Ik zou persoonlijk niet met een keppeltje door Marrakech durven lopen, zeker niet na het gebed op vrijdag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze komen er anders maar al te graag, als toerist, voor zaken of om te wonen.
Product van een Westerse, Christelijke cultuur. En daar hoeven we niet het Westen of het Christendom op aan te spreken, het is gewoon wat het is. Alleen andersom vindt men dat wat lastig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan draaien tot je een ons weegt. Hitler was een westerling en hij stond niet op zichzelf. Hij werd gekozen, gerespecteerd en bejubeld DOOR VELEN in het Westerse Duitsland. Of waren het de Islamitische gastarbeiders die hem aan de macht brachten.
Jason.²
De Mellah is nog steeds de Mellah en niet alleen Marrakech heeft een Mellah. En je kan prima met keppel rondlopen, zeker op het gebed na vrijdag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:12 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk niet met een keppeltje door Marrakech durven lopen, zeker niet na het gebed op vrijdag.
Ondanks dat deze stad wel een Joodse wijk heeft, dus het kon wel ooit, moslims en joden naast elkaar.
Je omschrijft het precies zoals het is. Het is een zwarte bladzijde, zeker. Maar men moet niet wegkijken. Het is wat het is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Product van een Westerse, Christelijke cultuur. En daar hoeven we niet het Westen of het Christendom op aan te spreken, het is gewoon wat het is. Alleen andersom vindt men dat wat lastig.
De Nazi's waren christelijk? Bijzondere opvatting...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Product van een Westerse, Christelijke cultuur. En daar hoeven we niet het Westen of het Christendom op aan te spreken, het is gewoon wat het is. Alleen andersom vindt men dat wat lastig.
Als het vanavond begint, wat hebben ze dan de afgelopen weken gedaan?quote:Een politiek adviseur van de Israëlische premier Netanyahu, Mark Regev, zegt tegen de Amerikaanse zender MSNBC dat "Hamas zal boeten voor zijn misdaden tegen de menselijkheid". "Hamas zal vanavond onze wraak voelen. Vanavond begint de vergelding."
Beetje warmdraaien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het vanavond begint, wat hebben ze dan de afgelopen weken gedaan?
Wagner.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh god, gaan we op die toer. Serieus ja. Van welke muziek hield hij? En wat was zijn favoriete kleur?
Nee, dat is niet wat ik zei, lezen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De Nazi's waren christelijk? Bijzondere opvatting...
Is Hamas, Al Qaida etc. islamitisch. De vraag stellen....
RTL. Nu bij Humberto extra RTL Nieuws.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:13 schreef Perrin het volgende:
Nederlands te horen op DD Cyprus zijn stream, Nederlandse verslaggever staat daar een praatje te doen naast hem.
LOLquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen de Palestijnen dan.![]()
Jammer, had stiekem nog gehoopt dat beide partijen op het matje werden geroepen om aan tafel te zitten.
dus we kunnen concluderen dat christelijk Nederland en zijn inwoners het onrecht wat die christenen aangedaan wordt totaal niet boeiend vindtquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Daarbij, Vorige maand nog werden de ruim 120.000 etnische Armenen, vrijwel allemaal christenen, definitief verdreven uit Nagorno-Karabach waar ze al eeuwenlang woonden. Dat gebeurde in het islamitische Azerbeidzjan.
Vrijwel niemand vanuit de Islamitische gemeenschap van Nederland heeft zich druk gemaakt over deze gebeurtenis, enkel als er moslimleed is, zijn ze er als de kippen bij om te demonstreren.
Met anderen woorden, als mijn hoofd eraf gehakt word, (ik ben geen moslim) dan zal je geen moslim erover horen, ik krijg een steeds grotere afkeer tegen dat geloof, omdat ze anderen religies en levenswijzen discrimineren en onderdrukken.
Hoe laat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:15 schreef quirina het volgende:
Het is begonnen geloof ik. Extra nieuwsuitzending rtl4
Kogels in geweren stoppen enzoquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het vanavond begint, wat hebben ze dan de afgelopen weken gedaan?
Welke streamquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:16 schreef capricia het volgende:
Ik zie voorlopig vooral ontploffingen in het noorden van die strip.
Hopelijk zitten de gewone burgers in het zuiden, zoals geadviseerd.
Want deze explosies zijn echt heftig.
Ja, vandaar dat er in die halve eeuw na Hitler nul historische studies zijn verricht, nul diepgaande onderzoeken en vooral nul ZELFREFLECTIE is geweest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er was nog een derde optie van Baudet en dat was een week van nationale rouw en introspectie aankondigen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja wat voor middle ground is er nu te vinden? De opties die na 7 oktober overblijven zijn niks doen of Hamas uitroeien. Ze kozen voor het laatste.
Jaren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
Hopelijk levert het wat op. Hamas heeft nogal wat tijd gehad om zich in te graven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |