Hier de info over de meest recente locatiequote:
De bblink. Codes hoef je alleen te knippen en plakkenquote:Op maandag 11 maart 2024 16:10 schreef Bzzzzp het volgende:
https://imgur.com/1PHwlnQ
[ afbeelding ]
Uuuhh ben niet nerd genoeg denk ik….
quote:Op maandag 11 maart 2024 16:10 schreef Bzzzzp het volgende:
Uuuhh ben niet nerd genoeg denk ik…. Wil iemand met de foto’s?
Ik heb hem speciaal voor de Friezen in Friesland gelaten!
Dit zijn linkjes naar een pagina en niet naar de foto zelf.quote:[b]Op maandag 11 maart 2024 16:10 schreef Bzzzzp het volgende:
https://imgur.com/1PHwlnQ
https://imgur.com/RY4NzS1
https://imgur.com/KSC3cLe
Uuuhh ben niet nerd genoeg denk ik…. Wil iemand met de foto’s?
Ik heb hem speciaal voor de Friezen in Friesland gelaten!
Gewoon een afbeeldingsextensie achter de URL plakken.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit zijn linkjes naar een pagina en niet naar de foto zelf.
Ik kan echt zeer weinig met imgur on die reden..
Daarom gebruik ik imgbb.
En het grote voordeel van imgbb is dat je meerdere fotos in een keer kan doenquote:Op maandag 11 maart 2024 16:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit zijn linkjes naar een pagina en niet naar de foto zelf.
Ik kan echt zeer weinig met imgur on die reden..
Daarom gebruik ik imgbb.
Hobbeltje verder en je zit in Zwitserlandquote:Op maandag 11 maart 2024 17:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Imgur heeft ook gewoon een BB-code deelbare link die de uploader hier kan gebruiken
Anyway, Pingjum, leuke verplaatsing!
Ja! Maar daar was die al geweest!quote:Op maandag 11 maart 2024 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hobbeltje verder en je zit in Zwitserland
Daar heb ik hem ooit opgepikt, om al liftend naar Kornwerderzand te gaan en hem daar neer te leggen.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:46 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ja! Maar daar was die al geweest!![]()
Van Sexbierum naar Wijnaldum was ook leuk maar daar was die ook al geweest..
Daar hebben we een hapje gedaan (voorheen restaurant Zurich) voor de dijk op te rijden.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hobbeltje verder en je zit in Zwitserland
Jij zegt het, ik dacht het.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:07 schreef Light het volgende:
Dus ZUIDwest-Friesland is te noordelijk, en NOORD-Brabant is te zuidelijk. Lekker logisch allemaal.
Over het bruggetje denk ik?quote:Op maandag 11 maart 2024 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
Heb daar nog wel eens gefietst toen ik van Den Helder naar Leeuwarden fietste.
Ik heb gebruik gemaakt van de lijst met bijzondere plaatsnamen in Nederland.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vind het een mooi gekozen plaatsnaam!
Het gekke is, Muggenbeet is net zo min een dorp met een blauwe kom-bord als "Nederland" (daar 2 km vandaan), en Nederland staat dan wel weer in die lijst. Net zoals Moespot. De lijst op fokstok.nl is in dat opzicht wat, arbitrair, wellicht? (Ik rijd regelmatig op de motor door die contreien dus kom deze plaatsnamen gewoon onderweg tegenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:00 schreef laziness het volgende:
Hoe werkt dit precies voor de statistieken? Is Blokzijl door deze Muggenbeet dan nu afgestreept of moet dat dan echt een bord van Blokzijl zelf zijn?
Ik zoek altijd via fokstok.nl naar een plaats waar de stok nog niet is geweest maar Muggenbeet is daar bijvoorbeeld geen optie.
Eens, vandaar mijn vraag. Sommige buurtschappen staan wel op fokstok.nl en sommigen niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het gekke is, Muggenbeet is net zo min een "Blauwe plaatsnaam" als "Nederland" (daar 2 km vandaan), en Nederland staat dan wel weer in die lijst. Net zoals Moespot. De lijst op fokstok.nl is in dat opzicht wat, arbitrair, wellicht? (Ik rijd regelmatig op de motor door die contreien dus kom deze plaatsnamen gewoon onderweg tegen)
het is lastig, de lijst met plaatsnamen komt uit een database maar die is niet altijd correct. Van mij mag Muggenbeet erin op de @Light sitequote:Op donderdag 14 maart 2024 11:00 schreef laziness het volgende:
Hoe werkt dit precies voor de statistieken? Is Blokzijl door deze Muggenbeet dan nu afgestreept of moet dat dan echt een bord van Blokzijl zelf zijn?
Ik zoek altijd via fokstok.nl naar een plaats waar de stok nog niet is geweest maar Muggenbeet is daar bijvoorbeeld geen optie.
als jij daar graag een stok wil hebben...quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:07 schreef fietsie het volgende:
Een suggestie voor de volgende lokatie: Rectum?
In Pikveld stond vroeger ook een kombord, op Google Streetview kan ik die nu niet meer vindenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is lastig, de lijst met plaatsnamen komt uit een database maar die is niet altijd correct. Van mij mag Muggenbeet erin op de @:light site
Ik kom ook wel eens plaatsen tegen die niet meer bestaan (bij Gilze Rijen was er bijvoorbeeld een Industrieterrein noord en zuid oid, daar was geen plaatsnaambord voor en op wikipedia ook niets over te vinden)
beetje flexibel kan wel naar mijn idee
Muggenbeet is te vinden als een plaatsnaam als ik google
ja als je zo bezig gaat... ik was al van plan om m met @Mickytjuh een keer te gaan brengen maar na al deze vunzigheid denk ik dat we dan naar Waspik moetenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:09 schreef fietsie het volgende:
Tot voor zover dit intermezzo aan dubieuze plaatsnamen...
Babyloniënbroek,Best,De Dood,De Heen,De Moer, Dorst, Eindje, Eng, Gebergte, Haring, Hoeven, Lepelstraat, Meeuwen, Waspik, Wouw; er is daar best keus....quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja als je zo bezig gaat... ik was al van plan om m met @:mickytjuh een keer te gaan brengen maar na al deze vunzigheid denk ik dat we dan naar Waspik moeten
Ik heb hem volgens mij daar ooit eens vandaan gehaald. Volgens mij was iemand je voor geweestquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:07 schreef fietsie het volgende:
Kun je wat lijm of kit ofzo meenemen? Het gelamineerde tekst ding laat wat los.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:10 schreef laziness het volgende:
Ik wil de stok morgen halen. Rectum is zeker een optie. De zon schijnt morgen toch ook niet dus dat komt dan wel aardig uit
Wat mij betreft: doe maar Moddergatquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:07 schreef fietsie het volgende:
Toevoegen op de site is gelukkig wel makkelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is lastig, de lijst met plaatsnamen komt uit een database maar die is niet altijd correct. Van mij mag Muggenbeet erin op de @:light site
Ik kom ook wel eens plaatsen tegen die niet meer bestaan (bij Gilze Rijen was er bijvoorbeeld een Industrieterrein noord en zuid oid, daar was geen plaatsnaambord voor en op wikipedia ook niets over te vinden)
beetje flexibel kan wel naar mijn idee
Muggenbeet is te vinden als een plaatsnaam als ik google
Die is in 2016 al geweest.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat mij betreft: doe maar Moddergat
Ik overwoog gisteravond nog. Was in Hoogeveen. Blij dat ik niet ben gegaanquote:
Daarom had ik ook in het topic gemeld dat ik de stok had. Ik wil wel voorkomen dat iemand voor niets rijdt.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik overwoog gisteravond nog. Was in Hoogeveen. Blij dat ik niet ben gegaan
Vertel je wel vast in welke hoek we het moeten zoeken?quote:Op zondag 17 maart 2024 15:25 schreef Light het volgende:
En imgur doet moeilijk met de upload, dus foto's volgen.
Imgbb is de uitwijkquote:Op zondag 17 maart 2024 15:25 schreef Light het volgende:
En imgur doet moeilijk met de upload, dus foto's volgen.
Gemeente Edequote:Op zondag 17 maart 2024 15:48 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Vertel je wel vast in welke hoek we het moeten zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2024 16:30 schreef Light het volgende:
Ik hoop dat het zo gelukt is met de foto's.Heb je net als mij een mooie rooie bak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Ja, mijn auto is net te zien op een van de foto's.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb je net als mij een mooie rooie bak?
Fientje had ook een rode bak.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb je net als mij een mooie rooie bak?
Oi, dat voorval was ik bijna vergetenquote:Op maandag 18 maart 2024 09:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fientje had ook een rode bak.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op maandag 18 maart 2024 16:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Prachtig weer vandaag, nieuw plekje voor de stok
[ link | afbeelding ]Lekker gewandeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Nee, was op werkquote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 16:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Prachtig weer vandaag, nieuw plekje voor de stok
[ link | afbeelding ]is spot de rode auto nu een sport geworden hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft @Rob zijn rode auto nog?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:21 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
is spot de rode auto nu een sport geworden hier?
Ik wilde dat gisteren doen. Helemaal niet meer aan toegekomenquote:
pic's or it didn't happenquote:Op zondag 24 maart 2024 19:34 schreef Hydrogeny het volgende:
De stok hangt inmiddels ergens in Limburg aan de bar! Zodra hij morgen fit en gedouched is gaat hij weer op pad! Roerstreek...
!Stok is dus aan de zwierquote:Op zondag 24 maart 2024 19:50 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Drinkt uit de kraan!![]()
[ afbeelding ]
Een beetje !Stok jager heeft vast al een pinpoint gemaakt met of zonder intentie hem op te halen.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
@:streamjohan woont daar. Ik woon er 10 KM vandaan. Wat is de bedoeling van dat ding.
De stok ligt trouwens vlakbij Landal Aerwinkel als ik het goed zie. Ter orientatie
Doe even verplaatsen dan voordat hij weer naar het midden van het land verdwijntquote:Op donderdag 4 april 2024 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
@:streamjohan woont daar. Ik woon er 10 KM vandaan. Wat is de bedoeling van dat ding.
De stok ligt trouwens vlakbij Landal Aerwinkel als ik het goed zie. Ter orientatie
Doe maar!quote:Op donderdag 4 april 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben dit weekend in Limburg, kan ik hem een goede slinger geven.
en dan niets doen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:00 schreef D. het volgende:
Ik was vanavond nog in Posterholt, komt wel dichtbij zo
Ik las dat @Deisyy er een slinger aan ging gevenquote:Op zondag 7 april 2024 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan niets doen?
heftig teleurgesteld
ik heb een vrijgezellenfeest dus als iemand de stok naar breda kan brengen mag ie mee
Waterquote:Op zondag 7 april 2024 12:03 schreef Deisyy het volgende:
Hebbes!
Stokkie was uitgedroogd door het mooie weer van gisteren, dus ik heb hem eerst wat water gegeven.
[ afbeelding ]
wooow je hebt deisyy niet getagged maar de TT is al wel aangepastquote:Op zondag 7 april 2024 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Stokkie ligt weer heerlijk in het gras.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2024 09:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wooow je hebt deisyy niet getagged maar de TT is al wel aangepast
Succes dit weekend rondom Rotterdam! Het is marathon weekendquote:Op donderdag 11 april 2024 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand al plannen? Ik kan zaterdag een rondje rijden.
Ook op zaterdag?quote:Op donderdag 11 april 2024 23:42 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Succes dit weekend rondom Rotterdam! Het is marathon weekend
Ik had het al 2x aangepast voor ik op verzenden druktequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het goed schrijft gaat zo'n mention vast een stuk beter
Ik heb er al eens een y afgehaald, dat was geen succes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had het al 2x aangepast voor ik op verzenden drukte
Goed bezig!quote:Op zondag 14 april 2024 11:54 schreef Bzzzzp het volgende:
Hebbes! De stok gaat even mee op familie bezoek en krijgt vanmiddag een nieuw plekje!
quote:Op zondag 14 april 2024 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goed bezig!
Vond het een beetje een spannende plek om hem neer te leggen bij dat woonwagenkamp villawagenkamp. Zijn toch vaak eigengereide mensen, dacht als ze die Stok maar niet weghalen![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:22 schreef Bzzzzp het volgende:
Dat is in de buurt!! Als hij er morgen nog
Ligt neem ik hem mee!!
quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goed bezig!
Vond het een beetje een spannende plek om hem neer te leggen bij dat woonwagenkamp villawagenkamp. Zijn toch vaak eigengereide mensen, dacht als ze die Stok maar niet weghalen![]()
Ow ja wacht,quote:Op zondag 14 april 2024 12:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel weer een plaats in het al compleet afgevinkte Noord-Holland afgevinkt.
Nee nee, is een officieel bord! Bewaar je klachten maar voor een aantal borden in de toekomst.quote:Op zondag 14 april 2024 13:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow ja wacht,
Moet ik hier nu over klagen?
Ik kijk even in de handleiding van deze reeks
Ik bedoelde over dat alles al dicht is in NHquote:Op zondag 14 april 2024 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee nee, is een officieel bord! Bewaar je klachten maar voor een aantal borden in de toekomst.
Udenhout! Is niet verquote:Op zondag 14 april 2024 16:55 schreef Bzzzzp het volgende:
[ https://ibb.co/TLdJnd1 https://ibb.co/68vSNyF]afbeelding ]
Je zag hem? Ik zag mijn foto’s niet!quote:Op zondag 14 april 2024 16:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Udenhout! Is niet ver
@:loveislikeakiss is dit voor jou ver?
Nee ik moest via een omweg je foto pakken.quote:
Ik denk dat ik het eindelijk snap! Maar Udenhout dus!!quote:Op zondag 14 april 2024 16:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee ik moest via een omweg je foto pakken.
Want je hebt een gewone link gepost binnen IMG Tags.
Wel alle gemeenten zijn geweest maar nog niet alle borden..quote:Op zondag 14 april 2024 12:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel weer een plaats in het al compleet afgevinkte Noord-Holland afgevinkt.
Ooow dan is er sowieso niets te klagenquote:Op zondag 14 april 2024 23:13 schreef Rob het volgende:
[..]
Wel alle gemeenten zijn geweest maar nog niet alle borden..![]()
Op het moment wel want ik zit in Utrechtquote:Op zondag 14 april 2024 16:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Udenhout! Is niet ver
@:loveislikeakiss is dit voor jou ver?
Daar was ik al bang voorquote:Op maandag 15 april 2024 07:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Op het moment wel want ik zit in Utrecht
Dat weten wij wel, maar de rest niet:quote:Op zondag 14 april 2024 23:13 schreef Rob het volgende:
[..]
Wel alle gemeenten zijn geweest maar nog niet alle borden..![]()
Flevoland is ook klaarquote:Op maandag 15 april 2024 10:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat weten wij wel, maar de rest niet:
[ afbeelding ]
Maar Flevoland heeft zo weinig plaatsen dat de kans op vergeten bordjes niet groot is. In Noord-Holland zijn nog wel een paar locaties niet geweest.quote:Op maandag 15 april 2024 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Flevoland is ook klaar
En ik doe mijn best voor Brabant
Tering, dat is hier in de buurtquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:18 schreef Caesalpinia het volgende:
Ik hoop dat ik het goed heb gedaan, want er was niet een echt plaatsnaambord dus dit was het enige wat ik zo tegen kwam. Geprobeerd er een fietsrit van te maken tussen de buien door naar daar is ook niet gelukt
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:deisyy voor de titel
Ga halen dan!quote:Op donderdag 18 april 2024 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tering, dat is hier in de buurt
Eigenlijk wel hequote:
quote:
Hup hup hup dan!quote:
Hij zou er nog liggen ....quote:Op donderdag 18 april 2024 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Go go go!! 🏍quote:Op donderdag 18 april 2024 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zo vlot ..?!quote:Op maandag 29 april 2024 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja ja ja, in mijn eigen tijd en zo
Ja. Zoals gewoonlijkquote:
Maar - dat stond het uiteraard al 2 wekenquote:Op maandag 29 april 2024 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het staat anderen ook vrij om de stok te halen en zo
Maar dan moeten we nog lang wachten?quote:
Ja.quote:
Ja, dus?quote:Op maandag 29 april 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar - dat stond het uiteraard al 2 weken
quote:
Er is daar een bushalte op 5 minuten lopen... En de busrit is een kwartiertje vanaf station Tilburg.quote:Op maandag 29 april 2024 18:43 schreef Sally het volgende:
[..]Da's wel heul ver ommetje met het OV voor mij
(als er al OV komt, daar?
)
Waar voorlopig geen treinen rijden.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:31 schreef Light het volgende:
[..]
Er is daar een bushalte op 5 minuten lopen... En de busrit is een kwartiertje vanaf station Tilburg.
Ennnn.... da's niet bij mij in de buurt, dusquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:31 schreef Light het volgende:
[..]
Er is daar een bushalte op 5 minuten lopen... En de busrit is een kwartiertje vanaf station Tilburg.
Ik zei ook niet dat het in de buurt was, alleen dat er OV komt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ennnn.... da's niet bij mij in de buurt, dus
Da's waar.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:40 schreef Light het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het in de buurt was, alleen dat er OV komt.
En ik ben ziek, dus ik ga het (nu) ook niet doenquote:
Geniet ervan!quote:Op zondag 5 mei 2024 21:42 schreef Caesalpinia het volgende:
Zit helaas op de camping in Frankrijk, misschien volgende week
Is de stok al verplaatst? Anders gaat hij op reis!quote:Op zondag 5 mei 2024 19:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is de stok verplaatst? Ja
Gaat dat de mensen hier helpen om hem ook te verplaatsen? Niet perse want ik wilde iets op fietsafstand
Is het een leuke plek? Ja zeker, op een steenworp afstand van de Beekse Bergen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En ik ben vet lief want het bord dat ik eerst had uitgezocht had een lading brandnetel dus ik dacht laat ik een ander bord zoeken
Nu heb ik zadelpijn, tag en Brabander die misschien iets kan doen deze zonnige dagen met de stok
@:deisyy voor de TT
midden in de nacht? ga er vanuit dat hij er nog gewoon lagquote:Op maandag 6 mei 2024 00:22 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Is de stok al verplaatst? Anders gaat hij op reis!
Je weet niet wat mensen snachts doen met een stok he...quote:Op maandag 6 mei 2024 07:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
midden in de nacht? ga er vanuit dat hij er nog gewoon lag
quote:
Had hij liever buiten gelegen?quote:
heeft die 10ish km verder toch een verschil gemaaktquote:Op dinsdag 7 mei 2024 06:36 schreef JJH het volgende:
Dus eerst durut het een maand, en nu is ie binnen 24u weg.
Alles of niks.![]()
Ben wel benieuwd welke kant ie nu op gaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heeft die 10ish km verder toch een verschil gemaakt
Hmm,quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef HannahVrede het volgende:
Fok!-Stok ligt weer aan een paal vast.![]()
Hij ligt rustig te wachten, in het gras aan één van de mooiste gebieden (al zeg ik zelf) en zal graag vergezeld worden van een mooie wandeling of een fijne fietsrit.![]()
Natuurlijk is ook gedacht aan onze spelgenoten die gebruik maken van hun voiture, zodanig dat zij die aan de zijkant kunnen plaatsen.![]()
Om verlost te worden uit zijn vastgeketende situatie, is alleen wel een nieuwe code ter beschikking gesteld.
De nieuwe code is op te vragen bij de spelleiders/mods.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel wandel-/fiets-/rijplezier!
Dat was mijn / onze fout.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hmm,
Waarom een nieuwe code?
Maar goed. We gaan eens kijken!
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef HannahVrede het volgende:
Hij ligt rustig te wachten, in het gras aan één van de mooiste gebieden (al zeg ik zelf) en zal graag vergezeld worden van een mooie wandeling of een fijne fietsrit.![]()
Natuurlijk is ook gedacht aan onze spelgenoten die gebruik maken van hun voiture, zodanig dat zij die aan de zijkant kunnen plaatsen.![]()
Om verlost te worden uit zijn vastgeketende situatie, is alleen wel een nieuwe code ter beschikking gesteld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb m even gequote en de plaatjes juist toegevoegd zodat ze zichtbaar zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef HannahVrede het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom terug in Nederland trouwens.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:34 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Dat was mijn / onze fout.![]()
Maar gelukkig zijn de mods / @:Deisyy op de hoogte en kunnen we wennen aan het nieuwe nummer.
'Stok ligt in iedergeval veilig vast.
Ik niet hoor. Maar alsjeblieft:quote:Op woensdag 8 mei 2024 05:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
we missen nu wel een beetje een omgevingsfoto
had m al gepinpoint, ik doelde er meer op dat het handig is als nieuwe mensen inspringen dat het even terug naar de basis isquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Maar alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Dat ben ik niet, ik heb wel mee genoten van dit avontuur!quote:
Aha, kijk - dankjewel: ik had misschien wat duidelijker kunnen zijn in wat ongevingsfoto is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Maar alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Alweer een snelle reactie: leuk!quote:
Om alles een beetje in het gareel te houden en volgens de regels te doen hebben 'we' het liever wel. Maar ik plaats zelf 9 van de 10 keer ook geen omgevingsfotoquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:38 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Aha, kijk - dankjewel: ik had misschien wat duidelijker kunnen zijn in wat ongevingsfoto is.Als gewenst kan ik vragen of er ook een mooie omgevings foto gemaakt wordt.
Ik zag op het begin van het topic een collectie en ik ging er vanuit dat dit bedoeld werd. 't was natuurlijk een snelle gedachte maar nu begrijp ik wat er verwacht wordt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Om alles een beetje in het gareel te houden en volgens de regels te doen hebben 'we' het liever wel. Maar ik plaats zelf 9 van de 10 keer ook geen omgevingsfoto
Maar dat heeft dan weer vaak te maken met dat ik graag zo snel mogelijk (lees: op mobiel via brakke wifi in de middle of nowhere) een foto hier upload zodat anderen de Stok weer kunnen halen. In plaats van dat ik pas drie uur later foto's thuis ga uploaden.
Leg maar hier in de buurtquote:
Jep! Maar wel wat verder weg dan ik had gehooptquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:45 schreef Puala het volgende:
Volgens mij een van de bekendste knooppunten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
T is geen thuisbezorgd spel hequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep! Maar wel wat verder weg dan ik had gehoopt![]()
![]()
Helemaal op dit moment, want niet thuis deze paar dagen
@Deisyy we hebben weer een vet mooie plaatsingquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:45 schreef Puala het volgende:
Volgens mij een van de bekendste knooppunten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt iig een nog niet bezochte plaats afgevinkt!quote:
Wanneer wordt dat op de site (fokstok.nl) eigenlijk bijgewerkt?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Je hebt iig een nog niet bezochte plaats afgevinkt!
Zodra iemand daar zin in heeftquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:12 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat op de site (fokstok.nl) eigenlijk bijgewerkt?@:Deisyy
Zodra de wiki bijgewerkt is en Light daarna zin heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:12 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Dank voor jullie werk en het al jaren zo de Fok!-Stok onderhouden. De moeite is zichtbaar, voor en door iedereen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zodra de wiki bijgewerkt is en Light daarna zin heeft.
Ik zal binnenkort even gaan zitten voor de wiki.
Wanneer mensen de moeite nemen om.de wiki bij te werken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:12 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Oh lol netjesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:53 schreef Houniet het volgende:
Plek gevonden, rijdt wel net een bus voorbij die boerdeij op Maps.
Website is bijgewerkt, maar niet met verplaatsingenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zodra de wiki bijgewerkt is en Light daarna zin heeft.
Ik zal binnenkort even gaan zitten voor de wiki.
Je hebt dmquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:43 schreef rubbereend het volgende:
Als de code nog hetzelfde is als in oktober
Pm verstuurd.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:25 schreef laziness het volgende:
Was er nou een nieuwe code? Kan ik een dm krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Deisyy
25 mei mag je weer, tenzij hij eerder nogmaals verplaatst wordt.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:16 schreef laziness het volgende:
Volgens de regels mag ik ‘m niet nu direct weer verplaatsen of wel?
Ik had de bestemming pas bedacht toen ik het bord tegenkwam. Even controleren of het al geweest was, nee dus, en zo was er een nieuwe plekquote:Op zondag 19 mei 2024 20:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik had m liever wat naar links gehad, moet morgen toch een stuk op pad
De 31 is een mooi stukje om m ff aan te trappen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik was vandaag in Drenthe
Ik denk dan haal ik toch maar die stok hè
Duitsland jongens, ik moest door Duitsland
Maar heb de stok
Je haalt me ik de war met een andere gebruiker...quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:50 schreef JJH het volgende:
[..]
De 31 is een mooi stukje om m ff aan te trappen.
Nu verder in Meierijstad of is dat inmiddels afgevinkt?
Ik dacht dat jij daar ook aan het helpen geweest was.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je haalt me ik de war met een andere gebruiker...
Maar Harrie heeft meierijstad al vol gelegd voor haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Advies is wel om hem vanuit de buiten bebouwde kom kant te benaderen ivm de wegsluis.
@Deisyy voor de TTHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Jaaa daar heb ik paardgereden in dat godvergeten dorpquote:Op zondag 26 mei 2024 16:24 schreef dud0r het volgende:
Stok gelegd
Naar paardjes gezwaaid
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:deisyy
Informatie komt volgens mij in principe van de Wiki dus moet je even kijken of het daar klopt.quote:Op zondag 26 mei 2024 18:33 schreef Puala het volgende:
Klopt t trouwens dat de site van @:light niet alle info bevat van alle verplaatsingen? Ik heb wel eens t idee dat ik wat mis, maar ik zie dat niet alle combi verplaatsingen op mijn naam staan. En ik heb t vermoeden dat er qua jaartallen ook wel wat mist.
Dat, in principe komt de informatie uit de Wiki, en ik controleer die zeer zelden op correctheid. En als ik al iets controleer, is het de locatie. Maar ik ben ook maar een mens, dus ik kan ook best een keer een foutje maken bij het overnemen van de gegevens.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Informatie komt volgens mij in principe van de Wiki dus moet je even kijken of het daar klopt.
Ga halen dan...!quote:
Als ik de wiki bijwerk zet ik er eigenlijk alleen de poster in.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
In principe staan op de Wiki meerdere users weergegeven bij een verplaatsing als dat vermeld was in de post van de verplaatsing. Ik kan niet oordelen over de gegevens van dit jaar want die heb ik niet zelf ingevoerd. Ik zal komende week de Wiki even updaten.
Ik loop het nog wel even na.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als ik de wiki bijwerk zet ik er eigenlijk alleen de poster in.
Dat laatste liever niet. Want als iemand dat dan niet doet worden er plaatsingen vergeten.quote:Als degene die dat niet ok vindt, dat zelf wil veranderen staat diegene dat vrij.
Ik steek moeite in het zoeken van de coördinaten, en dat is vaak al gedoe genoeg.
Het zou zo fijn zijn als iedereen zijn eigen verplaatsing er in zet als de stok gevonden is door de volgende. Maar ja...
Die klopt, heb @Light een pm gestuurd met wat er verschilt tussen site en wikiquote:Op zondag 26 mei 2024 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Informatie komt volgens mij in principe van de Wiki dus moet je even kijken of het daar klopt.
Maar die waren in de afgelopen drie maanden? Dat is een beetje achterstallig onderhoud. Als die voor maart dit jaar waren dan is er wel echt een probleem want dan is er een verplaatsing over het hoofd gezien tijdens het bijwerken.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:41 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik zie mijn 2 verplaatsingen op beide sites niet terug eigenlijk
11 maart de eerste dus dat komt vast nog goed!quote:Op maandag 27 mei 2024 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar die waren in de afgelopen drie maanden? Dat is een beetje achterstallig onderhoud. Als die voor maart dit jaar waren dan is er wel echt een probleem want dan is er een verplaatsing over het hoofd gezien tijdens het bijwerken.
Neerrijnen:quote:Op maandag 27 mei 2024 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wiki is geupdate, maar ik heb hulp nodig!
Ik heb iets stuk gemaakt, vanaf verplaatsing 74 zou erbij moeten staan dat het topic #301 is
Maar ik mis een paar coordinaten en nu staat daar de [301] dingen
voor de coordinaten, kunnen de volgende mensen kijken of ze wijsheden hebben?
Verplaatsing 79 Brielle @:deisyy of @:dagoduck ?
Verplaatsing 80 Egelshoek @:dagoduck of @:bzzzzp ?
Verplaatsing 84 Neerijnen @:hannahVrede of @:Puala
Verplaatsing 86 Ommerschans @:Rubbereend of @:JJH
En ik heb al ruimte gemaakt voor de volgende verplaatsing maar die is er nog niet dus lege info
Wel nog maar een paar te gaan voordat deze stok 100 verplaatsingen heeft gehaddan is het geen puberstok meer
Laat mij maar even.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb iets stuk gemaakt, vanaf verplaatsing 74 zou erbij moeten staan dat het topic #301 is
En ik heb al ruimte gemaakt voor de volgende verplaatsing maar die is er nog niet dus lege info
Wel nog maar een paar te gaan voordat deze stok 100 verplaatsingen heeft gehaddan is het geen puberstok meer
Gezien en verwerktquote:Op maandag 27 mei 2024 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Die klopt, heb @:light een pm gestuurd met wat er verschilt tussen site en wiki
Bij een aardomtrek van 40.000 km heb je met 6 cijfers achter de punt een nauwkeurigheid van ca. 11 cm. Dat is goed genoeg. Met 12 cijfers heb je het over een fractie van een zandkorrel, dat slaat nergens op.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb alle coördinaten nagelopen, de Wiki is nu weer helemaal bij. Voor eenieder die van plan is (ooit) coördinaten toe te voegen: graag met 6 cijfers achter de punt. Dan staat alles mooi onder elkaar.
Ik kopieer altijd gewoon van mapsquote:Op maandag 27 mei 2024 22:07 schreef Light het volgende:
[..]
Bij een aardomtrek van 40.000 km heb je met 6 cijfers achter de punt een nauwkeurigheid van ca. 11 cm. Dat is goed genoeg. Met 12 cijfers heb je het over een fractie van een zandkorrel, dat slaat nergens op.
Ik gebruik ook maps. Als je dit doet (rechtermuisknop):quote:Op maandag 27 mei 2024 22:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kopieer altijd gewoon van mapsdaarom staan er zoveel....
Maar zal voortaan getalletjes weghalen
En toch krijg ik steeds die lange.quote:Op maandag 27 mei 2024 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik gebruik ook maps. Als je dit doet (rechtermuisknop):
[ afbeelding ]
Dan krijg je dit:
52.566439351143366, 4.899204834393922
Als je dit doet (linkermuisknop):
[ afbeelding ]
Dan kun je onderaan die coördinaten even selecteren en Ctrl-c doen.
52.566216, 4.899152
Het is iets meer werk, maar zoveel extra ook weer niet.
Als je naar de Wiki kijkt dan zie je dat sinds de coördinaten worden bijgehouden in ronde 8 het eerst 5 cijfers achter de punt waren. Dat veranderde in de 13e ronde naar 6 cijfers omdat Google zelf toen 6 i.p.v. 5 cijfers in beeld liet zien![]()
Ik dans weer eens naar de pijpen van Google.
weet niet bij welke het dan fout is gegaan want ik heb iedere keer geprobeerd ze goed te pinpointen op de weg waar ze lagen, en als ik het niet wist heb ik het leeg gelaten en hier daarna een post gemaakt om coördinaten te verkrijgen...quote:Op maandag 27 mei 2024 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
@:loveislikeakiss Je was nog een plaatsing vergeten (Wekerom). Voortaan graag de exacte coördinaten van het bord toevoegen, er stonden nu allemaal coördinaten in die midden in een meertje of in weilanden uitkwamen. En anders leeg laten, liever geen coördinaten dan foute coördinaten.
Ik heb alle coördinaten nagelopen, de Wiki is nu weer helemaal bij. Voor eenieder die van plan is (ooit) coördinaten toe te voegen: graag met 6 cijfers achter de punt. Dan staat alles mooi onder elkaar.
Bij vrijwel allemaal. Bij een paar die ik net even heb bekeken (kun je ook zelf doen via de geschiedenispagina van de Wiki) zat je steeds 300 meter westelijk van de eigenlijke locatie. Geen idee hoe dat is gebeurdquote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet niet bij welke het dan fout is gegaan want ik heb iedere keer geprobeerd ze goed te pinpointen op de weg waar ze lagen, en als ik het niet wist heb ik het leeg gelaten en hier daarna een post gemaakt om coördinaten te verkrijgen...
@Deisyy hij is verhuisdquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:34 schreef Caesalpinia het volgende:
Mijn excuus voor het wachten, ik wilde gisteren gaan leggen maar de regen gooide mijn plannen in het water.
Dus bij deze alsnog mijn verplaatsing.
Let wel, het kan een drukke weg zijn, dus ik heb hem aan het bruine bord gelegd. Gras staat wat hoog dus als het nat is, worden je schoenen nat.
Fijne jacht mensen![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
kom jij hem dan weer halen in het zuiden?quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Goedemiddag mensen
Ben nog maar even naar de stok gegaan en hem een stukje verderop gelegd
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:deisyy
En dan de vraag of @:gianni61 hem gaat pakken voor hij terug naar huis gaat
Nee niet zo ver wegquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom jij hem dan weer halen in het zuiden?
Als je em in/bij Maastricht neergooit is er een kans dat ik em ga halen binnenkortquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mag vrijdag Brabant pas weer verlaten. dus in de tussentijd kan nog vanalles gebeurenquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je em in/bij Maastricht neergooit is er een kans dat ik em ga halen binnenkort
mag pas na een week als iemand m heeft verplaatstquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij was vorige week nog in overijssel...quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:33 schreef laziness het volgende:
Eens, Brabant heeft de stok wel heel veel gezien de laatste tijd. Een andere provincie is ook leuk
En Gelderland.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag pas na een week als iemand m heeft verplaatstdus vol hoop kijken of iemand anders het doet
[..]
hij was vorige week nog in overijssel...
ik was ommerschansquote:Op maandag 27 mei 2024 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
51.124399, 6.022381 is de exacte locatie.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
@:Hydrogeny aan welk bord lag ie in Posterholt (welke kant van de weg)?
Bedankt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:44 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
51.124399, 6.022381 is de exacte locatie.
En ik heb hem vorige maand nog van westelijk Zuid-Holland naar oostelijk Noord-Holland gebracht.quote:
Uit de OPquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:46 schreef gianni61 het volgende:
Als het stokkie er vanavond nog ligt, kan ik hem wel ontvoeren.
Als iemand mij de code wil verklappen
quote:Bij elke verplaatsing is er een cijfercombinatie voor het slot nodig. Je kunt aan de volgende users de combinatie vragen:
DJMO, Light, Dagoduck, Rob, Deisyy.
Sorryquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:46 schreef gianni61 het volgende:
Als het stokkie er vanavond nog ligt, kan ik hem wel ontvoeren.
Als iemand mij de code wil verklappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |