Zijn die laffe kindermoordenaars tikkertje aan het spelen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:13 schreef Momo het volgende:
Dus een grond offensief of weer erin en eruit?
Waar zie jij die dan precies?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het een vraag of een constatering?
Ik kan slecht tegen onrecht tegen onschuldigen. Ik was een van de eersten hier op dit forum die Hamas wegzette als ranzige beesten. Ik zie tegelijkertijd echter ook wat de acties van Isral teweeg hebben gebracht en teweeg brengen. Dat zijn allemaal dingen die we hier niet op TV te zien krijgen, want daar draait je maag van om.
Welke van de twee kindermoordenaars?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zijn die laffe kindermoordenaars tikkertje aan het spelen?
Hoop Armeense kinderen ook afgeslacht, destijds.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee, Hamas speelt verstoppertje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hamas doet dat graag ja.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hamas is verstoppertje aan het spelen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ben bang dat er veel burgerslachtoffers gaan vallen komende dagen....quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:17 schreef capricia het volgende:
Bevrijd de Palestijnen maar van Hamas.
Hoeveel kinderen zijn tot nu toe het slachtoffer geweest van de invasie van Isral?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:17 schreef capricia het volgende:
Zijn de verschrikkelijke beelden uit Gaza niet genoeg om een duidelijke onderscheid te maken wie van de twee de echte kindermoordenaar is? De teller staat inmiddels op duizend hoeveel? Niet genoeg? Moet het geen 9999 maar 10000 Palestijnse kiendjes zijn voordat er een voldoening bereikt wordt?quote:
Ja, bevrijding is echt niet het doel van Israel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben bang dat er veel burgerslachtoffers gaan vallen komende dagen....
Blind vergelden zou betekenen dat Isral gewoon lukraak heel Gaza platgooit. Dat zie ik ze niet doen. Ze bestoken militaire doelen en waarschuwen burgers waar mogelijk. Dat Hamas zich alsnog tussen diezelfde burgers verschanst is niet de schuld van Isral.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is mijn persoonlijke opvatting. Juist omdat Isral een reputatie heeft hoog te houden als enige plek daar in de buurt waar nog iets van democratie, rechten voor vrouwen en homo's gelden, waar religie niet langer een tribale aangelegenheid is die een dictaat oplegt aan de hele bevolking (hoewel Netanyahu wel die kant op wil, en alleen daarom al niet deugt).
Juist zij zou boven dit soort blind, vergeldend geweld moeten staan. Daar heb je haatclubs voor als Hamas.
Jij gebruikt Hamas-cijfers als bron, jij bent af.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zijn de verschrikkelijke beelden uit Gaza niet genoeg om een duidelijke onderscheid te maken wie van de twee de echte kindermoordenaar is? De teller staat inmiddels op duizend hoeveel? Niet genoeg? Moet het geen 9999 maar 10000 Palestijnse kiendjes zijn voordat er een voldoening bereikt wordt?
Waar is mijn emmer? Ik raak misselijk.
Ik ook, velen zijn niet kunnen of mogen vluchten door Hamas, vind het verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben bang dat er veel burgerslachtoffers gaan vallen komende dagen....
De echte? Dat zijn ze allebei (Hamas en IDF)quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zijn de verschrikkelijke beelden uit Gaza niet genoeg om een duidelijke onderscheid te maken wie van de twee de echte kindermoordenaar is?
Gast, kap met dit toneelstuk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zijn de verschrikkelijke beelden uit Gaza niet genoeg om een duidelijke onderscheid te maken wie van de twee de echte kindermoordenaar is? De teller staat inmiddels op duizend hoeveel? Niet genoeg? Moet het geen 9999 maar 10000 Palestijnse kiendjes zijn voordat er een voldoening bereikt wordt?
Waar is mijn emmer? Ik raak misselijk.
Eens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik ook, velen zijn niet kunnen of mogen vluchten door Hamas, vind het verschrikkelijk.
Jij gebruikt helemaal geen cijfers. Jij bent af.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:20 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Jij gebruikt Hamas-cijfers als bron, jij bent af.
Hamas is geen excuus meer. Isral is doelbewust uit op een genocide. De geschonden oorlogsrechten zijn niet meer bij te houden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:17 schreef capricia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |