Jaaa daar heb ik paardgereden in dat godvergeten dorpquote:Op zondag 26 mei 2024 16:24 schreef dud0r het volgende:
Stok gelegd
Naar paardjes gezwaaid
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:deisyy
Informatie komt volgens mij in principe van de Wiki dus moet je even kijken of het daar klopt.quote:Op zondag 26 mei 2024 18:33 schreef Puala het volgende:
Klopt t trouwens dat de site van @:light niet alle info bevat van alle verplaatsingen? Ik heb wel eens t idee dat ik wat mis, maar ik zie dat niet alle combi verplaatsingen op mijn naam staan. En ik heb t vermoeden dat er qua jaartallen ook wel wat mist.
Dat, in principe komt de informatie uit de Wiki, en ik controleer die zeer zelden op correctheid. En als ik al iets controleer, is het de locatie. Maar ik ben ook maar een mens, dus ik kan ook best een keer een foutje maken bij het overnemen van de gegevens.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Informatie komt volgens mij in principe van de Wiki dus moet je even kijken of het daar klopt.
Ga halen dan...!quote:
Als ik de wiki bijwerk zet ik er eigenlijk alleen de poster in.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
In principe staan op de Wiki meerdere users weergegeven bij een verplaatsing als dat vermeld was in de post van de verplaatsing. Ik kan niet oordelen over de gegevens van dit jaar want die heb ik niet zelf ingevoerd. Ik zal komende week de Wiki even updaten.
Ik loop het nog wel even na.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als ik de wiki bijwerk zet ik er eigenlijk alleen de poster in.
Dat laatste liever niet. Want als iemand dat dan niet doet worden er plaatsingen vergeten.quote:Als degene die dat niet ok vindt, dat zelf wil veranderen staat diegene dat vrij.
Ik steek moeite in het zoeken van de coördinaten, en dat is vaak al gedoe genoeg.
Het zou zo fijn zijn als iedereen zijn eigen verplaatsing er in zet als de stok gevonden is door de volgende. Maar ja...
Die klopt, heb @Light een pm gestuurd met wat er verschilt tussen site en wikiquote:Op zondag 26 mei 2024 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Informatie komt volgens mij in principe van de Wiki dus moet je even kijken of het daar klopt.
Maar die waren in de afgelopen drie maanden? Dat is een beetje achterstallig onderhoud. Als die voor maart dit jaar waren dan is er wel echt een probleem want dan is er een verplaatsing over het hoofd gezien tijdens het bijwerken.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:41 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik zie mijn 2 verplaatsingen op beide sites niet terug eigenlijk
11 maart de eerste dus dat komt vast nog goed!quote:Op maandag 27 mei 2024 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar die waren in de afgelopen drie maanden? Dat is een beetje achterstallig onderhoud. Als die voor maart dit jaar waren dan is er wel echt een probleem want dan is er een verplaatsing over het hoofd gezien tijdens het bijwerken.
Neerrijnen:quote:Op maandag 27 mei 2024 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wiki is geupdate, maar ik heb hulp nodig!
Ik heb iets stuk gemaakt, vanaf verplaatsing 74 zou erbij moeten staan dat het topic #301 is
Maar ik mis een paar coordinaten en nu staat daar de [301] dingen
voor de coordinaten, kunnen de volgende mensen kijken of ze wijsheden hebben?
Verplaatsing 79 Brielle @:deisyy of @:dagoduck ?
Verplaatsing 80 Egelshoek @:dagoduck of @:bzzzzp ?
Verplaatsing 84 Neerijnen @:hannahVrede of @:Puala
Verplaatsing 86 Ommerschans @:Rubbereend of @:JJH
En ik heb al ruimte gemaakt voor de volgende verplaatsing maar die is er nog niet dus lege info
Wel nog maar een paar te gaan voordat deze stok 100 verplaatsingen heeft gehaddan is het geen puberstok meer
Laat mij maar even.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wiki is geupdate, maar ik heb hulp nodig!
Ik heb iets stuk gemaakt, vanaf verplaatsing 74 zou erbij moeten staan dat het topic #301 is
Maar ik mis een paar coordinaten en nu staat daar de [301] dingen
voor de coordinaten, kunnen de volgende mensen kijken of ze wijsheden hebben?
Verplaatsing 79 Brielle @:deisyy of @:dagoduck ?
Verplaatsing 80 Egelshoek @:dagoduck of @:bzzzzp ?
Verplaatsing 84 Neerijnen @:hannahVrede of @:Puala
Verplaatsing 86 Ommerschans @:Rubbereend of @:JJH
En ik heb al ruimte gemaakt voor de volgende verplaatsing maar die is er nog niet dus lege info
Wel nog maar een paar te gaan voordat deze stok 100 verplaatsingen heeft gehaddan is het geen puberstok meer
Gezien en verwerktquote:Op maandag 27 mei 2024 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Die klopt, heb @:light een pm gestuurd met wat er verschilt tussen site en wiki
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |