Udenhout! Is niet verquote:Op zondag 14 april 2024 16:55 schreef Bzzzzp het volgende:
[ https://ibb.co/TLdJnd1 https://ibb.co/68vSNyF]afbeelding ]
Je zag hem? Ik zag mijn foto’s niet!quote:Op zondag 14 april 2024 16:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Udenhout! Is niet ver
@:loveislikeakiss is dit voor jou ver?
Nee ik moest via een omweg je foto pakken.quote:
Ik denk dat ik het eindelijk snap! Maar Udenhout dus!!quote:Op zondag 14 april 2024 16:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee ik moest via een omweg je foto pakken.
Want je hebt een gewone link gepost binnen IMG Tags.
Wel alle gemeenten zijn geweest maar nog niet alle borden..quote:Op zondag 14 april 2024 12:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel weer een plaats in het al compleet afgevinkte Noord-Holland afgevinkt.
Ooow dan is er sowieso niets te klagenquote:Op zondag 14 april 2024 23:13 schreef Rob het volgende:
[..]
Wel alle gemeenten zijn geweest maar nog niet alle borden..
Op het moment wel want ik zit in Utrechtquote:Op zondag 14 april 2024 16:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Udenhout! Is niet ver
@:loveislikeakiss is dit voor jou ver?
Daar was ik al bang voorquote:Op maandag 15 april 2024 07:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Op het moment wel want ik zit in Utrecht
Dat weten wij wel, maar de rest niet:quote:Op zondag 14 april 2024 23:13 schreef Rob het volgende:
[..]
Wel alle gemeenten zijn geweest maar nog niet alle borden..
Flevoland is ook klaarquote:Op maandag 15 april 2024 10:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat weten wij wel, maar de rest niet:
[ afbeelding ]
Maar Flevoland heeft zo weinig plaatsen dat de kans op vergeten bordjes niet groot is. In Noord-Holland zijn nog wel een paar locaties niet geweest.quote:Op maandag 15 april 2024 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Flevoland is ook klaar
En ik doe mijn best voor Brabant
Tering, dat is hier in de buurtquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:18 schreef Caesalpinia het volgende:
Ik hoop dat ik het goed heb gedaan, want er was niet een echt plaatsnaambord dus dit was het enige wat ik zo tegen kwam. Geprobeerd er een fietsrit van te maken tussen de buien door naar daar is ook niet gelukt
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:deisyy voor de titel
Ga halen dan!quote:Op donderdag 18 april 2024 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tering, dat is hier in de buurt
Eigenlijk wel hequote:
quote:
Hup hup hup dan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |