So what, dat is niet het punt. Je had het over Islamitisch versus niet-Islamitisch. Niet de doelpalen verschuiven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In al die gevallen kan en kon niet naar het Westen worden gewezen.
Bij de demonstratie waar ik bij was afgelopen zondag zag ik geen Marokkaanse vlaggen, wel Turkse. Daar ergerde ik me overigens dood aan. En waarom? Het is in ieder geval niet logisch om met de Nederlandse vlag te gaan wapperen, want dit staat letterlijk symbool voor pro-Isral - dankzij Rutte.quote:Verder: waarom die Marokkaanse en Turkse vlaggen?
Jammer alleen van die duizenden onnodige burger slachtoffers.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat valt er te praten met lui die je willen uitroeien? Dat is zinloos.
Ja wat voor middle ground is er nu te vinden? De opties die na 7 oktober overblijven zijn niks doen of Hamas uitroeien. Ze kozen voor het laatste.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat valt er te praten met lui die je willen uitroeien? Dat is zinloos.
Zoals de kolonisten op de Westbank doen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vergeleken met de shoah is verjagen net een schouderklopje en een doosje bastognekoeken meegeven. En zelfs daar draagt het Westen schuld aan.
Christenen hebben zich er ook niet druk over gemaakt. Net als de oeigoeren, Sudan of Jemen is het toch vooral een ver van de bed show voor heel NL.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Daarbij, Vorige maand nog werden de ruim 120.000 etnische Armenen, vrijwel allemaal christenen, definitief verdreven uit Nagorno-Karabach waar ze al eeuwenlang woonden. Dat gebeurde in het islamitische Azerbeidzjan.
Vrijwel niemand vanuit de Islamitische gemeenschap van Nederland heeft zich druk gemaakt over deze gebeurtenis, enkel als er moslimleed is, zijn ze er als de kippen bij om te demonstreren.
Met anderen woorden, als mijn hoofd eraf gehakt word, (ik ben geen moslim) dan zal je geen moslim erover horen, ik krijg een steeds grotere afkeer tegen dat geloof, omdat ze anderen religies en levenswijzen discrimineren en onderdrukken.
Ze komen er anders maar al te graag, als toerist, voor zaken of om te wonen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Na 1948 werden de joden verjaagd uit de Arabische wereld.
Tja, en wie is daar hoofdschuldig aan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:04 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Jammer alleen van die duizenden onnodige burger slachtoffers.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze zag ik aankomen. Klein boobytrapje als spiegel. Ik heb bewust NIET genuanceerd. Jullie zijn soms zoooo voorspelbaar.
Jij maakte deze claim:quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja? Dan heb ik je reactie niet goed begrepen.
Je probeerde dus aan te geven dat wij kritischer op onze (westerse) of Isralische gedragingen zijn dan op die van andere landen?
Hoe had ik dat anders moeten weerleggen dan met voorbeelden waarin we minder kritisch waren op andere landen, dan op Isral?quote:alleen hebben we zelf militaire operaties in het buitenland of vecht Isral met de Palestijnen dan zijn we wat minder kritisch.
Het was eveneens geen overtuigd christen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en Hitler heette eigenlijk Hassan.
Was dat niet die moslim tegen wie hij gezegd heeft dat hij de islam zo respecteerde en hem genspireerd heeft bij het schrijven van Mein Kampf?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en Hitler heette eigenlijk Hassan.
Geen enkele religie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik zou even uitzoeken welke religie Hitler een warm hart toedroeg.
De Nederlandse vlag is pro-Isral...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
So what, dat is niet het punt. Je had het over Islamitisch versus niet-Islamitisch. Niet de doelpalen verschuiven.
[..]
Bij de demonstratie waar ik bij was afgelopen zondag zag ik geen Marokkaanse vlaggen, wel Turkse. Daar ergerde ik me overigens dood aan. En waarom? Het is in ieder geval niet logisch om met de Nederlandse vlag te gaan wapperen, want dit staat letterlijk symbool voor pro-Isral - dankzij Rutte.
Allicht zijn het Turkse nationalisten, Turkije nummer 1. Of het gaat om de uitgesproken steun van Erdogan. Of het gaat om het feit dat ze zich via hun (tweede) nationaliteit meer kunnen identificeren met de Palestijnen.
In ieder geval wel de hulp van de alfabet familie. Al denk ik niet dat die een reisje gaan organiseren die kant op (een vermoeden, meer niet).quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, of zolang het land maar onderdeel is van een factie (het Westen). Je hebt daar geen geloof voor nodig hoor. Genoeg blinde steun aan Isral gezien.
Tja, zo identificeer ik 'm nu op dit moment wel. Met de onvoorwaardelijke steun die geuit is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De Nederlandse vlag is pro-Isral...
Eerder een bij elkaar geschraapte mix van Germaans heidendom, geperverteerd Nietzschianisme en sociaal-darwinisme.quote:
Dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, zo identificeer ik 'm nu op dit moment wel. Met de onvoorwaardelijke steun die geuit is.
Vergeet de Romeinen niet. Denk niet dat daar veel moslims tussen zaten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Weet je ook waarom er zoveel Joden in Europa zaten? Omdat ze in de decennia ervoor vervolgd werden in het midden-oosten door moslims, ze werden vermoord, weggejaagd, hun bezittingen afgepakt en er is toen een exodus geweest naar Europa.
Dus eigenlijk heeft de islamistische wereld zich schuldig gemaakt aan hetgeen waar de islamistische wereld de Joden Isral van beschuldigd. Apart als je er zo over denkt, de islamistische wereld heeft heeft dit domino effect in gang gezet.
Je kan draaien tot je een ons weegt. Hitler was een westerling en hij stond niet op zichzelf. Hij werd gekozen, gerespecteerd en bejubeld DOOR VELEN in het Westerse Duitsland. Of waren het de Islamitische gastarbeiders die hem aan de macht brachten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Was dat niet die moslim tegen wie hij gezegd heeft dat hij de islam zo respecteerde en hem genspireerd heeft bij het schrijven van Mein Kampf?
Oh god, gaan we op die toer. Serieus ja. Van welke muziek hield hij? En wat was zijn favoriete kleur?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik zou even uitzoeken welke religie Hitler een warm hart toedroeg.
Hij kon ze enkel goed gebruiken, de religie interesseerde hem geen zakquote:
Wanneer Banshee besluit de Nederlandse geschiedenis te vervalsen door met Hitler-vergelijkingen te komen, wijs ik hem simpelweg terecht door aan te tonen hoe doodlopend zijn weg is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh god, gaan we op die toer. Serieus ja. Van welke muziek hield hij? En wat was zijn favoriete kleur?
Ik zou persoonlijk niet met een keppeltje door Marrakech durven lopen, zeker niet na het gebed op vrijdag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze komen er anders maar al te graag, als toerist, voor zaken of om te wonen.
Product van een Westerse, Christelijke cultuur. En daar hoeven we niet het Westen of het Christendom op aan te spreken, het is gewoon wat het is. Alleen andersom vindt men dat wat lastig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan draaien tot je een ons weegt. Hitler was een westerling en hij stond niet op zichzelf. Hij werd gekozen, gerespecteerd en bejubeld DOOR VELEN in het Westerse Duitsland. Of waren het de Islamitische gastarbeiders die hem aan de macht brachten.
Jason.
De Mellah is nog steeds de Mellah en niet alleen Marrakech heeft een Mellah. En je kan prima met keppel rondlopen, zeker op het gebed na vrijdag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:12 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk niet met een keppeltje door Marrakech durven lopen, zeker niet na het gebed op vrijdag.
Ondanks dat deze stad wel een Joodse wijk heeft, dus het kon wel ooit, moslims en joden naast elkaar.
Je omschrijft het precies zoals het is. Het is een zwarte bladzijde, zeker. Maar men moet niet wegkijken. Het is wat het is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Product van een Westerse, Christelijke cultuur. En daar hoeven we niet het Westen of het Christendom op aan te spreken, het is gewoon wat het is. Alleen andersom vindt men dat wat lastig.
De Nazi's waren christelijk? Bijzondere opvatting...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Product van een Westerse, Christelijke cultuur. En daar hoeven we niet het Westen of het Christendom op aan te spreken, het is gewoon wat het is. Alleen andersom vindt men dat wat lastig.
Als het vanavond begint, wat hebben ze dan de afgelopen weken gedaan?quote:Een politiek adviseur van de Isralische premier Netanyahu, Mark Regev, zegt tegen de Amerikaanse zender MSNBC dat "Hamas zal boeten voor zijn misdaden tegen de menselijkheid". "Hamas zal vanavond onze wraak voelen. Vanavond begint de vergelding."
Beetje warmdraaien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het vanavond begint, wat hebben ze dan de afgelopen weken gedaan?
Wagner.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh god, gaan we op die toer. Serieus ja. Van welke muziek hield hij? En wat was zijn favoriete kleur?
Nee, dat is niet wat ik zei, lezen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De Nazi's waren christelijk? Bijzondere opvatting...
Is Hamas, Al Qaida etc. islamitisch. De vraag stellen....
RTL. Nu bij Humberto extra RTL Nieuws.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:13 schreef Perrin het volgende:
Nederlands te horen op DD Cyprus zijn stream, Nederlandse verslaggever staat daar een praatje te doen naast hem.
LOLquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen de Palestijnen dan.![]()
Jammer, had stiekem nog gehoopt dat beide partijen op het matje werden geroepen om aan tafel te zitten.
dus we kunnen concluderen dat christelijk Nederland en zijn inwoners het onrecht wat die christenen aangedaan wordt totaal niet boeiend vindtquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Daarbij, Vorige maand nog werden de ruim 120.000 etnische Armenen, vrijwel allemaal christenen, definitief verdreven uit Nagorno-Karabach waar ze al eeuwenlang woonden. Dat gebeurde in het islamitische Azerbeidzjan.
Vrijwel niemand vanuit de Islamitische gemeenschap van Nederland heeft zich druk gemaakt over deze gebeurtenis, enkel als er moslimleed is, zijn ze er als de kippen bij om te demonstreren.
Met anderen woorden, als mijn hoofd eraf gehakt word, (ik ben geen moslim) dan zal je geen moslim erover horen, ik krijg een steeds grotere afkeer tegen dat geloof, omdat ze anderen religies en levenswijzen discrimineren en onderdrukken.
Hoe laat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:15 schreef quirina het volgende:
Het is begonnen geloof ik. Extra nieuwsuitzending rtl4
Kogels in geweren stoppen enzoquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Welke streamquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:16 schreef capricia het volgende:
Ik zie voorlopig vooral ontploffingen in het noorden van die strip.
Hopelijk zitten de gewone burgers in het zuiden, zoals geadviseerd.
Want deze explosies zijn echt heftig.
Ja, vandaar dat er in die halve eeuw na Hitler nul historische studies zijn verricht, nul diepgaande onderzoeken en vooral nul ZELFREFLECTIE is geweest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er was nog een derde optie van Baudet en dat was een week van nationale rouw en introspectie aankondigen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja wat voor middle ground is er nu te vinden? De opties die na 7 oktober overblijven zijn niks doen of Hamas uitroeien. Ze kozen voor het laatste.
Jaren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
Hopelijk levert het wat op. Hamas heeft nogal wat tijd gehad om zich in te graven.
De VN.. is dat niet die club waar Rusland nog steeds in de Veiligheidsraad zit 🤣quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
De VN heeft gestemd en wil een wapenstilstand. Net of Isral gaat luisteren.
Ja Duitsland heeft duidelijk veel meer moeite met het erkennen van hun genocide dan Turkije.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voorbereiden. Strategie bedenken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En dan alsnog oorlog?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:17 schreef oblo het volgende:
[..]
Er was nog een derde optie van Baudet en dat was een week van nationale rouw en introspectie aankondigen.
Steve. En af en toe de streams uit de OP.quote:
Het boeit ze niet in tribaal religieuze zin (dat zou ook vreemd zijn, aangezien Nederland grotendeels is geseculariseerd).quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dus we kunnen concluderen dat christelijk Nederland en zijn inwoners het onrecht wat die christenen aangedaan wordt totaal niet boeiend vindt
Op een of andere manier kan ik geen enkele stream meer openen. Youtube blijft gewoon zwart (het gehele scherm).quote:
Geen idee of het waar is, maar ze zijn niet echt serieus te nemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De VN.. is dat niet die club waar Rusland nog steeds in de Veiligheidsraad zit 🤣
Kansloze organisatie
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Op een of andere manier kan ik geen enkele stream meer openen. Youtube blijft gewoon zwart (het gehele scherm).
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Op een of andere manier kan ik geen enkele stream meer openen. Youtube blijft gewoon zwart (het gehele scherm).
Op de riemen van de Wehrmacht stond wel Gott mit uns. Maar goed, het waren de jaren 40 dus dat stond bij elk Europees leger wel zoiets ergens op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De Nazi's waren christelijk? Bijzondere opvatting...
Is Hamas, Al Qaida etc. islamitisch. De vraag stellen....
Er vielen natuurlijk op 8 oktober al de eerste bommen en raketten op Gaza.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Voorbereiden. Strategie bedenken.
Duitsland heeft wat dwang / hulp gehad daarbij natuurlijk. Niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja Duitsland heeft duidelijk veel meer moeite met het erkennen van hun genocide dan Turkije.
Niks doen dus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:17 schreef oblo het volgende:
[..]
Er was nog een derde optie van Baudet en dat was een week van nationale rouw en introspectie aankondigen.
Ja, dat 'oemma-idee' leeft sowieso minder.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het boeit ze niet in tribaal religieuze zin (dat zou ook vreemd zijn, aangezien Nederland grotendeels is geseculariseerd).
Had Wotan mit uns moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op de riemen van de Wehrmacht stond wel Gott mit uns. Maar goed, het waren de jaren 40 dus dat stond bij elk Europees leger wel zoiets ergens op.
Nee ik bedoel de hele pagina laad niet meer. Maar gebeurd alleen met streams. Andere videos kan ik wel bekijkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook deze?
De streams zijn wel donker (geen elektriciteit, maar niet hele scherm donker
Mijn hemel...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duitsland heeft wat dwang / hulp gehad daarbij natuurlijk. Niet te vergelijken.
Hulp van voornamelijk westerse christenen, of was het een andere groep?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duitsland heeft wat dwang / hulp gehad daarbij natuurlijk. Niet te vergelijken.
Klopt. Was misschien een voorproefje dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er vielen natuurlijk op 8 oktober al de eerste bommen en raketten op Gaza.
En daarna niks doen want dan heb je de ‘moral high ground’. En dan was er nog een vierde optie van Denk en dat was de west bank, israel en gaza fuseren tot een staat rn de naam omdopen tot Palestinaquote:
Heb je nog wel eens professioneel met de Israli’s gewerkt?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Israel kennende zal dat redelijk verrassend worden. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze vorige week al binnen zouden vallen...
En ze hebben het vechten in oorden tot kunst verheven. ze hebben daar een oefendorp neergezet waar je u tegen zegt...
[..]
[ afbeelding ]
Is weer eens wat anders dan Marnehuizen of Oostdorp...
Het kostte een tientallen miljoen doden en twee wereldoorlogen, maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat er in die halve eeuw na Hitler nul historische studies zijn verricht, nul diepgaande onderzoeken en vooral nul ZELFREFLECTIE is geweest.
"Lastig"...Het kan zelfs gehypothiseerd worden dat de verschrikkingen van de Holocaust tot een versnelling van het secularisme in West-Europa heeft geleid, ziende hoe fundamentalistische christelijke religie de wortel is geweest voor het antisemitisme.
Maar dan kom ik terug bij ZELFREFLECTIE.
Waar is het daarna fout gegaan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toen ze hier bij bosjes werden verraden voor wat tuinkers of een loof roggebrood floreerden de joden in Zuid-Marokko in de zilverhandel en allerlei andere ambachten.
Adblock probleem?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de hele pagina laad niet meer. Maar gebeurd alleen met streams. Andere videos kan ik wel bekijken
[ afbeelding ]
Inderdaad: het meest welvarende, vrije, best geschoolde, democratische, veilige oord op aarde.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het kostte een tientallen miljoen doden en twee wereldoorlogen, maar dan heb je ook wat.
Uiteindelijk wel ja, de andere groepen waren namelijk nogal onderdrukt in die periode. Of was je dat vergeten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hulp van voornamelijk westerse christenen, of was het een andere groep?
Daarna niks doen is dus gewoon optie 1 die je eerder noemde.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:22 schreef oblo het volgende:
[..]
En daarna niks doen want dan heb je de ‘moral high ground’. En dan was er nog een vierde optie van Denk en dat was de west bank, israel en gaza fuseren tot een staat rn de naam omdopen tot Palestina
Hm blijkbaar duurt het gewoon heel lang (enkele minuten) voordat het beeld en de interface komt. Vaagquote:
En nu moeten we die ander even een paar tientallen miljoenen doden gunnen toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad: het meest welvarende, vrije, best geschoolde, democratische, veilige oord op aarde.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En nu moeten we die ander even een paar tientallen miljoenen doden gunnen toch?
Het kindje Isral werd geboren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Waar is het daarna fout gegaan?
Hoe ze draagt het westen daar schuld? Omdat we onze kolonin opgaven zodat de oorspronkelijke bevolking zichzelf kon gaan besturen? En de joden verjagen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vergeleken met de shoah is verjagen net een schouderklopje en een doosje bastognekoeken meegeven. En zelfs daar draagt het Westen schuld aan.
Nou ja Isral is niet zomaar een land. Wij zien Isral wel als een van ons. Ze horen bij ons groepje. We negeren inderdaad behoorlijk veel oorlogen of conflicten alleen bij sommige wijzen we wel met de vinger. Als we dat doen is het wel zo netjes om eerst naar onszelf en ons eigen groepje te kijken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij maakte deze claim:
[..]
Hoe had ik dat anders moeten weerleggen dan met voorbeelden waarin we minder kritisch waren op andere landen, dan op Isral?
Is een ziekenhuis in Khan Younis, dat ligt meer in het zuiden van Gazastrook.. volgens mij het Mubarak Hospitalquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:27 schreef Qarrad het volgende:
Op deze stream een hoop onrust en rennende mensen linksonder bij het ziekenhuis. Ze kijken ook allemaal naar rechts.
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ja Isral is niet zomaar een land. Wij zien Isral wel als een van ons. Ze horen bij ons groepje. We negeren inderdaad behoorlijk veel oorlogen of conflicten alleen bij sommige wijzen we wel met de vinger. Als we dat doen is het wel zo netjes om eerst naar onszelf en ons eigen groepje te kijken.
We nemen de kritiek van een China of Rusland niet voor niks totaal niet serieus.
Noodaggregaten..quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:31 schreef littlemindy het volgende:
Hoe kunnen die lichten van het ziekenhuis eigenlijk nog branden als er geen elektriciteit is?
Noodaggregaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:31 schreef littlemindy het volgende:
Hoe kunnen die lichten van het ziekenhuis eigenlijk nog branden als er geen elektriciteit is?
Die gebruik je om lichtjes buiten te laten branden ipv om beademingsapparatuur te laten werken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |