Je hebt dmquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:43 schreef rubbereend het volgende:
Als de code nog hetzelfde is als in oktober
Pm verstuurd.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:25 schreef laziness het volgende:
Was er nou een nieuwe code? Kan ik een dm krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Deisyy
25 mei mag je weer, tenzij hij eerder nogmaals verplaatst wordt.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:16 schreef laziness het volgende:
Volgens de regels mag ik ‘m niet nu direct weer verplaatsen of wel?
Ik had de bestemming pas bedacht toen ik het bord tegenkwam. Even controleren of het al geweest was, nee dus, en zo was er een nieuwe plekquote:Op zondag 19 mei 2024 20:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik had m liever wat naar links gehad, moet morgen toch een stuk op pad
De 31 is een mooi stukje om m ff aan te trappen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik was vandaag in Drenthe
Ik denk dan haal ik toch maar die stok hè
Duitsland jongens, ik moest door Duitsland
Maar heb de stok
Je haalt me ik de war met een andere gebruiker...quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:50 schreef JJH het volgende:
[..]
De 31 is een mooi stukje om m ff aan te trappen.
Nu verder in Meierijstad of is dat inmiddels afgevinkt?
Ik dacht dat jij daar ook aan het helpen geweest was.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je haalt me ik de war met een andere gebruiker...
Maar Harrie heeft meierijstad al vol gelegd voor haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Advies is wel om hem vanuit de buiten bebouwde kom kant te benaderen ivm de wegsluis.
@Deisyy voor de TTHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |