Precies. Meer posts en nieuw bloed. En misschien wat oude topposters terughalen. @Guanabana we rekenen op je.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Kortom eigenlijk moet dit jaar de schouders eronder.
Ik denk het wel. Althans het komt alletwee in de chat terecht.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik heb een vraag over Instagram, en ik voel me echt een enorme boomer, maar is 'chatbericht sturen' hetzelfde als iemand dm'en?
Nieuw bloed erbij zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt ja. Maar tegelijkertijd zien we ook sinds de invoer ervan nog steeds aflopende totalen. En als je ook hier in de SC kijkt is er al tijden niet echt meer iemand nieuw bij gekomen.
Geloof het wel.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik heb een vraag over Instagram, en ik voel me echt een enorme boomer, maar is 'chatbericht sturen' hetzelfde als iemand dm'en?
Nou dat ben ik niet met je eens. We hebben het op de aardige manier geprobeerd, en dan moet het nu maar op de niet zo aardige manier.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nieuw bloed erbij zou wel leuk zijnmaar je kunt het lastig afdwingen
Oké, kies jij maar een user uit danquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens. We hebben het op de aardige manier geprobeerd, en dan moet het nu maar op de niet zo aardige manier.
Ja, je had hem zelf ook kunnen makenquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa vond 'm matig en voorspelbaar.
Goed punt!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:02 schreef Meke het volgende:
Tevens denk ik ook dat het achter gesloten deuren houden van de repetities ook best een aanslag op het aantal posts is, normaal ging het twee weken lang uit het dak, dat is nu ook iets minder helaas
Tevens dit Guana!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:03 schreef H_T het volgende:
Ik vind het gewoon leuk dat je er weer eens bent Guanabana
ditquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:03 schreef H_T het volgende:
Ik vind het gewoon leuk dat je er weer eens bent Guanabana
Ja ik hooooop het.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goed punt!
Overigens denk dat nu de deal met tiktok er niet meer is, het wel weer ietsje interessanter mogelijk kan worden. Maar nog zal er niet veel meer uitlekken.
Oeh oeh oeh! Doe dan iigquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
Ik ga nú drie nieuwe posters ontvoeren uit CUL.
In 2019 ontdekte ik trouwens ESF hahaquote:
ik ken er best veel die daar posten, maar behalve een verdwaalde post hou ik m'n mond daarquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
Post zelf trouwens tegenwoordig ook nooit meer in CUL. Zonde eigenlijk, is best een leuk subforum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |