De VN.. is dat niet die club waar Rusland nog steeds in de Veiligheidsraad zit 🤣quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
De VN heeft gestemd en wil een wapenstilstand. Net of Israël gaat luisteren.
Ja Duitsland heeft duidelijk veel meer moeite met het erkennen van hun genocide dan Turkije.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Product van een Westerse, Christelijke cultuur. En daar hoeven we niet het Westen of het Christendom op aan te spreken, het is gewoon wat het is. Alleen andersom vindt men dat wat lastig.
Voorbereiden. Strategie bedenken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het vanavond begint, wat hebben ze dan de afgelopen weken gedaan?
En dan alsnog oorlog?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:17 schreef oblo het volgende:
[..]
Er was nog een derde optie van Baudet en dat was een week van nationale rouw en introspectie aankondigen.
Steve. En af en toe de streams uit de OP.quote:
Het boeit ze niet in tribaal religieuze zin (dat zou ook vreemd zijn, aangezien Nederland grotendeels is geseculariseerd).quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dus we kunnen concluderen dat christelijk Nederland en zijn inwoners het onrecht wat die christenen aangedaan wordt totaal niet boeiend vindt
Op een of andere manier kan ik geen enkele stream meer openen. Youtube blijft gewoon zwart (het gehele scherm).quote:
Geen idee of het waar is, maar ze zijn niet echt serieus te nemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De VN.. is dat niet die club waar Rusland nog steeds in de Veiligheidsraad zit 🤣
Kansloze organisatie
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Op een of andere manier kan ik geen enkele stream meer openen. Youtube blijft gewoon zwart (het gehele scherm).
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Op een of andere manier kan ik geen enkele stream meer openen. Youtube blijft gewoon zwart (het gehele scherm).
Op de riemen van de Wehrmacht stond wel Gott mit uns. Maar goed, het waren de jaren 40 dus dat stond bij elk Europees leger wel zoiets ergens op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De Nazi's waren christelijk? Bijzondere opvatting...
Is Hamas, Al Qaida etc. islamitisch. De vraag stellen....
Er vielen natuurlijk op 8 oktober al de eerste bommen en raketten op Gaza.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Voorbereiden. Strategie bedenken.
Duitsland heeft wat dwang / hulp gehad daarbij natuurlijk. Niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja Duitsland heeft duidelijk veel meer moeite met het erkennen van hun genocide dan Turkije.
Niks doen dus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:17 schreef oblo het volgende:
[..]
Er was nog een derde optie van Baudet en dat was een week van nationale rouw en introspectie aankondigen.
Ja, dat 'oemma-idee' leeft sowieso minder.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het boeit ze niet in tribaal religieuze zin (dat zou ook vreemd zijn, aangezien Nederland grotendeels is geseculariseerd).
Had Wotan mit uns moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op de riemen van de Wehrmacht stond wel Gott mit uns. Maar goed, het waren de jaren 40 dus dat stond bij elk Europees leger wel zoiets ergens op.
Nee ik bedoel de hele pagina laad niet meer. Maar gebeurd alleen met streams. Andere videos kan ik wel bekijkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook deze?
De streams zijn wel donker (geen elektriciteit, maar niet hele scherm donker
Mijn hemel...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duitsland heeft wat dwang / hulp gehad daarbij natuurlijk. Niet te vergelijken.
Hulp van voornamelijk westerse christenen, of was het een andere groep?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duitsland heeft wat dwang / hulp gehad daarbij natuurlijk. Niet te vergelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |