SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Voorspelbaar...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze zag ik aankomen. Klein boobytrapje als spiegel. Ik heb bewust NIET genuanceerd. Jullie zijn soms zoooo voorspelbaar.²
Oh Banshee... you sweet summer child...Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Ja, of zolang het land maar onderdeel is van een factie (het Westen). Je hebt daar geen geloof voor nodig hoor. Genoeg blinde steun aan Israël gezien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja sommige zijn blind voor de daden van anderen zolang het maar onder de naam van het geloof is.Allah Al Watan Al Malik![]()
Klopt, het was ook niet meer dan een duiding. Ik ga dit soort zaken niet bagatelliseren. Dan doen alleen trolls. Maar ik wil het wel relativeren en in perspectief plaatsen. Pure bereidwilligheid mijnerzijds.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sorry, een waterpistool in het gezicht is totaal niet wat er gebeurde op 7 oktober.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Fixed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:31 schreef BansheeBoy het volgende: Stel je voor. Je hebt een vriend, laten we hem Sparky noemen, hij zit bij de Hells Angels. Weegt 150 kg. Zit elke dag in de sportschool. Je buurjongetje van 18 besluit op een dag zijn dochter te verkrachten, te martelen en daarna te slachten voor zijn ogen, van zijn 6 maanden oude zoontje wordt het hoofd afgehakt en in brand gestoken, bij zijn vrouw snijdt het buurjongetje de ogen uit waarna hij haar verkracht de keel doorsnijdt en haar benen amputeert. Sparky slaat hem helemaal kapot, gooit hem van balkon en besluit ook nog een bolus op hem te draperen. Moet je niet keihard huilen als mensen het opnemen voor dat buurjongetje?
²
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ja inderdaad, Europese steden vol marcherende en geloofskreten uitslaande Joden en sympathisanten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, of zolang het land maar onderdeel is van een factie (het Westen). Je hebt daar geen geloof voor nodig hoor. Genoeg blinde steun aan Israël gezien.
![]()
Omnibus in omnibus.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:36 schreef Momo het volgende:
Heeft iemand gifje gemaakt van die explosies op Steve stream? Lijken anders dan andere keren.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Nope ben weer terug naar crannofonix gegaan, Steve werkte me een beetje op de zenuwen met dat 351 keer herhalen dat hij het beeld lichter gezet heeft terwijl op de achtergrond van alles te horen was. Goeie gozer verder, alleen mag ie soms aan de chill pillsquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:36 schreef Momo het volgende:
Heeft iemand gifje gemaakt van die explosies op Steve stream? Lijken anders dan andere keren.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Onthoofden relativeren is nu precies waarom ik het niet zo heb op geloofsfundi's.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt, het was ook niet meer dan een duiding. Ik ga dit soort zaken niet bagatelliseren. Dan doen alleen trolls. Maar ik wil het wel relativeren en in perspectief plaatsen. Pure bereidwilligheid mijnerzijds.²
Omnibus in omnibus.
Oh ja, want alleen op die manier kan blinde steun verleend worden. Je plaat is stuk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Europese steden vol marcherende en geloofskreten uitslaande Joden en sympathisanten.
Allah Al Watan Al Malik![]()
Ja dat ook natuurlijk. Er zou ook kritiek moeten zijn op Israël, zoveel burgerslachtoffers en afsnijden van voedsel etc. Maar het is natuurlijk ook niet raar dat wel Hamas gaan aanpakken nu. Dat laat je niet over je heen gaan 1300 doden door barbaarse terroristen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, of zolang het land maar onderdeel is van een factie (het Westen). Je hebt daar geen geloof voor nodig hoor. Genoeg blinde steun aan Israël gezien.![]()
Hoeveel boten met onschuldige vissers hebben de Chinezen dit jaar al vermoord? We veroordelen iedere actie gericht tegen burgersquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
Geen idee of iemand dit al gezien had, maar wat een mooie reactie van China.![]()
![]()
![]()
Ben blij dat ik daar niet hoef te zitten.![]()
Tampermonkey en uBlockquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:38 schreef Flow3r het volgende:
Youtube gooit er een blok op als je geen reclame kijkt![]()
Hamas zal wel hebben gedacht: we laten die 75 jaar aan staatsterreur met zoveel doden niet over ons heen gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dat ook natuurlijk. Er zou ook kritiek moeten zijn op Israël, zoveel burgerslachtoffers en afsnijden van voedsel etc. Maar het is natuurlijk ook niet raar dat wel Hamas gaan aanpakken nu. Dat laat je niet over je heen gaan 1300 doden door barbaarse terroristen.
En zo praat iedereen zijn eigen actie goed. Het is niet raar dat... het is niet raar dat.. je doet het zelf hier ook.Allah Al Watan Al Malik![]()
Nee, nee. Ik veroordeel al het terreur. Ik ben daar heel duidelijk in. Ik vind het van de kolonisten alleen een slagje erger omdat ze zich A. moeten houden aan oorlogswetten en B. ze zich geciviliseerd voor doen. Terreur met terreur vergelden. Op een gegeven ogenblik weet men niet meer wie nou ageert of reageert.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Onthoofden relativeren is nu precies waarom ik het niet zo heb op geloofsfundi's.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Dit is dus zo tenenkrommend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh ja, want alleen op die manier kan blinde steun verleend worden. Je plaat is stuk.
Niet alleen staat zeker Nederland al lange tijd bekend als verre van 100% gung ho Pro-Israël, het is gewoon een empirisch aantoonbaar feit dat die massale demonstraties in onze steden er niet zijn voor Israël.
Waarom is dit zo lastig te accepteren?
Ze ZIJN er niet, Mutant, die massale steunbetuigingen aan Israël.Omnibus in omnibus.
Dan kan je de hele VN opdoeken, want geen enkel land heeft schone handen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel boten met onschuldige vissers hebben de Chinezen dit jaar al vermoord? We veroordelen iedere actie gericht tegen burgers![]()
![]()
![]()
Ben blij dat ik daar niet hoef te zitten.Allah Al Watan Al Malik![]()
Het helpt dat de lui die het filmen er gevaarlijk dicht bovenop zittenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Sinds Shock and awe niet meer zulke knallen gezin.Forse luchtaanvallen ja.
And what rough beast, its hour come round at last,
Het gaat mij niet om wat DAAR gebeurt, maar HIER.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hamas zal wel hebben gedacht: we laten die 75 jaar aan staatsterreur met zoveel doden niet over ons heen gaan.
En zo praat iedereen zijn eigen actie goed. Het is niet raar dat... het is niet raar dat.. je doet het zelf hier ook.Omnibus in omnibus.
Stelregel: hoe minder olie een land heeft, des te beter brandt het wat de VN betreft.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan kan je de hele VN opdoeken, want geen enkel land heeft schone handen.![]()
Ik heb even gemist dat Hamas zich niet aan het HOR hoeft te houden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, nee. Ik veroordeel al het terreur. Ik ben daar heel duidelijk in. Ik vind het van de kolonisten alleen een slagje erger omdat ze zich A. moeten houden aan oorlogswetten en B. ze zich geciviliseerd voor doen. Terreur met terreur vergelden. Op een gegeven ogenblik weet men niet meer wie nou ageert of reageert.![]()
Natuurlijk is dat waar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Met wat China de Oeigoeren aandoet kan ik geen enkele opmerking vanuit die kant serieus nemen
Als je het vanaf de ander kant bekijkt. Vanaf een Chinees, als een noord Afrikaan, Arabier of non-westers wie dan ook, zijn wij 't westen wel heel serieus te nemen? Wij wijzen regelmatig met ons vingertje naar andere landen, alleen hebben we zelf militaire operaties in het buitenland of vecht Israël met de Palestijnen dan zijn we wat minder kritisch.![]()
"Eigen actie" koekkoek. Heb je mijn posts wel gelezen in deze topicreeks? Dat is van het zelfde niveau als iedereen die kritiek heeft op Israël een Hamas strijder noemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hamas zal wel hebben gedacht: we laten die 75 jaar aan staatsterreur met zoveel doden niet over ons heen gaan.
En zo praat iedereen zijn eigen actie goed. Het is niet raar dat... het is niet raar dat.. je doet het zelf hier ook.![]()
Ik word liever ook niet degene die de vetbergen in riolen moet oplossen. Denk je nu ook dat ik graag een verstopt riool wil hebben?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan kan je de hele VN opdoeken, want geen enkel land heeft schone handen.![]()
Advisor to the Israeli Prime Minister: Hamas will pay the price for its "crimes against humanity," and tonight we begin the responseOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Wat de fuck boeit dat nou. Jij vindt het kennelijk lastig te accepteren dat de positie van de Staat der Nederlanden gewoon 100% pro Israël is. En zo geldt dat voor meerdere landen in het Westen die als een blinde geile hond erachteraan rennen. Stuk machtiger dan die paar duizend demonstranten die geen enkele inbreng hebben in de geopolitiek.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is dus zo tenenkrommend.
Niet alleen staat zeker Nederland al lange tijd bekend als verre van 100% gung ho Pro-Israël, het is gewoon een empirisch aantoonbaar feit dat die massale demonstraties in onze steden er niet zijn voor Israël.
Waarom is dit zo lastig te accepteren?
Ze ZIJN er niet, Mutant, die massale steunbetuigingen aan Israël.
Er liggen nota bene hele vliegdekschepen van een ander Westers land daar. Er stromen miljarden naar dat land aan (militaire) steun. Maar nee, boehoe, Fatima met haar Palestinavlag marcheert hier door de straten.Allah Al Watan Al Malik![]()
Je maakt een heel goed punt hoor. Zeker niet, zelfs als westerling besef ik me heel goed dat wat "we" doen hypocriet zat is. Je kan dan gaan tobben over wie/wat er meer hypocriet is maar soit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat waar.
Als je het vanaf de ander kant bekijkt. Vanaf een Chinees, als een noord Afrikaan, Arabier of non-westers wie dan ook, zijn wij 't westen wel heel serieus te nemen? Wij wijzen regelmatig met ons vingertje naar andere landen, alleen hebben we zelf militaire operaties in het buitenland of vecht Israël met de Palestijnen dan zijn we wat minder kritisch.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
... en waarom doet Fatima dat? Nu?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat de fuck boeit dat nou. Jij vindt het kennelijk lastig te accepteren dat de positie van de Staat der Nederlanden gewoon 100% pro Israël is. En zo geldt dat voor meerdere landen in het Westen die als een blinde geile hond erachteraan rennen. Stuk machtiger dan die paar duizend demonstranten die geen enkele inbreng hebben in de geopolitiek.
Er liggen nota bene hele vliegdekschepen van een ander Westers land daar. Er stromen miljarden naar dat land aan (militaire) steun. Maar nee, boehoe, Fatima met haar Palestinavlag marcheert hier door de straten.Omnibus in omnibus.
Terreur organisaties hebben daar toch lak aan. Zo blijkt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb even gemist dat Hamas zich niet aan het HOR hoeft te houden?²
Klinkt als meer dan een tijdelijke inval.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Advisor to the Israeli Prime Minister: Hamas will pay the price for its "crimes against humanity," and tonight we begin the responseAnd what rough beast, its hour come round at last,
Waarom de fuck denk je? Denk eens Etto? Omdat ze ineens een Jodenhater is geworden? Zo, ze dacht van, nou ik ga vandaag maar even naar buiten om eens Joden te haten. Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... en waarom doet Fatima dat? Nu?Allah Al Watan Al Malik![]()
Daar doen ze geen enkele moeite voor hoor. Maaskantje is er niks bij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, nee. Ik veroordeel al het terreur. Ik ben daar heel duidelijk in. Ik vind het van de kolonisten alleen een slagje erger omdat ze zich A. moeten houden aan oorlogswetten en B. ze zich geciviliseerd voor doen. Terreur met terreur vergelden. Op een gegeven ogenblik weet men niet meer wie nou ageert of reageert.²
![]()
![]()
Israël zegt dat het maar een "raid" is.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Misschien beter om allemaal maar op te houden met vingerwapperen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je maakt een heel goed punt hoor. Zeker niet, zelfs als westerling besef ik me heel goed dat wat "we" doen hypocriet zat is. Je kan dan gaan tobben over wie/wat er meer hypocriet is maar soit.And what rough beast, its hour come round at last,
Zoals de gehele westerse wereld minus Duitsland en Italie pro geallieerden was in WW2?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
Wat de fuck boeit dat nou. Jij vindt het kennelijk lastig te accepteren dat de positie van de Staat der Nederlanden gewoon 100% pro Israël is. En zo geldt dat voor meerdere landen in het Westen die als een blinde geile hond erachteraan rennen. Stuk machtiger dan die paar duizend demonstranten die geen enkele inbreng hebben in de geopolitiek.
Er liggen nota bene hele vliegdekschepen van een ander Westers land daar. Er stromen miljarden naar dat land aan (militaire) steun. Maar nee, boehoe, Fatima met haar Palestinavlag marcheert hier door de straten.
Soms sta je gewoon aan de verkeerde kant he?![]()
Dus?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Terreur organisaties hebben daar toch lak aan. Zo blijkt.²
![]()
Zoveel was wel duidelijk. Dit wordt een lange oorlog, vermoedelijk op meerdere fronten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Klinkt als meer dan een tijdelijke inval.![]()
Minder kritisch richting Israël ja? In twee weken heb ik meer gehoord hoe stout Israël is dan 8 jaar veel grotere massamoorden door Saudi Arabië in Jemen of de daadwerkelijke genocide in Azerbeidzjan vorige maand. Blijf bij de feiten als je ergens tegen bent, dan kom je sterker over.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat waar.
Als je het vanaf de ander kant bekijkt. Vanaf een Chinees, als een noord Afrikaan, Arabier of non-westers wie dan ook, zijn wij 't westen wel heel serieus te nemen? Wij wijzen regelmatig met ons vingertje naar andere landen, alleen hebben we zelf militaire operaties in het buitenland of vecht Israël met de Palestijnen dan zijn we wat minder kritisch.![]()
Patriot missles doen hun werk (best wel ver zuidelijk)
Reports of a Patriot missile launch in Eilat with explosions sounding, no sirens soundedOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Wat denken de (ex-)militairen en andere deskundigen hier van deze invasie? Hoe gaan ze het aanpakken?Intolerant voor intolerantie![]()
Nee die jodenhaat is met de paplepel ingegoten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom de fuck denk je? Denk eens Etto? Omdat ze ineens een Jodenhater is geworden? Zo, ze dacht van, nou ik ga vandaag maar even naar buiten om eens Joden te haten. Wat denk je zelf?![]()
Er was eerder op de avond weer sprake van kruisraketten en/of drones uit Jemen. Misschien gerelateerd?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Patriot missles doen hun werk (best wel ver zuidelijk)
Reports of a Patriot missile launch in Eilat with explosions sounding, no sirens soundedAnd what rough beast, its hour come round at last,
Goeie vergelijking man. Tjonge jonge jonge. Echt, dit conflict kan je zo één op één vergelijken met WW2.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoals de gehele westerse werelde minus Duitsland en Italie pro geallieerden was in WW2?
Soms sta je gewoon aan de verkeerde kant he?Allah Al Watan Al Malik![]()
Nou nee. Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom de fuck denk je? Denk eens Etto? Omdat ze ineens een Jodenhater is geworden? Zo, ze dacht van, nou ik ga vandaag maar even naar buiten om eens Joden te haten. Wat denk je zelf?
Wat ik denk?
Ik denk dat het, omdat het islamitisch terrein versus niet-islamitisch terrein betreft, Fatima ineens besluit de straat op te gaan. Dat deed ze niet voor Jemen, of Soedan, of West-Sahara, of Iran, waar vrouwen hersendood geslagen worden vanwege het weigeren van een hoofddoek... nee, nu. En waarom? Omdat zoals gewoonlijk er weer een externe boeman aanwijsbaar is (Israël, de andere keer de VS, EU, NAVO) en de religieuze gelederen zich dienen te sluiten.
Daarom gaat ze de straat op. Tribalisme. En duizenden met haar. Nu wel.Omnibus in omnibus.
Lees het nog eens, misschien snap je het dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
Goeie vergelijking man. Tjonge jonge jonge. Echt, dit conflict kan je zo één op één vergelijken met WW2.![]()
De gebeurtenissen van 7 oktober vergelijken met het in het gezicht spuiten van een waterpistool, is niet helemaal koosjer te noemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor. Je hebt een vriend, laten we hem Sparky noemen, hij zit bij de Hells Angels. Weegt 150 kg. Zit elke dag in de sportschool. Je buurjongetje van 12 besluit op een dag in zijn gelaat te schieten met een waterpistool. Sparky slaat hem helemaal kapot, gooit hem van balkon en besluit ook nog een bolus op hem te draperen. Moet je niet keihard lachen als ie zegt "Ja, ik moest me verdedigen..."²
![]()
Zeker waar. Alles valt plat te slaan met een andere gebeurtenis of misdaad. Of wij nu, we vergeten Oost Congo. Hup Israël bombardeer er maar op losquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Minder kritisch richting Israël ja? In twee weken heb ik meer gehoord hoe stout Israël is dan 8 jaar veel grotere massamoorden door Saudi Arabië in Jemen of de daadwerkelijke genocide in Azerbeidzjan vorige maand. Blijf bij de feiten als je ergens tegen bent, dan kom je sterker over.![]()
![]()
Precies, komen we weer op dezelfde plaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee. Waar haal je dat vandaan?
Wat ik denk?
Ik denk dat het, omdat het islamitische terrein versus niet-islamitisch terrein betreft, Fatima ineens besluit de straat op te gaan. Dat deed ze niet voor Jemen, of Soedan, of West-Sahara, of Iran... nee, nu. En waarom? Omdat zoals gewoonlijk er weer een externe boeman aanwijsbaar is (Israël, de andere keer de VS, EU, NAVO) en de religieuze gelederen zich dienen te sluiten.
Daarom gaat ze de straat op. Tribalisme. En duizenden met haar. Nu wel.
Waar ik al veelvuldig een antwoord op heb gegeven. Je bent niet geïnteresseerd in andermans mening.Allah Al Watan Al Malik![]()
Want? Leg uit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goeie vergelijking man. Tjonge jonge jonge. Echt, dit conflict kan je zo één op één vergelijken met WW2.![]()
Dit gaat heel vervelend worden voor de mensen daar."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Zeker wel, ik vind deze in ieder geval buitengewoon ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, komen we weer op dezelfde plaat.
Waar ik al veelvuldig een antwoord op heb gegeven. Je bent niet geïnteresseerd in andermans mening.Omnibus in omnibus.
Ach man wat een laffe reactie dit. Ga je schamen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker waar. Alles valt plat te slaan met een andere gebeurtenis of misdaad. Of wij nu, we vergeten Oost Congo![]()
Turkije. Turkije wint de hypocrisieprijs.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je maakt een heel goed punt hoor. Zeker niet, zelfs als westerling besef ik me heel goed dat wat "we" doen hypocriet zat is. Je kan dan gaan tobben over wie/wat er meer hypocriet is maar soit.![]()
Gezellig straks weer even wat Oeigoeren over de kling jagen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
Geen idee of iemand dit al gezien had, maar wat een mooie reactie van China.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Gelukkig is Israël een beschaafd land.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:52 schreef capricia het volgende:
Dit gaat heel vervelend worden voor de mensen daar.
[ twitter ]![]()
Natuurlijk, want er zijn geen andere conflicten met een islamitisch - versus niet-islamitisch karakter waar ook helemaal niet tegen gedemonstreerd wordt. Toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeker wel, ik vind deze in ieder geval buitengewoon ongeloofwaardig.Allah Al Watan Al Malik![]()
Laten we elkaar nou geen mietje noemen. Jodenhaat is in Europa naar een hoger plan gebracht, verder uitgebouwd en heeft (ZEER SPIJTIG) tot de afslachting van miljoenen joden geleid. Of heeft de shoah in de Islamitische wereld plaats gevonden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee. Waar haal je dat vandaan?
Toen ze hier bij bosjes werden verraden voor wat tuinkers of een loof roggebrood floreerden de joden in Zuid-Marokko in de zilverhandel en allerlei andere ambachten.
Ik vind het écht niet erg dat je zo tof doet, maar doe dat aub wel gefundeerd.²
Je ziet nu iig een toenemend tempo van IDF-invallen. Ze doorbreken de buitenverdediging, maken routes vrij van explosieven, vernietigen bekende of verwachte vuurpunten en tunnels en misschien leggen ze wat voorwaartse posten aan voor vervolgoperaties.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:49 schreef Cuendillar het volgende:
Wat denken de (ex-)militairen en andere deskundigen hier van deze invasie? Hoe gaan ze het aanpakken?
Een mogelijke overkoepelende strategie is om Gaza-stad af te snijden van de rest van de strook, maar goed dat is echt puur gokken op dit moment.And what rough beast, its hour come round at last,
Wat bedoelen ze hiermee?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:52 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Gewoon de clown award, toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:53 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Turkije. Turkije wint de hypocrisieprijs.
Intolerant voor intolerantie![]()
![]()
Flinke knallen op de achtergrond.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Was een boobytrap. Je valt er voor helaas. Spijtig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:51 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De gebeurtenissen van 7 oktober vergelijken met het in het gezicht spuiten van een waterpistool, is niet helemaal koosjer te noemen.²
Niet op deze schaal nee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Natuurlijk, want er zijn geen andere conflicten met een islamitisch - versus niet-islamitisch karakter waar ook helemaal niet tegen gedemonstreerd wordt. Toch?
En verder: waarom wapperen er Marokkaanse en Turkse vlaggen bij die demonstraties? In Nederlandse steden? Over een conflict in Israël en Palestina?Omnibus in omnibus.
Israel kennende zal dat redelijk verrassend worden. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze vorige week al binnen zouden vallen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:49 schreef Cuendillar het volgende:
Wat denken de (ex-)militairen en andere deskundigen hier van deze invasie? Hoe gaan ze het aanpakken?
En ze hebben het vechten in oorden tot kunst verheven. ze hebben daar een oefendorp neergezet waar je u tegen zegt...quote:Urban Warfare Training Center – Simulating the Modern Battle-Field
The training center, considered to be one of the world’s most advanced army facilities, consists of over 600 individual structures, simulating an authentic, modern desert city. Among the structures, one can find buildings ranging from eight-story-high, fully-populated complexes to shabby shacks, schools, city-stores, public buildings and market places.
Is weer eens wat anders dan Marnehuizen of Oostdorp...![]()
![]()
Haha, ja, dat befaamde, bloeiende Joodse leven in Marokko.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we elkaar nou geen mietje noemen. Jodenhaat is in Europa naar een hoger plan gebracht, verder uitgebouwd en heeft (ZEER SPIJTIG) tot de afslachting van miljoenen joden geleid. Of heeft de shoah in de Islamitische wereld plaats gevonden?
Toen ze hier bij bosjes werden verraden voor wat tuinkers of een loof roggebrood floreerden de joden in Zuid-Marokko in de zilverhandel en allerlei andere ambachten.
![]()
Pardon? Niet op deze schaal? Oeigoeren, Rohingya, Kosovo (destijd), Tsjetsjenie (destijds).quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet op deze schaal nee.
En verder: waarom wapperen er Marokkaanse en Turkse vlaggen bij die demonstraties? In Nederlandse steden? Over een conflict in Israël en Palestina?Allah Al Watan Al Malik![]()
Doe maar niet; je kennis van de Nederlandse geschiedenis is deplorabel. Niet verrassend, maar alsnog genant.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we elkaar nou geen mietje noemen. Jodenhaat is in Europa naar een hoger plan gebracht, verder uitgebouwd en heeft (ZEER SPIJTIG) tot de afslachting van miljoenen joden geleid. Of heeft de shoah in de Islamitische wereld plaats gevonden?
Omnibus in omnibus.
Dat de VS geen grenzen gaat stellen aan het optreden van Israël tegen Hamas.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nu het internet eruit ligt kan Israël eigenlijk losgaan zoals het wil.
Wilt Musk niet wat satellieten laten overvliegen?![]()
En uiteindelijk is dat de enige partij die echt veel invloed heeft op het handelen van Israël. Dus Hamas weet meteen dat het met zijn gejammer om hulp van buitenaf weinig gaat bereiken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat de VS geen grenzen gaat stellen aan het optreden van Israël tegen Hamas.And what rough beast, its hour come round at last,
Hebben ze nu bewust gekozen om op een vrijdag aan te vallen, zoals Hamas op een zaterdag deed hij Israël?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
In al die gevallen kan en kon niet naar het Westen worden gewezen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon? Niet op deze schaal? Oeigoeren, Rohingya, Kosovo (destijd), Tsjetsjenie (destijds).
Verder: waarom die Marokkaanse en Turkse vlaggen?Omnibus in omnibus.
En bij de shoah?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In al die gevallen kan en kon niet naar het Westen worden gewezen.²
Mooi symbolischquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Hebben ze nu bewust gekozen om op een vrijdag aan te vallen, zoals Hamas op een zaterdag deed hij Israël?![]()
Na 1948 werden de joden verjaagd uit de Arabische wereld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Zeg maar dag tegen de Palestijnen dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:52 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]![]()
Jammer, had stiekem nog gehoopt dat beide partijen op het matje werden geroepen om aan tafel te zitten.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Vrijdag is heilig voor moslims?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Hebben ze nu bewust gekozen om op een vrijdag aan te vallen, zoals Hamas op een zaterdag deed hij Israël?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Blijkbaar was het point of no return voorbij…quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen de Palestijnen dan.![]()
Jammer, had stiekem nog gehoopt dat beide partijen op het matje werden geroepen om aan tafel te zitten.![]()
Ja? Dan heb ik je reactie niet goed begrepen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ach man wat een laffe reactie dit. Ga je schamen.
Je probeerde dus aan te geven dat wij kritischer op onze (westerse) of Israëlische gedragingen zijn dan op die van andere landen?![]()
Ja, ik ook. Maar het was wel te verwachten dat het zo zou gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jammer, had stiekem nog gehoopt dat beide partijen op het matje werden geroepen om aan tafel te zitten.
Ik ben vooral benieuwd wat Israël gaat doen als ze klaar zijn met dit grondoffensief. Ze wilden Gaza namelijk overdragen aan een andere partij/ land dan en zich er volledig van aftrekken.
Wat me toch wel een beetje lastig lijkt als het je buur is.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ook nuttig, dan is de vijand misschien net wat minder goed georganiseerd dan op andere dagen.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Vergeleken met de shoah is verjagen net een schouderklopje en een doosje bastognekoeken meegeven. En zelfs daar draagt het Westen schuld aan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Na 1948 werden de joden verjaagd uit de Arabische wereld.²
Weet je ook waarom er zoveel Joden in Europa zaten? Omdat ze in de decennia ervoor vervolgd werden in het midden-oosten door moslims, ze werden vermoord, weggejaagd, hun bezittingen afgepakt en er is toen een exodus geweest naar Europa.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft de islamistische wereld zich schuldig gemaakt aan hetgeen waar de islamistische wereld de Joden Israël van beschuldigd. Apart als je er zo over denkt, de islamistische wereld heeft heeft dit domino effect in gang gezet.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Daarbij, Vorige maand nog werden de ruim 120.000 etnische Armenen, vrijwel allemaal christenen, definitief verdreven uit Nagorno-Karabach waar ze al eeuwenlang woonden. Dat gebeurde in het islamitische Azerbeidzjan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Na 1948 werden de joden verjaagd uit de Arabische wereld.
Vrijwel niemand vanuit de Islamitische gemeenschap van Nederland heeft zich druk gemaakt over deze gebeurtenis, enkel als er moslimleed is, zijn ze er als de kippen bij om te demonstreren.
Met anderen woorden, als mijn hoofd eraf gehakt word, (ik ben geen moslim) dan zal je geen moslim erover horen, ik krijg een steeds grotere afkeer tegen dat geloof, omdat ze anderen religies en levenswijzen discrimineren en onderdrukken.![]()
Ja, zoals zondag voor christenen en zaterdag voor de joden.quote:Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Het staat je vrij dit verderfelijke oord te verlaten. Doei.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vergeleken met de shoah is verjagen net een schouderklopje en een doosje bastognekoeken meegeven. En zelfs daar draagt het Westen schuld aan.²
Omnibus in omnibus.
Wat valt er te praten met lui die je willen uitroeien? Dat is zinloos.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jammer, had stiekem nog gehoopt dat beide partijen op het matje werden geroepen om aan tafel te zitten.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ja, en Hitler heette eigenlijk Hassan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef Tekaschi het volgende:
Dus eigenlijk heeft de islamistische wereld zich schuldig gemaakt aan hetgeen waar de islamistische wereld de Joden Israël van beschuldigd. Apart als je er zo over denkt, de islamistische wereld heeft heeft dit domino effect in gang gezet.²
So what, dat is niet het punt. Je had het over Islamitisch versus niet-Islamitisch. Niet de doelpalen verschuiven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In al die gevallen kan en kon niet naar het Westen worden gewezen.Bij de demonstratie waar ik bij was afgelopen zondag zag ik geen Marokkaanse vlaggen, wel Turkse. Daar ergerde ik me overigens dood aan. En waarom? Het is in ieder geval niet logisch om met de Nederlandse vlag te gaan wapperen, want dit staat letterlijk symbool voor pro-Israël - dankzij Rutte.quote:Verder: waarom die Marokkaanse en Turkse vlaggen?
Allicht zijn het Turkse nationalisten, Turkije nummer 1. Of het gaat om de uitgesproken steun van Erdogan. Of het gaat om het feit dat ze zich via hun (tweede) nationaliteit meer kunnen identificeren met de Palestijnen.Allah Al Watan Al Malik![]()
Jammer alleen van die duizenden onnodige burger slachtoffers.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat valt er te praten met lui die je willen uitroeien? Dat is zinloos.![]()
Ja wat voor middle ground is er nu te vinden? De opties die na 7 oktober overblijven zijn niks doen of Hamas uitroeien. Ze kozen voor het laatste.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat valt er te praten met lui die je willen uitroeien? Dat is zinloos.And what rough beast, its hour come round at last,
Zoals de kolonisten op de Westbank doen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vergeleken met de shoah is verjagen net een schouderklopje en een doosje bastognekoeken meegeven. En zelfs daar draagt het Westen schuld aan.²
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Christenen hebben zich er ook niet druk over gemaakt. Net als de oeigoeren, Sudan of Jemen is het toch vooral een ver van de bed show voor heel NL.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Daarbij, Vorige maand nog werden de ruim 120.000 etnische Armenen, vrijwel allemaal christenen, definitief verdreven uit Nagorno-Karabach waar ze al eeuwenlang woonden. Dat gebeurde in het islamitische Azerbeidzjan.
Vrijwel niemand vanuit de Islamitische gemeenschap van Nederland heeft zich druk gemaakt over deze gebeurtenis, enkel als er moslimleed is, zijn ze er als de kippen bij om te demonstreren.
Met anderen woorden, als mijn hoofd eraf gehakt word, (ik ben geen moslim) dan zal je geen moslim erover horen, ik krijg een steeds grotere afkeer tegen dat geloof, omdat ze anderen religies en levenswijzen discrimineren en onderdrukken.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ze komen er anders maar al te graag, als toerist, voor zaken of om te wonen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Na 1948 werden de joden verjaagd uit de Arabische wereld.Allah Al Watan Al Malik![]()
Tja, en wie is daar hoofdschuldig aan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:04 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Jammer alleen van die duizenden onnodige burger slachtoffers.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze zag ik aankomen. Klein boobytrapje als spiegel. Ik heb bewust NIET genuanceerd. Jullie zijn soms zoooo voorspelbaar.²
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Jij maakte deze claim:quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja? Dan heb ik je reactie niet goed begrepen.
Je probeerde dus aan te geven dat wij kritischer op onze (westerse) of Israëlische gedragingen zijn dan op die van andere landen?Hoe had ik dat anders moeten weerleggen dan met voorbeelden waarin we minder kritisch waren op andere landen, dan op Israël?quote:alleen hebben we zelf militaire operaties in het buitenland of vecht Israël met de Palestijnen dan zijn we wat minder kritisch.![]()
Het was eveneens geen overtuigd christen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en Hitler heette eigenlijk Hassan.²
[ Bericht 5% gewijzigd door EttovanBelgie op 27-10-2023 22:37:09 ]Omnibus in omnibus.
Was dat niet die moslim tegen wie hij gezegd heeft dat hij de islam zo respecteerde en hem geïnspireerd heeft bij het schrijven van Mein Kampf?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en Hitler heette eigenlijk Hassan.²
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Geen enkele religie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik zou even uitzoeken welke religie Hitler een warm hart toedroeg.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
De Nederlandse vlag is pro-Israël...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
So what, dat is niet het punt. Je had het over Islamitisch versus niet-Islamitisch. Niet de doelpalen verschuiven.
[..]
Bij de demonstratie waar ik bij was afgelopen zondag zag ik geen Marokkaanse vlaggen, wel Turkse. Daar ergerde ik me overigens dood aan. En waarom? Het is in ieder geval niet logisch om met de Nederlandse vlag te gaan wapperen, want dit staat letterlijk symbool voor pro-Israël - dankzij Rutte.
Allicht zijn het Turkse nationalisten, Turkije nummer 1. Of het gaat om de uitgesproken steun van Erdogan. Of het gaat om het feit dat ze zich via hun (tweede) nationaliteit meer kunnen identificeren met de Palestijnen.
Omnibus in omnibus.
In ieder geval wel de hulp van de alfabet familie. Al denk ik niet dat die een reisje gaan organiseren die kant op (een vermoeden, meer niet).quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, of zolang het land maar onderdeel is van een factie (het Westen). Je hebt daar geen geloof voor nodig hoor. Genoeg blinde steun aan Israël gezien.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Tja, zo identificeer ik 'm nu op dit moment wel. Met de onvoorwaardelijke steun die geuit is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De Nederlandse vlag is pro-Israël...
Eerder een bij elkaar geschraapte mix van Germaans heidendom, geperverteerd Nietzschianisme en sociaal-darwinisme.quote:
[ Bericht 10% gewijzigd door EttovanBelgie op 27-10-2023 22:38:32 ]Omnibus in omnibus.
Dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, zo identificeer ik 'm nu op dit moment wel. Met de onvoorwaardelijke steun die geuit is.Omnibus in omnibus.
Vergeet de Romeinen niet. Denk niet dat daar veel moslims tussen zaten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Weet je ook waarom er zoveel Joden in Europa zaten? Omdat ze in de decennia ervoor vervolgd werden in het midden-oosten door moslims, ze werden vermoord, weggejaagd, hun bezittingen afgepakt en er is toen een exodus geweest naar Europa.
Dus eigenlijk heeft de islamistische wereld zich schuldig gemaakt aan hetgeen waar de islamistische wereld de Joden Israël van beschuldigd. Apart als je er zo over denkt, de islamistische wereld heeft heeft dit domino effect in gang gezet.![]()
Je kan draaien tot je een ons weegt. Hitler was een westerling en hij stond niet op zichzelf. Hij werd gekozen, gerespecteerd en bejubeld DOOR VELEN in het Westerse Duitsland. Of waren het de Islamitische gastarbeiders die hem aan de macht brachten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Was dat niet die moslim tegen wie hij gezegd heeft dat hij de islam zo respecteerde en hem geïnspireerd heeft bij het schrijven van Mein Kampf?
Jason.²
Oh god, gaan we op die toer. Serieus ja. Van welke muziek hield hij? En wat was zijn favoriete kleur?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik zou even uitzoeken welke religie Hitler een warm hart toedroeg.Allah Al Watan Al Malik![]()
Hij kon ze enkel goed gebruiken, de religie interesseerde hem geen zakquote:
https://www.nrc.nl/nieuw(...)dolf-hitler-a4065151Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Wanneer Banshee besluit de Nederlandse geschiedenis te vervalsen door met Hitler-vergelijkingen te komen, wijs ik hem simpelweg terecht door aan te tonen hoe doodlopend zijn weg is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh god, gaan we op die toer. Serieus ja. Van welke muziek hield hij? En wat was zijn favoriete kleur?
Want misschien weten een hoop mensen het niet meer, maar dit is Nederland. Niet Israël, niet Palestina.
En de Nederlandse vlag is qua symboliek niet verbonden aan de politieke overwegingen van een tijdelijke dienstdoende premier of regering.
Dat je het uit je toetstenbord krijgt dat de Nederlandse vlag een 'pro-Israël' vlag is wel zo ontiegelijk veelzeggend.Omnibus in omnibus.
Ik zou persoonlijk niet met een keppeltje door Marrakech durven lopen, zeker niet na het gebed op vrijdag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze komen er anders maar al te graag, als toerist, voor zaken of om te wonen.
Ondanks dat deze stad wel een Joodse wijk heeft, dus het kon wel ooit, moslims en joden naast elkaar.![]()
Product van een Westerse, Christelijke cultuur. En daar hoeven we niet het Westen of het Christendom op aan te spreken, het is gewoon wat het is. Alleen andersom vindt men dat wat lastig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan draaien tot je een ons weegt. Hitler was een westerling en hij stond niet op zichzelf. Hij werd gekozen, gerespecteerd en bejubeld DOOR VELEN in het Westerse Duitsland. Of waren het de Islamitische gastarbeiders die hem aan de macht brachten.
Jason.²
De Mellah is nog steeds de Mellah en niet alleen Marrakech heeft een Mellah. En je kan prima met keppel rondlopen, zeker op het gebed na vrijdag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:12 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk niet met een keppeltje door Marrakech durven lopen, zeker niet na het gebed op vrijdag.
Ondanks dat deze stad wel een Joodse wijk heeft, dus het kon wel ooit, moslims en joden naast elkaar.Allah Al Watan Al Malik![]()
Je omschrijft het precies zoals het is. Het is een zwarte bladzijde, zeker. Maar men moet niet wegkijken. Het is wat het is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Product van een Westerse, Christelijke cultuur. En daar hoeven we niet het Westen of het Christendom op aan te spreken, het is gewoon wat het is. Alleen andersom vindt men dat wat lastig.²
Nederlands te horen op DD Cyprus zijn stream, Nederlandse verslaggever staat daar een praatje te doen naast hem.And what rough beast, its hour come round at last,
De Nazi's waren christelijk? Bijzondere opvatting...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Product van een Westerse, Christelijke cultuur. En daar hoeven we niet het Westen of het Christendom op aan te spreken, het is gewoon wat het is. Alleen andersom vindt men dat wat lastig.
Is Hamas, Al Qaida etc. islamitisch. De vraag stellen....![]()
Als het vanavond begint, wat hebben ze dan de afgelopen weken gedaan?quote:Een politiek adviseur van de Israëlische premier Netanyahu, Mark Regev, zegt tegen de Amerikaanse zender MSNBC dat "Hamas zal boeten voor zijn misdaden tegen de menselijkheid". "Hamas zal vanavond onze wraak voelen. Vanavond begint de vergelding."Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Beetje warmdraaien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het vanavond begint, wat hebben ze dan de afgelopen weken gedaan?And what rough beast, its hour come round at last,
Wagner.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh god, gaan we op die toer. Serieus ja. Van welke muziek hield hij? En wat was zijn favoriete kleur?
En waarschijnlijk bruin.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Nee, dat is niet wat ik zei, lezen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De Nazi's waren christelijk? Bijzondere opvatting...
Is Hamas, Al Qaida etc. islamitisch. De vraag stellen....Allah Al Watan Al Malik![]()
RTL. Nu bij Humberto extra RTL Nieuws.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:13 schreef Perrin het volgende:
Nederlands te horen op DD Cyprus zijn stream, Nederlandse verslaggever staat daar een praatje te doen naast hem.![]()
LOLquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jammer, had stiekem nog gehoopt dat beide partijen op het matje werden geroepen om aan tafel te zitten.
Aan tafel zitten met Hamas
Nee, deze keer niet. Daar waren de Israëliërs deze keer heel duidelijk over.Intolerant voor intolerantie![]()
De VN heeft gestemd en wil een wapenstilstand. Net of Israël gaat luisteren.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ik zie voorlopig vooral ontploffingen in het noorden van die strip.
Hopelijk zitten de gewone burgers in het zuiden, zoals geadviseerd.
Want deze explosies zijn echt heftig."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hopelijk levert het wat op. Hamas heeft nogal wat tijd gehad om zich in te graven.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
dus we kunnen concluderen dat christelijk Nederland en zijn inwoners het onrecht wat die christenen aangedaan wordt totaal niet boeiend vindtquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Daarbij, Vorige maand nog werden de ruim 120.000 etnische Armenen, vrijwel allemaal christenen, definitief verdreven uit Nagorno-Karabach waar ze al eeuwenlang woonden. Dat gebeurde in het islamitische Azerbeidzjan.
Met anderen woorden, als mijn hoofd eraf gehakt word, (ik ben geen moslim) dan zal je geen moslim erover horen, ik krijg een steeds grotere afkeer tegen dat geloof, omdat ze anderen religies en levenswijzen discrimineren en onderdrukken.![]()
Hoe laat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:15 schreef quirina het volgende:
Het is begonnen geloof ik. Extra nieuwsuitzending rtl4![]()
Kogels in geweren stoppen enzoquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het vanavond begint, wat hebben ze dan de afgelopen weken gedaan?
Intolerant voor intolerantie![]()
Welke streamquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:16 schreef capricia het volgende:
Ik zie voorlopig vooral ontploffingen in het noorden van die strip.
Hopelijk zitten de gewone burgers in het zuiden, zoals geadviseerd.
Want deze explosies zijn echt heftig.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ja, vandaar dat er in die halve eeuw na Hitler nul historische studies zijn verricht, nul diepgaande onderzoeken en vooral nul ZELFREFLECTIE is geweest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Product van een Westerse, Christelijke cultuur. En daar hoeven we niet het Westen of het Christendom op aan te spreken, het is gewoon wat het is. Alleen andersom vindt men dat wat lastig.
"Lastig"...Het kan zelfs gehypothiseerd worden dat de verschrikkingen van de Holocaust tot een versnelling van het secularisme in West-Europa heeft geleid, ziende hoe fundamentalistische christelijke religie de wortel is geweest voor het antisemitisme.
Maar dan kom ik terug bij ZELFREFLECTIE.Omnibus in omnibus.
Er was nog een derde optie van Baudet en dat was een week van nationale rouw en introspectie aankondigen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja wat voor middle ground is er nu te vinden? De opties die na 7 oktober overblijven zijn niks doen of Hamas uitroeien. Ze kozen voor het laatste.![]()
Jaren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
Hopelijk levert het wat op. Hamas heeft nogal wat tijd gehad om zich in te graven.
Die paar weken gaan niet uitmaken lijkt mij.Intolerant voor intolerantie![]()
De VN.. is dat niet die club waar Rusland nog steeds in de Veiligheidsraad zit 🤣quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
De VN heeft gestemd en wil een wapenstilstand. Net of Israël gaat luisteren.
Kansloze organisatie![]()
Ja Duitsland heeft duidelijk veel meer moeite met het erkennen van hun genocide dan Turkije.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Product van een Westerse, Christelijke cultuur. En daar hoeven we niet het Westen of het Christendom op aan te spreken, het is gewoon wat het is. Alleen andersom vindt men dat wat lastig.![]()
Voorbereiden. Strategie bedenken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het vanavond begint, wat hebben ze dan de afgelopen weken gedaan?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
En dan alsnog oorlog?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:17 schreef oblo het volgende:
[..]
Er was nog een derde optie van Baudet en dat was een week van nationale rouw en introspectie aankondigen.![]()
Steve. En af en toe de streams uit de OP.quote:
Nu is het weer even rustig."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het boeit ze niet in tribaal religieuze zin (dat zou ook vreemd zijn, aangezien Nederland grotendeels is geseculariseerd).quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dus we kunnen concluderen dat christelijk Nederland en zijn inwoners het onrecht wat die christenen aangedaan wordt totaal niet boeiend vindtOmnibus in omnibus.
Op een of andere manier kan ik geen enkele stream meer openen. Youtube blijft gewoon zwart (het gehele scherm).quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Geen idee of het waar is, maar ze zijn niet echt serieus te nemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De VN.. is dat niet die club waar Rusland nog steeds in de Veiligheidsraad zit 🤣
Kansloze organisatieWie dit leest is een lezer van dit![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Op een of andere manier kan ik geen enkele stream meer openen. Youtube blijft gewoon zwart (het gehele scherm)."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Op een of andere manier kan ik geen enkele stream meer openen. Youtube blijft gewoon zwart (het gehele scherm).
Ook deze?
De streams zijn wel donker (geen elektriciteit, maar niet hele scherm donker![]()
Op de riemen van de Wehrmacht stond wel Gott mit uns. Maar goed, het waren de jaren 40 dus dat stond bij elk Europees leger wel zoiets ergens op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De Nazi's waren christelijk? Bijzondere opvatting...
Is Hamas, Al Qaida etc. islamitisch. De vraag stellen....Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
![]()
Erdogan roept het hele land op om morgen in Istanbul Jodenhaat te komen botvieren te demonstreren voor Palestina.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Er vielen natuurlijk op 8 oktober al de eerste bommen en raketten op Gaza.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Voorbereiden. Strategie bedenken.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Duitsland heeft wat dwang / hulp gehad daarbij natuurlijk. Niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja Duitsland heeft duidelijk veel meer moeite met het erkennen van hun genocide dan Turkije.Allah Al Watan Al Malik![]()
Niks doen dus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:17 schreef oblo het volgende:
[..]
Er was nog een derde optie van Baudet en dat was een week van nationale rouw en introspectie aankondigen.![]()
Ja, dat 'oemma-idee' leeft sowieso minder.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het boeit ze niet in tribaal religieuze zin (dat zou ook vreemd zijn, aangezien Nederland grotendeels is geseculariseerd).![]()
Had Wotan mit uns moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op de riemen van de Wehrmacht stond wel Gott mit uns. Maar goed, het waren de jaren 40 dus dat stond bij elk Europees leger wel zoiets ergens op.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Nee ik bedoel de hele pagina laad niet meer. Maar gebeurd alleen met streams. Andere videos kan ik wel bekijkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook deze?
De streams zijn wel donker (geen elektriciteit, maar niet hele scherm donker
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Mijn hemel...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duitsland heeft wat dwang / hulp gehad daarbij natuurlijk. Niet te vergelijken.
Omnibus in omnibus.
Hulp van voornamelijk westerse christenen, of was het een andere groep?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duitsland heeft wat dwang / hulp gehad daarbij natuurlijk. Niet te vergelijken.![]()
Klopt. Was misschien een voorproefje dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er vielen natuurlijk op 8 oktober al de eerste bommen en raketten op Gaza.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
En daarna niks doen want dan heb je de ‘moral high ground’. En dan was er nog een vierde optie van Denk en dat was de west bank, israel en gaza fuseren tot een staat rn de naam omdopen tot Palestinaquote:![]()
Heb je nog wel eens professioneel met de Israëli’s gewerkt?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Israel kennende zal dat redelijk verrassend worden. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze vorige week al binnen zouden vallen...
En ze hebben het vechten in oorden tot kunst verheven. ze hebben daar een oefendorp neergezet waar je u tegen zegt...
[..]
[ afbeelding ]
Is weer eens wat anders dan Marnehuizen of Oostdorp...ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Het kostte een tientallen miljoen doden en twee wereldoorlogen, maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat er in die halve eeuw na Hitler nul historische studies zijn verricht, nul diepgaande onderzoeken en vooral nul ZELFREFLECTIE is geweest.
"Lastig"...Het kan zelfs gehypothiseerd worden dat de verschrikkingen van de Holocaust tot een versnelling van het secularisme in West-Europa heeft geleid, ziende hoe fundamentalistische christelijke religie de wortel is geweest voor het antisemitisme.
Maar dan kom ik terug bij ZELFREFLECTIE.Allah Al Watan Al Malik![]()
Waar is het daarna fout gegaan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toen ze hier bij bosjes werden verraden voor wat tuinkers of een loof roggebrood floreerden de joden in Zuid-Marokko in de zilverhandel en allerlei andere ambachten.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Adblock probleem?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de hele pagina laad niet meer. Maar gebeurd alleen met streams. Andere videos kan ik wel bekijken
[ afbeelding ]![]()
Inderdaad: het meest welvarende, vrije, best geschoolde, democratische, veilige oord op aarde.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het kostte een tientallen miljoen doden en twee wereldoorlogen, maar dan heb je ook wat.
Het is een zegen wanneer men fundamentalistische religie vaarwel zegt. Nu de rest van de wereld nog.Omnibus in omnibus.
Uiteindelijk wel ja, de andere groepen waren namelijk nogal onderdrukt in die periode. Of was je dat vergeten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hulp van voornamelijk westerse christenen, of was het een andere groep?Allah Al Watan Al Malik![]()
Daarna niks doen is dus gewoon optie 1 die je eerder noemde.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:22 schreef oblo het volgende:
[..]
En daarna niks doen want dan heb je de ‘moral high ground’. En dan was er nog een vierde optie van Denk en dat was de west bank, israel en gaza fuseren tot een staat rn de naam omdopen tot Palestina![]()
Hm blijkbaar duurt het gewoon heel lang (enkele minuten) voordat het beeld en de interface komt. Vaagquote:
En nu moeten we die ander even een paar tientallen miljoenen doden gunnen toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad: het meest welvarende, vrije, best geschoolde, democratische, veilige oord op aarde.Allah Al Watan Al Malik![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En nu moeten we die ander even een paar tientallen miljoenen doden gunnen toch?
Doei Mutant.Omnibus in omnibus.
Het kindje Israël werd geboren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Waar is het daarna fout gegaan?Allah Al Watan Al Malik![]()
![]()
Op deze stream een hoop onrust en rennende mensen linksonder bij het ziekenhuis. Ze kijken ook allemaal naar rechts.![]()
Hoe ze draagt het westen daar schuld? Omdat we onze koloniën opgaven zodat de oorspronkelijke bevolking zichzelf kon gaan besturen? En de joden verjagen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Nou ja Israël is niet zomaar een land. Wij zien Israël wel als een van ons. Ze horen bij ons groepje. We negeren inderdaad behoorlijk veel oorlogen of conflicten alleen bij sommige wijzen we wel met de vinger. Als we dat doen is het wel zo netjes om eerst naar onszelf en ons eigen groepje te kijken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij maakte deze claim:
[..]
Hoe had ik dat anders moeten weerleggen dan met voorbeelden waarin we minder kritisch waren op andere landen, dan op Israël?
We nemen de kritiek van een China of Rusland niet voor niks totaal niet serieus.![]()
Is een ziekenhuis in Khan Younis, dat ligt meer in het zuiden van Gazastrook.. volgens mij het Mubarak Hospitalquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:27 schreef Qarrad het volgende:
Op deze stream een hoop onrust en rennende mensen linksonder bij het ziekenhuis. Ze kijken ook allemaal naar rechts.And what rough beast, its hour come round at last,
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ja Israël is niet zomaar een land. Wij zien Israël wel als een van ons. Ze horen bij ons groepje. We negeren inderdaad behoorlijk veel oorlogen of conflicten alleen bij sommige wijzen we wel met de vinger. Als we dat doen is het wel zo netjes om eerst naar onszelf en ons eigen groepje te kijken.
We nemen de kritiek van een China of Rusland niet voor niks totaal niet serieus.Omnibus in omnibus.
Noodaggregaten..quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:31 schreef littlemindy het volgende:
Hoe kunnen die lichten van het ziekenhuis eigenlijk nog branden als er geen elektriciteit is?And what rough beast, its hour come round at last,
Noodaggregaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:31 schreef littlemindy het volgende:
Hoe kunnen die lichten van het ziekenhuis eigenlijk nog branden als er geen elektriciteit is?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Die gebruik je om lichtjes buiten te laten branden ipv om beademingsapparatuur te laten werken?quote:![]()
Hitler zei dat de strijdvaardige islam beter bij het Duitse volk zou passen dan het tamme, weke christendom.
Na bezetting Noord-Afrika, Balkan etc heeft hij geprobeerd een alliantie te vormen met de islam. Dit o a. via propaganda en inzet van enkele geestelijk leiders die aan hun kant stonden. Zo ook Hoesseini die in Palestina de strijd was aangegaan met de Britten. Hij vluchtte in in meen 1941 naar Duitsland. Ze dachten dat hij de wereldislam mee kon krijgen, verkeerde inschatting gebleken.
Op de Balkan en Kaukasus had het enig effect, de moslims hoopte daar op meer sutonomie. In Afrika/Arabië was het effect nihil.
Er waren enkele duizenden moslims binnen de Duitse gevechtstroepen, maar een veel groter aantal binnen de geallieerde legers.
Een alliantie met of liefde voor de islam vanuit de nazi's, daar was geen sprake van.
Zo nu weer over tot de orde van de dag.![]()
Ziekenhuis moet wel herkenbaar en zichtbaar zijn he.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:34 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Die gebruik je om lichtjes buiten te laten branden ipv om beademingsapparatuur te laten werken?Allah Al Watan Al Malik![]()
Wat doen ze dan in Nederland? Van de eerste generatie kan ik het nog begrijpen, maar een tweede en derde generatie is hier opgegroeid en heeft alle mogelijkheden om terug te gaan naar het land van hun dromen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
Allicht zijn het Turkse nationalisten, Turkije nummer 1. Of het gaat om de uitgesproken steun van Erdogan. Of het gaat om het feit dat ze zich via hun (tweede) nationaliteit meer kunnen identificeren met de Palestijnen.
Als ik zelf ook geen verbinding zou hebben met Nederland, was ik ook al vertrokken naar mijn vaderland (of in elk geval naar een land waar ik meer verbondenheid mee had).
Uit eigen ervaring weet ik helaas dat religie tot slechte zaken kan leiden en dat indoctrinatie een dingetje is. Daarom zal het niet lukken om mij op die manier te beïnvloeden.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ja blijkbaar, al zullen een paar LED-lampen niet zo heel veel gebruiken. En is ook wel nuttig om de ingang en de gangen van het ziekenhuis te verlichten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:34 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Die gebruik je om lichtjes buiten te laten branden ipv om beademingsapparatuur te laten werken?And what rough beast, its hour come round at last,
Net zoals in Syrië en Lebanon werken ze vaak met een noodaggregaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:31 schreef littlemindy het volgende:
Hoe kunnen die lichten van het ziekenhuis eigenlijk nog branden als er geen elektriciteit is?
Ook in die landen werkt het allemaal niet zo als het zou moeten zijn.
Eigenlijk verkeerd het hele Midden Oosten in een permanente crisis, Libanon op het randje van de burgeroorlog, Syrië zit er al 10 jaar midden in, en Irak staat op hoogspanning met de eeuwige strijd tussen de sjiieten en de soennieten.![]()
Platte zwart wit visie. Je kan prima in verbinding staan met meerdere culturen of landen. Je eigen ervaring met religie is jammer, ik heb daar weer juist andere ervaringen mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wat doen ze dan in Nederland? Van de eerste generatie kan ik het nog begrijpen, maar een tweede en derde generatie is hier opgegroeid en heeft alle mogelijkheden om terug te gaan naar het land van hun dromen.
Als ik zelf ook geen verbinding zou hebben met Nederland, was ik ook al vertrokken naar mijn vaderland (of in elk geval naar een land waar ik meer verbondenheid mee had).
Uit eigen ervaring weet ik helaas dat religie tot slechte zaken kan leiden en dat indoctrinatie een dingetje is. Daarom zal het niet lukken om mij op die manier te beïnvloeden.Allah Al Watan Al Malik![]()
Ja de Turken met hun imperialistische rijk, massale slavenhandel en genocides waren de echte slachtoffers van de industriële revolutie. Werden zomaar gedwongen door die nare christenen om niet meer honderdduizenden zwarte mensen per jaar te castreren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, de andere groepen waren namelijk nogal onderdrukt in die periode. Of was je dat vergeten.![]()
Dat gaat nog wat worden op 4 en 5 mei.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, zo identificeer ik 'm nu op dit moment wel. Met de onvoorwaardelijke steun die geuit is.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Hoezo? Ieder kan voor zichzelf kiezen of hij/zij/het de vlag laat wapperen toch.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden op 4 en 5 mei.Allah Al Watan Al Malik![]()
Dus ik heb gelijk, maar dat zo schrijven is wel wat eng. Is goed jongen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ja Israël is niet zomaar een land. Wij zien Israël wel als een van ons. Ze horen bij ons groepje. We negeren inderdaad behoorlijk veel oorlogen of conflicten alleen bij sommige wijzen we wel met de vinger. Als we dat doen is het wel zo netjes om eerst naar onszelf en ons eigen groepje te kijken.
We nemen de kritiek van een China of Rusland niet voor niks totaal niet serieus.![]()
Nee, wel met spullen van ze. (Elbit oa en vroeger de Uzi natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heb je nog wel eens professioneel met de Israëli’s gewerkt?)
![]()
Ja, ik had het echter over de Westerse kolonies. Maar naar de Turken wijzen en de andere shit vergeten is wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja de Turken met hun imperialistische rijk, massale slavenhandel en genocides waren de echte slachtoffers van de industriële revolutie. Werden zomaar gedwongen door die nare christenen om niet meer honderdduizenden zwarte mensen per jaar te castreren.Allah Al Watan Al Malik![]()
Laten we hopen dat het conflict ook weer snel stopt, en de onderhandelingen beginnen over een definitieve oplossing tussen de 2 volkeren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou ben benieuwd wat we morgen bij daglicht wijzer zijn. Het is nu wel serieus..
Want bloedvergiet is nooit de oplossing, net zoals met de taliban kan je ook nooit winnen van hamas, omdat dit soort clubjes simpelweg gigantisch veel steun hebben vanuit de lokale bevolking.![]()
Ik geloof ook niet aan een einde aan dit conflict, zal wel weer cyclisch aanwakkeren door 1 van de 2 partijen....quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:44 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het conflict ook weer snel stopt, en de onderhandelingen beginnen over een definitieve oplossing tussen de 2 volkeren.
Want bloedvergiet is nooit de oplossing, net zoals met de taliban kan je ook nooit winnen van hamas, omdat dit soort clubjes simpelweg gigantisch veel steun hebben vanuit de lokale bevolking.![]()
In de liveblog van nu.NL staat als laatste nieuws dat de VS Israël toch vraagt het grondoffensief te heroverwegen, en dat er andere mogelijkheden zijn Hamas aan te pakken
Zijn ze wel een beetje laat mee?
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Eigenlijk zou een onpartijdige partij de vrede moeten bewaken daar. Gaat anders toch weer mis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet aan een einde aan dit conflict, zal wel weer cyclisch aanwakkeren door 1 van de 2 partijen....Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Sancties zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:46 schreef MissButterflyy het volgende:
In de liveblog van nu.NL staat als laatste nieuws dat de VS Israël toch vraagt het grondoffensief te heroverwegen, en dat er andere mogelijkheden zijn Hamas aan te pakken
And what rough beast, its hour come round at last,
Gaat ook mis met een derde partij daar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een onpartijdige partij de vrede moeten bewaken daar. Gaat anders toch weer mis.And what rough beast, its hour come round at last,
We hebben geen mening.quote:
Gooi het topic maar dicht.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
We zijn hier gekomen omdat westerlingen volgens jou moeite hadden met naar zichzelf kijken. Graag een voorbeeld van Erdo waarin hij excuses komt aanbieden voor het koloniale slavernij verleden. Als je dat niet kan is je reactie onzin en heeft hij eigenlijk alleen betrekking op Turken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik had het echter over de Westerse kolonies. Maar naar de Turken wijzen en de andere shit vergeten is wel zo makkelijk.![]()
Lekker boeie Steve die Maine, ik kijk voor Gaza!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ja daar hoop ik ook vaker op. Maar zal niet gebeuren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een onpartijdige partij de vrede moeten bewaken daar. Gaat anders toch weer mis.
Eentje moet gewoon weg. Israel of Palestina. Aangezien Israel sterker is....Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Ze zijn beiden in elk geval besluitvaardig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hitler zei dat de strijdvaardige islam beter bij het Duitse volk zou passen dan het tamme, weke christendom.
En het is nooit verkeerd om wat tips en trucjes op te doen.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Neequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:50 schreef koos_vriendloos het volgende:
Loopt twitter voor jullie ook vast![]()
Ik gok op ervaringen uit het verleden dat de tekst iets uitgebreider en anti Israël was dan in de titel, maar anders is het wel treurig. Ben ook te lui om te zoeken om de onderbuik te bevestigen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We hebben geen mening.
Gooi het topic maar dicht.![]()
Zou Hezbolah/Iran zich niet gaan mengen zodra Israel de Gaza zou binnenvallen, ben benieuwd hoe het Israel vergaat mochten ze op 2/3 verschillende fronten tegelijk moeten vechten![]()
Is deze start van een grondoffensief überhaupt afgestemd met de VS?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik had steeds de indruk dat Israël wachtte tot de VS hun poppetjes/schepen op de juiste locaties hadden.
Die USS Eisenhouwer bijvoorbeeld, waar is die nu?![]()
Is niet mogelijk. Die 'vrede' is dan namelijk niet volgens de wensen van de strijdende partijen zelf, anders hadden ze die zelf wel gesloten. Dus zal die 'onafhankelijke partij' die naar eigen inzicht moeten afdwingen. Dat is geen onafhankelijkheid dus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een onpartijdige partij de vrede moeten bewaken daar. Gaat anders toch weer mis.![]()
De ideale oplossing in mijn ogen:quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een onpartijdige partij de vrede moeten bewaken daar. Gaat anders toch weer mis.
1. Hamas dient ontmanteld te worden en de controle van Gaza dient te worden overgedragen aan de Palestijnse Autoriteit.
2. Joodse kolonisten dienen te vertrekken van de Westbank.
3. De Westbank en Gaza worden samen de soevereine staat Palestina, met Oost-Jeruzalem als hoofdstad.
4. Israël faciliteert een transitroute over land tussen de Westbank en Gaza.
5. Israël heft de zeeblokkade voor Gaza op, en het luchtruim wordt ook geopend.
6. De Golanhoogten worden overgedragen aan Syrië op een nader te bepalen moment, Shebaa Farms wordt overgedragen aan Libanon.
7. Elke schending van grenzen en elke militaire of terroristische aanval zal door de VN veroordeeld worden en diplomatieke gevolgen hebben, bv. sancties.
8. Westerse én Arabische landen zullen garant staan voor de soevereiniteit van Palestina én Israël, en zullen geen verdere schendingen tolereren.
9. Alle Arabische landen erkennen de soevereiniteit van Israël. Alle westerse landen erkennen de soevereiniteit van Palestina.
10. Er komt een internationaal steunfonds voor Palestina, een soort Marshallplan.
Afijn, dit zou een utopie zijn. Ik vrees dat er nooit een oplossing komt.![]()
Hezbollah misschien, Iran lijkt me niet.. Die laten het vechten doen door proxies.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:52 schreef plesner het volgende:
Zou Hezbolah/Iran zich niet gaan mengen zodra Israel de Gaza zou binnenvallen, ben benieuwd hoe het Israel vergaat mochten ze op 2/3 verschillende fronten tegelijk moeten vechtenAnd what rough beast, its hour come round at last,
Ben benieuwd waarom dit het geval is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nauru, Micronesië, Tonga en Marshall Eilanden steunen Israël. Nu kan Hamas wel inpakken hoor!![]()
and that might or might not trigger a responsequote:
Ah, dat verduidelijkt de zaak.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Bestaan op de zak van Amerika.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:53 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom dit het geval is.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Als dat zo is zou je nu niet zo emotioneel reagerenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus ik heb gelijk, maar dat zo schrijven is wel wat eng. Is goed jongen.![]()
2, 3 en 4 gaan in elk geval niet gebeuren. Sowieso nogal een eenzijdig voorstel wat je hier neerzet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:53 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
De ideale oplossing in mijn ogen:
1. Hamas dient ontmanteld te worden en de controle van Gaza dient te worden overgedragen aan de Palestijnse Autoriteit.
2. Joodse kolonisten dienen te vertrekken van de Westbank.
3. De Westbank en Gaza worden samen de soevereine staat Palestina, met Oost-Jeruzalem als hoofdstad.
4. Israël faciliteert een transitroute over land tussen de Westbank en Gaza.
5. Israël heft de zeeblokkade voor Gaza op, en het luchtruim wordt ook geopend.
6. De Golanhoogten worden overgedragen aan Syrië op een nader te bepalen moment, Shebaa Farms wordt overgedragen aan Libanon.
7. Elke schending van grenzen en elke militaire of terroristische aanval zal door de VN veroordeeld worden en diplomatieke gevolgen hebben, bv. sancties.
8. Westerse én Arabische landen zullen garant staan voor de soevereiniteit van Palestina én Israël, en zullen geen verdere schendingen tolereren.
9. Alle Arabische landen erkennen de soevereiniteit van Israël. Alle westerse landen erkennen de soevereiniteit van Palestina.
10. Er komt een internationaal steunfonds voor Palestina, een soort Marshallplan.
Afijn, dit zou een utopie zijn. Ik vrees dat er nooit een oplossing komt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ik vermoed omdat die staten nogal teren op de zak van de VS.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:53 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom dit het geval is.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Dit zijn geen Turken, maar Syrische vluchtelingen die in Turkije wonen zo als ik het zie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:54 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Vuurwerk op Israëlische consulaat in Istanbul![]()
Ahh eerst de agressieve aanval, vervolgens de ontwijking en als je daarop gewezen wordt is de ander emotioneel. Vergeet niet te zeggen dat ik een ad hominem heb gedaan, dan is het kwartet compleet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als dat zo is zou je nu niet zo emotioneel reageren![]()
Mede Turkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:55 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Dit zijn geen Turken, maar Syrische vluchtelingen die in Turkije wonen zo als ik het zie.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
De VS is op missie om meer invloed in de Pacific te krijgen. Blijkbaar voor nu goed gelukt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:53 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom dit het geval is.
En money bag vanuit USA.![]()
Dat is nogal logisch, want je bekijkt het vanuit een andere invalshoek (en andere normen en waarden die aan mannen en vrouwen worden gehangen).quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Platte zwart wit visie. Je kan prima in verbinding staan met meerdere culturen of landen. Je eigen ervaring met religie is jammer, ik heb daar weer juist andere ervaringen mee.
En ik heb wel wat verbinding met mijn vaderland, maar het verschil tussen mij en (veel) moslims is dat hun veelal op vakantie gaan naar hun vaderland waardoor het eigenlijk kiezen is tussen vader en moeder (spreekwoordelijk gezien).´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Goed zo Israel. Palestijnen zorgen overal voor overlast, zeker als je dat soort kansenparels de afgelopen dagen hebt zien demonstreren in Rotterdam en Amsterdam. Dan weet je precies met wat voor soort volk je mee te maken hebt.graag op anoniem![]()
Zal alleen maar meer worden bij een invasie. Wat de verkiezingen beïnvloeden omdat de PVV dan meer stemmen krijgt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Goed zo Israel. Palestijnen zorgen overal voor overlast, zeker als je dat soort kansenparels de afgelopen dagen hebt zien demonstreren in Rotterdam en Amsterdam. Dan weet je precies met wat voor soort volk je mee te maken hebt.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dan hebben ze ruzie met heel de Islamitischr wereld dus dat lijkt mij sterk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Zou Israël nu echt doorpakken en de rotskoepelmoskee nu ook tegen de vlakte gooien?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Bijna 7000 dode Palestijnen las ik net, hoezo goed zo Israël?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Goed zo Israel. Palestijnen zorgen overal voor overlast, zeker als je dat soort kansenparels de afgelopen dagen hebt zien demonstreren in Rotterdam en Amsterdam. Dan weet je precies met wat voor soort volk je mee te maken hebt.![]()
Dat hebben ze nu toch al.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:01 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dan hebben ze ruzie met heel de Islamitischr wereld dus dat lijkt mij sterk.![]()
Dat zijn beelden die ik vaak zou terugkijken denk ik, maar Israël was net op het punt om vriendjes met SA te worden, dus dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Zou Israël nu echt doorpakken en de rotskoepelmoskee nu ook tegen de vlakte gooien?![]()
Dat is nooit een doel geweest joh. Waarom help je dit soort onzin de wereld nu weer in?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Zou Israël nu echt doorpakken en de rotskoepelmoskee nu ook tegen de vlakte gooien?![]()
Dat zou echt gigantisch dom zijn. Ook nog ff de Al Aqsa meepakken dan zeker..als ruzie wiltquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
![]()
Met ruzie bedoel ik dat Israël dan morgen kernwapens gaat afvuren omdat ze dan door iedereen aangevallen worden.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Waarom zouden ze dat doen? Bovendien is die moskee ook echt oud en werelderfgoed. Dus beter doen ze dat niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Zou Israël nu echt doorpakken en de rotskoepelmoskee nu ook tegen de vlakte gooien?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Toen bleek dat Hamas een eigen ziekenhuis had uitgemoord ging het oorspronkelijke slachtoffer aantal ook opeens /12. Waar haal jij de betrouwbare info van 7000 doden vandaan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Bijna 7000 dode Palestijnen las ik net, hoezo goed zo Israël?![]()
Hoeveel van die 7000 waren terroristen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Bijna 7000 dode Palestijnen las ik net, hoezo goed zo Israël?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Behoorlijk NSFL, beelden van 7okt die ik nog niet had gezien; https://twitter.com/aryeshalicar/status/1717794957115691393“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Er zijn 40.000 getrainde hamas-leden. Aldus Hamas.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Bijna 7000 dode Palestijnen las ik net, hoezo goed zo Israël?
Ik heb ook geen idee hoe je dit moet aanpakken, maar afschuwelijk is het wel."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Triest dat ik het kan zeggen maar het viel nog mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:04 schreef Akathisia het volgende:
Behoorlijk NSFL, beelden van 7okt die ik nog niet had gezien; https://twitter.com/aryeshalicar/status/1717794957115691393Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Veel, maar nog veel meer niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoeveel van die 7000 waren terroristen?
Gewoon een groot drama daar omdat er geen fatsoenlijk ingrijpen mogelijk is, maar je toch moet ingrijpen. Wat een ellende.![]()
Volgens mij zei ik hetzelfde als in de eerste post waar je het enorm mee oneens was. Prima toch alleen nu bewees het ineens jouw gelijk. Je hebt gelijk en je reageerde elke keer super relaxed en kalm. Je hebt gelijk glazenmaker, je hebt gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ahh eerst de agressieve aanval, vervolgens de ontwijking en als je daarop gewezen wordt is de ander emotioneel. Vergeet niet te zeggen dat ik een ad hominem heb gedaan, dan is het kwartet compleet.
Het is inderdaad eng om dat te zeggen. Ook daar heb je gelijk in![]()
In ieder geval zijn een aanzienlijk deel van de slachtoffers jonge kinderen, die dus zeker niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoeveel van die 7000 waren terroristen?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Deze dingen kan je beter niet delen. Is slecht voor het narratief. Vind ik trouwens ook van de andere kant. Alleen in mindere mate.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:04 schreef Akathisia het volgende:
Behoorlijk NSFL, beelden van 7okt die ik nog niet had gezien; https://twitter.com/aryeshalicar/status/1717794957115691393²
Maar zijn daar betrouwbare cijfers van? Want wil je wat zinnigs kunnen zeggen over of 7000 doden veel is, dan heb je wel een beeld nodig van het aantal wel- en niet-strijders onder die doden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Veel, maar nog veel meer niet.Dat sowieso.quote:Gewoon een groot drama daar omdat er geen fatsoenlijk ingrijpen mogelijk is, maar je toch moet ingrijpen. Wat een ellende.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:07 schreef Werkperd het volgende:
Wil weg uit dit land. Voorgoed.
[ twitter ]![]()
![]()
Tweet klopt niet helemaal. In motie staat wapenstilstand en daar is in Tweede Kamer geen consensus over vandaar Nederland zich onthoudt van stemmen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:07 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Nederland heeft wel in Europees verband uitgesproken voor toestaan van humanitaire hulp.![]()
Het staat je vrij om te gaan hoor. Zo beroerd zijn we nu ook weer nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:07 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Maar dit is hoe de wereld werkt. Volgende week stemmen we over de Oeigoeren en stemmen wij voor en China en de vriendjes tegen bijvoorbeeld.![]()
Hulp nodig met inpakken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:07 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]Intolerant voor intolerantie![]()
Beetje ironische gif aangezien ze beide in Spanje wonenquote:
Gaaf! Ga je naar Erdo die verkrachters en baby onthoofders vrijheidsstrijders noemde? Graag nog een reactie op mijn PKK vraag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:07 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]![]()
Willen jullie dat ik blijf of zijn jullie me liever kwijt dan rijk?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het staat je vrij om te gaan hoor. Zo beroerd zijn we nu ook weer niet
Maar dit is hoe de wereld werkt. Volgende week stemmen we over de Oeigoeren en stemmen wij voor en China en de vriendjes tegen bijvoorbeeld.²
We weten niet hoeveel slachtoffers er zijn gevallen in Gaza; de cijfers die ervandaan komen zijn niet betrouwbaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Bijna 7000 dode Palestijnen las ik net, hoezo goed zo Israël?Intolerant voor intolerantie![]()
Over het tellen van de doden in Gaza, die cijfers zijn blijkbaar steevast redelijk betrouwbaar uit Gaza.
https://nos.nl/l/2495630![]()
Volgens mij was dit de video waar ze met een paar festivalgangers schuilde en een aantal handgranaten die in dat hok werden gegooid, hebben kunnen terug gooien, maar twee granaten zijn wel gegaan (vandaar dat bloed bij de filmer)quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:04 schreef Akathisia het volgende:
Behoorlijk NSFL, beelden van 7okt die ik nog niet had gezien; https://twitter.com/aryeshalicar/status/1717794957115691393![]()
En dan nu de passief agressieve opmerking. Mijn verwachtingen waren laag, maar je bent toch nog lager gegaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik hetzelfde als in de eerste post waar je het enorm mee oneens was. Prima toch alleen nu bewees het ineens jouw gelijk. Je hebt gelijk en je reageerde elke keer super relaxed en kalm. Je hebt gelijk glazenmaker, je hebt gewoon gelijk.
Het is inderdaad eng om dat te zeggen. Ook daar heb je gelijk in.
![]()
2700 kinderen volgens de cijfers.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar zijn daar betrouwbare cijfers van? Want wil je wat zinnigs kunnen zeggen over of 7000 doden veel is, dan heb je wel een beeld nodig van het aantal wel- en niet-strijders onder die doden.
[..]
Dat sowieso.
Nu zullen dat regelmatig broers/zussen zijn. En ik verwacht dus ook ouders. Zeg dat je op 3500-4000 aan gezinnen zit (kinderen + ouders). Dan nog een pak volwassen burgers.
Lastig te schatten.. 500?![]()
Als je normaal doet mag je blijven. Zo denk ik over iedereen, ongeacht uiterlijk of religie. Een idioot ben ik liever kwijt dan rijk, ook ongeacht uiterlijk of religie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Willen jullie dat ik blijf of zijn jullie me liever kwijt dan rijk?²
![]()
Bassie zit gewoon in Vlaardingen hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Beetje ironische gif aangezien ze beide in Spanje wonen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Olie op het vuur inderdaad, maar wel de plek waar eerst de tempel van de Joodse Koning Salomon stond. Qua symbolische plek hebben de Joden daar dan ook het meeste 'recht' op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:03 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen?
Maar ivm die 'olie' zal daar niets gebeuren, tenzij de kat helemaal in het nauw gedreven wordt.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Lijkt me niet zo'n probleem eigenlijk. Arabische legers hebben nooit veel voorgesteld; dat zal nu niet anders zijn. De westerse manier van oorlogvoeren ligt die culturen niet goed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:52 schreef plesner het volgende:
Zou Hezbolah/Iran zich niet gaan mengen zodra Israel de Gaza zou binnenvallen, ben benieuwd hoe het Israel vergaat mochten ze op 2/3 verschillende fronten tegelijk moeten vechtenIntolerant voor intolerantie![]()
Waarom stonden er net weer een zwik Pallies op Amsterdam Centraal te Hakbarren? Hebben die "mensen" niets beters te doen op vrijdagavond?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Heb je er niks van gezegd dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:16 schreef HeatWave het volgende:
Waarom stonden er net weer een zwik Pallies op Amsterdam Centraal te Hakbarren? Hebben die "mensen" niets beters te doen op vrijdagavond?.
Wel hier komen klagen.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Het gave van religie is dat religieuzen helemaal doordraaien bij dat soort acties ipv zichzelf af te vragen waarom de almachtige god de sloop van de heiligdommen niet belangrijk genoeg vond om in te grijpen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
Olie op het vuur inderdaad, maar wel de plek waar eerst de tempel van de Joodse Koning Salomon stond. Qua symbolische plek hebben de Joden daar dan ook het meeste 'recht' op.
Maar ivm die 'olie' zal daar niets gebeuren, tenzij de kat helemaal in het nauw gedreven wordt.![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:07 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Goede reis vriend![]()
Ja, sure, ik tegen 50-100 altijd vriendelijke Pallies. Ik ben geen zelfmoordenaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je er niks van gezegd dan?
Wel hier komen klagen..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het gaat niet om 'de joden' vs. 'de moslims', maar om de staat Israël vs. Hamas. Een moskee platleggen is helemaal het doel niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
Olie op het vuur inderdaad, maar wel de plek waar eerst de tempel van de Joodse Koning Salomon stond. Qua symbolische plek hebben de Joden daar dan ook het meeste 'recht' op.
Maar ivm die 'olie' zal daar niets gebeuren, tenzij de kat helemaal in het nauw gedreven wordt.![]()
Waarom zouden ze dat nou weer doen? Misschien wel tijdelijk even de toegang beperken voor Palestijnen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Zou Israël nu echt doorpakken en de rotskoepelmoskee nu ook tegen de vlakte gooien?ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Ik ga naar bed. Ik zie morgen wel of Iran met nukes gegooid heeft.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ook daar heb je kans op inderdaad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:22 schreef vosss het volgende:
Ik ga naar bed. Ik zie morgen wel of Iran met nukes gegooid heeft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: