Als TD zouden wij nog slechter zijn dan Mislintat, impliceer je hiermee.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:15 schreef Strani het volgende:
Straks gaat dit helemaal verkeerd en maken @:ijs_beer en ik een onverwachte transfer naar CUL.
Viaplay is de enige officiële stream in Nederlandquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
darten is dat nog ergens te zien of alleen op viaplay?
Aan de andere kant, als ze in CUL een hoger salaris bieden moeten we het wel overwegen Beer.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als TD zouden wij nog slechter zijn dan Mislintat, impliceer je hiermee.
Dacht ik al. Daarom ook nergens gezien.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Viaplay is de enige officiële stream in Nederland
Maar was dat ook in ESF? Nou? Of heb jij gewoon teveel met WLR geheuld?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Vorig jaar was voor mij een recordjaar!
[ afbeelding ]
Ghe, zal niet snel vergeten dat Cornald Maas dat ook deed toen ik mijn fittie met Huub Stapel had.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
AnneX had volgens mij in eerste instantie mijn post geliket in CUL maar die like heeft ze daarna weer teruggetrokken. De hogere machten in CUL weten dat dit serieus is.
Oh echt?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ghe, zal niet snel vergeten dat Cornald Maas dat ook deed toen ik mijn fittie met Huub Stapel had.
Jup.quote:
500 post meer in ESF dan het jaar ervoor!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar was dat ook in ESF? Nou? Of heb jij gewoon teveel met WLR geheuld?
ijs_beerquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh! Doe dan iig
@:lucky_strike
@:lonaa
Alleen als er spareribs met kaasfondue op liggenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Boh. Goed topic zou dat zijn. De ESF&CUL-Borrelplank of iets dergelijks.
Hoi!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
ijs_beer
[..]
Alleen als er spareribs met kaasfondue op liggen![]()
Wordt er nog wel eens gesjoeld bij Henk 2.0 eigenlijk?
Boh, kijk jongens meteen twee goede ideeën.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
ijs_beer
[..]
We hebben met een klein groepje ook een keer een escape room gedaan en we zijn in 2022(?) nog met een groep samengekomen in Utrechtquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Boh, kijk jongens meteen twee goede ideeën.![]()
Nee, eigenlijk niet.We hebben al lang geen meet gehad, sinds corona al niet meer, volgens mij. Wel met een aantal naar eurovision in concert geweest de afgelopen jaren, en paar zijn samen naar de efteling geweest geloof ik.
Op zich wel een goed voornemen voor 2024, om weer eens zoiets te doen.
Luckyquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
ijs_beer
[..]
Voor mij moet Littler nu drie sets op rij winnen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef H_T het volgende:
4-4, wie 7-3 voorspelde had het sowieso fout
Dat is ook de reden waarom dit jaar geen extra vrije dagen heb opgenomen in de ESF week. Ik ga dus nog minder posten dit jaarquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:02 schreef Meke het volgende:
Tevens denk ik ook dat het achter gesloten deuren houden van de repetities ook best een aanslag op het aantal posts is, normaal ging het twee weken lang uit het dak, dat is nu ook iets minder helaas
Ja jeu de boulenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
We hebben met een klein groepje ook een keer een escape room gedaan en we zijn in 2022(?) nog met een groep samengekomen in Utrecht
11 september 2021 alweerquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja jeu de boulenWas denk ik in '21 of '22
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |