Ik denk het wel. Althans het komt alletwee in de chat terecht.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik heb een vraag over Instagram, en ik voel me echt een enorme boomer, maar is 'chatbericht sturen' hetzelfde als iemand dm'en?
Nieuw bloed erbij zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt ja. Maar tegelijkertijd zien we ook sinds de invoer ervan nog steeds aflopende totalen. En als je ook hier in de SC kijkt is er al tijden niet echt meer iemand nieuw bij gekomen.
Geloof het wel.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik heb een vraag over Instagram, en ik voel me echt een enorme boomer, maar is 'chatbericht sturen' hetzelfde als iemand dm'en?
Nou dat ben ik niet met je eens. We hebben het op de aardige manier geprobeerd, en dan moet het nu maar op de niet zo aardige manier.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nieuw bloed erbij zou wel leuk zijnmaar je kunt het lastig afdwingen
Oké, kies jij maar een user uit danquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens. We hebben het op de aardige manier geprobeerd, en dan moet het nu maar op de niet zo aardige manier.
Ja, je had hem zelf ook kunnen makenquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa vond 'm matig en voorspelbaar.
Goed punt!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:02 schreef Meke het volgende:
Tevens denk ik ook dat het achter gesloten deuren houden van de repetities ook best een aanslag op het aantal posts is, normaal ging het twee weken lang uit het dak, dat is nu ook iets minder helaas
Tevens dit Guana!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:03 schreef H_T het volgende:
Ik vind het gewoon leuk dat je er weer eens bent Guanabana
ditquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:03 schreef H_T het volgende:
Ja ik hooooop het.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goed punt!
Overigens denk dat nu de deal met tiktok er niet meer is, het wel weer ietsje interessanter mogelijk kan worden. Maar nog zal er niet veel meer uitlekken.
Oeh oeh oeh! Doe dan iigquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
Ik ga nú drie nieuwe posters ontvoeren uit CUL.
In 2019 ontdekte ik trouwens ESF hahaquote:
ik ken er best veel die daar posten, maar behalve een verdwaalde post hou ik m'n mond daarquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
Post zelf trouwens tegenwoordig ook nooit meer in CUL. Zonde eigenlijk, is best een leuk subforum.
We zullen zien.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:06 schreef Strani het volgende:
Mensen, allereerst een gelukkig nieuwjaar. We hebben in de ESF-SC een gesprek over het wegblijven van niet bloed en zodoende is besloten dat we drie nieuwe ESF-SC'ers gaan ontvoeren uit de CUL-SC. Willen jullie zelf drie mensen aanwijzen of moeten wij dat doen?
Awquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:03 schreef H_T het volgende:
quote:
is dat de standaard daar, recepten verkloten?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Scherp. Maar échte CUL-mensen lezen recepten ook niet goed.
Die improviseren er een beetje omheen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Scherp. Maar échte CUL-mensen lezen recepten ook niet goed.
Dat is lekker makkelijk, meteen even opslaan.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
Voor de statistiekfreaks, leuk topic: GC / Bekijk *hier* je FOK! statistieken
Precies, en dat soort out-of-the-box-denkers is precies wat wij nodig hebben!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die improviseren er een beetje omheen.
Enig gevoel voor absurdisme is ook wel gewenst, maar dat is het dan ook wel toch?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, en dat soort out-of-the-box-denkers is precies wat wij nodig hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Boh. Goed topic zou dat zijn. De ESF&CUL-Borrelplank of iets dergelijks.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:11 schreef Meke het volgende:
Ik zie een merge ook nog wel voor me, praten wij over de liedjes en zij over het eten uit Europese landen
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Enig gevoel voor absurdisme is ook wel gewenst, maar dat is het dan ook wel toch?
"Pakketleed: Nieuw vergiet is binnen maar er zitten allemaal gaten in."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We posten hier sowieso al best vaak wat we etenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:11 schreef Meke het volgende:
Ik zie een merge ook nog wel voor me, praten wij over de liedjes en zij over het eten uit Europese landen
Hm, dus het jaar dat ik me heb aangemeld is het jaar waarna jij minder ging posten?quote:
Ja okéquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
We posten hier sowieso al best vaak wat we eten![]()
@:strani hou de rijstewafels met olijfolie nog maar even voor jezelf, ok?
Plot twist: Het was zijn deur.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:16 schreef ijs_beer het volgende:
Stond daarstraks de buurman aan de deur.
Ik zo hee hoi, hoe is het? Is er iets
Hij zo van.... Beste wensen he.
Ik: ohjaa, da's waar ook.
verstrooid zijn, het is een gave.
#jehaderbijmoetenzijn.
Ja, ik zat bij hem inderdaad. Buiten, bij de balkondeur.quote:
Als TD zouden wij nog slechter zijn dan Mislintat, impliceer je hiermee.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:15 schreef Strani het volgende:
Straks gaat dit helemaal verkeerd en maken @:ijs_beer en ik een onverwachte transfer naar CUL.
Viaplay is de enige officiële stream in Nederlandquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
darten is dat nog ergens te zien of alleen op viaplay?
Aan de andere kant, als ze in CUL een hoger salaris bieden moeten we het wel overwegen Beer.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als TD zouden wij nog slechter zijn dan Mislintat, impliceer je hiermee.
Dacht ik al. Daarom ook nergens gezien.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Viaplay is de enige officiële stream in Nederland
Maar was dat ook in ESF? Nou? Of heb jij gewoon teveel met WLR geheuld?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Vorig jaar was voor mij een recordjaar!
[ afbeelding ]
Ghe, zal niet snel vergeten dat Cornald Maas dat ook deed toen ik mijn fittie met Huub Stapel had.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
AnneX had volgens mij in eerste instantie mijn post geliket in CUL maar die like heeft ze daarna weer teruggetrokken. De hogere machten in CUL weten dat dit serieus is.
Oh echt?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ghe, zal niet snel vergeten dat Cornald Maas dat ook deed toen ik mijn fittie met Huub Stapel had.
Jup.quote:
500 post meer in ESF dan het jaar ervoor!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar was dat ook in ESF? Nou? Of heb jij gewoon teveel met WLR geheuld?
ijs_beerquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh! Doe dan iig
@:lucky_strike
@:lonaa
Alleen als er spareribs met kaasfondue op liggenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Boh. Goed topic zou dat zijn. De ESF&CUL-Borrelplank of iets dergelijks.
Hoi!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
ijs_beer
[..]
Alleen als er spareribs met kaasfondue op liggen![]()
Wordt er nog wel eens gesjoeld bij Henk 2.0 eigenlijk?
Boh, kijk jongens meteen twee goede ideeën.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
ijs_beer
[..]
We hebben met een klein groepje ook een keer een escape room gedaan en we zijn in 2022(?) nog met een groep samengekomen in Utrechtquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Boh, kijk jongens meteen twee goede ideeën.![]()
Nee, eigenlijk niet.We hebben al lang geen meet gehad, sinds corona al niet meer, volgens mij. Wel met een aantal naar eurovision in concert geweest de afgelopen jaren, en paar zijn samen naar de efteling geweest geloof ik.
Op zich wel een goed voornemen voor 2024, om weer eens zoiets te doen.
Luckyquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
ijs_beer
[..]
Voor mij moet Littler nu drie sets op rij winnen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef H_T het volgende:
4-4, wie 7-3 voorspelde had het sowieso fout
Dat is ook de reden waarom dit jaar geen extra vrije dagen heb opgenomen in de ESF week. Ik ga dus nog minder posten dit jaarquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:02 schreef Meke het volgende:
Tevens denk ik ook dat het achter gesloten deuren houden van de repetities ook best een aanslag op het aantal posts is, normaal ging het twee weken lang uit het dak, dat is nu ook iets minder helaas
Ja jeu de boulenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
We hebben met een klein groepje ook een keer een escape room gedaan en we zijn in 2022(?) nog met een groep samengekomen in Utrecht
11 september 2021 alweerquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja jeu de boulenWas denk ik in '21 of '22
Dat was toen een recordtijdquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
We hebben met een klein groepje ook een keer een escape room gedaan en we zijn in 2022(?) nog met een groep samengekomen in Utrecht
Oh dat is waar joh. Vergeten dat jullie dat gedaan hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Vorig jaar kwam er toch een efteling meet?
Nee ik bedoelde bij Mick! JdB was ik niet bij, maar die is er inderdaad ook geweestquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja jeu de boulenWas denk ik in '21 of '22
Mijn broer heeft laatst die escape room ook gedaan. Ook zij kwamen er niet uit met die ellendige stokquote:
Heb je er nog steeds nachtmerries van?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn broer heeft laatst die escape room ook gedaan. Ook zij kwamen er niet uit met die ellendige stok
Oja daar was ik dan weer niet bijquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde bij Mick! JdB was ik niet bij, maar die is er inderdaad ook geweest
quote:
Er wordt hier lekker veel gemeet zegquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Boh, kijk jongens meteen twee goede ideeën.![]()
Nee, eigenlijk niet.We hebben al lang geen meet gehad, sinds corona al niet meer, volgens mij. Wel met een aantal naar eurovision in concert geweest de afgelopen jaren, en paar zijn samen naar de efteling geweest geloof ik.
Op zich wel een goed voornemen voor 2024, om weer eens zoiets te doen.
Haiquote:
Ahh oké duidelijk. Dank!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Een Dr Who aflevering![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Empty_Child
Nee hoorquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je er nog steeds nachtmerries van?
En dus doodengquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
hmmm toeval bestaat niet?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb sowieso maar twee FOK!kers gemeet en beiden heb ik hier al tijden niet gezien. Of dat gerelateerd is weet ik niet. Zeg ik ook niet.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:54 schreef Meke het volgende:
[..]
En dus doodengOhhhh ja die heb ik gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was toch aardig in het begin van de nieuwere serie? Die was heel erg inderdaad.
Ik kan er maar één bedenken, wie is de tweede?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb sowieso maar twee FOK!kers gemeet en beiden heb ik hier al tijden niet gezien. Of dat gerelateerd is weet ik niet. Zeg ik ook niet.
Oh dat kan ook nogquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja daar was ik dan weer niet bij![]()
Als dat was wanneer ik denk dat het was was het toen mijn zusje ging vertellen dat ze zwanger was, dat was in februari 2020, dus zelfs nog vóór corona![]()
Mja vind ik wel meetellen maar zij niet dus dat hou ik even buiten beschouwing.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan er maar één bedenken, wie is de tweede?
Em vanachter je verrekijker telt niet mee neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |