Zal alleen maar meer worden bij een invasie. Wat de verkiezingen beïnvloeden omdat de PVV dan meer stemmen krijgt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Goed zo Israel. Palestijnen zorgen overal voor overlast, zeker als je dat soort kansenparels de afgelopen dagen hebt zien demonstreren in Rotterdam en Amsterdam. Dan weet je precies met wat voor soort volk je mee te maken hebt.
Dan hebben ze ruzie met heel de Islamitischr wereld dus dat lijkt mij sterk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Zou Israël nu echt doorpakken en de rotskoepelmoskee nu ook tegen de vlakte gooien?
Bijna 7000 dode Palestijnen las ik net, hoezo goed zo Israël?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Goed zo Israel. Palestijnen zorgen overal voor overlast, zeker als je dat soort kansenparels de afgelopen dagen hebt zien demonstreren in Rotterdam en Amsterdam. Dan weet je precies met wat voor soort volk je mee te maken hebt.
Dat hebben ze nu toch al.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:01 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dan hebben ze ruzie met heel de Islamitischr wereld dus dat lijkt mij sterk.
Dat zijn beelden die ik vaak zou terugkijken denk ik, maar Israël was net op het punt om vriendjes met SA te worden, dus dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Zou Israël nu echt doorpakken en de rotskoepelmoskee nu ook tegen de vlakte gooien?
Dat is nooit een doel geweest joh. Waarom help je dit soort onzin de wereld nu weer in?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Dat zou echt gigantisch dom zijn. Ook nog ff de Al Aqsa meepakken dan zeker..als ruzie wiltquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Met ruzie bedoel ik dat Israël dan morgen kernwapens gaat afvuren omdat ze dan door iedereen aangevallen worden.quote:
Waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Waarom zouden ze dat doen? Bovendien is die moskee ook echt oud en werelderfgoed. Dus beter doen ze dat niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Toen bleek dat Hamas een eigen ziekenhuis had uitgemoord ging het oorspronkelijke slachtoffer aantal ook opeens /12. Waar haal jij de betrouwbare info van 7000 doden vandaan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Bijna 7000 dode Palestijnen las ik net, hoezo goed zo Israël?
Hoeveel van die 7000 waren terroristen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Er zijn 40.000 getrainde hamas-leden. Aldus Hamas.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Triest dat ik het kan zeggen maar het viel nog mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:04 schreef Akathisia het volgende:
Behoorlijk NSFL, beelden van 7okt die ik nog niet had gezien; https://twitter.com/aryeshalicar/status/1717794957115691393
Veel, maar nog veel meer niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoeveel van die 7000 waren terroristen?
Volgens mij zei ik hetzelfde als in de eerste post waar je het enorm mee oneens was. Prima toch alleen nu bewees het ineens jouw gelijk. Je hebt gelijk en je reageerde elke keer super relaxed en kalm. Je hebt gelijk glazenmaker, je hebt gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ahh eerst de agressieve aanval, vervolgens de ontwijking en als je daarop gewezen wordt is de ander emotioneel. Vergeet niet te zeggen dat ik een ad hominem heb gedaan, dan is het kwartet compleet.
In ieder geval zijn een aanzienlijk deel van de slachtoffers jonge kinderen, die dus zeker niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoeveel van die 7000 waren terroristen?
Deze dingen kan je beter niet delen. Is slecht voor het narratief. Vind ik trouwens ook van de andere kant. Alleen in mindere mate.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:04 schreef Akathisia het volgende:
Behoorlijk NSFL, beelden van 7okt die ik nog niet had gezien; https://twitter.com/aryeshalicar/status/1717794957115691393
Maar zijn daar betrouwbare cijfers van? Want wil je wat zinnigs kunnen zeggen over of 7000 doden veel is, dan heb je wel een beeld nodig van het aantal wel- en niet-strijders onder die doden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Veel, maar nog veel meer niet.
Dat sowieso.quote:Gewoon een groot drama daar omdat er geen fatsoenlijk ingrijpen mogelijk is, maar je toch moet ingrijpen. Wat een ellende.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:07 schreef Werkperd het volgende:
Wil weg uit dit land. Voorgoed.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |