Daar was ik ook erg verbaasd over toen die een keer in een recap van de winnaars zat. Ik dacht dat dat een grap wasquote:Op woensdag 24 april 2024 20:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader was helemaal verbaast over het nummer van Estland 2001. Hoe heeft dat kunnen winnen?
Blijft vreemd, hoewel ik de winnende van Letland nog een hele tik erger vind. Misschien wel m'n minst favoriete winnaar.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar was ik ook erg verbaasd over toen die een keer in een recap van de winnaars zat. Ik dacht dat dat een grap was![]()
Ik deel in je smart. Halve nacht wakker gelegen met een kriebelhoest…quote:Op donderdag 25 april 2024 06:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb niet goed geslapen en tevens ben ik bijna mijn stem kwijt
Ik ga om 8 uur strepsils halen bij de Appie. Vandaag ga ik thuiswerken.quote:Op donderdag 25 april 2024 06:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik deel in je smart. Halve nacht wakker gelegen met een kriebelhoest…
Jij ook beterschapquote:Op donderdag 25 april 2024 06:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik deel in je smart. Halve nacht wakker gelegen met een kriebelhoest…
Tijd voor een andere naam in de TT?quote:
Wat een prutsersquote:Op woensdag 24 april 2024 20:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een tweede bericht waarin ze vroegen waarom ik de afspraak niet ben nagekomen, maar nu persoonlijk van de gene met wie ik een gesprek zou hebben.
Waar heb je het over meid? Ik ben vijfentwintig geworden.quote:Op donderdag 25 april 2024 08:47 schreef Meke het volgende:
Gefeliciteerd @:cyan9![]()
![]()
Welkom bij de club van DRIEËNDERTIG-jarigen
In dat geval gefeliciteerd met mijn spiegelleeftijd!quote:Op donderdag 25 april 2024 10:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waar heb je het over meid? Ik ben vijfentwintig geworden.
Ik ook, ooitquote:Op donderdag 25 april 2024 10:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waar heb je het over meid? Ik ben vijfentwintig geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |