Nou ja het past inderdaad wel bij hoe lang jullie nodig hebben om een groep van meer dan drie personen bij elkaar te krijgen. Eer jullie een passend plekje in de volle agenda's hebben gevonden ben je toch al gauw een maand of vier verder.quote:
Maar als het dan zo ver is zijn we ook op tijd op de afspraak!quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het past inderdaad wel bij hoe lang jullie nodig hebben om een groep van meer dan drie personen bij elkaar te krijgen. Eer jullie een passend plekje in de volle agenda's hebben gevonden ben je toch al gauw een maand of vier verder.
Ja wat wil je daar mee zeggen danquote:Op woensdag 3 januari 2024 16:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar als het dan zo ver is zijn we ook op tijd op de afspraak!
Plannen werktquote:
Ja maar niet plannen ook want als je niet plant kan je nooit te laat komen. Zelfs niet te vroeg. Zonder plan ben je altijd precies op tijd.quote:
Nee.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:29 schreef Strani het volgende:
Vandaag een nieuwe ketting besteld met de vorm van een kompas en in het midden een rond turqoois steentje. En nog een nieuwe armband van bruin leer en metaal. Vrijdag als het goed is binnen![]()
Dragen jullie graag dit soort dingen?
Ja.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat is wel interessant. Ook groene kleding of dat liever niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woon je in een land van tovenaars?quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar niet plannen ook want als je niet plant kan je nooit te laat komen. Zelfs niet te vroeg. Zonder plan ben je altijd precies op tijd.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezien dat het achter een spoiler zit ga ik er van uit dat het groen ondergoed is.
Nee.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]Gezien dat het achter een spoiler zit ga ik er van uit dat het groen ondergoed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Maar wij kennen het zo:quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Woon je in een land van tovenaars?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moment, eventjes verwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal netjes met twee woorden antwoorden. Anders lijkt het op een bepaald spel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zal netjes met twee woorden antwoorden. Anders lijkt het op een bepaald spel.Dat is wel altijd het eerste waar ik aan denk bij de naam Bill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wij hebben het hier in de kast liggen, en spelen het dus af en toe.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:05 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik dat serieus nog nooit gespeeld heb. Nou ja wel gewoon FOK!kers stalken, dat is ook een soort Wie Ben Ik als je Google de juiste vragen stelt.
Ik heb vorige week wel met een groepje van 10 (ongeveer) 'Heads Up' gespeeld. Dat is een app op je telefoon en jij moet de telefoon dan voor je voorhoofd houden en op het scherm verdwijnt dan een woord, en anderen moeten dat beschrijven. Dat kan soms met met woorden zijn en soms met gebaren. Prima spelletje om de sfeer er in te krijgenquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben het hier in de kast liggen, en spelen het dus af en toe.
Het is nog best een lastig spel om bewust te verliezen trouwens
Makkelijk zatquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:05 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik dat serieus nog nooit gespeeld heb. Nou ja wel gewoon FOK!kers stalken, dat is ook een soort Wie Ben Ik als je Google de juiste vragen stelt.
Ik draag nooit sieraden.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:29 schreef Strani het volgende:
Vandaag een nieuwe ketting besteld met de vorm van een kompas en in het midden een rond turqoois steentje. En nog een nieuwe armband van bruin leer en metaal. Vrijdag als het goed is binnen![]()
Dragen jullie graag dit soort dingen?
Sowieso ook wel een klassiek spelletje inderdaadquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vorige week wel met een groepje van 10 (ongeveer) 'Heads Up' gespeeld. Dat is een app op je telefoon en jij moet de telefoon dan voor je voorhoofd houden en op het scherm verdwijnt dan een woord, en anderen moeten dat beschrijven. Dat kan soms met met woorden zijn en soms met gebaren. Prima spelletje om de sfeer er in te krijgen
Verkouden, hoesten, gekneusde ribben en een grieperig gevoel.quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:16 schreef Arizona het volgende: [..] Shit zeg, dat duurt lang! Wat voor klachten heb je nog?
Bahquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Verkouden, hoesten, gekneusde ribben en een grieperig gevoel.
De huidige versie heeft andere plaatjesquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben het hier in de kast liggen, en spelen het dus af en toe.
Het is nog best een lastig spel om bewust te verliezen trouwens
quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:42 schreef Arizona het volgende:
Antwoord op TT: ik draag zelden sieraden. Ringen nooit, die irriteren me![]()
Ik heb 1 kettinkje dat me heel dierbaar is, dat draag ik regelmatig. Armbandjes soms in de zomer. Maar vind ik ook snel irriteren![]()
Ik ben een beetje een prinses op de erwt.
👀quote:Er is winterweer op komst en met temperaturen tot maximaal -7 graden is er zelfs kans dat de schaatsen uit het vet kunnen. Vanaf het einde van deze week worden er temperaturen onder het vriespunt verwacht.
Ik heb vanmiddag precies dezelfde foto gemaakt bij onze Action en naar Sjorsjina gestuurdquote:
Hoop ik ook! Gister zat er een viroloog bij Hélène aan tafel die zei dat er nu ook long-griep bestaat. Ik denk dat ik dat hebquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
BahSterkte Sjors, hopelijk gaat het snel de goede kant op.
Ik heb dit ookquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:42 schreef Arizona het volgende:
Antwoord op TT: ik draag zelden sieraden. Ringen nooit, die irriteren me![]()
Ik heb 1 kettinkje dat me heel dierbaar is, dat draag ik regelmatig. Armbandjes soms in de zomer. Maar vind ik ook snel irriteren![]()
Ik ben een beetje een prinses op de erwt.
Dat lijkt me ook ivm wat je vorige week vertelde goed nieuwsquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb voor het eerst in maanden weer baantjes gezwommenDe laatste keer dat ik in het zwembad was was in april vorig jaar (2023)
Het is vandaag de dag na gisterenquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ivm wat je vorige week vertelde goed nieuws
Edit: Of deze week, ik ben de dagen helemaal kwijt.
Nee dat is niet waar. Ik heb gisteren nog gekeken en toen was gisteren maandag en ik neem aan dat gisteren niet zomaar in één dag tijd van dag veranderd isquote:
Dan zeg ik 7-5 voor Humphries, om het spannend te makenquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:30 schreef Strani het volgende:
@:H_T zullen we een voorspelling wagen?
Ik denk 7-4 voor Littler. Ik gok dat het eerst gelijk opgaat maar dat Humphries dan nerveuzer wordt omdat hij het verschil niet kan maken en omdat het publiek steeds vocaler achter Littler zal staan.
quote:
Voor wie?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
Dan ga ik voor 7-3 omdat ik er geen verstand van heb.
Voor welke Luke?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
Dan ga ik voor 7-3 omdat ik er geen verstand van heb.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:09 schreef Strani het volgende:
Ik las dat Luke Littler een vriendin van 21 heeft. Dus zelfs daarmee zit hij in het vaarwater van de andere darters.
Dat is goed (Maar @H_T zei ook Humphries)quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aangezien iedereen zegt dat die Littler gaat winnen, ga ik voor die andere.
Een icoon, die was al caller bij de allereerste negendarter van een toen nog piepjonge Van Gerwen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:13 schreef Strani het volgende:
Tevens de laatste wedstrijd van Russ Bray
Ik heb in 2008 een e-mail interview met 'm gedaan voor een dartmagazine destijds en hij was super vriendelijk. Regelde ook zelf de foto's in hoge resolutie, heel behulpzaamquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een icoon, die was al caller bij de allereerste negendarter van een toen nog piepjonge Van Gerwen.
Dat heeft er eigenlijk niets mee te makenquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ivm wat je vorige week vertelde goed nieuws
Edit: Of deze week, ik ben de dagen helemaal kwijt.
Dan zit ik samen met @H_T in team Humphries.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is goed (Maar @:H_T zei ook Humphries)
quote:I was playing County Darts for Hertfordshire and the Master caller never turned up. I then called a couple of games, really enjoyed it and soon became the County caller. From there I contacted the PDC and asked if they wanted a reserve referee. I had a try out at the 196 World Matchplay in Blackpool and called my first World Championships the following December.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:32 schreef H_T het volgende:
Knappe tweede set van LittlerDit kan een mooie finale worden!
Wat mooi.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
Voor de statistiekfreaks, leuk topic: GC / Bekijk *hier* je FOK! statistieken
Ik vind ze gemiddeld ook veel bozer dan vorig jaar hoewel je dat nog niet direct in de statistieken terugziet.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat mooi.
Dit jaar blijft nog erg achter. Vorig jaar had ik meer posts.
Dat heb je heel goed doorzien. Sinds Van Gerwen uitgeschakeld is, ben ik niet meer te houwenquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind ze gemiddeld ook veel bozer dan vorig jaar hoewel je dat nog niet direct in de statistieken terugziet.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat mooi.
Dit jaar blijft nog erg achter. Vorig jaar had ik meer posts.
Ah ik dacht dat het schansspringen van eergisteren het omslagpunt was!quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed doorzien. Sinds Van Gerwen uitgeschakeld is, ben ik niet meer te houwen
Helaas geldt dat gemiddeld voor heel FOK! maar zeker ook voor ons subforum. We moeten er echt iets aan doen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds Duncan gewonnen heeft word het alleen maar minder.
Haha ja what happened in 2019, ik heb daar ook een enorme piek.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ja what happened in 2019, ik heb daar ook een enorme piek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja de Satisfyer Pro 2 kwam dat jaar uit, wellicht was dat het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Haha ja what happened in 2019, ik heb daar ook een enorme piek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee Guaan, how's life!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Maar dan zou ik toch juist minder posten hier, of bedoel je het zo niet?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja de Satisfyer Pro 2 kwam dat jaar uit, wellicht was dat het.
Koel en donker bewaren![]()
Nee in verband met die enorme piek.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dan zou ik toch juist minder posten hier, of bedoel je het zo niet?
Maar oké het verklaart wel je afwezigheid het afgelopen jaar.![]()
Eigenlijk moet er meer gebaggerd worden.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas geldt dat gemiddeld voor heel FOK! maar zeker ook voor ons subforum. We moeten er echt iets aan doen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Daar zou ik me wel voor willen inzetten!quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er meer gebaggerd worden.![]()
wow dat is inderdaad een matige grafiek..... 2024 dan maar omhoog dwingenquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wat is jouw grafiek dan. Piek jij ook regelmatig?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow dat is inderdaad een matige grafiek..... 2024 dan maar omhoog dwingen
[..]
Haha ja what happened in 2019, ik heb daar ook een enorme piek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie klassieke Guaan-reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Je kan dat tegenwoordig ook in real-time zien hè, die intensiteit.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat is jouw grafiek dan. Piek jij ook regelmatig?![]()
Ik denk dat we trouwens ook niet moeten onderschatten wat de invoering van de like-button heeft gedaan voor het volgende type post:maakt het wel wat beter leesbaar en heeft verder geen invloed op pageviews natuurlijk, maar wel op aantal posts.quote:
Wat een gestress op je terugwegquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sowieso ook wel een klassiek spelletje inderdaad![]()
Gelukkig ben je heelhuids thuis![]()
Veel sterkte de komende tijd
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat is jouw grafiek dan. Piek jij ook regelmatig?Mijn postpiek was wel 2013 geloof ik, daarna ook fors afgezakt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Happy new yearquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa vond 'm matig en voorspelbaar.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mooi. Ik kan verder vrij weinig anders, dus dat komt helemaal goed.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar zou ik me wel voor willen inzetten!![]()
Dat is wel een goed punt ja. Maar tegelijkertijd zien we ook sinds de invoer ervan nog steeds aflopende totalen. En als je ook hier in de SC kijkt is er al tijden niet echt meer iemand nieuw bij gekomen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:58 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk dat we trouwens ook niet moeten onderschatten wat de invoering van de like-button heeft gedaan voor het volgende type post:
[..]
maakt het wel wat beter leesbaar en heeft verder geen invloed op pageviews natuurlijk, maar wel op aantal posts.![]()
Kortom eigenlijk moet dit jaar de schouders eronder.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Nou ja jij hebt af en toe ook best een momentje van onverwachte luciditeit hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mooi. Ik kan verder vrij weinig anders, dus dat komt helemaal goed.![]()
![]()
[..]
Haha ja what happened in 2019, ik heb daar ook een enorme piek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn hoogtepunt was tijdens de coronajaren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Mja, ik geloof dat m'n beste post van het jaar een rant tegen poepzor was, dus dat zegt wel veel. Dat was overigens non-sc.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja jij hebt af en toe ook best een momentje van onverwachte luciditeit hoor.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Precies. Meer posts en nieuw bloed. En misschien wat oude topposters terughalen. @Guanabana we rekenen op je.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Kortom eigenlijk moet dit jaar de schouders eronder.![]()
veelposters waren hier toch ook een forse tijd Molloot en Jobi, die zijn minder aanwezig cq weg, dus dat telt ook doorSame shit, different day
SC hopper present![]()
Oke ik heb een vraag over Instagram, en ik voel me echt een enorme boomer, maar is 'chatbericht sturen' hetzelfde als iemand dm'en?
Ik denk het wel. Althans het komt alletwee in de chat terecht.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik heb een vraag over Instagram, en ik voel me echt een enorme boomer, maar is 'chatbericht sturen' hetzelfde als iemand dm'en?![]()
Nieuw bloed erbij zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt ja. Maar tegelijkertijd zien we ook sinds de invoer ervan nog steeds aflopende totalen. En als je ook hier in de SC kijkt is er al tijden niet echt meer iemand nieuw bij gekomen.maar je kunt het lastig afdwingen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Geloof het wel.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik heb een vraag over Instagram, en ik voel me echt een enorme boomer, maar is 'chatbericht sturen' hetzelfde als iemand dm'en?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Nou dat ben ik niet met je eens. We hebben het op de aardige manier geprobeerd, en dan moet het nu maar op de niet zo aardige manier.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nieuw bloed erbij zou wel leuk zijnmaar je kunt het lastig afdwingen
![]()
Tevens denk ik ook dat het achter gesloten deuren houden van de repetities ook best een aanslag op het aantal posts is, normaal ging het twee weken lang uit het dak, dat is nu ook iets minder helaasOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Oké, kies jij maar een user uit danquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens. We hebben het op de aardige manier geprobeerd, en dan moet het nu maar op de niet zo aardige manier.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ja, je had hem zelf ook kunnen makenquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa vond 'm matig en voorspelbaar.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het gewoon leuk dat je er weer eens bent Guanabana
Ik ben de kleur MAGENTA
Goed punt!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:02 schreef Meke het volgende:
Tevens denk ik ook dat het achter gesloten deuren houden van de repetities ook best een aanslag op het aantal posts is, normaal ging het twee weken lang uit het dak, dat is nu ook iets minder helaas
Overigens denk dat nu de deal met tiktok er niet meer is, het wel weer ietsje interessanter mogelijk kan worden. Maar nog zal er niet veel meer uitlekken.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Tevens dit Guana!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:03 schreef H_T het volgende:
Ik vind het gewoon leuk dat je er weer eens bent GuanabanaOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
ditquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:03 schreef H_T het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja ik hooooop het.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goed punt!
Overigens denk dat nu de deal met tiktok er niet meer is, het wel weer ietsje interessanter mogelijk kan worden. Maar nog zal er niet veel meer uitlekken.
Voor de artiesten best prima hoor, maar als fan wel écht een bummer![]()
Ik hoef niet eens zelf beelden te zien, maar laat de hóófden tenminste kijken
Oeh oeh oeh! Doe dan iigquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
Ik ga nú drie nieuwe posters ontvoeren uit CUL.
@Lucky_Strike
@Lonaa
In 2019 ontdekte ik trouwens ESF hahaquote:
Post zelf trouwens tegenwoordig ook nooit meer in CUL. Zonde eigenlijk, is best een leuk subforum.
ik ken er best veel die daar posten, maar behalve een verdwaalde post hou ik m'n mond daarquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
Post zelf trouwens tegenwoordig ook nooit meer in CUL. Zonde eigenlijk, is best een leuk subforum.Same shit, different day
SC hopper present![]()
We zullen zien.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:06 schreef Strani het volgende:
Mensen, allereerst een gelukkig nieuwjaar. We hebben in de ESF-SC een gesprek over het wegblijven van niet bloed en zodoende is besloten dat we drie nieuwe ESF-SC'ers gaan ontvoeren uit de CUL-SC. Willen jullie zelf drie mensen aanwijzen of moeten wij dat doen?![]()
Awquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:03 schreef H_T het volgende:
quote:
Qua ESF was ik na twee jaar voorbereiding voor de Nederlandse versie, en de baggerkak die Italianen er van maakten bij hun editie wel ook een een beetje esf moe. Maar begint toch wel weer te kriebelen nu.![]()
#teamirama enzo.
is dat de standaard daar, recepten verkloten?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Scherp. Maar échte CUL-mensen lezen recepten ook niet goed.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die improviseren er een beetje omheen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Scherp. Maar échte CUL-mensen lezen recepten ook niet goed.
Dat is lekker makkelijk, meteen even opslaan.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
Voor de statistiekfreaks, leuk topic: GC / Bekijk *hier* je FOK! statistiekenReality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Precies, en dat soort out-of-the-box-denkers is precies wat wij nodig hebben!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die improviseren er een beetje omheen.![]()
Enig gevoel voor absurdisme is ook wel gewenst, maar dat is het dan ook wel toch?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, en dat soort out-of-the-box-denkers is precies wat wij nodig hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie een merge ook nog wel voor me, praten wij over de liedjes en zij over het eten uit Europese landenOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Boh. Goed topic zou dat zijn. De ESF&CUL-Borrelplank of iets dergelijks.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:11 schreef Meke het volgende:
Ik zie een merge ook nog wel voor me, praten wij over de liedjes en zij over het eten uit Europese landen
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Enig gevoel voor absurdisme is ook wel gewenst, maar dat is het dan ook wel toch?
"Pakketleed: Nieuw vergiet is binnen maar er zitten allemaal gaten in."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Guanabana geldt ook voor mij, leuk je hier ook weer te zien
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
We posten hier sowieso al best vaak wat we etenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:11 schreef Meke het volgende:
Ik zie een merge ook nog wel voor me, praten wij over de liedjes en zij over het eten uit Europese landen![]()
@Strani hou de rijstewafels met olijfolie nog maar even voor jezelf, ok?
Hm, dus het jaar dat ik me heb aangemeld is het jaar waarna jij minder ging posten?quote:
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Ja okéquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
We posten hier sowieso al best vaak wat we eten![]()
@:strani hou de rijstewafels met olijfolie nog maar even voor jezelf, ok?
Én kaas.![]()
Stond daarstraks de buurman aan de deur.
Ik zo hee hoi, hoe is het? Is er iets
Hij zo van.... *serieus, gast* Beste wensen he.
Ik: ohjaa, da's waar ook.
verstrooid zijn, het is een gave.
#jehaderbijmoetenzijn.
Plot twist: Het was zijn deur.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:16 schreef ijs_beer het volgende:
Stond daarstraks de buurman aan de deur.
Ik zo hee hoi, hoe is het? Is er iets
Hij zo van.... Beste wensen he.
Ik: ohjaa, da's waar ook.
verstrooid zijn, het is een gave.
#jehaderbijmoetenzijn.![]()
darten is dat nog ergens te zien of alleen op viaplay?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja, ik zat bij hem inderdaad. Buiten, bij de balkondeur.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Als TD zouden wij nog slechter zijn dan Mislintat, impliceer je hiermee.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:15 schreef Strani het volgende:
Straks gaat dit helemaal verkeerd en maken @:ijs_beer en ik een onverwachte transfer naar CUL.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Viaplay is de enige officiële stream in Nederlandquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
darten is dat nog ergens te zien of alleen op viaplay?Ik ben de kleur MAGENTA
Aan de andere kant, als ze in CUL een hoger salaris bieden moeten we het wel overwegen Beer.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als TD zouden wij nog slechter zijn dan Mislintat, impliceer je hiermee.![]()
Humphries laat het liggen op de dubbels en dat kan hem wel eens op gaan brekenIk ben de kleur MAGENTA
Dacht ik al. Daarom ook nergens gezien.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Viaplay is de enige officiële stream in NederlandAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
AnneX had volgens mij in eerste instantie mijn post geliket in CUL maar die like heeft ze daarna weer teruggetrokken. De hogere machten in CUL weten dat dit serieus is.![]()
Maar was dat ook in ESF? Nou? Of heb jij gewoon teveel met WLR geheuld?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Vorig jaar was voor mij een recordjaar!
[ afbeelding ]
Overigens hoorde ik vandaag op de radio dat een ijsbeer is gestorven door vogelgriep![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Ghe, zal niet snel vergeten dat Cornald Maas dat ook deed toen ik mijn fittie met Huub Stapel had.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
AnneX had volgens mij in eerste instantie mijn post geliket in CUL maar die like heeft ze daarna weer teruggetrokken. De hogere machten in CUL weten dat dit serieus is.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Oh echt?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ghe, zal niet snel vergeten dat Cornald Maas dat ook deed toen ik mijn fittie met Huub Stapel had.![]()
![]()
Jup.quote:
500 post meer in ESF dan het jaar ervoor!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar was dat ook in ESF? Nou? Of heb jij gewoon teveel met WLR geheuld?![]()
ijs_beerquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh! Doe dan iig
@:lucky_strike
@:lonaa
Alleen als er spareribs met kaasfondue op liggenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Boh. Goed topic zou dat zijn. De ESF&CUL-Borrelplank of iets dergelijks.![]()
Wordt er nog wel eens gesjoeld bij Henk 2.0 eigenlijk?Spoilers!![]()
Hoi!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
ijs_beer
[..]
Alleen als er spareribs met kaasfondue op liggen![]()
Wordt er nog wel eens gesjoeld bij Henk 2.0 eigenlijk?
* Doet snel de deur op slot![]()
Boh, kijk jongens meteen twee goede ideeën.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
ijs_beer
[..]
Wordt er nog wel eens gesjoeld bij Henk 2.0 eigenlijk?![]()
Nee, eigenlijk niet.We hebben al lang geen meet gehad, sinds corona al niet meer, volgens mij. Wel met een aantal naar eurovision in concert geweest de afgelopen jaren, en paar zijn samen naar de efteling geweest geloof ik.
Op zich wel een goed voornemen voor 2024, om weer eens zoiets te doen.
Het is trouwens toeval maar ESF-SC en CUL-SC zijn qua post-aantallen in 2023 wel elkaars tweeling:
14 53673 ESF Slowchat
15 53420 [CUL SC]![]()
We hebben met een klein groepje ook een keer een escape room gedaan en we zijn in 2022(?) nog met een groep samengekomen in Utrechtquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Boh, kijk jongens meteen twee goede ideeën.![]()
Nee, eigenlijk niet.We hebben al lang geen meet gehad, sinds corona al niet meer, volgens mij. Wel met een aantal naar eurovision in concert geweest de afgelopen jaren, en paar zijn samen naar de efteling geweest geloof ik.
Op zich wel een goed voornemen voor 2024, om weer eens zoiets te doen.Ik ben de kleur MAGENTA
Luckyquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
ijs_beer
[..]
Wordt er nog wel eens gesjoeld bij Henk 2.0 eigenlijk?
Ik ben de kleur MAGENTA
De twitterfittie met Huub Stapel opgezocht, maar de meeste eer is eigenlijk voor @Cyan9 daarin. Die deed het zware werk, ik alleen de luie takes zie ik nu.
4-4, wie 7-3 voorspelde had het sowieso foutIk ben de kleur MAGENTA
Voor mij moet Littler nu drie sets op rij winnen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef H_T het volgende:
4-4, wie 7-3 voorspelde had het sowieso fout![]()
Dat is ook de reden waarom dit jaar geen extra vrije dagen heb opgenomen in de ESF week. Ik ga dus nog minder posten dit jaarquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:02 schreef Meke het volgende:
Tevens denk ik ook dat het achter gesloten deuren houden van de repetities ook best een aanslag op het aantal posts is, normaal ging het twee weken lang uit het dak, dat is nu ook iets minder helaas
(Maar het is ook omdat Hemelvaartsdag er tussen valt)
![]()
Ja jeu de boulenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
We hebben met een klein groepje ook een keer een escape room gedaan en we zijn in 2022(?) nog met een groep samengekomen in UtrechtWas denk ik in '21 of '22
11 september 2021 alweerquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja jeu de boulenWas denk ik in '21 of '22
Dat was toen een recordtijdquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
We hebben met een klein groepje ook een keer een escape room gedaan en we zijn in 2022(?) nog met een groep samengekomen in Utrecht![]()
![]()
Oh dat is waar joh. Vergeten dat jullie dat gedaan hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
We hebben met een klein groepje ook een keer een escape room gedaan en we zijn in 2022(?) nog met een groep samengekomen in Utrechtsorry!
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Vorig jaar kwam er toch een efteling meet?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nee ik bedoelde bij Mick! JdB was ik niet bij, maar die is er inderdaad ook geweestquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja jeu de boulenWas denk ik in '21 of '22
Ik ben de kleur MAGENTA
Mijn broer heeft laatst die escape room ook gedaan. Ook zij kwamen er niet uit met die ellendige stokquote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Heb je er nog steeds nachtmerries van?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn broer heeft laatst die escape room ook gedaan. Ook zij kwamen er niet uit met die ellendige stok![]()
Oja daar was ik dan weer niet bijquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde bij Mick! JdB was ik niet bij, maar die is er inderdaad ook geweest![]()
Als dat was wanneer ik denk dat het was was het toen mijn zusje ging vertellen dat ze zwanger was, dat was in februari 2020, dus zelfs nog vóór corona![]()
quote:
Er wordt hier lekker veel gemeet zegquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Boh, kijk jongens meteen twee goede ideeën.![]()
Op zich wel een goed voornemen voor 2024, om weer eens zoiets te doen.
Haiquote:
Spoilers!![]()
Ahh oké duidelijk. Dank!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Een Dr Who aflevering![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Empty_Child![]()
@fietsie heb ik zelfs wel eens gemeet op een KSC meet jaren geledenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je er nog steeds nachtmerries van?Jij wel?
Ik ben de kleur MAGENTA
En dus doodengquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb sowieso maar twee FOK!kers gemeet en beiden heb ik hier al tijden niet gezien. Of dat gerelateerd is weet ik niet. Zeg ik ook niet.![]()
hmmm toeval bestaat niet?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb sowieso maar twee FOK!kers gemeet en beiden heb ik hier al tijden niet gezien. Of dat gerelateerd is weet ik niet. Zeg ik ook niet.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:54 schreef Meke het volgende:
[..]
En dus doodengOhhhh ja die heb ik gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was toch aardig in het begin van de nieuwere serie? Die was heel erg inderdaad.
![]()
Ik kan er maar één bedenken, wie is de tweede?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb sowieso maar twee FOK!kers gemeet en beiden heb ik hier al tijden niet gezien. Of dat gerelateerd is weet ik niet. Zeg ik ook niet.
Em vanachter je verrekijker telt niet mee neem ik aan?Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Oh dat kan ook nogquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja daar was ik dan weer niet bij![]()
Als dat was wanneer ik denk dat het was was het toen mijn zusje ging vertellen dat ze zwanger was, dat was in februari 2020, dus zelfs nog vóór corona![]()
Ik dacht eerst 2021 maar had toen het idee dat dat niet kon kloppen, maar dan heb ik misschien de verkeerde kant op gegokt
Ik ben de kleur MAGENTA
Mja vind ik wel meetellen maar zij niet dus dat hou ik even buiten beschouwing.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan er maar één bedenken, wie is de tweede?
Em vanachter je verrekijker telt niet mee neem ik aan?
Naast MMF93 heb ik in Bogotá ook gemeet met El_Matador.![]()
Ja 2005, nog met 9, de eerste 'nieuwe' doctorquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohhhh ja die heb ik gezienDat was toch aardig in het begin van de nieuwere serie? Die was heel erg inderdaad.
Het voelt allemaal sowieso bizar lang geledenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh dat kan ook nogIk dacht eerst 2021 maar had toen het idee dat dat niet kon kloppen, maar dan heb ik misschien de verkeerde kant op gegokt
Ahhhquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja vind ik wel meetellen maar zij niet dus dat hou ik even buiten beschouwing.
Naast MMF93 heb ik in Bogotá ook gemeet met El_Matador.Ja dat was dan denk ik voor je ESF-tijd
Ja preciesquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja 2005, nog met 9, de eerste 'nieuwe' doctorVorig jaar was ik er eens aan begonnen maar niet doorgezet verder.
![]()
Ruim! Misschien 2012 of zoquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
AhhhJa dat was dan denk ik voor je ESF-tijd
![]()
![]()
Knap gedaan van HumphriesUiteindelijk toch nog de dubbels kunnen vinden en 5 sets op rij gepakt
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:03 schreef Strani het volgende:
Wij zijn in de CUL-SC zojuist 'gekke glitterkijkers' genoemd.
En het klopt ook gewoon.
Ik ben de kleur MAGENTA
Goed, CUL-SC is geen succes gebleken. Morgen proberen we de KPD-SC, daar moeten we wat mensen toch wel met aantrekkelijke plaatjes op hun zwakke momenten mee kunnen lokken.![]()
Ja maar hey menseh. Ik kan het toch zo niet bijhouden
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
goed planquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
Goed, CUL-SC is geen succes gebleken. Morgen proberen we de KPD-SC, daar moeten we wat mensen toch wel met aantrekkelijke plaatjes op hun zwakke momenten mee kunnen lokken.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jaweeeeellll, dat ging ook toen we nog regelmatig 2 topics per dag vol knalden!quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:16 schreef GeorgeM het volgende:
Ja maar hey menseh. Ik kan het toch zo niet bijhoudenIk ben de kleur MAGENTA
Precies! We zijn gewoon met z'n allen volledig uit vormquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaweeeeellll, dat ging ook toen we nog regelmatig 2 topics per dag vol knalden!![]()
![]()
Mooie geuzennaamquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:04 schreef Strani het volgende:
Ik vind zelfs dat we Gekke Glitterkijkers als geuzennaam zouden moeten adopteren.![]()
Ik lees net dat je maar twee Fokkers hebt ontmoet. Ik dacht dat jij die ene jongen van de Henk meets was. Vraag me af wie dat dan was. Niet ijsbeer, Roger of HT. Die andere, die ene dus.Spoilers!![]()
Hmm nee ik woon in het buitenland dus meets zijn niet echt een optie. Kan zo snel ook niet iemand anders bedenken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie geuzennaam![]()
Ik lees net dat je maar twee Fokkers hebt ontmoet. Ik dacht dat jij die ene jongen van de Henk meets was. Vraag me af wie dat dan was. Niet ijsbeer, Roger of HT. Die andere, die ene dus.![]()
Absoluutquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:03 schreef H_T het volgende:
Knap gedaan van HumphriesUiteindelijk toch nog de dubbels kunnen vinden en 5 sets op rij gepakt
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Ik meen @grazz daar ook wel eens gezien te hebben, die zit dichter in de buurt van jouw lengte. Redefine liep er ook wel eens rondquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie geuzennaam![]()
Ik lees net dat je maar twee Fokkers hebt ontmoet. Ik dacht dat jij die ene jongen van de Henk meets was. Vraag me af wie dat dan was. Niet ijsbeer, Roger of HT. Die andere, die ene dus.
Ik ben de kleur MAGENTA
Halloquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh! Doe dan iig
@:lucky_strike
@:lonaa
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Grazz inderdaad. Ook 5 letters.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik meen @:grazz daar ook wel eens gezien te hebben, die zit dichter in de buurt van jouw lengte. Redefine liep er ook wel eens rondSpoilers!![]()
Strani heeft er zes.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Grazz inderdaad. Ook 5 letters.
Maar dat kan geregeld worden.
@Strani, Je hebt een letter te veel. Welke ga je inleveren?![]()
Ja ik zat ook al te kijken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani heeft er zes.
@:Strani, Je hebt een letter te veel. Welke ga je inleveren?
Misschien kunnen we @grazz juist een letter extra geven. Grazzi.![]()
Ohquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani heeft er zes.
@:Strani, Je hebt een letter te veel. Welke ga je inleveren?
Spoilers!![]()
Daar had ik nog niet aan gedacht. Dat is die hollandse zuunigheid denk ik.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken.
Misschien kunnen we @:Grazz juist een letter extra geven. Grazzi.![]()
Een beetje bourgondisch denken mag inderdaad wel.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht. Dat is die hollandse zuunigheid denk ik.![]()
Die is bij Wimbledon ook al een paar jaar gestopt hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:06 schreef Strani het volgende:
Bij het darten zie je de Duke of Kent dan weer niet hè, voor de prijsuitreiking.![]()
![]()
Ja weet ik maar dan nóg!quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die is bij Wimbledon ook al een paar jaar gestopt hoor.![]()
M'n katten hebben dit jaar een nieuw record gezet door gedurende 19 dagen geen kerstballen van de boom af te tikken, expres danwel per ongeluk. Helaas is de indrukwekkende streak zojuist beëindigd tijdens een partij tikkertje door de woonkamer.![]()
Je katten vonden het gewoon tijd dat je de kerstspullen weer zou opbergen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 01:38 schreef Strani het volgende:
M'n katten hebben dit jaar een nieuw record gezet door gedurende 19 dagen geen kerstballen van de boom af te tikken, expres danwel per ongeluk. Helaas is de indrukwekkende streak zojuist beëindigd tijdens een partij tikkertje door de woonkamer.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Bij ons viel gisteren een bal uit de boom, die zowaar heel bleefquote:Op donderdag 4 januari 2024 01:38 schreef Strani het volgende:
M'n katten hebben dit jaar een nieuw record gezet door gedurende 19 dagen geen kerstballen van de boom af te tikken, expres danwel per ongeluk. Helaas is de indrukwekkende streak zojuist beëindigd tijdens een partij tikkertje door de woonkamer.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Jij fittie?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ghe, zal niet snel vergeten dat Cornald Maas dat ook deed toen ik mijn fittie met Huub Stapel had.![]()
Huub lijkt me ook wel een pittig persoontje.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Goedemorgen![]()
Gisteren teeveetje met alle toebehoren gekocht![]()
#ribuitonslijf
George Michael![]()
Hoi!quote:
Zeg hela Hola das de bedoeling niet!quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jij fittie?![]()
Huub lijkt me ook wel een pittig persoontje.
Mooi op tijd voor WIDMquote:Op donderdag 4 januari 2024 09:09 schreef GeorgeM het volgende:
Goedemorgen![]()
#ribuitonslijf
Wat voor model?quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:09 schreef GeorgeM het volgende:
Goedemorgen![]()
#ribuitonslijfIk ben de kleur MAGENTA
Ik ben wel gewend om minstens 10 topics in 2 uur tijd vol te krijgen. Of het kwaliteitsposts zijn dat is heel andere verhaalquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:16 schreef GeorgeM het volgende:
Ja maar hey menseh. Ik kan het toch zo niet bijhoudenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Alweer Goedemorgenquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Jongens, wat ik nu heb meegemaakt
Ik verwachtte deze week twee pakketjes en ze zijn allebei(!) bezorgd zoals gepland. Een bij een pakketpunt, de ander bij mij thuis. Een keer PostNL, een keer DHL.
Spannend verhaal he?![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:20 schreef H_T het volgende:
Ik verwachtte deze week twee pakketjes en ze zijn allebei(!) bezorgd zoals gepland. Een bij een pakketpunt, de ander bij mij thuis. Een keer PostNL, een keer DHL.
Dus het kan wel gewoon in een keer goed gaan.
Fuck the EBU.![]()
Ik had eind vorig jaar een incasso geüpload naar de bank met als datum 30 december, maar dat vond de bank te snel na de ipload datum, dus de bank had er al 2 januari van gemaakt. Maar op 2 januari was het niet bij mij afgeschreven. Logde ik vandaag bij de bank in, zag ik de incasso nog in de verzendlijst staan.
Fuck the EBU.![]()
Blame the oil ballsquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies! We zijn gewoon met z'n allen volledig uit vorm
George Michael![]()
‘t-is net PostNLquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had eind vorig jaar een incasso geüpload naar de bank met als datum 30 december, maar dat vond de bank te snel na de ipload datum, dus de bank had er al 2 januari van gemaakt. Maar op 2 januari was het niet bij mij afgeschreven. Logde ik vandaag bij de bank in, zag ik de incasso nog in de verzendlijst staan.
George Michael![]()
Oehquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:20 schreef H_T het volgende:
George Michael![]()
Jij hebt ook gewoon echt niets te doen hè?quote:Op donderdag 4 januari 2024 01:38 schreef Strani het volgende:
M'n katten hebben dit jaar een nieuw record gezet door gedurende 19 dagen geen kerstballen van de boom af te tikken, expres danwel per ongeluk. Helaas is de indrukwekkende streak zojuist beëindigd tijdens een partij tikkertje door de woonkamer.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
quote:
George Michael![]()
Philips Oled Ambilight. We hebben nu ook ambilight. Zo vetquote:![]()
En dan nog een soundbar, extra boxen en een subwoofer van Sonos voor de ultieme bioscoop en concertervaring. Hij heeft het in de winkel laten horen. Bôh![]()
Klinkt wel erg decadent
George Michael![]()
Ben ik nu de enige hier?
George Michael![]()
Ah, OLED is wel prijzig ja. Maar ook heel mooiquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Philips Oled Ambilight. We hebben nu ook ambilight. Zo vet![]()
En dan nog een soundbar, extra boxen en een subwoofer van Sonos voor de ultieme bioscoop en concertervaring. Hij heeft het in de winkel laten horen. Bôh![]()
Klinkt wel erg decadent![]()
. Als ik nu een nieuwe tv zou kopen gaat mijn voorkeur ook uit naar OLED
Ik ben de kleur MAGENTA
Goedemiddag
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Nu heb ik zin in stokbrood en croissantsquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik moet werkenquote:![]()
Maar nu even niet![]()
Klinkt gaaf hoor die tv 😀You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Nou ze moeten nog een dag of tien wachtenquote:Op donderdag 4 januari 2024 07:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je katten vonden het gewoon tijd dat je de kerstspullen weer zou opbergen.![]()
![]()
Dan kan je toch zien dat de boom een kwaliteitsaankoop is geweestquote:Op donderdag 4 januari 2024 08:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij ons viel gisteren een bal uit de boom, die zowaar heel bleef![]()
![]()
Mja leuk geprobeerd maar dit is ook gewoon een pakketjesupdate in een nieuw jasje hoorquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had eind vorig jaar een incasso geüpload naar de bank met als datum 30 december, maar dat vond de bank te snel na de ipload datum, dus de bank had er al 2 januari van gemaakt. Maar op 2 januari was het niet bij mij afgeschreven. Logde ik vandaag bij de bank in, zag ik de incasso nog in de verzendlijst staan.![]()
![]()
Niet heel veel neequote:Op donderdag 4 januari 2024 11:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon echt niets te doen hè?![]()
![]()
Is iedereen een beetje bijgekomen van de nachtelijke aanval op CUL-SC? @H_T heb jij al getallen over gewonden?![]()
Volgende week wordt het koud.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:33 schreef Strani het volgende:
Tevens is het vandaag 27 jaar geleden sinds de laatste elfstedentochtAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja hier ook met slechts 12 graden overdag. Maar ik denk niet dat dat koud genoeg is om te schaatsen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgende week wordt het koud.![]()
Precies op het verkeerde moment ookquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgende week wordt het koud.Ons nieuwe huis moet aan de buitenkant gestuct en afgewerkt worden, is het eerst een paar weken non-stop regen geweest en nu wordt het weer te koud.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Met zo’n mentaliteit gaat er geen gira por once ciudades komen neequote:Op donderdag 4 januari 2024 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hier ook met slechts 12 graden overdag. Maar ik denk niet dat dat koud genoeg is om te schaatsen.
quote:,,De Elfstedentocht is cultureel goed. Het is onze herkomst, iets wat bij ons hoort. Als we uitsluitend over steriele ijsbanen schaatsen, vergeten we waar we vandaan komen’’, vertelt medeorganisator Erben Wennemars. Om de herinnering aan de tocht levend te houden organiseert hij volgende maand het eerste Staatsloterij NK Klunen in Sneek.![]()
![]()
Ik zet mijn geld op Kluunquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies op het verkeerde moment ookOns nieuwe huis moet aan de buitenkant gestuct en afgewerkt worden, is het eerst een paar weken non-stop regen geweest en nu wordt het weer te koud.
Fuck the EBU.![]()
Naat schatting ligt het ergens tussen 0 en 18.572quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:30 schreef Strani het volgende:
Is iedereen een beetje bijgekomen van de nachtelijke aanval op CUL-SC? @:H_T heb jij al getallen over gewonden?Ik ben de kleur MAGENTA
quote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Ja ik had al zo'n vermoeden op basis van wat ik om me heen wel of niet zag gebeurenquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Naat schatting ligt het ergens tussen 0 en 18.572![]()
![]()
quote:
George Michael![]()
Fijn dat het achter de rug is! Hoe ging het? Mag je meteen naar huis?quote:You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Hoe gaat het nu met je?quote:Ik ben de kleur MAGENTA
Zullen we het dan maar meteen in de TT zetten ?quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:04 schreef Strani het volgende:
Ik vind zelfs dat we Gekke Glitterkijkers als geuzennaam zouden moeten adopteren.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Ik mag over een uur naar huisquote:Op donderdag 4 januari 2024 15:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn dat het achter de rug is! Hoe ging het? Mag je meteen naar huis?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Forum Opties Forumhop: Hop naar: