan doe.
Om te werken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Energiebesparing. Waarom heb je überhaupt drie beeldschermen?
We zijn twee uur verder, en ik ben nog steeds niet gebeld.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
En heb je ze inmiddels gesproken? Je hebt ze toch wel even de huid volgescholden he?
Zelf bellen een optie?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We zijn twee uur verder, en ik ben nog steeds niet gebeld.
Dan moet ik via het centrale nummer van het UWV Groningen opzoek naar de contactgegevens van desbetreffende medewerker. Het is goed, ze houden zich maar lekker aan hun eigen afspraken.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We zijn twee uur verder, en ik ben nog steeds niet gebeld.
Ik heb nu wel een bericht gekregen waarin ik me moet verantwoorden waarom ik niet aanwezig/bereikbaar was voor de afspraak. Ik heb in hele nette verwoording terug gestuurd dat het UWV hier hun eigen afspraak niet nakomt en dat ik het niet op prijs stel dat er nu geïmpliceerd wordt dat het aan mij ligt.quote:
Zul je zien dat ze zo nog bellenquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een bericht gekregen waarin ik me moet verantwoorden waarom ik niet aanwezig/bereikbaar was voor de afspraak. Ik heb in hele nette verwoording terug gestuurd dat het UWV hier hun eigen afspraak niet nakomt en dat ik het niet op prijs stel dat er nu geïmpliceerd wordt dat het aan mij ligt.
Dan mogen ze hopen dat ik niet in de auto zit, want ik moet zo echt even weg.quote:
Dat meen je….. Wat een prutsers zeg.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een bericht gekregen waarin ik me moet verantwoorden waarom ik niet aanwezig/bereikbaar was voor de afspraak. Ik heb in hele nette verwoording terug gestuurd dat het UWV hier hun eigen afspraak niet nakomt en dat ik het niet op prijs stel dat er nu geïmpliceerd wordt dat het aan mij ligt.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk hun volgende bericht met smart tegemoet.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat meen je niethet blijft met tijden toch een onbenullig zooitje daar he.
De opmerking waarvan je wist dat die ging komen.quote:
Hij mocht de strafeis thuis afwachten, maar daar had ie blijkbaar geen zin in.quote:
Misschien kan je daar aan de slag.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk hun volgende bericht met smart tegemoet.
Deze was wel erg makkelijk jaquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
De opmerking waarvan je wist dat die ging komen.
Gezellig.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
Mensen ik kom weer in Nederland wonen!!Wanneer is de volgende meet?
Hehe dat werd tijdquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef Strani het volgende:
Nou spannend, vanavond weten we of St. Pedro er goed voor staat in Spanje. Als ze zaterdag niet winnen dan kom ik weer in Nederland wonen.
Snap ik.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk hun volgende bericht met smart tegemoet.
Leuk dat je erover begint! Ik heb laatst een oud meettopic uit het slop getrokken daarvoorquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |