Hij zou er nog liggen ....quote:Op donderdag 18 april 2024 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tering, dat is hier in de buurt
Go go go!! 🏍quote:Op donderdag 18 april 2024 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tering, dat is hier in de buurt
Jij bent toch altijd zo vlot ..?!quote:Op maandag 29 april 2024 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja ja ja, in mijn eigen tijd en zo
Ja. Zoals gewoonlijkquote:
Maar - dat stond het uiteraard al 2 wekenquote:Op maandag 29 april 2024 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het staat anderen ook vrij om de stok te halen en zo
Maar dan moeten we nog lang wachten?quote:
Ja.quote:
Ja, dus?quote:Op maandag 29 april 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar - dat stond het uiteraard al 2 weken
quote:
Er is daar een bushalte op 5 minuten lopen... En de busrit is een kwartiertje vanaf station Tilburg.quote:Op maandag 29 april 2024 18:43 schreef Sally het volgende:
[..]Da's wel heul ver ommetje met het OV voor mij
(als er al OV komt, daar?
)
Waar voorlopig geen treinen rijden.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:31 schreef Light het volgende:
[..]
Er is daar een bushalte op 5 minuten lopen... En de busrit is een kwartiertje vanaf station Tilburg.
Ennnn.... da's niet bij mij in de buurt, dusquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:31 schreef Light het volgende:
[..]
Er is daar een bushalte op 5 minuten lopen... En de busrit is een kwartiertje vanaf station Tilburg.
Ik zei ook niet dat het in de buurt was, alleen dat er OV komt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ennnn.... da's niet bij mij in de buurt, dus
Da's waar.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:40 schreef Light het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het in de buurt was, alleen dat er OV komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |