Go go go!! 🏍quote:Op donderdag 18 april 2024 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tering, dat is hier in de buurt
Jij bent toch altijd zo vlot ..?!quote:Op maandag 29 april 2024 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja ja ja, in mijn eigen tijd en zo
Ja. Zoals gewoonlijkquote:
Maar - dat stond het uiteraard al 2 wekenquote:Op maandag 29 april 2024 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het staat anderen ook vrij om de stok te halen en zo
Maar dan moeten we nog lang wachten?quote:
Ja.quote:
Ja, dus?quote:Op maandag 29 april 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar - dat stond het uiteraard al 2 weken
quote:
Er is daar een bushalte op 5 minuten lopen... En de busrit is een kwartiertje vanaf station Tilburg.quote:Op maandag 29 april 2024 18:43 schreef Sally het volgende:
[..]Da's wel heul ver ommetje met het OV voor mij
(als er al OV komt, daar?
)
Waar voorlopig geen treinen rijden.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:31 schreef Light het volgende:
[..]
Er is daar een bushalte op 5 minuten lopen... En de busrit is een kwartiertje vanaf station Tilburg.
Ennnn.... da's niet bij mij in de buurt, dusquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:31 schreef Light het volgende:
[..]
Er is daar een bushalte op 5 minuten lopen... En de busrit is een kwartiertje vanaf station Tilburg.
Ik zei ook niet dat het in de buurt was, alleen dat er OV komt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ennnn.... da's niet bij mij in de buurt, dus
Da's waar.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:40 schreef Light het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het in de buurt was, alleen dat er OV komt.
En ik ben ziek, dus ik ga het (nu) ook niet doenquote:
Geniet ervan!quote:Op zondag 5 mei 2024 21:42 schreef Caesalpinia het volgende:
Zit helaas op de camping in Frankrijk, misschien volgende week
Is de stok al verplaatst? Anders gaat hij op reis!quote:Op zondag 5 mei 2024 19:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is de stok verplaatst? Ja
Gaat dat de mensen hier helpen om hem ook te verplaatsen? Niet perse want ik wilde iets op fietsafstand
Is het een leuke plek? Ja zeker, op een steenworp afstand van de Beekse Bergen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En ik ben vet lief want het bord dat ik eerst had uitgezocht had een lading brandnetel dus ik dacht laat ik een ander bord zoeken
Nu heb ik zadelpijn, tag en Brabander die misschien iets kan doen deze zonnige dagen met de stok
@:deisyy voor de TT
midden in de nacht? ga er vanuit dat hij er nog gewoon lagquote:Op maandag 6 mei 2024 00:22 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Is de stok al verplaatst? Anders gaat hij op reis!
Je weet niet wat mensen snachts doen met een stok he...quote:Op maandag 6 mei 2024 07:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
midden in de nacht? ga er vanuit dat hij er nog gewoon lag
quote:
Had hij liever buiten gelegen?quote:
heeft die 10ish km verder toch een verschil gemaaktquote:Op dinsdag 7 mei 2024 06:36 schreef JJH het volgende:
Dus eerst durut het een maand, en nu is ie binnen 24u weg.
Alles of niks.![]()
Ben wel benieuwd welke kant ie nu op gaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heeft die 10ish km verder toch een verschil gemaakt
Hmm,quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef HannahVrede het volgende:
Fok!-Stok ligt weer aan een paal vast.![]()
Hij ligt rustig te wachten, in het gras aan één van de mooiste gebieden (al zeg ik zelf) en zal graag vergezeld worden van een mooie wandeling of een fijne fietsrit.![]()
Natuurlijk is ook gedacht aan onze spelgenoten die gebruik maken van hun voiture, zodanig dat zij die aan de zijkant kunnen plaatsen.![]()
Om verlost te worden uit zijn vastgeketende situatie, is alleen wel een nieuwe code ter beschikking gesteld.
De nieuwe code is op te vragen bij de spelleiders/mods.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel wandel-/fiets-/rijplezier!
Dat was mijn / onze fout.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hmm,
Waarom een nieuwe code?
Maar goed. We gaan eens kijken!
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef HannahVrede het volgende:
Hij ligt rustig te wachten, in het gras aan één van de mooiste gebieden (al zeg ik zelf) en zal graag vergezeld worden van een mooie wandeling of een fijne fietsrit.![]()
Natuurlijk is ook gedacht aan onze spelgenoten die gebruik maken van hun voiture, zodanig dat zij die aan de zijkant kunnen plaatsen.![]()
Om verlost te worden uit zijn vastgeketende situatie, is alleen wel een nieuwe code ter beschikking gesteld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb m even gequote en de plaatjes juist toegevoegd zodat ze zichtbaar zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef HannahVrede het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom terug in Nederland trouwens.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:34 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Dat was mijn / onze fout.![]()
Maar gelukkig zijn de mods / @:Deisyy op de hoogte en kunnen we wennen aan het nieuwe nummer.
'Stok ligt in iedergeval veilig vast.
Ik niet hoor. Maar alsjeblieft:quote:Op woensdag 8 mei 2024 05:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
we missen nu wel een beetje een omgevingsfoto
had m al gepinpoint, ik doelde er meer op dat het handig is als nieuwe mensen inspringen dat het even terug naar de basis isquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Maar alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Dat ben ik niet, ik heb wel mee genoten van dit avontuur!quote:
Aha, kijk - dankjewel: ik had misschien wat duidelijker kunnen zijn in wat ongevingsfoto is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Maar alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Alweer een snelle reactie: leuk!quote:
Om alles een beetje in het gareel te houden en volgens de regels te doen hebben 'we' het liever wel. Maar ik plaats zelf 9 van de 10 keer ook geen omgevingsfotoquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:38 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Aha, kijk - dankjewel: ik had misschien wat duidelijker kunnen zijn in wat ongevingsfoto is.Als gewenst kan ik vragen of er ook een mooie omgevings foto gemaakt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |