Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:03 schreef Strani het volgende:
Wij zijn in de CUL-SC zojuist 'gekke glitterkijkers' genoemd.
En het klopt ook gewoon.
goed planquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
Goed, CUL-SC is geen succes gebleken. Morgen proberen we de KPD-SC, daar moeten we wat mensen toch wel met aantrekkelijke plaatjes op hun zwakke momenten mee kunnen lokken.
Jaweeeeellll, dat ging ook toen we nog regelmatig 2 topics per dag vol knalden!quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:16 schreef GeorgeM het volgende:
Ja maar hey menseh. Ik kan het toch zo niet bijhouden
Precies! We zijn gewoon met z'n allen volledig uit vormquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaweeeeellll, dat ging ook toen we nog regelmatig 2 topics per dag vol knalden!
Mooie geuzennaamquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:04 schreef Strani het volgende:
Ik vind zelfs dat we Gekke Glitterkijkers als geuzennaam zouden moeten adopteren.
Hmm nee ik woon in het buitenland dus meets zijn niet echt een optie. Kan zo snel ook niet iemand anders bedenken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie geuzennaam![]()
Ik lees net dat je maar twee Fokkers hebt ontmoet. Ik dacht dat jij die ene jongen van de Henk meets was. Vraag me af wie dat dan was. Niet ijsbeer, Roger of HT. Die andere, die ene dus.
Absoluutquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:03 schreef H_T het volgende:
Knap gedaan van HumphriesUiteindelijk toch nog de dubbels kunnen vinden en 5 sets op rij gepakt
Ik meen @grazz daar ook wel eens gezien te hebben, die zit dichter in de buurt van jouw lengte. Redefine liep er ook wel eens rondquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie geuzennaam![]()
Ik lees net dat je maar twee Fokkers hebt ontmoet. Ik dacht dat jij die ene jongen van de Henk meets was. Vraag me af wie dat dan was. Niet ijsbeer, Roger of HT. Die andere, die ene dus.
Halloquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh! Doe dan iig
@:lucky_strike
@:lonaa
Grazz inderdaad. Ook 5 letters.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik meen @:grazz daar ook wel eens gezien te hebben, die zit dichter in de buurt van jouw lengte. Redefine liep er ook wel eens rond
Strani heeft er zes.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Grazz inderdaad. Ook 5 letters.
Ja ik zat ook al te kijken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani heeft er zes.
Maar dat kan geregeld worden.
@:Strani, Je hebt een letter te veel. Welke ga je inleveren?
Ohquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani heeft er zes.
Maar dat kan geregeld worden.
@:Strani, Je hebt een letter te veel. Welke ga je inleveren?
Daar had ik nog niet aan gedacht. Dat is die hollandse zuunigheid denk ik.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken.
Misschien kunnen we @:Grazz juist een letter extra geven. Grazzi.
Een beetje bourgondisch denken mag inderdaad wel.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht. Dat is die hollandse zuunigheid denk ik.
Die is bij Wimbledon ook al een paar jaar gestopt hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:06 schreef Strani het volgende:
Bij het darten zie je de Duke of Kent dan weer niet hè, voor de prijsuitreiking.
Ja weet ik maar dan nóg!quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die is bij Wimbledon ook al een paar jaar gestopt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |