Ja 2005, nog met 9, de eerste 'nieuwe' doctorquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohhhh ja die heb ik gezienDat was toch aardig in het begin van de nieuwere serie? Die was heel erg inderdaad.
Het voelt allemaal sowieso bizar lang geledenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh dat kan ook nogIk dacht eerst 2021 maar had toen het idee dat dat niet kon kloppen, maar dan heb ik misschien de verkeerde kant op gegokt
Ahhhquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja vind ik wel meetellen maar zij niet dus dat hou ik even buiten beschouwing.
Naast MMF93 heb ik in Bogotį ook gemeet met El_Matador.
Ja preciesquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja 2005, nog met 9, de eerste 'nieuwe' doctor
Ruim! Misschien 2012 of zoquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
AhhhJa dat was dan denk ik voor je ESF-tijd
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:03 schreef Strani het volgende:
Wij zijn in de CUL-SC zojuist 'gekke glitterkijkers' genoemd.
En het klopt ook gewoon.
goed planquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
Goed, CUL-SC is geen succes gebleken. Morgen proberen we de KPD-SC, daar moeten we wat mensen toch wel met aantrekkelijke plaatjes op hun zwakke momenten mee kunnen lokken.
Jaweeeeellll, dat ging ook toen we nog regelmatig 2 topics per dag vol knalden!quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:16 schreef GeorgeM het volgende:
Ja maar hey menseh. Ik kan het toch zo niet bijhouden
Precies! We zijn gewoon met z'n allen volledig uit vormquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaweeeeellll, dat ging ook toen we nog regelmatig 2 topics per dag vol knalden!
Mooie geuzennaamquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:04 schreef Strani het volgende:
Ik vind zelfs dat we Gekke Glitterkijkers als geuzennaam zouden moeten adopteren.
Hmm nee ik woon in het buitenland dus meets zijn niet echt een optie. Kan zo snel ook niet iemand anders bedenken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie geuzennaam![]()
Ik lees net dat je maar twee Fokkers hebt ontmoet. Ik dacht dat jij die ene jongen van de Henk meets was. Vraag me af wie dat dan was. Niet ijsbeer, Roger of HT. Die andere, die ene dus.
Absoluutquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:03 schreef H_T het volgende:
Knap gedaan van HumphriesUiteindelijk toch nog de dubbels kunnen vinden en 5 sets op rij gepakt
Ik meen @grazz daar ook wel eens gezien te hebben, die zit dichter in de buurt van jouw lengte. Redefine liep er ook wel eens rondquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie geuzennaam![]()
Ik lees net dat je maar twee Fokkers hebt ontmoet. Ik dacht dat jij die ene jongen van de Henk meets was. Vraag me af wie dat dan was. Niet ijsbeer, Roger of HT. Die andere, die ene dus.
Halloquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh! Doe dan iig
@:lucky_strike
@:lonaa
Grazz inderdaad. Ook 5 letters.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik meen @:grazz daar ook wel eens gezien te hebben, die zit dichter in de buurt van jouw lengte. Redefine liep er ook wel eens rond
Strani heeft er zes.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Grazz inderdaad. Ook 5 letters.
Ja ik zat ook al te kijken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani heeft er zes.
Maar dat kan geregeld worden.
@:Strani, Je hebt een letter te veel. Welke ga je inleveren?
Ohquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani heeft er zes.
Maar dat kan geregeld worden.
@:Strani, Je hebt een letter te veel. Welke ga je inleveren?
Daar had ik nog niet aan gedacht. Dat is die hollandse zuunigheid denk ik.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken.
Misschien kunnen we @:Grazz juist een letter extra geven. Grazzi.
Een beetje bourgondisch denken mag inderdaad wel.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht. Dat is die hollandse zuunigheid denk ik.
Die is bij Wimbledon ook al een paar jaar gestopt hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:06 schreef Strani het volgende:
Bij het darten zie je de Duke of Kent dan weer niet hč, voor de prijsuitreiking.
Ja weet ik maar dan nóg!quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die is bij Wimbledon ook al een paar jaar gestopt hoor.
Je katten vonden het gewoon tijd dat je de kerstspullen weer zou opbergen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 01:38 schreef Strani het volgende:
M'n katten hebben dit jaar een nieuw record gezet door gedurende 19 dagen geen kerstballen van de boom af te tikken, expres danwel per ongeluk. Helaas is de indrukwekkende streak zojuist beėindigd tijdens een partij tikkertje door de woonkamer.
Bij ons viel gisteren een bal uit de boom, die zowaar heel bleefquote:Op donderdag 4 januari 2024 01:38 schreef Strani het volgende:
M'n katten hebben dit jaar een nieuw record gezet door gedurende 19 dagen geen kerstballen van de boom af te tikken, expres danwel per ongeluk. Helaas is de indrukwekkende streak zojuist beėindigd tijdens een partij tikkertje door de woonkamer.
Jij fittie?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ghe, zal niet snel vergeten dat Cornald Maas dat ook deed toen ik mijn fittie met Huub Stapel had.
Hoi!quote:
Zeg hela Hola das de bedoeling niet!quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jij fittie?![]()
Huub lijkt me ook wel een pittig persoontje.
Mooi op tijd voor WIDMquote:Op donderdag 4 januari 2024 09:09 schreef GeorgeM het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren teeveetje met alle toebehoren gekocht![]()
#ribuitonslijf
Wat voor model?quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:09 schreef GeorgeM het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren teeveetje met alle toebehoren gekocht![]()
#ribuitonslijf
Ik ben wel gewend om minstens 10 topics in 2 uur tijd vol te krijgen. Of het kwaliteitsposts zijn dat is heel andere verhaalquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:16 schreef GeorgeM het volgende:
Ja maar hey menseh. Ik kan het toch zo niet bijhouden
Alweer Goedemorgenquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:20 schreef H_T het volgende:
Jongens, wat ik nu heb meegemaakt
Ik verwachtte deze week twee pakketjes en ze zijn allebei(!) bezorgd zoals gepland. Een bij een pakketpunt, de ander bij mij thuis. Een keer PostNL, een keer DHL.
Spannend verhaal he?![]()
Blame the oil ballsquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies! We zijn gewoon met z'n allen volledig uit vorm
‘t-is net PostNLquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had eind vorig jaar een incasso geüpload naar de bank met als datum 30 december, maar dat vond de bank te snel na de ipload datum, dus de bank had er al 2 januari van gemaakt. Maar op 2 januari was het niet bij mij afgeschreven. Logde ik vandaag bij de bank in, zag ik de incasso nog in de verzendlijst staan.
Oehquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:20 schreef H_T het volgende:
Jongens, wat ik nu heb meegemaakt
Ik verwachtte deze week twee pakketjes en ze zijn allebei(!) bezorgd zoals gepland. Een bij een pakketpunt, de ander bij mij thuis. Een keer PostNL, een keer DHL.
Spannend verhaal he?![]()
Jij hebt ook gewoon echt niets te doen hč?quote:Op donderdag 4 januari 2024 01:38 schreef Strani het volgende:
quote:
Philips Oled Ambilight. We hebben nu ook ambilight. Zo vetquote:
Ah, OLED is wel prijzig ja. Maar ook heel mooiquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Philips Oled Ambilight. We hebben nu ook ambilight. Zo vet![]()
En dan nog een soundbar, extra boxen en een subwoofer van Sonos voor de ultieme bioscoop en concertervaring. Hij heeft het in de winkel laten horen. Bōh![]()
Klinkt wel erg decadent![]()
quote:
Nu heb ik zin in stokbrood en croissantsquote:
Nou ze moeten nog een dag of tien wachtenquote:Op donderdag 4 januari 2024 07:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je katten vonden het gewoon tijd dat je de kerstspullen weer zou opbergen.
Dan kan je toch zien dat de boom een kwaliteitsaankoop is geweestquote:Op donderdag 4 januari 2024 08:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij ons viel gisteren een bal uit de boom, die zowaar heel bleef
Mja leuk geprobeerd maar dit is ook gewoon een pakketjesupdate in een nieuw jasje hoorquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had eind vorig jaar een incasso geüpload naar de bank met als datum 30 december, maar dat vond de bank te snel na de ipload datum, dus de bank had er al 2 januari van gemaakt. Maar op 2 januari was het niet bij mij afgeschreven. Logde ik vandaag bij de bank in, zag ik de incasso nog in de verzendlijst staan.
Niet heel veel neequote:Op donderdag 4 januari 2024 11:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon echt niets te doen hč?
Volgende week wordt het koud.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:33 schreef Strani het volgende:
Tevens is het vandaag 27 jaar geleden sinds de laatste elfstedentocht
Ja hier ook met slechts 12 graden overdag. Maar ik denk niet dat dat koud genoeg is om te schaatsen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgende week wordt het koud.
Precies op het verkeerde moment ookquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgende week wordt het koud.
Met zo’n mentaliteit gaat er geen gira por once ciudades komen neequote:Op donderdag 4 januari 2024 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hier ook met slechts 12 graden overdag. Maar ik denk niet dat dat koud genoeg is om te schaatsen.
quote:,,De Elfstedentocht is cultureel goed. Het is onze herkomst, iets wat bij ons hoort. Als we uitsluitend over steriele ijsbanen schaatsen, vergeten we waar we vandaan komen’’, vertelt medeorganisator Erben Wennemars. Om de herinnering aan de tocht levend te houden organiseert hij volgende maand het eerste Staatsloterij NK Klunen in Sneek.
Ik zet mijn geld op Kluunquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies op het verkeerde moment ookOns nieuwe huis moet aan de buitenkant gestuct en afgewerkt worden, is het eerst een paar weken non-stop regen geweest en nu wordt het weer te koud.
Naat schatting ligt het ergens tussen 0 en 18.572quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:30 schreef Strani het volgende:
Is iedereen een beetje bijgekomen van de nachtelijke aanval op CUL-SC? @:H_T heb jij al getallen over gewonden?
quote:
Ja ik had al zo'n vermoeden op basis van wat ik om me heen wel of niet zag gebeurenquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Naat schatting ligt het ergens tussen 0 en 18.572
quote:
Hoe gaat het nu met je?quote:
Zullen we het dan maar meteen in de TT zetten ?quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:04 schreef Strani het volgende:
Ik vind zelfs dat we Gekke Glitterkijkers als geuzennaam zouden moeten adopteren.
Ik mag over een uur naar huisquote:Op donderdag 4 januari 2024 15:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn dat het achter de rug is! Hoe ging het? Mag je meteen naar huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |