Strani heeft er zes.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Grazz inderdaad. Ook 5 letters.
Ja ik zat ook al te kijken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani heeft er zes.
Maar dat kan geregeld worden.
@:Strani, Je hebt een letter te veel. Welke ga je inleveren?
Ohquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani heeft er zes.
Maar dat kan geregeld worden.
@:Strani, Je hebt een letter te veel. Welke ga je inleveren?
Daar had ik nog niet aan gedacht. Dat is die hollandse zuunigheid denk ik.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken.
Misschien kunnen we @:Grazz juist een letter extra geven. Grazzi.
Een beetje bourgondisch denken mag inderdaad wel.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht. Dat is die hollandse zuunigheid denk ik.
Die is bij Wimbledon ook al een paar jaar gestopt hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:06 schreef Strani het volgende:
Bij het darten zie je de Duke of Kent dan weer niet hè, voor de prijsuitreiking.
Ja weet ik maar dan nóg!quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die is bij Wimbledon ook al een paar jaar gestopt hoor.
Je katten vonden het gewoon tijd dat je de kerstspullen weer zou opbergen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 01:38 schreef Strani het volgende:
M'n katten hebben dit jaar een nieuw record gezet door gedurende 19 dagen geen kerstballen van de boom af te tikken, expres danwel per ongeluk. Helaas is de indrukwekkende streak zojuist beëindigd tijdens een partij tikkertje door de woonkamer.
Bij ons viel gisteren een bal uit de boom, die zowaar heel bleefquote:Op donderdag 4 januari 2024 01:38 schreef Strani het volgende:
M'n katten hebben dit jaar een nieuw record gezet door gedurende 19 dagen geen kerstballen van de boom af te tikken, expres danwel per ongeluk. Helaas is de indrukwekkende streak zojuist beëindigd tijdens een partij tikkertje door de woonkamer.
Jij fittie?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ghe, zal niet snel vergeten dat Cornald Maas dat ook deed toen ik mijn fittie met Huub Stapel had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |