Ja, wat het focking triest maakt. Deze oorlog kent geen winnaars.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben bang dat er veel burgerslachtoffers gaan vallen komende dagen....
Zal eens de OP updaten met betrouwbare streams, geef me 5 minutenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:21 schreef Hatseflats22 het volgende:
Weet iemand nog een betrouwbare livestream? Die uit de openingspost lijken niet te werken.
En de wereld staat er bij en kijkt er naar. Waar kennen we dit ook alweer van?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hamas is geen excuus meer. Israël is doelbewust uit op een genocide. De geschonden oorlogsrechten zijn niet meer bij te houden.
Volgens mij ligt bijna alles eruit daar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:21 schreef Hatseflats22 het volgende:
Weet iemand nog een betrouwbare livestream? Die uit de openingspost lijken niet te werken.
Een beetje moedjahedien zit niet in zijn holletje onder een ziekenhuis te bibberen zodra de tanks binnenrollen zou je inderdaad zeggen. Ophouden met jammeren en hup, pak die IDF.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hamas is verstoppertje aan het spelen.
Jemen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En de wereld staat er bij en kijkt er naar. Waar kennen we dit ook alweer van?²
En als we een exchange rate erbij pakken? 1 op hoeveel?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:20 schreef Momo het volgende:
[..]
De echte? Dat zijn ze allebei (Hamas en IDF)
Zit je weer slimmer te doen dan nodig. Ik verwijs natuurlijk naar de shoah.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:21 schreef Hatseflats22 het volgende:
Je zie ook niks op die streams omdat de electriciteit weg is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt bijna alles eruit daar.
Is dat nodig in geval van zoveel doden? Waarom wil je zo graag bewijzen dat Hamas allemaal wel meevalt?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:24 schreef Werkperd het volgende:
[..]
En als we een exchange rate erbij pakken? 1 op hoeveel?
Dat de acties van Israël worden ingevuld / geframed als 'wraak' is iets waar ik niet in meega. Van een groot deel van Mosul bleef weinig over. Kennelijk was dat nodig om IS weg te krijgen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist zij zou boven dit soort blind, vergeldend geweld moeten staan. Daar heb je haatclubs voor als Hamas.
Nou nee, die link is er inderdaad niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zit je weer slimmer te doen dan nodig. Ik verwijs natuurlijk naar de shoah.²
Wat verwacht je nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Krankzinnig. Dan zijn de mensen gewoon op.
Hamas kan trouwens heel snel een einde maken aan deze oorlog, door onvoorwaardelijke en onmiddellijke overgave van alle strijders en hun commandanten. Alles voor de Palestijnse bevolking toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een beetje moedjahedien zit niet in zijn holletje onder een ziekenhuis te bibberen zodra de tanks binnenrollen zou je inderdaad zeggen. Ophouden met jammeren en hup, pak die IDF.
Ja deze staat nu ook onder andere in de OPquote:
Omdat Hamas = islamitisch.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dat nodig in geval van zoveel doden? Waarom wil je zo graag bewijzen dat Hamas allemaal wel meevalt?
Fijn dat je geen medelijden hebt met kinderen (bijna helft van de bevolking daar).quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:25 schreef TLC het volgende:
Sinds die slachting van oktober heb ik totaal geen medelijden met gaza of palestina, dat die mensen maar bij hamas gaan klagen waar dat van oktober goed voor was.
Of met zijn allen ten aanval en de IDF aanvallen zoals ze de kibboetsen op 7 oktober aanvielen.. Ofwel ze winnen ofwel ze sterven als martelaar. Win-win?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hamas kan trouwens heel snel een einde maken aan deze oorlog, door onvoorwaardelijke en onmiddellijke overgave van alle strijders en hun commandanten. Alles voor de Palestijnse bevolking toch?
Jouw buurman gaat vreemd, ik sla JOU kapot. Voorbijganger in soepele kleding zegt dat ie geen medelijden met je heeft.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:25 schreef TLC het volgende:
Sinds die slachting van oktober heb ik totaal geen medelijden met gaza of palestina, dat die mensen maar bij hamas gaan klagen waar dat van oktober goed voor was.
hamas had ook geen medelijden met de kinderen daarquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Fijn dat je geen medelijden hebt met kinderen (bijna helft van de bevolking daar).
Zoals iemand hier al postte, Hamas vindt al dat bloed van Palestijnen juist heel fijn voor het aanwakkeren van de 'revolutie'.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hamas kan trouwens heel snel een einde maken aan deze oorlog, door onvoorwaardelijke en onmiddellijke overgave van alle strijders en hun commandanten. Alles voor de Palestijnse bevolking toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |