Ze trekken zich weinig van PR aan, dus of je je daar echt zorgen over moet maken..quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn er veel die wel zo doen. Hun hele act maakt dat ze natuurlijk gewoon op 20-0 op PR gebied achterstaan. Israëliërs, of laat ik het zo zeggen: de staat Israël is daar gewoon extreem slecht in.
Laten we overigens de onstaansgeschiedenis van Hamas niet vergeten.... is ook leuk om even in te duiken.
Dat is ook een aanname. En ik denk dat het niet verkeerd is om als je zo op de kaart staat en in het nieuws komt om jezelf te verdedigen, verantwoorden of hoe je het wil noemen. Er wordt hem iets kwalijk genomen, zo erg dat het hem zijn baan en imago kost.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen open of gebalanceerde discussie. Je dwingt anderen namelijk zich te verdedigen, zeker als dat beeld onjuist blijkt of is. Zeker als je komt met bepaalde stereotyperingen.
[..]
Geen idee, niets van gezien.
Zal wel een fijne imam hebben.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje radicaler geworden sinds 7 oktober is het niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Is het een vraag of een constatering?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje radicaler geworden sinds 7 oktober is het niet?
Ik vind dat Erdogan moreel verplicht is om nu militair in te begrijpen. Op naar de bevrijding van Jeruzalem.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:49 schreef Werkperd het volgende:
We zijn weer getuigen van een andere onmenselijke actie van Israel. Geschiedenis noteert ze een voor een. Ze gaan hier niet meer aan ontkomen.
U gaat door voor de koelkast.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:28 schreef Oud_student het volgende:
Zoals ik het in dienst geleerd heb ga je eerst op het doel schieten met enkele granaten, de waarnemer geeft de correcties door
vervolgens schiet je met alle stukken snel achter elkaar . Dat is het uitwerkingsvuur
Zouden die allemaal uitleggen dat de Palestijnen dankbaar moeten zijn om kanonnenvoer te mogen spelen in deze heilige strijd?quote:
Ik had het niet specifiek over zijn situatie overigens. Hij redt zichzelf sowieso wel, zijn talent maakt hem te waardevol en als hij niet in Europa terecht kan, dan wel elders op de wereld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is ook een aanname. En ik denk dat het niet verkeerd is om als je zo op de kaart staat en in het nieuws komt om jezelf te verdedigen, verantwoorden of hoe je het wil noemen. Er wordt hem iets kwalijk genomen, zo erg dat het hem zijn baan en imago kost.
Maar goed, we zitten in een hypothetische situatie want er is of komt geen interview denk ik. Jammer, gemiste kans voor iedereen.
Hoe zit t nou met die move van turkije?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:49 schreef Werkperd het volgende:
We zijn weer getuigen van een andere onmenselijke actie van Israel. Geschiedenis noteert ze een voor een. Ze gaan hier niet meer aan ontkomen.
Wat voor antwoord verwacht je nou op deze vraag?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zouden die allemaal uitleggen dat de Palestijnen dankbaar moeten zijn om kanonnenvoer te mogen spelen in deze heilige strijd?
Ik denk dat Erdogan het bij zijn stoere praatjes houdt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:50 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Ik vind dat Erdogan moreel verplicht is om nu militair in te begrijpen. Op naar de bevrijding van Jeruzalem.
Ik sluit het niet uit. @AIVDquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zouden die allemaal uitleggen dat de Palestijnen dankbaar moeten zijn om kanonnenvoer te mogen spelen in deze heilige strijd?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:49 schreef Werkperd het volgende:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:50 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Ik vind dat Erdogan moreel verplicht is om nu militair in te begrijpen. Op naar de bevrijding van Jeruzalem.
Terwijl de Arabieren op hun luie reet zitten? Laat eerst de Arabieren eens in actie komen. Verdomme zeg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:50 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
voor zover bekend nog welquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:53 schreef Flow3r het volgende:
Hoe is het met dat ziekenhuis in Gaza? Staat het nog overeind ?
Ja. En compleet met stroom qua verlichting.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:53 schreef Flow3r het volgende:
Hoe is het met dat ziekenhuis in Gaza? Staat het nog overeind ?
Als wat ik gehoord heb over Merkavas en de berichtgeving over de raketlevering aan hamas klopt dan kan je vaker dit soort berichten verwachtenquote:
Ik hoop 'nee'.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat voor antwoord verwacht je nou op deze vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |