Wat de fuck boeit dat nou. Jij vindt het kennelijk lastig te accepteren dat de positie van de Staat der Nederlanden gewoon 100% pro Isral is. En zo geldt dat voor meerdere landen in het Westen die als een blinde geile hond erachteraan rennen. Stuk machtiger dan die paar duizend demonstranten die geen enkele inbreng hebben in de geopolitiek.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is dus zo tenenkrommend.
Niet alleen staat zeker Nederland al lange tijd bekend als verre van 100% gung ho Pro-Isral, het is gewoon een empirisch aantoonbaar feit dat die massale demonstraties in onze steden er niet zijn voor Isral.
Waarom is dit zo lastig te accepteren?
Ze ZIJN er niet, Mutant, die massale steunbetuigingen aan Isral.
Je maakt een heel goed punt hoor. Zeker niet, zelfs als westerling besef ik me heel goed dat wat "we" doen hypocriet zat is. Je kan dan gaan tobben over wie/wat er meer hypocriet is maar soit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat waar.
Als je het vanaf de ander kant bekijkt. Vanaf een Chinees, als een noord Afrikaan, Arabier of non-westers wie dan ook, zijn wij 't westen wel heel serieus te nemen? Wij wijzen regelmatig met ons vingertje naar andere landen, alleen hebben we zelf militaire operaties in het buitenland of vecht Isral met de Palestijnen dan zijn we wat minder kritisch.
... en waarom doet Fatima dat? Nu?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat de fuck boeit dat nou. Jij vindt het kennelijk lastig te accepteren dat de positie van de Staat der Nederlanden gewoon 100% pro Isral is. En zo geldt dat voor meerdere landen in het Westen die als een blinde geile hond erachteraan rennen. Stuk machtiger dan die paar duizend demonstranten die geen enkele inbreng hebben in de geopolitiek.
Er liggen nota bene hele vliegdekschepen van een ander Westers land daar. Er stromen miljarden naar dat land aan (militaire) steun. Maar nee, boehoe, Fatima met haar Palestinavlag marcheert hier door de straten.
Terreur organisaties hebben daar toch lak aan. Zo blijkt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb even gemist dat Hamas zich niet aan het HOR hoeft te houden?
Klinkt als meer dan een tijdelijke inval.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Advisor to the Israeli Prime Minister: Hamas will pay the price for its "crimes against humanity," and tonight we begin the response
Waarom de fuck denk je? Denk eens Etto? Omdat ze ineens een Jodenhater is geworden? Zo, ze dacht van, nou ik ga vandaag maar even naar buiten om eens Joden te haten. Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... en waarom doet Fatima dat? Nu?
Daar doen ze geen enkele moeite voor hoor. Maaskantje is er niks bij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, nee. Ik veroordeel al het terreur. Ik ben daar heel duidelijk in. Ik vind het van de kolonisten alleen een slagje erger omdat ze zich A. moeten houden aan oorlogswetten en B. ze zich geciviliseerd voor doen. Terreur met terreur vergelden. Op een gegeven ogenblik weet men niet meer wie nou ageert of reageert.
Misschien beter om allemaal maar op te houden met vingerwapperen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je maakt een heel goed punt hoor. Zeker niet, zelfs als westerling besef ik me heel goed dat wat "we" doen hypocriet zat is. Je kan dan gaan tobben over wie/wat er meer hypocriet is maar soit.
Zoals de gehele westerse wereld minus Duitsland en Italie pro geallieerden was in WW2?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
Wat de fuck boeit dat nou. Jij vindt het kennelijk lastig te accepteren dat de positie van de Staat der Nederlanden gewoon 100% pro Isral is. En zo geldt dat voor meerdere landen in het Westen die als een blinde geile hond erachteraan rennen. Stuk machtiger dan die paar duizend demonstranten die geen enkele inbreng hebben in de geopolitiek.
Er liggen nota bene hele vliegdekschepen van een ander Westers land daar. Er stromen miljarden naar dat land aan (militaire) steun. Maar nee, boehoe, Fatima met haar Palestinavlag marcheert hier door de straten.
Dus?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Terreur organisaties hebben daar toch lak aan. Zo blijkt.
Zoveel was wel duidelijk. Dit wordt een lange oorlog, vermoedelijk op meerdere fronten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Klinkt als meer dan een tijdelijke inval.
Minder kritisch richting Isral ja? In twee weken heb ik meer gehoord hoe stout Isral is dan 8 jaar veel grotere massamoorden door Saudi Arabi in Jemen of de daadwerkelijke genocide in Azerbeidzjan vorige maand. Blijf bij de feiten als je ergens tegen bent, dan kom je sterker over.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat waar.
Als je het vanaf de ander kant bekijkt. Vanaf een Chinees, als een noord Afrikaan, Arabier of non-westers wie dan ook, zijn wij 't westen wel heel serieus te nemen? Wij wijzen regelmatig met ons vingertje naar andere landen, alleen hebben we zelf militaire operaties in het buitenland of vecht Isral met de Palestijnen dan zijn we wat minder kritisch.
Nee die jodenhaat is met de paplepel ingegoten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom de fuck denk je? Denk eens Etto? Omdat ze ineens een Jodenhater is geworden? Zo, ze dacht van, nou ik ga vandaag maar even naar buiten om eens Joden te haten. Wat denk je zelf?
Er was eerder op de avond weer sprake van kruisraketten en/of drones uit Jemen. Misschien gerelateerd?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Patriot missles doen hun werk (best wel ver zuidelijk)
Reports of a Patriot missile launch in Eilat with explosions sounding, no sirens sounded
Goeie vergelijking man. Tjonge jonge jonge. Echt, dit conflict kan je zo n op n vergelijken met WW2.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoals de gehele westerse werelde minus Duitsland en Italie pro geallieerden was in WW2?
Soms sta je gewoon aan de verkeerde kant he?
Nou nee. Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom de fuck denk je? Denk eens Etto? Omdat ze ineens een Jodenhater is geworden? Zo, ze dacht van, nou ik ga vandaag maar even naar buiten om eens Joden te haten. Wat denk je zelf?
Lees het nog eens, misschien snap je het dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
Goeie vergelijking man. Tjonge jonge jonge. Echt, dit conflict kan je zo n op n vergelijken met WW2.
De gebeurtenissen van 7 oktober vergelijken met het in het gezicht spuiten van een waterpistool, is niet helemaal koosjer te noemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor. Je hebt een vriend, laten we hem Sparky noemen, hij zit bij de Hells Angels. Weegt 150 kg. Zit elke dag in de sportschool. Je buurjongetje van 12 besluit op een dag in zijn gelaat te schieten met een waterpistool. Sparky slaat hem helemaal kapot, gooit hem van balkon en besluit ook nog een bolus op hem te draperen. Moet je niet keihard lachen als ie zegt "Ja, ik moest me verdedigen..."
Zeker waar. Alles valt plat te slaan met een andere gebeurtenis of misdaad. Of wij nu, we vergeten Oost Congo. Hup Isral bombardeer er maar op losquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Minder kritisch richting Isral ja? In twee weken heb ik meer gehoord hoe stout Isral is dan 8 jaar veel grotere massamoorden door Saudi Arabi in Jemen of de daadwerkelijke genocide in Azerbeidzjan vorige maand. Blijf bij de feiten als je ergens tegen bent, dan kom je sterker over.
Precies, komen we weer op dezelfde plaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee. Waar haal je dat vandaan?
Wat ik denk?
Ik denk dat het, omdat het islamitische terrein versus niet-islamitisch terrein betreft, Fatima ineens besluit de straat op te gaan. Dat deed ze niet voor Jemen, of Soedan, of West-Sahara, of Iran... nee, nu. En waarom? Omdat zoals gewoonlijk er weer een externe boeman aanwijsbaar is (Isral, de andere keer de VS, EU, NAVO) en de religieuze gelederen zich dienen te sluiten.
Daarom gaat ze de straat op. Tribalisme. En duizenden met haar. Nu wel.
Want? Leg uit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goeie vergelijking man. Tjonge jonge jonge. Echt, dit conflict kan je zo n op n vergelijken met WW2.
Zeker wel, ik vind deze in ieder geval buitengewoon ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, komen we weer op dezelfde plaat.
Waar ik al veelvuldig een antwoord op heb gegeven. Je bent niet genteresseerd in andermans mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |