Ik wilde dat gisteren doen. Helemaal niet meer aan toegekomenquote:
pic's or it didn't happenquote:Op zondag 24 maart 2024 19:34 schreef Hydrogeny het volgende:
De stok hangt inmiddels ergens in Limburg aan de bar! Zodra hij morgen fit en gedouched is gaat hij weer op pad! Roerstreek...
!Stok is dus aan de zwierquote:Op zondag 24 maart 2024 19:50 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Drinkt uit de kraan!![]()
[ afbeelding ]
Een beetje !Stok jager heeft vast al een pinpoint gemaakt met of zonder intentie hem op te halen.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
@:streamjohan woont daar. Ik woon er 10 KM vandaan. Wat is de bedoeling van dat ding.
De stok ligt trouwens vlakbij Landal Aerwinkel als ik het goed zie. Ter orientatie
Doe even verplaatsen dan voordat hij weer naar het midden van het land verdwijntquote:Op donderdag 4 april 2024 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
@:streamjohan woont daar. Ik woon er 10 KM vandaan. Wat is de bedoeling van dat ding.
De stok ligt trouwens vlakbij Landal Aerwinkel als ik het goed zie. Ter orientatie
Doe maar!quote:Op donderdag 4 april 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben dit weekend in Limburg, kan ik hem een goede slinger geven.
en dan niets doen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:00 schreef D. het volgende:
Ik was vanavond nog in Posterholt, komt wel dichtbij zo
Ik las dat @Deisyy er een slinger aan ging gevenquote:Op zondag 7 april 2024 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan niets doen?
heftig teleurgesteld
ik heb een vrijgezellenfeest dus als iemand de stok naar breda kan brengen mag ie mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |