Ik heb gebruik gemaakt van de lijst met bijzondere plaatsnamen in Nederland.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vind het een mooi gekozen plaatsnaam!
Het gekke is, Muggenbeet is net zo min een dorp met een blauwe kom-bord als "Nederland" (daar 2 km vandaan), en Nederland staat dan wel weer in die lijst. Net zoals Moespot. De lijst op fokstok.nl is in dat opzicht wat, arbitrair, wellicht? (Ik rijd regelmatig op de motor door die contreien dus kom deze plaatsnamen gewoon onderweg tegenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:00 schreef laziness het volgende:
Hoe werkt dit precies voor de statistieken? Is Blokzijl door deze Muggenbeet dan nu afgestreept of moet dat dan echt een bord van Blokzijl zelf zijn?
Ik zoek altijd via fokstok.nl naar een plaats waar de stok nog niet is geweest maar Muggenbeet is daar bijvoorbeeld geen optie.
Eens, vandaar mijn vraag. Sommige buurtschappen staan wel op fokstok.nl en sommigen niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het gekke is, Muggenbeet is net zo min een "Blauwe plaatsnaam" als "Nederland" (daar 2 km vandaan), en Nederland staat dan wel weer in die lijst. Net zoals Moespot. De lijst op fokstok.nl is in dat opzicht wat, arbitrair, wellicht? (Ik rijd regelmatig op de motor door die contreien dus kom deze plaatsnamen gewoon onderweg tegen)
het is lastig, de lijst met plaatsnamen komt uit een database maar die is niet altijd correct. Van mij mag Muggenbeet erin op de @Light sitequote:Op donderdag 14 maart 2024 11:00 schreef laziness het volgende:
Hoe werkt dit precies voor de statistieken? Is Blokzijl door deze Muggenbeet dan nu afgestreept of moet dat dan echt een bord van Blokzijl zelf zijn?
Ik zoek altijd via fokstok.nl naar een plaats waar de stok nog niet is geweest maar Muggenbeet is daar bijvoorbeeld geen optie.
als jij daar graag een stok wil hebben...quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:07 schreef fietsie het volgende:
Een suggestie voor de volgende lokatie: Rectum?
In Pikveld stond vroeger ook een kombord, op Google Streetview kan ik die nu niet meer vindenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is lastig, de lijst met plaatsnamen komt uit een database maar die is niet altijd correct. Van mij mag Muggenbeet erin op de @:light site
Ik kom ook wel eens plaatsen tegen die niet meer bestaan (bij Gilze Rijen was er bijvoorbeeld een Industrieterrein noord en zuid oid, daar was geen plaatsnaambord voor en op wikipedia ook niets over te vinden)
beetje flexibel kan wel naar mijn idee
Muggenbeet is te vinden als een plaatsnaam als ik google
ja als je zo bezig gaat... ik was al van plan om m met @Mickytjuh een keer te gaan brengen maar na al deze vunzigheid denk ik dat we dan naar Waspik moetenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:09 schreef fietsie het volgende:
Tot voor zover dit intermezzo aan dubieuze plaatsnamen...
Babyloniënbroek,Best,De Dood,De Heen,De Moer, Dorst, Eindje, Eng, Gebergte, Haring, Hoeven, Lepelstraat, Meeuwen, Waspik, Wouw; er is daar best keus....quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja als je zo bezig gaat... ik was al van plan om m met @:mickytjuh een keer te gaan brengen maar na al deze vunzigheid denk ik dat we dan naar Waspik moeten
Ik heb hem volgens mij daar ooit eens vandaan gehaald. Volgens mij was iemand je voor geweestquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:07 schreef fietsie het volgende:
Kun je wat lijm of kit ofzo meenemen? Het gelamineerde tekst ding laat wat los.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:10 schreef laziness het volgende:
Ik wil de stok morgen halen. Rectum is zeker een optie. De zon schijnt morgen toch ook niet dus dat komt dan wel aardig uit
Wat mij betreft: doe maar Moddergatquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:07 schreef fietsie het volgende:
Toevoegen op de site is gelukkig wel makkelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is lastig, de lijst met plaatsnamen komt uit een database maar die is niet altijd correct. Van mij mag Muggenbeet erin op de @:light site
Ik kom ook wel eens plaatsen tegen die niet meer bestaan (bij Gilze Rijen was er bijvoorbeeld een Industrieterrein noord en zuid oid, daar was geen plaatsnaambord voor en op wikipedia ook niets over te vinden)
beetje flexibel kan wel naar mijn idee
Muggenbeet is te vinden als een plaatsnaam als ik google
Die is in 2016 al geweest.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat mij betreft: doe maar Moddergat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |