Energiebesparing. Waarom heb je überhaupt drie beeldschermen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom gaat mijn derde beeldscherm uit als ik mijn tweede beeldscherm aan doe.
Om te werken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Energiebesparing. Waarom heb je überhaupt drie beeldschermen?
We zijn twee uur verder, en ik ben nog steeds niet gebeld.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
En heb je ze inmiddels gesproken? Je hebt ze toch wel even de huid volgescholden he?
Zelf bellen een optie?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We zijn twee uur verder, en ik ben nog steeds niet gebeld.
Dan moet ik via het centrale nummer van het UWV Groningen opzoek naar de contactgegevens van desbetreffende medewerker. Het is goed, ze houden zich maar lekker aan hun eigen afspraken.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We zijn twee uur verder, en ik ben nog steeds niet gebeld.
Ik heb nu wel een bericht gekregen waarin ik me moet verantwoorden waarom ik niet aanwezig/bereikbaar was voor de afspraak. Ik heb in hele nette verwoording terug gestuurd dat het UWV hier hun eigen afspraak niet nakomt en dat ik het niet op prijs stel dat er nu geïmpliceerd wordt dat het aan mij ligt.quote:
Zul je zien dat ze zo nog bellenquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een bericht gekregen waarin ik me moet verantwoorden waarom ik niet aanwezig/bereikbaar was voor de afspraak. Ik heb in hele nette verwoording terug gestuurd dat het UWV hier hun eigen afspraak niet nakomt en dat ik het niet op prijs stel dat er nu geïmpliceerd wordt dat het aan mij ligt.
Dan mogen ze hopen dat ik niet in de auto zit, want ik moet zo echt even weg.quote:
Dat meen je….. Wat een prutsers zeg.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een bericht gekregen waarin ik me moet verantwoorden waarom ik niet aanwezig/bereikbaar was voor de afspraak. Ik heb in hele nette verwoording terug gestuurd dat het UWV hier hun eigen afspraak niet nakomt en dat ik het niet op prijs stel dat er nu geïmpliceerd wordt dat het aan mij ligt.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk hun volgende bericht met smart tegemoet.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat meen je niethet blijft met tijden toch een onbenullig zooitje daar he.
De opmerking waarvan je wist dat die ging komen.quote:
Hij mocht de strafeis thuis afwachten, maar daar had ie blijkbaar geen zin in.quote:
Misschien kan je daar aan de slag.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk hun volgende bericht met smart tegemoet.
Deze was wel erg makkelijk jaquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
De opmerking waarvan je wist dat die ging komen.
Gezellig.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
Mensen ik kom weer in Nederland wonen!!Wanneer is de volgende meet?
Hehe dat werd tijdquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef Strani het volgende:
Nou spannend, vanavond weten we of St. Pedro er goed voor staat in Spanje. Als ze zaterdag niet winnen dan kom ik weer in Nederland wonen.
Snap ik.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk hun volgende bericht met smart tegemoet.
Leuk dat je erover begint! Ik heb laatst een oud meettopic uit het slop getrokken daarvoorquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |