Palestina is nazi Duitsland.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:52 schreef Werkperd het volgende:
Israel is gewoon Nazi Duitsland 2.0
Wereld kijkt toe en met name het Westen, die ervoor zorgt dat Israel een genocide op de Palestijnen kan bewerkstelligen.
Ook zo. Het is gewoon erg naar om vanaf de bank naar dit soort ellende te kijkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat is oorlog hè. In Berlijn woonden ook gewoon mensen.
Top Erdolf, zeg je dat ook over de Koerden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:06 schreef Werkperd het volgende:
Mister Erdogan slaat de spijker weer perfect op zijn kop:
[ twitter ]
Ik moet toegeven, hij weet er veel vanaf. Hij is tenslotte expert in het schenden van die rechten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:06 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Omdat? Hamas verschuilt zich tussen de eigen bevolking. Geen reden om die ratten dan maar te laten zitten. Toen de geallieerden Duitsland oprolden in de 2e WO vielen er zeer veel burgerslachtoffers. Daar werd niet moeilijk over gedaan. Ook zie ik weinig verschil met de slag om Mosul, toen IS ook burgers gebruikte als menselijk schild. Tienduizenden slachtoffers. Ook nooit meer iets over gehoord.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het kan uitlopen op genocide, als Israël niet uitkijkt. Wat ze nu doen is niet verstandig, en vanuit menselijk oogpunt niet te verdedigen.
Zou mij niets verbazen inderdaad. Of een lokale club in de VAE. En anders gewoon ergens in Marokko.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als ie slim is surft hij mee op de huidige tendens van Saoedi-Arabië. Beetje jong ervoor, maar toch.
Hij is die Armeense kwestie weer vergeten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:06 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Op zijn Koerdische kop iddquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:06 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Wordt tijd dat het Westen deze ophitser eens aanpakt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:06 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Het is mijn persoonlijke opvatting. Juist omdat Israël een reputatie heeft hoog te houden als enige plek daar in de buurt waar nog iets van democratie, rechten voor vrouwen en homo's gelden, waar religie niet langer een tribale aangelegenheid is die een dictaat oplegt aan de hele bevolking (hoewel Netanyahu wel die kant op wil, en alleen daarom al niet deugt).quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat? Hamas verschuilt zich tussen de eigen bevolking. Geen reden om die ratten dan maar te laten zitten. Toen de geallieerden Duitsland oprolden in de 2e WO vielen er zeer veel burgerslachtoffers. Daar werd niet moeilijk over gedaan. Ook zie ik weinig verschil met de slag om Mosul, toen IS ook burgers gebruikte als menselijk schild. Tienduizenden slachtoffers. Ook nooit meer iets over gehoord.
Wat maakt Gaza anders? Rationeel gezien weinig. Het verschil is dat veel mensen op een vreemde manier emotioneel betrokken zijn bij dit conflict.
Ja, dat kan na Libie, Egypte, Irak, Syrie, Afghanistan etc. er ook bij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wordt tijd dat het Westen deze ophitser eens aanpakt.
De Armeense genocide was behoorlijk inhoudelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:10 schreef Werkperd het volgende:
Inhoud mensen, inhoud. Niet op de man. INHOUD!
Beetje teasenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:13 schreef Momo het volgende:
Dus een grond offensief of weer erin en eruit?
Erdoganquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:06 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Nog onduidelijk. Minstens een zware inval.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:13 schreef Momo het volgende:
Zijn die laffe kindermoordenaars tikkertje aan het spelen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:13 schreef Momo het volgende:
Waar zie jij die dan precies?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het een vraag of een constatering?
Ik kan slecht tegen onrecht tegen onschuldigen. Ik was een van de eersten hier op dit forum die Hamas wegzette als ranzige beesten. Ik zie tegelijkertijd echter ook wat de acties van Israël teweeg hebben gebracht en teweeg brengen. Dat zijn allemaal dingen die we hier niet op TV te zien krijgen, want daar draait je maag van om.
Welke van de twee kindermoordenaars?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zijn die laffe kindermoordenaars tikkertje aan het spelen?
Hoop Armeense kinderen ook afgeslacht, destijds.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee, Hamas speelt verstoppertje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hamas doet dat graag ja.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hamas is verstoppertje aan het spelen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ben bang dat er veel burgerslachtoffers gaan vallen komende dagen....quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:17 schreef capricia het volgende:
Bevrijd de Palestijnen maar van Hamas.
Hoeveel kinderen zijn tot nu toe het slachtoffer geweest van de invasie van Israël?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:17 schreef capricia het volgende:
Zijn de verschrikkelijke beelden uit Gaza niet genoeg om een duidelijke onderscheid te maken wie van de twee de echte kindermoordenaar is? De teller staat inmiddels op duizend hoeveel? Niet genoeg? Moet het geen 9999 maar 10000 Palestijnse kiendjes zijn voordat er een voldoening bereikt wordt?quote:
Ja, bevrijding is echt niet het doel van Israel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben bang dat er veel burgerslachtoffers gaan vallen komende dagen....
Blind vergelden zou betekenen dat Israël gewoon lukraak heel Gaza platgooit. Dat zie ik ze niet doen. Ze bestoken militaire doelen en waarschuwen burgers waar mogelijk. Dat Hamas zich alsnog tussen diezelfde burgers verschanst is niet de schuld van Israël.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is mijn persoonlijke opvatting. Juist omdat Israël een reputatie heeft hoog te houden als enige plek daar in de buurt waar nog iets van democratie, rechten voor vrouwen en homo's gelden, waar religie niet langer een tribale aangelegenheid is die een dictaat oplegt aan de hele bevolking (hoewel Netanyahu wel die kant op wil, en alleen daarom al niet deugt).
Juist zij zou boven dit soort blind, vergeldend geweld moeten staan. Daar heb je haatclubs voor als Hamas.
Jij gebruikt Hamas-cijfers als bron, jij bent af.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zijn de verschrikkelijke beelden uit Gaza niet genoeg om een duidelijke onderscheid te maken wie van de twee de echte kindermoordenaar is? De teller staat inmiddels op duizend hoeveel? Niet genoeg? Moet het geen 9999 maar 10000 Palestijnse kiendjes zijn voordat er een voldoening bereikt wordt?
Waar is mijn emmer? Ik raak misselijk.
Ik ook, velen zijn niet kunnen of mogen vluchten door Hamas, vind het verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:18 schreef Momo het volgende:
[..]
De echte? Dat zijn ze allebei (Hamas en IDF)quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zijn de verschrikkelijke beelden uit Gaza niet genoeg om een duidelijke onderscheid te maken wie van de twee de echte kindermoordenaar is?
Gast, kap met dit toneelstuk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zijn de verschrikkelijke beelden uit Gaza niet genoeg om een duidelijke onderscheid te maken wie van de twee de echte kindermoordenaar is? De teller staat inmiddels op duizend hoeveel? Niet genoeg? Moet het geen 9999 maar 10000 Palestijnse kiendjes zijn voordat er een voldoening bereikt wordt?
Waar is mijn emmer? Ik raak misselijk.
Eens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik ook, velen zijn niet kunnen of mogen vluchten door Hamas, vind het verschrikkelijk.
Jij gebruikt helemaal geen cijfers. Jij bent af.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:20 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Jij gebruikt Hamas-cijfers als bron, jij bent af.
Hamas is geen excuus meer. Israël is doelbewust uit op een genocide. De geschonden oorlogsrechten zijn niet meer bij te houden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:17 schreef capricia het volgende:
Ja, wat het focking triest maakt. Deze oorlog kent geen winnaars.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal eens de OP updaten met betrouwbare streams, geef me 5 minutenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:21 schreef Hatseflats22 het volgende:
Weet iemand nog een betrouwbare livestream? Die uit de openingspost lijken niet te werken.
En de wereld staat er bij en kijkt er naar. Waar kennen we dit ook alweer van?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hamas is geen excuus meer. Israël is doelbewust uit op een genocide. De geschonden oorlogsrechten zijn niet meer bij te houden.
Volgens mij ligt bijna alles eruit daar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:21 schreef Hatseflats22 het volgende:
Weet iemand nog een betrouwbare livestream? Die uit de openingspost lijken niet te werken.
Een beetje moedjahedien zit niet in zijn holletje onder een ziekenhuis te bibberen zodra de tanks binnenrollen zou je inderdaad zeggen. Ophouden met jammeren en hup, pak die IDF.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hamas is verstoppertje aan het spelen.
Jemen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En de wereld staat er bij en kijkt er naar. Waar kennen we dit ook alweer van?²
En als we een exchange rate erbij pakken? 1 op hoeveel?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:20 schreef Momo het volgende:
[..]
De echte? Dat zijn ze allebei (Hamas en IDF)
Zit je weer slimmer te doen dan nodig. Ik verwijs natuurlijk naar de shoah.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:21 schreef Hatseflats22 het volgende:
Je zie ook niks op die streams omdat de electriciteit weg is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt bijna alles eruit daar.
Is dat nodig in geval van zoveel doden? Waarom wil je zo graag bewijzen dat Hamas allemaal wel meevalt?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:24 schreef Werkperd het volgende:
[..]
En als we een exchange rate erbij pakken? 1 op hoeveel?
Dat de acties van Israël worden ingevuld / geframed als 'wraak' is iets waar ik niet in meega. Van een groot deel van Mosul bleef weinig over. Kennelijk was dat nodig om IS weg te krijgen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist zij zou boven dit soort blind, vergeldend geweld moeten staan. Daar heb je haatclubs voor als Hamas.
Nou nee, die link is er inderdaad niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zit je weer slimmer te doen dan nodig. Ik verwijs natuurlijk naar de shoah.²
Wat verwacht je nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Krankzinnig. Dan zijn de mensen gewoon op.
Hamas kan trouwens heel snel een einde maken aan deze oorlog, door onvoorwaardelijke en onmiddellijke overgave van alle strijders en hun commandanten. Alles voor de Palestijnse bevolking toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een beetje moedjahedien zit niet in zijn holletje onder een ziekenhuis te bibberen zodra de tanks binnenrollen zou je inderdaad zeggen. Ophouden met jammeren en hup, pak die IDF.
Ja deze staat nu ook onder andere in de OPquote:
Omdat Hamas = islamitisch.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dat nodig in geval van zoveel doden? Waarom wil je zo graag bewijzen dat Hamas allemaal wel meevalt?
Fijn dat je geen medelijden hebt met kinderen (bijna helft van de bevolking daar).quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:25 schreef TLC het volgende:
Sinds die slachting van oktober heb ik totaal geen medelijden met gaza of palestina, dat die mensen maar bij hamas gaan klagen waar dat van oktober goed voor was.
Of met zijn allen ten aanval en de IDF aanvallen zoals ze de kibboetsen op 7 oktober aanvielen.. Ofwel ze winnen ofwel ze sterven als martelaar. Win-win?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hamas kan trouwens heel snel een einde maken aan deze oorlog, door onvoorwaardelijke en onmiddellijke overgave van alle strijders en hun commandanten. Alles voor de Palestijnse bevolking toch?
Jouw buurman gaat vreemd, ik sla JOU kapot. Voorbijganger in soepele kleding zegt dat ie geen medelijden met je heeft.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:25 schreef TLC het volgende:
Sinds die slachting van oktober heb ik totaal geen medelijden met gaza of palestina, dat die mensen maar bij hamas gaan klagen waar dat van oktober goed voor was.
hamas had ook geen medelijden met de kinderen daarquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Fijn dat je geen medelijden hebt met kinderen (bijna helft van de bevolking daar).
Zoals iemand hier al postte, Hamas vindt al dat bloed van Palestijnen juist heel fijn voor het aanwakkeren van de 'revolutie'.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hamas kan trouwens heel snel een einde maken aan deze oorlog, door onvoorwaardelijke en onmiddellijke overgave van alle strijders en hun commandanten. Alles voor de Palestijnse bevolking toch?
Net of die kinderen daar wat aan kunnen doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:26 schreef TLC het volgende:
[..]
hamas had ook geen medelijden met de kinderen daar
Mosul denk ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En de wereld staat er bij en kijkt er naar. Waar kennen we dit ook alweer van?²
Projecteer je hier nu de klassiek Hebreeuwse stelregel Palestijnen = Hamas?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:26 schreef TLC het volgende:
[..]
hamas had ook geen medelijden met de kinderen daar
Dat is bij jou wel heel lastig...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:10 schreef Werkperd het volgende:
Het graven van tunnels is een verzetstactiek tegen een bezettende macht die over hoogtechnologische wapentuig beschikt. Volgens jouw redenatie zou dan Israel zijn wapentuig moeten neerleggen en een gelijke strijd aangaan met Hamas!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een beetje moedjahedien zit niet in zijn holletje onder een ziekenhuis te bibberen zodra de tanks binnenrollen zou je inderdaad zeggen. Ophouden met jammeren en hup, pak die IDF.
Ach, anderen hanteren weer de stelregel Westerlingen = bestialiteit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Projecteer je hier nu de klassiek Hebreeuwse stelregel Palestijnen = Hamas?
Ga je schamen.²
Met de dingen die je schrijft zou ik zeggen 'de pot verwijt de ketel'quote:
Jammer dat sommige mensen zo nodig een groep moet verdedigen die doelgericht burgers dood of ontvoerd. Zal mij verder een worst zijn welk geloof ze aanhangen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat Hamas = islamitisch.
En dat geldt voor het gros van dat volk dat in EUROPESE steden staat te 'demonstreren'.
Tribalisme.
Het is gewoon een NATO lid he.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:09 schreef Tekaschi het volgende:
Wordt tijd dat het Westen deze ophitser eens aanpakt.
Vreemde vergelijking.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw buurman gaat vreemd, ik sla JOU kapot. Voorbijganger in soepele kleding zegt dat ie geen medelijden met je heeft.²
Jou maakt dat niet uit, mij maakt dat niet uit... dat is dan ook het probleem, dat we er hier duizenden hebben die dat nog wel interesseert.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mensen zo nodig een groep moet verdedigen die doelgericht burgers dood of ontvoerd. Zal mij verder een worst zijn welk geloof ze aanhangen.
Ff kijken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:06 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:10 schreef Werkperd het volgende:
Godsamme...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:15 schreef Werkperd het volgende:
Hmmja, het kapotschieten en strotsnijden van festivalgangers en Thaise loonslaven vergelijken met een waterpistool..quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor. Je hebt een vriend, laten we hem Sparky noemen, hij zit bij de Hells Angels. Weegt 150 kg. Zit elke dag in de sportschool. Je buurjongetje van 12 besluit op een dag in zijn gelaat te schieten met een waterpistool. Sparky slaat hem helemaal kapot, gooit hem van balkon en besluit ook nog een bolus op hem te draperen. Moet je niet keihard lachen als ie zegt "Ja, ik moest me verdedigen..."²
Wat vond je van zijn betoog waarmee indirect de PKK's heroïsche vrijheidsstrijders werden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:06 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Ja sommige zijn blind voor de daden van anderen zolang het maar onder de naam van het geloof is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jou maakt dat niet uit, mij maakt dat niet uit... dat is dan ook het probleem, dat we er hier duizenden hebben die dat nog wel interesseert.
Denk je niet?
Shock and awe is een wat meer geaccepteerde termquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:33 schreef heywoodu het volgende:
Anderson Cooper vraagt zich af of dit een soort 'Blitzkrieg' kan zijn. Goede woordkeuze.
Reageer nou niet op de trolls.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, het kapotschieten en strotsnijden van festivalgangers en Thaise loonslaven vergelijken met een waterpistool..
Inderdaad, ga je schamen.
Sorry, een waterpistool in het gezicht is totaal niet wat er gebeurde op 7 oktober.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor. Je hebt een vriend, laten we hem Sparky noemen, hij zit bij de Hells Angels. Weegt 150 kg. Zit elke dag in de sportschool. Je buurjongetje van 12 besluit op een dag in zijn gelaat te schieten met een waterpistool. Sparky slaat hem helemaal kapot, gooit hem van balkon en besluit ook nog een bolus op hem te draperen. Moet je niet keihard lachen als ie zegt "Ja, ik moest me verdedigen..."²
Deze zag ik aankomen. Klein boobytrapje als spiegel. Ik heb bewust NIET genuanceerd. Jullie zijn soms zoooo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, het kapotschieten en strotsnijden van festivalgangers en Thaise loonslaven vergelijken met een waterpistool..
Inderdaad, ga je schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |