Net of die kinderen daar wat aan kunnen doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:26 schreef TLC het volgende:
[..]
hamas had ook geen medelijden met de kinderen daar
Mosul denk ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En de wereld staat er bij en kijkt er naar. Waar kennen we dit ook alweer van?²
Projecteer je hier nu de klassiek Hebreeuwse stelregel Palestijnen = Hamas?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:26 schreef TLC het volgende:
[..]
hamas had ook geen medelijden met de kinderen daar
Dat is bij jou wel heel lastig...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:10 schreef Werkperd het volgende:
Inhoud mensen, inhoud. Niet op de man. INHOUD!
Het graven van tunnels is een verzetstactiek tegen een bezettende macht die over hoogtechnologische wapentuig beschikt. Volgens jouw redenatie zou dan Israel zijn wapentuig moeten neerleggen en een gelijke strijd aangaan met Hamas!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een beetje moedjahedien zit niet in zijn holletje onder een ziekenhuis te bibberen zodra de tanks binnenrollen zou je inderdaad zeggen. Ophouden met jammeren en hup, pak die IDF.
Ach, anderen hanteren weer de stelregel Westerlingen = bestialiteit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Projecteer je hier nu de klassiek Hebreeuwse stelregel Palestijnen = Hamas?
Ga je schamen.²
Met de dingen die je schrijft zou ik zeggen 'de pot verwijt de ketel'quote:
Jammer dat sommige mensen zo nodig een groep moet verdedigen die doelgericht burgers dood of ontvoerd. Zal mij verder een worst zijn welk geloof ze aanhangen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat Hamas = islamitisch.
En dat geldt voor het gros van dat volk dat in EUROPESE steden staat te 'demonstreren'.
Tribalisme.
Het is gewoon een NATO lid he.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:09 schreef Tekaschi het volgende:
Wordt tijd dat het Westen deze ophitser eens aanpakt.
Vreemde vergelijking.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw buurman gaat vreemd, ik sla JOU kapot. Voorbijganger in soepele kleding zegt dat ie geen medelijden met je heeft.²
Jou maakt dat niet uit, mij maakt dat niet uit... dat is dan ook het probleem, dat we er hier duizenden hebben die dat nog wel interesseert.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mensen zo nodig een groep moet verdedigen die doelgericht burgers dood of ontvoerd. Zal mij verder een worst zijn welk geloof ze aanhangen.
Ff kijken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:06 schreef Werkperd het volgende:
Mister Erdogan slaat de spijker weer perfect op zijn kop:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:10 schreef Werkperd het volgende:
Inhoud mensen, inhoud. Niet op de man. INHOUD!
Godsamme...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:15 schreef Werkperd het volgende:
Zijn die laffe kindermoordenaars tikkertje aan het spelen?
Hmmja, het kapotschieten en strotsnijden van festivalgangers en Thaise loonslaven vergelijken met een waterpistool..quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor. Je hebt een vriend, laten we hem Sparky noemen, hij zit bij de Hells Angels. Weegt 150 kg. Zit elke dag in de sportschool. Je buurjongetje van 12 besluit op een dag in zijn gelaat te schieten met een waterpistool. Sparky slaat hem helemaal kapot, gooit hem van balkon en besluit ook nog een bolus op hem te draperen. Moet je niet keihard lachen als ie zegt "Ja, ik moest me verdedigen..."²
Wat vond je van zijn betoog waarmee indirect de PKK's heroïsche vrijheidsstrijders werden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:06 schreef Werkperd het volgende:
Mister Erdogan slaat de spijker weer perfect op zijn kop:
[ twitter ]
Ja sommige zijn blind voor de daden van anderen zolang het maar onder de naam van het geloof is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jou maakt dat niet uit, mij maakt dat niet uit... dat is dan ook het probleem, dat we er hier duizenden hebben die dat nog wel interesseert.
Denk je niet?
Shock and awe is een wat meer geaccepteerde termquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:33 schreef heywoodu het volgende:
Anderson Cooper vraagt zich af of dit een soort 'Blitzkrieg' kan zijn. Goede woordkeuze.
Reageer nou niet op de trolls.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, het kapotschieten en strotsnijden van festivalgangers en Thaise loonslaven vergelijken met een waterpistool..
Inderdaad, ga je schamen.
Sorry, een waterpistool in het gezicht is totaal niet wat er gebeurde op 7 oktober.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor. Je hebt een vriend, laten we hem Sparky noemen, hij zit bij de Hells Angels. Weegt 150 kg. Zit elke dag in de sportschool. Je buurjongetje van 12 besluit op een dag in zijn gelaat te schieten met een waterpistool. Sparky slaat hem helemaal kapot, gooit hem van balkon en besluit ook nog een bolus op hem te draperen. Moet je niet keihard lachen als ie zegt "Ja, ik moest me verdedigen..."²
Deze zag ik aankomen. Klein boobytrapje als spiegel. Ik heb bewust NIET genuanceerd. Jullie zijn soms zoooo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, het kapotschieten en strotsnijden van festivalgangers en Thaise loonslaven vergelijken met een waterpistool..
Inderdaad, ga je schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |