Er was eerder op de avond weer sprake van kruisraketten en/of drones uit Jemen. Misschien gerelateerd?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Patriot missles doen hun werk (best wel ver zuidelijk)
Reports of a Patriot missile launch in Eilat with explosions sounding, no sirens sounded
Goeie vergelijking man. Tjonge jonge jonge. Echt, dit conflict kan je zo één op één vergelijken met WW2.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoals de gehele westerse werelde minus Duitsland en Italie pro geallieerden was in WW2?
Soms sta je gewoon aan de verkeerde kant he?
Nou nee. Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom de fuck denk je? Denk eens Etto? Omdat ze ineens een Jodenhater is geworden? Zo, ze dacht van, nou ik ga vandaag maar even naar buiten om eens Joden te haten. Wat denk je zelf?
Lees het nog eens, misschien snap je het dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
Goeie vergelijking man. Tjonge jonge jonge. Echt, dit conflict kan je zo één op één vergelijken met WW2.
De gebeurtenissen van 7 oktober vergelijken met het in het gezicht spuiten van een waterpistool, is niet helemaal koosjer te noemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor. Je hebt een vriend, laten we hem Sparky noemen, hij zit bij de Hells Angels. Weegt 150 kg. Zit elke dag in de sportschool. Je buurjongetje van 12 besluit op een dag in zijn gelaat te schieten met een waterpistool. Sparky slaat hem helemaal kapot, gooit hem van balkon en besluit ook nog een bolus op hem te draperen. Moet je niet keihard lachen als ie zegt "Ja, ik moest me verdedigen..."²
Zeker waar. Alles valt plat te slaan met een andere gebeurtenis of misdaad. Of wij nu, we vergeten Oost Congo. Hup Israël bombardeer er maar op losquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Minder kritisch richting Israël ja? In twee weken heb ik meer gehoord hoe stout Israël is dan 8 jaar veel grotere massamoorden door Saudi Arabië in Jemen of de daadwerkelijke genocide in Azerbeidzjan vorige maand. Blijf bij de feiten als je ergens tegen bent, dan kom je sterker over.
Precies, komen we weer op dezelfde plaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee. Waar haal je dat vandaan?
Wat ik denk?
Ik denk dat het, omdat het islamitische terrein versus niet-islamitisch terrein betreft, Fatima ineens besluit de straat op te gaan. Dat deed ze niet voor Jemen, of Soedan, of West-Sahara, of Iran... nee, nu. En waarom? Omdat zoals gewoonlijk er weer een externe boeman aanwijsbaar is (Israël, de andere keer de VS, EU, NAVO) en de religieuze gelederen zich dienen te sluiten.
Daarom gaat ze de straat op. Tribalisme. En duizenden met haar. Nu wel.
Want? Leg uit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goeie vergelijking man. Tjonge jonge jonge. Echt, dit conflict kan je zo één op één vergelijken met WW2.
Zeker wel, ik vind deze in ieder geval buitengewoon ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, komen we weer op dezelfde plaat.
Waar ik al veelvuldig een antwoord op heb gegeven. Je bent niet geïnteresseerd in andermans mening.
Ach man wat een laffe reactie dit. Ga je schamen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker waar. Alles valt plat te slaan met een andere gebeurtenis of misdaad. Of wij nu, we vergeten Oost Congo
Turkije. Turkije wint de hypocrisieprijs.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je maakt een heel goed punt hoor. Zeker niet, zelfs als westerling besef ik me heel goed dat wat "we" doen hypocriet zat is. Je kan dan gaan tobben over wie/wat er meer hypocriet is maar soit.
Gezellig straks weer even wat Oeigoeren over de kling jagen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
Geen idee of iemand dit al gezien had, maar wat een mooie reactie van China.
Gelukkig is Israël een beschaafd land.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:52 schreef capricia het volgende:
Dit gaat heel vervelend worden voor de mensen daar.
[ twitter ]
Natuurlijk, want er zijn geen andere conflicten met een islamitisch - versus niet-islamitisch karakter waar ook helemaal niet tegen gedemonstreerd wordt. Toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeker wel, ik vind deze in ieder geval buitengewoon ongeloofwaardig.
Laten we elkaar nou geen mietje noemen. Jodenhaat is in Europa naar een hoger plan gebracht, verder uitgebouwd en heeft (ZEER SPIJTIG) tot de afslachting van miljoenen joden geleid. Of heeft de shoah in de Islamitische wereld plaats gevonden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee. Waar haal je dat vandaan?
Je ziet nu iig een toenemend tempo van IDF-invallen. Ze doorbreken de buitenverdediging, maken routes vrij van explosieven, vernietigen bekende of verwachte vuurpunten en tunnels en misschien leggen ze wat voorwaartse posten aan voor vervolgoperaties.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:49 schreef Cuendillar het volgende:
Wat denken de (ex-)militairen en andere deskundigen hier van deze invasie? Hoe gaan ze het aanpakken?
Wat bedoelen ze hiermee?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:52 schreef capricia het volgende:
Dit gaat heel vervelend worden voor de mensen daar.
[ twitter ]
Gewoon de clown award, toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:53 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Turkije. Turkije wint de hypocrisieprijs.
Was een boobytrap. Je valt er voor helaas. Spijtig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:51 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De gebeurtenissen van 7 oktober vergelijken met het in het gezicht spuiten van een waterpistool, is niet helemaal koosjer te noemen.
Niet op deze schaal nee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Natuurlijk, want er zijn geen andere conflicten met een islamitisch - versus niet-islamitisch karakter waar ook helemaal niet tegen gedemonstreerd wordt. Toch?
Israel kennende zal dat redelijk verrassend worden. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze vorige week al binnen zouden vallen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:49 schreef Cuendillar het volgende:
Wat denken de (ex-)militairen en andere deskundigen hier van deze invasie? Hoe gaan ze het aanpakken?
quote:Urban Warfare Training Center – Simulating the Modern Battle-Field
The training center, considered to be one of the world’s most advanced army facilities, consists of over 600 individual structures, simulating an authentic, modern desert city. Among the structures, one can find buildings ranging from eight-story-high, fully-populated complexes to shabby shacks, schools, city-stores, public buildings and market places.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |