quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:09 schreef Strani het volgende:
Ik las dat Luke Littler een vriendin van 21 heeft. Dus zelfs daarmee zit hij in het vaarwater van de andere darters.
Dat is goed (Maar @H_T zei ook Humphries)quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aangezien iedereen zegt dat die Littler gaat winnen, ga ik voor die andere.
Een icoon, die was al caller bij de allereerste negendarter van een toen nog piepjonge Van Gerwen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:13 schreef Strani het volgende:
Tevens de laatste wedstrijd van Russ Bray
Ik heb in 2008 een e-mail interview met 'm gedaan voor een dartmagazine destijds en hij was super vriendelijk. Regelde ook zelf de foto's in hoge resolutie, heel behulpzaamquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een icoon, die was al caller bij de allereerste negendarter van een toen nog piepjonge Van Gerwen.
Dat heeft er eigenlijk niets mee te makenquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ivm wat je vorige week vertelde goed nieuws
Edit: Of deze week, ik ben de dagen helemaal kwijt.
Dan zit ik samen met @H_T in team Humphries.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is goed (Maar @:H_T zei ook Humphries)
quote:I was playing County Darts for Hertfordshire and the Master caller never turned up. I then called a couple of games, really enjoyed it and soon became the County caller. From there I contacted the PDC and asked if they wanted a reserve referee. I had a try out at the 196 World Matchplay in Blackpool and called my first World Championships the following December.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:32 schreef H_T het volgende:
Knappe tweede set van LittlerDit kan een mooie finale worden!
Wat mooi.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
Voor de statistiekfreaks, leuk topic: GC / Bekijk *hier* je FOK! statistieken
Ik vind ze gemiddeld ook veel bozer dan vorig jaar hoewel je dat nog niet direct in de statistieken terugziet.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat mooi.
Dit jaar blijft nog erg achter. Vorig jaar had ik meer posts.
Dat heb je heel goed doorzien. Sinds Van Gerwen uitgeschakeld is, ben ik niet meer te houwenquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind ze gemiddeld ook veel bozer dan vorig jaar hoewel je dat nog niet direct in de statistieken terugziet.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat mooi.
Dit jaar blijft nog erg achter. Vorig jaar had ik meer posts.
Ah ik dacht dat het schansspringen van eergisteren het omslagpunt was!quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed doorzien. Sinds Van Gerwen uitgeschakeld is, ben ik niet meer te houwen
Helaas geldt dat gemiddeld voor heel FOK! maar zeker ook voor ons subforum. We moeten er echt iets aan doen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds Duncan gewonnen heeft word het alleen maar minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |