In de ochtend van 7 oktober 2023 werden vanuit de Gazastrook duizenden raketten op Israëlische plaatsen in de grensstreek afgevuurd. Ook de steden Tel Aviv en Jeruzalem waren doelwit. Een groot aantal Hamasleden stak vanuit de Gazastrook op meerdere plaatsen de grens met Israël over, over land en via de lucht. Meer dan 1.300 mensen werden gedood, waaronder tientallen niet-Israëli's.
Premier Benjamin Netanyahu sprak in reactie op de aanvallen over een oorlogssituatie. Op 7 oktober begon Israël met een uitgebreide reeks luchtaanvallen op de Gazastrook, die volgens Israël waren gericht op locaties van Hamas. Op 8 oktober sloot Israël de toevoer van elektriciteit en brandstof naar Gaza af. Als gevolg daarvan viel de enige elektriciteitscentrale op 11 oktober uit.Netanyahu zei op 9 oktober tegen VS-president Biden, dat Israël geen andere keus heeft dan een grondoperatie in Gaza te starten en dat het "een lange en moeilijke oorlog" zal worden
Als gevolg van het conflict liepen ook de spanningen op de Westelijke Jordaanoever, inclusief Oost-Jeruzalem op. Sinds 8 oktober werden gevechten aan de Israëlisch-Libanese grens gemeld. Het ging om beschietingen door Hezbollah, die het Israëlische leger met raketaanvallen antwoordde.
Israël riep op 13 oktober inwoners van Gaza-Stad op om voor hun veiligheid uit te wijken naar zuidelijker delen van de Gazastrook. De burgers hebben tot 16:00 uur lokale tijd op 14 oktober naar haar het zuiden te vertrekken via 2 routes. Tot op heden is er nog geen grond offensief in Gaza. Op 17 oktober werd het Al-Ahli Arabi Baptistenziekenhuis in Gaza getroffen door een bom, sommige bronnen spreken zelfs van 500 doden. Dit bombardement leidde tot veel onrust. Leiders in het Midden Oosten zeggen hun afsprak met Joe Biden af, bij ambassades wordt geprotesteerd. Beide partijen claimen dat de andere partij verantwoordelijk is voor het drama in het ziekenhuis. Op 19 oktober werd bekend dat Ofir Engel, een 18-jarige Nederlander een van de 200 gegijzelde is die Hamas heeft meegenomen naar Gaza. Op 21 oktober werden er enkele vrachtwagens met hulp Gaza binnengelaten vanuit Egypte. Op 22 oktober werd bekend dat een 33-jarige Nederlandse vrouw is overleden in Zuid-Gaza in een vluchtelingenkamp, dit was de moeder van de 16-jarige Mohammed die vlogs maakt voor de NOS. Mark Rutte bracht op 23 oktober een bezoek aan Israëlische premier Netanyahu en Palestijnse president Abbas.
Recente frontpage berichten 23 oktober met dank aan @Jippie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
[..] Sorry, een waterpistool in het gezicht is totaal niet wat er gebeurde op 7 oktober.
Klopt, het was ook niet meer dan een duiding. Ik ga dit soort zaken niet bagatelliseren. Dan doen alleen trolls. Maar ik wil het wel relativeren en in perspectief plaatsen. Pure bereidwilligheid mijnerzijds.
²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden. Bansheeboy: Fok!ker van de week! [Without heart we would be mere machines] Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Op vrijdag 27 oktober 2023 21:31 schreef BansheeBoy het volgende: Stel je voor. Je hebt een vriend, laten we hem Sparky noemen, hij zit bij de Hells Angels. Weegt 150 kg. Zit elke dag in de sportschool. Je buurjongetje van 18 besluit op een dag zijn dochter te verkrachten, te martelen en daarna te slachten voor zijn ogen, van zijn 6 maanden oude zoontje wordt het hoofd afgehakt en in brand gestoken, bij zijn vrouw snijdt het buurjongetje de ogen uit waarna hij haar verkracht de keel doorsnijdt en haar benen amputeert. Sparky slaat hem helemaal kapot, gooit hem van balkon en besluit ook nog een bolus op hem te draperen. Moet je niet keihard huilen als mensen het opnemen voor dat buurjongetje? ²
Fixed.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
[..] Ja, of zolang het land maar onderdeel is van een factie (het Westen). Je hebt daar geen geloof voor nodig hoor. Genoeg blinde steun aan Israël gezien.
Ja inderdaad, Europese steden vol marcherende en geloofskreten uitslaande Joden en sympathisanten.
Op vrijdag 27 oktober 2023 21:36 schreef Momo het volgende: Heeft iemand gifje gemaakt van die explosies op Steve stream? Lijken anders dan andere keren.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last, Slouches towards Bethlehem to be born?
Op vrijdag 27 oktober 2023 21:36 schreef Momo het volgende: Heeft iemand gifje gemaakt van die explosies op Steve stream? Lijken anders dan andere keren.
Nope ben weer terug naar crannofonix gegaan, Steve werkte me een beetje op de zenuwen met dat 351 keer herhalen dat hij het beeld lichter gezet heeft terwijl op de achtergrond van alles te horen was. Goeie gozer verder, alleen mag ie soms aan de chill pills
[..] Klopt, het was ook niet meer dan een duiding. Ik ga dit soort zaken niet bagatelliseren. Dan doen alleen trolls. Maar ik wil het wel relativeren en in perspectief plaatsen. Pure bereidwilligheid mijnerzijds.
²
Onthoofden relativeren is nu precies waarom ik het niet zo heb op geloofsfundi's.
[..] Ja, of zolang het land maar onderdeel is van een factie (het Westen). Je hebt daar geen geloof voor nodig hoor. Genoeg blinde steun aan Israël gezien.
Ja dat ook natuurlijk. Er zou ook kritiek moeten zijn op Israël, zoveel burgerslachtoffers en afsnijden van voedsel etc. Maar het is natuurlijk ook niet raar dat wel Hamas gaan aanpakken nu. Dat laat je niet over je heen gaan 1300 doden door barbaarse terroristen.
[..] Ja dat ook natuurlijk. Er zou ook kritiek moeten zijn op Israël, zoveel burgerslachtoffers en afsnijden van voedsel etc. Maar het is natuurlijk ook niet raar dat wel Hamas gaan aanpakken nu. Dat laat je niet over je heen gaan 1300 doden door barbaarse terroristen.
Hamas zal wel hebben gedacht: we laten die 75 jaar aan staatsterreur met zoveel doden niet over ons heen gaan.
En zo praat iedereen zijn eigen actie goed. Het is niet raar dat... het is niet raar dat.. je doet het zelf hier ook.
[..] Onthoofden relativeren is nu precies waarom ik het niet zo heb op geloofsfundi's.
Nee, nee. Ik veroordeel al het terreur. Ik ben daar heel duidelijk in. Ik vind het van de kolonisten alleen een slagje erger omdat ze zich A. moeten houden aan oorlogswetten en B. ze zich geciviliseerd voor doen. Terreur met terreur vergelden. Op een gegeven ogenblik weet men niet meer wie nou ageert of reageert.
²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden. Bansheeboy: Fok!ker van de week! [Without heart we would be mere machines] Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
[..] Oh ja, want alleen op die manier kan blinde steun verleend worden. Je plaat is stuk.
Dit is dus zo tenenkrommend.
Niet alleen staat zeker Nederland al lange tijd bekend als verre van 100% gung ho Pro-Israël, het is gewoon een empirisch aantoonbaar feit dat die massale demonstraties in onze steden er niet zijn voor Israël.
Waarom is dit zo lastig te accepteren?
Ze ZIJN er niet, Mutant, die massale steunbetuigingen aan Israël.
Op vrijdag 27 oktober 2023 21:40 schreef BansheeBoy het volgende: Nee, nee. Ik veroordeel al het terreur. Ik ben daar heel duidelijk in. Ik vind het van de kolonisten alleen een slagje erger omdat ze zich A. moeten houden aan oorlogswetten en B. ze zich geciviliseerd voor doen. Terreur met terreur vergelden. Op een gegeven ogenblik weet men niet meer wie nou ageert of reageert.
Ik heb even gemist dat Hamas zich niet aan het HOR hoeft te houden?
[..] Met wat China de Oeigoeren aandoet kan ik geen enkele opmerking vanuit die kant serieus nemen
Natuurlijk is dat waar. Als je het vanaf de ander kant bekijkt. Vanaf een Chinees, als een noord Afrikaan, Arabier of non-westers wie dan ook, zijn wij 't westen wel heel serieus te nemen? Wij wijzen regelmatig met ons vingertje naar andere landen, alleen hebben we zelf militaire operaties in het buitenland of vecht Israël met de Palestijnen dan zijn we wat minder kritisch.
[..] Hamas zal wel hebben gedacht: we laten die 75 jaar aan staatsterreur met zoveel doden niet over ons heen gaan.
En zo praat iedereen zijn eigen actie goed. Het is niet raar dat... het is niet raar dat.. je doet het zelf hier ook.
"Eigen actie" koekkoek. Heb je mijn posts wel gelezen in deze topicreeks? Dat is van het zelfde niveau als iedereen die kritiek heeft op Israël een Hamas strijder noemen.
Niet alleen staat zeker Nederland al lange tijd bekend als verre van 100% gung ho Pro-Israël, het is gewoon een empirisch aantoonbaar feit dat die massale demonstraties in onze steden er niet zijn voor Israël.
Waarom is dit zo lastig te accepteren?
Ze ZIJN er niet, Mutant, die massale steunbetuigingen aan Israël.
Wat de fuck boeit dat nou. Jij vindt het kennelijk lastig te accepteren dat de positie van de Staat der Nederlanden gewoon 100% pro Israël is. En zo geldt dat voor meerdere landen in het Westen die als een blinde geile hond erachteraan rennen. Stuk machtiger dan die paar duizend demonstranten die geen enkele inbreng hebben in de geopolitiek.
Er liggen nota bene hele vliegdekschepen van een ander Westers land daar. Er stromen miljarden naar dat land aan (militaire) steun. Maar nee, boehoe, Fatima met haar Palestinavlag marcheert hier door de straten.
[..] Natuurlijk is dat waar. Als je het vanaf de ander kant bekijkt. Vanaf een Chinees, als een noord Afrikaan, Arabier of non-westers wie dan ook, zijn wij 't westen wel heel serieus te nemen? Wij wijzen regelmatig met ons vingertje naar andere landen, alleen hebben we zelf militaire operaties in het buitenland of vecht Israël met de Palestijnen dan zijn we wat minder kritisch.
Je maakt een heel goed punt hoor. Zeker niet, zelfs als westerling besef ik me heel goed dat wat "we" doen hypocriet zat is. Je kan dan gaan tobben over wie/wat er meer hypocriet is maar soit.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
[..] Wat de fuck boeit dat nou. Jij vindt het kennelijk lastig te accepteren dat de positie van de Staat der Nederlanden gewoon 100% pro Israël is. En zo geldt dat voor meerdere landen in het Westen die als een blinde geile hond erachteraan rennen. Stuk machtiger dan die paar duizend demonstranten die geen enkele inbreng hebben in de geopolitiek.
Er liggen nota bene hele vliegdekschepen van een ander Westers land daar. Er stromen miljarden naar dat land aan (militaire) steun. Maar nee, boehoe, Fatima met haar Palestinavlag marcheert hier door de straten.
[..] Ik heb even gemist dat Hamas zich niet aan het HOR hoeft te houden?
Terreur organisaties hebben daar toch lak aan. Zo blijkt.
²
Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende: Advisor to the Israeli Prime Minister: Hamas will pay the price for its "crimes against humanity," and tonight we begin the response
Klinkt als meer dan een tijdelijke inval.
And what rough beast, its hour come round at last, Slouches towards Bethlehem to be born?
Waarom de fuck denk je? Denk eens Etto? Omdat ze ineens een Jodenhater is geworden? Zo, ze dacht van, nou ik ga vandaag maar even naar buiten om eens Joden te haten. Wat denk je zelf?
[..] Nee, nee. Ik veroordeel al het terreur. Ik ben daar heel duidelijk in. Ik vind het van de kolonisten alleen een slagje erger omdat ze zich A. moeten houden aan oorlogswetten en B. ze zich geciviliseerd voor doen. Terreur met terreur vergelden. Op een gegeven ogenblik weet men niet meer wie nou ageert of reageert.
²
Daar doen ze geen enkele moeite voor hoor. Maaskantje is er niks bij.
[..] Je maakt een heel goed punt hoor. Zeker niet, zelfs als westerling besef ik me heel goed dat wat "we" doen hypocriet zat is. Je kan dan gaan tobben over wie/wat er meer hypocriet is maar soit.
Misschien beter om allemaal maar op te houden met vingerwapperen.
Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Mutant01 het volgende: Wat de fuck boeit dat nou. Jij vindt het kennelijk lastig te accepteren dat de positie van de Staat der Nederlanden gewoon 100% pro Israël is. En zo geldt dat voor meerdere landen in het Westen die als een blinde geile hond erachteraan rennen. Stuk machtiger dan die paar duizend demonstranten die geen enkele inbreng hebben in de geopolitiek.
Zoals de gehele westerse wereld minus Duitsland en Italie pro geallieerden was in WW2?
[..] Natuurlijk is dat waar. Als je het vanaf de ander kant bekijkt. Vanaf een Chinees, als een noord Afrikaan, Arabier of non-westers wie dan ook, zijn wij 't westen wel heel serieus te nemen? Wij wijzen regelmatig met ons vingertje naar andere landen, alleen hebben we zelf militaire operaties in het buitenland of vecht Israël met de Palestijnen dan zijn we wat minder kritisch.
Minder kritisch richting Israël ja? In twee weken heb ik meer gehoord hoe stout Israël is dan 8 jaar veel grotere massamoorden door Saudi Arabië in Jemen of de daadwerkelijke genocide in Azerbeidzjan vorige maand. Blijf bij de feiten als je ergens tegen bent, dan kom je sterker over.
[..] Waarom de fuck denk je? Denk eens Etto? Omdat ze ineens een Jodenhater is geworden? Zo, ze dacht van, nou ik ga vandaag maar even naar buiten om eens Joden te haten. Wat denk je zelf?
[..] Waarom de fuck denk je? Denk eens Etto? Omdat ze ineens een Jodenhater is geworden? Zo, ze dacht van, nou ik ga vandaag maar even naar buiten om eens Joden te haten. Wat denk je zelf?
Nou nee. Waar haal je dat vandaan?
Wat ik denk?
Ik denk dat het, omdat het islamitisch terrein versus niet-islamitisch terrein betreft, Fatima ineens besluit de straat op te gaan. Dat deed ze niet voor Jemen, of Soedan, of West-Sahara, of Iran, waar vrouwen hersendood geslagen worden vanwege het weigeren van een hoofddoek... nee, nu. En waarom? Omdat zoals gewoonlijk er weer een externe boeman aanwijsbaar is (Israël, de andere keer de VS, EU, NAVO) en de religieuze gelederen zich dienen te sluiten.
Daarom gaat ze de straat op. Tribalisme. En duizenden met haar. Nu wel.
Op vrijdag 27 oktober 2023 21:49 schreef Mutant01 het volgende: Goeie vergelijking man. Tjonge jonge jonge. Echt, dit conflict kan je zo één op één vergelijken met WW2.
Op vrijdag 27 oktober 2023 21:31 schreef BansheeBoy het volgende: Stel je voor. Je hebt een vriend, laten we hem Sparky noemen, hij zit bij de Hells Angels. Weegt 150 kg. Zit elke dag in de sportschool. Je buurjongetje van 12 besluit op een dag in zijn gelaat te schieten met een waterpistool. Sparky slaat hem helemaal kapot, gooit hem van balkon en besluit ook nog een bolus op hem te draperen. Moet je niet keihard lachen als ie zegt "Ja, ik moest me verdedigen..."
²
De gebeurtenissen van 7 oktober vergelijken met het in het gezicht spuiten van een waterpistool, is niet helemaal koosjer te noemen.
[..] Minder kritisch richting Israël ja? In twee weken heb ik meer gehoord hoe stout Israël is dan 8 jaar veel grotere massamoorden door Saudi Arabië in Jemen of de daadwerkelijke genocide in Azerbeidzjan vorige maand. Blijf bij de feiten als je ergens tegen bent, dan kom je sterker over.
Zeker waar. Alles valt plat te slaan met een andere gebeurtenis of misdaad. Of wij nu, we vergeten Oost Congo. Hup Israël bombardeer er maar op los
Ik denk dat het, omdat het islamitische terrein versus niet-islamitisch terrein betreft, Fatima ineens besluit de straat op te gaan. Dat deed ze niet voor Jemen, of Soedan, of West-Sahara, of Iran... nee, nu. En waarom? Omdat zoals gewoonlijk er weer een externe boeman aanwijsbaar is (Israël, de andere keer de VS, EU, NAVO) en de religieuze gelederen zich dienen te sluiten.
Daarom gaat ze de straat op. Tribalisme. En duizenden met haar. Nu wel.
Precies, komen we weer op dezelfde plaat.
Waar ik al veelvuldig een antwoord op heb gegeven. Je bent niet geïnteresseerd in andermans mening.
[..] Je maakt een heel goed punt hoor. Zeker niet, zelfs als westerling besef ik me heel goed dat wat "we" doen hypocriet zat is. Je kan dan gaan tobben over wie/wat er meer hypocriet is maar soit.
[..] Zeker wel, ik vind deze in ieder geval buitengewoon ongeloofwaardig.
Natuurlijk, want er zijn geen andere conflicten met een islamitisch - versus niet-islamitisch karakter waar ook helemaal niet tegen gedemonstreerd wordt. Toch?
Laten we elkaar nou geen mietje noemen. Jodenhaat is in Europa naar een hoger plan gebracht, verder uitgebouwd en heeft (ZEER SPIJTIG) tot de afslachting van miljoenen joden geleid. Of heeft de shoah in de Islamitische wereld plaats gevonden?
Toen ze hier bij bosjes werden verraden voor wat tuinkers of een loof roggebrood floreerden de joden in Zuid-Marokko in de zilverhandel en allerlei andere ambachten.
Ik vind het écht niet erg dat je zo tof doet, maar doe dat aub wel gefundeerd.
²
Op vrijdag 27 oktober 2023 21:49 schreef Cuendillar het volgende: Wat denken de (ex-)militairen en andere deskundigen hier van deze invasie? Hoe gaan ze het aanpakken?
Je ziet nu iig een toenemend tempo van IDF-invallen. Ze doorbreken de buitenverdediging, maken routes vrij van explosieven, vernietigen bekende of verwachte vuurpunten en tunnels en misschien leggen ze wat voorwaartse posten aan voor vervolgoperaties.
Een mogelijke overkoepelende strategie is om Gaza-stad af te snijden van de rest van de strook, maar goed dat is echt puur gokken op dit moment.
[..] De gebeurtenissen van 7 oktober vergelijken met het in het gezicht spuiten van een waterpistool, is niet helemaal koosjer te noemen.
Was een boobytrap. Je valt er voor helaas. Spijtig.
²
[..] Natuurlijk, want er zijn geen andere conflicten met een islamitisch - versus niet-islamitisch karakter waar ook helemaal niet tegen gedemonstreerd wordt. Toch?
Niet op deze schaal nee.
En verder: waarom wapperen er Marokkaanse en Turkse vlaggen bij die demonstraties? In Nederlandse steden? Over een conflict in Israël en Palestina?
Op vrijdag 27 oktober 2023 21:49 schreef Cuendillar het volgende: Wat denken de (ex-)militairen en andere deskundigen hier van deze invasie? Hoe gaan ze het aanpakken?
Israel kennende zal dat redelijk verrassend worden. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze vorige week al binnen zouden vallen...
En ze hebben het vechten in oorden tot kunst verheven. ze hebben daar een oefendorp neergezet waar je u tegen zegt...
The training center, considered to be one of the world’s most advanced army facilities, consists of over 600 individual structures, simulating an authentic, modern desert city. Among the structures, one can find buildings ranging from eight-story-high, fully-populated complexes to shabby shacks, schools, city-stores, public buildings and market places.
Is weer eens wat anders dan Marnehuizen of Oostdorp...
[..] Laten we elkaar nou geen mietje noemen. Jodenhaat is in Europa naar een hoger plan gebracht, verder uitgebouwd en heeft (ZEER SPIJTIG) tot de afslachting van miljoenen joden geleid. Of heeft de shoah in de Islamitische wereld plaats gevonden?
Toen ze hier bij bosjes werden verraden voor wat tuinkers of een loof roggebrood floreerden de joden in Zuid-Marokko in de zilverhandel en allerlei andere ambachten.
²
Haha, ja, dat befaamde, bloeiende Joodse leven in Marokko.
[..] Laten we elkaar nou geen mietje noemen. Jodenhaat is in Europa naar een hoger plan gebracht, verder uitgebouwd en heeft (ZEER SPIJTIG) tot de afslachting van miljoenen joden geleid. Of heeft de shoah in de Islamitische wereld plaats gevonden?
²
Doe maar niet; je kennis van de Nederlandse geschiedenis is deplorabel. Niet verrassend, maar alsnog genant.
[..] Dat de VS geen grenzen gaat stellen aan het optreden van Israël tegen Hamas.
En uiteindelijk is dat de enige partij die echt veel invloed heeft op het handelen van Israël. Dus Hamas weet meteen dat het met zijn gejammer om hulp van buitenaf weinig gaat bereiken.
[..] In al die gevallen kan en kon niet naar het Westen worden gewezen.
En bij de shoah?
²
Op vrijdag 27 oktober 2023 21:59 schreef MissButterflyy het volgende: Hebben ze nu bewust gekozen om op een vrijdag aan te vallen, zoals Hamas op een zaterdag deed hij Israël?
²
Na 1948 werden de joden verjaagd uit de Arabische wereld.
Zeg maar dag tegen de Palestijnen dan. Jammer, had stiekem nog gehoopt dat beide partijen op het matje werden geroepen om aan tafel te zitten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll. An emotional void, I feel numb and cold. You're all dead to me now. And has been for long. The time has come to reap what you've sown.
Op vrijdag 27 oktober 2023 21:59 schreef MissButterflyy het volgende: Hebben ze nu bewust gekozen om op een vrijdag aan te vallen, zoals Hamas op een zaterdag deed hij Israël?
Vrijdag is heilig voor moslims?
Deceit for a lifetime has taken it's toll. An emotional void, I feel numb and cold. You're all dead to me now. And has been for long. The time has come to reap what you've sown.
[..] Zeg maar dag tegen de Palestijnen dan. Jammer, had stiekem nog gehoopt dat beide partijen op het matje werden geroepen om aan tafel te zitten.
Ja, ik ook. Maar het was wel te verwachten dat het zo zou gaan. Ik ben vooral benieuwd wat Israël gaat doen als ze klaar zijn met dit grondoffensief. Ze wilden Gaza namelijk overdragen aan een andere partij/ land dan en zich er volledig van aftrekken. Wat me toch wel een beetje lastig lijkt als het je buur is.
[..] Na 1948 werden de joden verjaagd uit de Arabische wereld.
Vergeleken met de shoah is verjagen net een schouderklopje en een doosje bastognekoeken meegeven. En zelfs daar draagt het Westen schuld aan.
²
²
Weet je ook waarom er zoveel Joden in Europa zaten? Omdat ze in de decennia ervoor vervolgd werden in het midden-oosten door moslims, ze werden vermoord, weggejaagd, hun bezittingen afgepakt en er is toen een exodus geweest naar Europa.
Dus eigenlijk heeft de islamistische wereld zich schuldig gemaakt aan hetgeen waar de islamistische wereld de Joden Israël van beschuldigd. Apart als je er zo over denkt, de islamistische wereld heeft heeft dit domino effect in gang gezet.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
[..] Na 1948 werden de joden verjaagd uit de Arabische wereld.
Daarbij, Vorige maand nog werden de ruim 120.000 etnische Armenen, vrijwel allemaal christenen, definitief verdreven uit Nagorno-Karabach waar ze al eeuwenlang woonden. Dat gebeurde in het islamitische Azerbeidzjan.
Vrijwel niemand vanuit de Islamitische gemeenschap van Nederland heeft zich druk gemaakt over deze gebeurtenis, enkel als er moslimleed is, zijn ze er als de kippen bij om te demonstreren.
Met anderen woorden, als mijn hoofd eraf gehakt word, (ik ben geen moslim) dan zal je geen moslim erover horen, ik krijg een steeds grotere afkeer tegen dat geloof, omdat ze anderen religies en levenswijzen discrimineren en onderdrukken.
Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef Tekaschi het volgende: Dus eigenlijk heeft de islamistische wereld zich schuldig gemaakt aan hetgeen waar de islamistische wereld de Joden Israël van beschuldigd. Apart als je er zo over denkt, de islamistische wereld heeft heeft dit domino effect in gang gezet.
Ja, en Hitler heette eigenlijk Hassan.
²