Ik zag op het begin van het topic een collectie en ik ging er vanuit dat dit bedoeld werd. 't was natuurlijk een snelle gedachte maar nu begrijp ik wat er verwacht wordt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Om alles een beetje in het gareel te houden en volgens de regels te doen hebben 'we' het liever wel. Maar ik plaats zelf 9 van de 10 keer ook geen omgevingsfoto
Maar dat heeft dan weer vaak te maken met dat ik graag zo snel mogelijk (lees: op mobiel via brakke wifi in de middle of nowhere) een foto hier upload zodat anderen de Stok weer kunnen halen. In plaats van dat ik pas drie uur later foto's thuis ga uploaden.
Leg maar hier in de buurtquote:
Jep! Maar wel wat verder weg dan ik had gehooptquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:45 schreef Puala het volgende:
Volgens mij een van de bekendste knooppunten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
T is geen thuisbezorgd spel hequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep! Maar wel wat verder weg dan ik had gehoopt![]()
![]()
Helemaal op dit moment, want niet thuis deze paar dagen
@Deisyy we hebben weer een vet mooie plaatsingquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:45 schreef Puala het volgende:
Volgens mij een van de bekendste knooppunten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt iig een nog niet bezochte plaats afgevinkt!quote:
Wanneer wordt dat op de site (fokstok.nl) eigenlijk bijgewerkt?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Je hebt iig een nog niet bezochte plaats afgevinkt!
Zodra iemand daar zin in heeftquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:12 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat op de site (fokstok.nl) eigenlijk bijgewerkt?@:Deisyy
Zodra de wiki bijgewerkt is en Light daarna zin heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:12 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Dank voor jullie werk en het al jaren zo de Fok!-Stok onderhouden. De moeite is zichtbaar, voor en door iedereen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zodra de wiki bijgewerkt is en Light daarna zin heeft.
Ik zal binnenkort even gaan zitten voor de wiki.
Wanneer mensen de moeite nemen om.de wiki bij te werken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:12 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Oh lol netjesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:53 schreef Houniet het volgende:
Plek gevonden, rijdt wel net een bus voorbij die boerdeij op Maps.
Website is bijgewerkt, maar niet met verplaatsingenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zodra de wiki bijgewerkt is en Light daarna zin heeft.
Ik zal binnenkort even gaan zitten voor de wiki.
Je hebt dmquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:43 schreef rubbereend het volgende:
Als de code nog hetzelfde is als in oktober
Pm verstuurd.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:25 schreef laziness het volgende:
Was er nou een nieuwe code? Kan ik een dm krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Deisyy
25 mei mag je weer, tenzij hij eerder nogmaals verplaatst wordt.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:16 schreef laziness het volgende:
Volgens de regels mag ik ‘m niet nu direct weer verplaatsen of wel?
Ik had de bestemming pas bedacht toen ik het bord tegenkwam. Even controleren of het al geweest was, nee dus, en zo was er een nieuwe plekquote:Op zondag 19 mei 2024 20:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik had m liever wat naar links gehad, moet morgen toch een stuk op pad
De 31 is een mooi stukje om m ff aan te trappen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik was vandaag in Drenthe
Ik denk dan haal ik toch maar die stok hè
Duitsland jongens, ik moest door Duitsland
Maar heb de stok
Je haalt me ik de war met een andere gebruiker...quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:50 schreef JJH het volgende:
[..]
De 31 is een mooi stukje om m ff aan te trappen.
Nu verder in Meierijstad of is dat inmiddels afgevinkt?
Ik dacht dat jij daar ook aan het helpen geweest was.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je haalt me ik de war met een andere gebruiker...
Maar Harrie heeft meierijstad al vol gelegd voor haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Advies is wel om hem vanuit de buiten bebouwde kom kant te benaderen ivm de wegsluis.
@Deisyy voor de TTHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Jaaa daar heb ik paardgereden in dat godvergeten dorpquote:Op zondag 26 mei 2024 16:24 schreef dud0r het volgende:
Stok gelegd
Naar paardjes gezwaaid
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:deisyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |