Gefredliciteerd!quote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:
Tevens is dit met de gelegenheid om te juichen voor MVDP en Feyenoord een prima manier om mijn 42-jarig jubileum te vieren.
Betekent dit ook dat je veilig op je bestemming bent?quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Betekent dit ook dat je veilig op je bestemming bent?
42+1 klinkt wel alsof hij gister had moeten bevallenquote:Op maandag 22 april 2024 07:25 schreef Yesse het volgende:
Hoera 42+1 dag voor @:Fred_B
Is het al weekend?
Dat zou wel een plottwist zijnquote:Op maandag 22 april 2024 08:14 schreef Meke het volgende:
[..]
42+1 klinkt wel alsof hij gister had moeten bevallen
Nee, was het maar zo’n feestquote:Op maandag 22 april 2024 07:25 schreef Yesse het volgende:
Hoera 42+1 dag voor @:Fred_B
Is het al weekend?
Hahahaquote:Op maandag 22 april 2024 08:14 schreef Meke het volgende:
[..]
42+1 klinkt wel alsof hij gister had moeten bevallen
Ben je nog niet eens geboren, zijn ze je al aan het heujenquote:Op maandag 22 april 2024 12:42 schreef Yesse het volgende:
42+1 is ook wel echt randje dat ze nog toelaten![]()
Ik ben met 43 weken geborenquote:Op maandag 22 april 2024 12:42 schreef Yesse het volgende:
42+1 is ook wel echt randje dat ze nog toelaten![]()
quote:
Vandaar natuurlijk de verwarring over je verjaardagenquote:
Bedankt voor deze informatiequote:Op maandag 22 april 2024 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
Jullie willen allemaal weten dat ik net m'n belastingaangifte heb gedaan.
Geen dank, ik weet dat jullie graag op de hoogte zijn.quote:Op maandag 22 april 2024 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie
En levert het ook nog wat leuks op?quote:Op maandag 22 april 2024 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
Heb ik ook gedaan. Maar niet die van mezelfquote:Op maandag 22 april 2024 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
Dank u!quote:Op maandag 22 april 2024 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
Was het zo doorzichtig.quote:Op maandag 22 april 2024 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Meteen weer achter het geld aan hè, jij. Beetje lief glimlachen...
Jaa ik zag hetquote:Op maandag 22 april 2024 17:29 schreef H_T het volgende:
@:Em31 vanaf donderdag heeft de Lidl Spaanse week, dus dan kan je weer pasteis de nata inslaan
Nee hoor, in de folder staat er keurig bij dat het volgens Portugees recept is.quote:Op maandag 22 april 2024 17:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa ik zag hetHet kan ze ook niets meer schelen dat die dingen nu onder Spaanse week vallen he.
Ja ik bedoelde dat ‘ontdek de smaak van Spanje’ er in het groot boven.quote:Op maandag 22 april 2024 17:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor, in de folder staat er keurig bij dat het volgens Portugees recept is.
Op dezelfde manier is het nu Hollandse week en dus verkopen ze macaroni. Oma's macaroni. En mijn oma maakte echt behoorlijk smerige macaroni
@Strani dit is misschien iets voor jou.quote:Op maandag 22 april 2024 17:29 schreef H_T het volgende:
@:Em31 vanaf donderdag heeft de Lidl Spaanse week, dus dan kan je weer pasteis de nata inslaan
Waarom noemen ze het dan niet Iberische week?quote:Op maandag 22 april 2024 17:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor, in de folder staat er keurig bij dat het volgens Portugees recept is.
Op dezelfde manier is het nu Hollandse week en dus verkopen ze macaroni. Oma's macaroni. En mijn oma maakte echt behoorlijk smerige macaroni
Omdat Tante Jans of nichtje Samantha niet begrijpt wat daarmee bedoeld wordt.quote:Op maandag 22 april 2024 17:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het dan niet Iberische week?
Ik heb zeer weinig respect voor zowel tante Jans als nichtje Samantha.quote:Op maandag 22 april 2024 17:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat Tante Jans of nichtje Samantha niet begrijpt wat daarmee bedoeld wordt.
Ach ja, er zijn ook genoeg Nederlanders die niet eens echt weten wat paella is.quote:Op maandag 22 april 2024 17:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat Tante Jans of nichtje Samantha niet begrijpt wat daarmee bedoeld wordt.
Dat was altijd wel zo, maar nu ineens niet meer.quote:Op maandag 22 april 2024 17:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Krijg je het daar Iberisch benauwd van?quote:Op maandag 22 april 2024 17:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja dat was honderd jaar geleden nog heel anders natuurlijkquote:Op maandag 22 april 2024 15:39 schreef Yesse het volgende:
[..]Ze kunnen je niet dwingen maar tegenwoordig wordt je na 42 weken ernstig geadviseerd in te leiden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |