Ziekenhuis moet wel herkenbaar en zichtbaar zijn he.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:34 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Die gebruik je om lichtjes buiten te laten branden ipv om beademingsapparatuur te laten werken?
Wat doen ze dan in Nederland? Van de eerste generatie kan ik het nog begrijpen, maar een tweede en derde generatie is hier opgegroeid en heeft alle mogelijkheden om terug te gaan naar het land van hun dromen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
Allicht zijn het Turkse nationalisten, Turkije nummer 1. Of het gaat om de uitgesproken steun van Erdogan. Of het gaat om het feit dat ze zich via hun (tweede) nationaliteit meer kunnen identificeren met de Palestijnen.
Ja blijkbaar, al zullen een paar LED-lampen niet zo heel veel gebruiken. En is ook wel nuttig om de ingang en de gangen van het ziekenhuis te verlichten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:34 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Die gebruik je om lichtjes buiten te laten branden ipv om beademingsapparatuur te laten werken?
Net zoals in Syrië en Lebanon werken ze vaak met een noodaggregaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:31 schreef littlemindy het volgende:
Hoe kunnen die lichten van het ziekenhuis eigenlijk nog branden als er geen elektriciteit is?
Platte zwart wit visie. Je kan prima in verbinding staan met meerdere culturen of landen. Je eigen ervaring met religie is jammer, ik heb daar weer juist andere ervaringen mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wat doen ze dan in Nederland? Van de eerste generatie kan ik het nog begrijpen, maar een tweede en derde generatie is hier opgegroeid en heeft alle mogelijkheden om terug te gaan naar het land van hun dromen.
Als ik zelf ook geen verbinding zou hebben met Nederland, was ik ook al vertrokken naar mijn vaderland (of in elk geval naar een land waar ik meer verbondenheid mee had).
Uit eigen ervaring weet ik helaas dat religie tot slechte zaken kan leiden en dat indoctrinatie een dingetje is. Daarom zal het niet lukken om mij op die manier te beïnvloeden.
Ja de Turken met hun imperialistische rijk, massale slavenhandel en genocides waren de echte slachtoffers van de industriële revolutie. Werden zomaar gedwongen door die nare christenen om niet meer honderdduizenden zwarte mensen per jaar te castreren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, de andere groepen waren namelijk nogal onderdrukt in die periode. Of was je dat vergeten.
Dat gaat nog wat worden op 4 en 5 mei.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, zo identificeer ik 'm nu op dit moment wel. Met de onvoorwaardelijke steun die geuit is.
Hoezo? Ieder kan voor zichzelf kiezen of hij/zij/het de vlag laat wapperen toch.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden op 4 en 5 mei.
Dus ik heb gelijk, maar dat zo schrijven is wel wat eng. Is goed jongen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ja Israël is niet zomaar een land. Wij zien Israël wel als een van ons. Ze horen bij ons groepje. We negeren inderdaad behoorlijk veel oorlogen of conflicten alleen bij sommige wijzen we wel met de vinger. Als we dat doen is het wel zo netjes om eerst naar onszelf en ons eigen groepje te kijken.
We nemen de kritiek van een China of Rusland niet voor niks totaal niet serieus.
Nee, wel met spullen van ze. (Elbit oa en vroeger de Uzi natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heb je nog wel eens professioneel met de Israëli’s gewerkt?
Ja, ik had het echter over de Westerse kolonies. Maar naar de Turken wijzen en de andere shit vergeten is wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja de Turken met hun imperialistische rijk, massale slavenhandel en genocides waren de echte slachtoffers van de industriële revolutie. Werden zomaar gedwongen door die nare christenen om niet meer honderdduizenden zwarte mensen per jaar te castreren.
Laten we hopen dat het conflict ook weer snel stopt, en de onderhandelingen beginnen over een definitieve oplossing tussen de 2 volkeren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou ben benieuwd wat we morgen bij daglicht wijzer zijn. Het is nu wel serieus..
Ik geloof ook niet aan een einde aan dit conflict, zal wel weer cyclisch aanwakkeren door 1 van de 2 partijen....quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:44 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het conflict ook weer snel stopt, en de onderhandelingen beginnen over een definitieve oplossing tussen de 2 volkeren.
Want bloedvergiet is nooit de oplossing, net zoals met de taliban kan je ook nooit winnen van hamas, omdat dit soort clubjes simpelweg gigantisch veel steun hebben vanuit de lokale bevolking.
Eigenlijk zou een onpartijdige partij de vrede moeten bewaken daar. Gaat anders toch weer mis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet aan een einde aan dit conflict, zal wel weer cyclisch aanwakkeren door 1 van de 2 partijen....
Sancties zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:46 schreef MissButterflyy het volgende:
In de liveblog van nu.NL staat als laatste nieuws dat de VS Israël toch vraagt het grondoffensief te heroverwegen, en dat er andere mogelijkheden zijn Hamas aan te pakken
Zijn ze wel een beetje laat mee?
Gaat ook mis met een derde partij daar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een onpartijdige partij de vrede moeten bewaken daar. Gaat anders toch weer mis.
We hebben geen mening.quote:
We zijn hier gekomen omdat westerlingen volgens jou moeite hadden met naar zichzelf kijken. Graag een voorbeeld van Erdo waarin hij excuses komt aanbieden voor het koloniale slavernij verleden. Als je dat niet kan is je reactie onzin en heeft hij eigenlijk alleen betrekking op Turken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik had het echter over de Westerse kolonies. Maar naar de Turken wijzen en de andere shit vergeten is wel zo makkelijk.
Ja daar hoop ik ook vaker op. Maar zal niet gebeuren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een onpartijdige partij de vrede moeten bewaken daar. Gaat anders toch weer mis.
Ze zijn beiden in elk geval besluitvaardig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hitler zei dat de strijdvaardige islam beter bij het Duitse volk zou passen dan het tamme, weke christendom.
Neequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:50 schreef koos_vriendloos het volgende:
Loopt twitter voor jullie ook vast
Ik gok op ervaringen uit het verleden dat de tekst iets uitgebreider en anti Israël was dan in de titel, maar anders is het wel treurig. Ben ook te lui om te zoeken om de onderbuik te bevestigen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We hebben geen mening.
Gooi het topic maar dicht.
Is deze start van een grondoffensief überhaupt afgestemd met de VS?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:46 schreef MissButterflyy het volgende:
In de liveblog van nu.NL staat als laatste nieuws dat de VS Israël toch vraagt het grondoffensief te heroverwegen, en dat er andere mogelijkheden zijn Hamas aan te pakken
Zijn ze wel een beetje laat mee?
Is niet mogelijk. Die 'vrede' is dan namelijk niet volgens de wensen van de strijdende partijen zelf, anders hadden ze die zelf wel gesloten. Dus zal die 'onafhankelijke partij' die naar eigen inzicht moeten afdwingen. Dat is geen onafhankelijkheid dus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De ideale oplossing in mijn ogen:quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hezbollah misschien, Iran lijkt me niet.. Die laten het vechten doen door proxies.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:52 schreef plesner het volgende:
Zou Hezbolah/Iran zich niet gaan mengen zodra Israel de Gaza zou binnenvallen, ben benieuwd hoe het Israel vergaat mochten ze op 2/3 verschillende fronten tegelijk moeten vechten
Ben benieuwd waarom dit het geval is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nauru, Micronesië, Tonga en Marshall Eilanden steunen Israël. Nu kan Hamas wel inpakken hoor!
and that might or might not trigger a responsequote:
Bestaan op de zak van Amerika.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:53 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom dit het geval is.
Als dat zo is zou je nu niet zo emotioneel reagerenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus ik heb gelijk, maar dat zo schrijven is wel wat eng. Is goed jongen.
2, 3 en 4 gaan in elk geval niet gebeuren. Sowieso nogal een eenzijdig voorstel wat je hier neerzet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:53 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
De ideale oplossing in mijn ogen:
1. Hamas dient ontmanteld te worden en de controle van Gaza dient te worden overgedragen aan de Palestijnse Autoriteit.
2. Joodse kolonisten dienen te vertrekken van de Westbank.
3. De Westbank en Gaza worden samen de soevereine staat Palestina, met Oost-Jeruzalem als hoofdstad.
4. Israël faciliteert een transitroute over land tussen de Westbank en Gaza.
5. Israël heft de zeeblokkade voor Gaza op, en het luchtruim wordt ook geopend.
6. De Golanhoogten worden overgedragen aan Syrië op een nader te bepalen moment, Shebaa Farms wordt overgedragen aan Libanon.
7. Elke schending van grenzen en elke militaire of terroristische aanval zal door de VN veroordeeld worden en diplomatieke gevolgen hebben, bv. sancties.
8. Westerse én Arabische landen zullen garant staan voor de soevereiniteit van Palestina én Israël, en zullen geen verdere schendingen tolereren.
9. Alle Arabische landen erkennen de soevereiniteit van Israël. Alle westerse landen erkennen de soevereiniteit van Palestina.
10. Er komt een internationaal steunfonds voor Palestina, een soort Marshallplan.
Afijn, dit zou een utopie zijn. Ik vrees dat er nooit een oplossing komt.
Ik vermoed omdat die staten nogal teren op de zak van de VS.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:53 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Dit zijn geen Turken, maar Syrische vluchtelingen die in Turkije wonen zo als ik het zie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:54 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Vuurwerk op Israëlische consulaat in Istanbul
Ahh eerst de agressieve aanval, vervolgens de ontwijking en als je daarop gewezen wordt is de ander emotioneel. Vergeet niet te zeggen dat ik een ad hominem heb gedaan, dan is het kwartet compleet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als dat zo is zou je nu niet zo emotioneel reageren
Mede Turkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:55 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Dit zijn geen Turken, maar Syrische vluchtelingen die in Turkije wonen zo als ik het zie.
De VS is op missie om meer invloed in de Pacific te krijgen. Blijkbaar voor nu goed gelukt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:53 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Dat is nogal logisch, want je bekijkt het vanuit een andere invalshoek (en andere normen en waarden die aan mannen en vrouwen worden gehangen).quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Platte zwart wit visie. Je kan prima in verbinding staan met meerdere culturen of landen. Je eigen ervaring met religie is jammer, ik heb daar weer juist andere ervaringen mee.
Zal alleen maar meer worden bij een invasie. Wat de verkiezingen beïnvloeden omdat de PVV dan meer stemmen krijgt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Goed zo Israel. Palestijnen zorgen overal voor overlast, zeker als je dat soort kansenparels de afgelopen dagen hebt zien demonstreren in Rotterdam en Amsterdam. Dan weet je precies met wat voor soort volk je mee te maken hebt.
Dan hebben ze ruzie met heel de Islamitischr wereld dus dat lijkt mij sterk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Zou Israël nu echt doorpakken en de rotskoepelmoskee nu ook tegen de vlakte gooien?
Bijna 7000 dode Palestijnen las ik net, hoezo goed zo Israël?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Goed zo Israel. Palestijnen zorgen overal voor overlast, zeker als je dat soort kansenparels de afgelopen dagen hebt zien demonstreren in Rotterdam en Amsterdam. Dan weet je precies met wat voor soort volk je mee te maken hebt.
Dat hebben ze nu toch al.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:01 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dan hebben ze ruzie met heel de Islamitischr wereld dus dat lijkt mij sterk.
Dat zijn beelden die ik vaak zou terugkijken denk ik, maar Israël was net op het punt om vriendjes met SA te worden, dus dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Zou Israël nu echt doorpakken en de rotskoepelmoskee nu ook tegen de vlakte gooien?
Dat is nooit een doel geweest joh. Waarom help je dit soort onzin de wereld nu weer in?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Dat zou echt gigantisch dom zijn. Ook nog ff de Al Aqsa meepakken dan zeker..als ruzie wiltquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Met ruzie bedoel ik dat Israël dan morgen kernwapens gaat afvuren omdat ze dan door iedereen aangevallen worden.quote:
Waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Waarom zouden ze dat doen? Bovendien is die moskee ook echt oud en werelderfgoed. Dus beter doen ze dat niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Toen bleek dat Hamas een eigen ziekenhuis had uitgemoord ging het oorspronkelijke slachtoffer aantal ook opeens /12. Waar haal jij de betrouwbare info van 7000 doden vandaan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Bijna 7000 dode Palestijnen las ik net, hoezo goed zo Israël?
Hoeveel van die 7000 waren terroristen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Er zijn 40.000 getrainde hamas-leden. Aldus Hamas.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Triest dat ik het kan zeggen maar het viel nog mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:04 schreef Akathisia het volgende:
Behoorlijk NSFL, beelden van 7okt die ik nog niet had gezien; https://twitter.com/aryeshalicar/status/1717794957115691393
Veel, maar nog veel meer niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoeveel van die 7000 waren terroristen?
Volgens mij zei ik hetzelfde als in de eerste post waar je het enorm mee oneens was. Prima toch alleen nu bewees het ineens jouw gelijk. Je hebt gelijk en je reageerde elke keer super relaxed en kalm. Je hebt gelijk glazenmaker, je hebt gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ahh eerst de agressieve aanval, vervolgens de ontwijking en als je daarop gewezen wordt is de ander emotioneel. Vergeet niet te zeggen dat ik een ad hominem heb gedaan, dan is het kwartet compleet.
In ieder geval zijn een aanzienlijk deel van de slachtoffers jonge kinderen, die dus zeker niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoeveel van die 7000 waren terroristen?
Deze dingen kan je beter niet delen. Is slecht voor het narratief. Vind ik trouwens ook van de andere kant. Alleen in mindere mate.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:04 schreef Akathisia het volgende:
Behoorlijk NSFL, beelden van 7okt die ik nog niet had gezien; https://twitter.com/aryeshalicar/status/1717794957115691393
Maar zijn daar betrouwbare cijfers van? Want wil je wat zinnigs kunnen zeggen over of 7000 doden veel is, dan heb je wel een beeld nodig van het aantal wel- en niet-strijders onder die doden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Veel, maar nog veel meer niet.
Dat sowieso.quote:Gewoon een groot drama daar omdat er geen fatsoenlijk ingrijpen mogelijk is, maar je toch moet ingrijpen. Wat een ellende.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:07 schreef Werkperd het volgende:
Wil weg uit dit land. Voorgoed.
[ twitter ]
Tweet klopt niet helemaal. In motie staat wapenstilstand en daar is in Tweede Kamer geen consensus over vandaar Nederland zich onthoudt van stemmen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:07 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Het staat je vrij om te gaan hoor. Zo beroerd zijn we nu ook weer nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:07 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Hulp nodig met inpakken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:07 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Beetje ironische gif aangezien ze beide in Spanje wonenquote:
Gaaf! Ga je naar Erdo die verkrachters en baby onthoofders vrijheidsstrijders noemde? Graag nog een reactie op mijn PKK vraag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:07 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Willen jullie dat ik blijf of zijn jullie me liever kwijt dan rijk?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het staat je vrij om te gaan hoor. Zo beroerd zijn we nu ook weer niet
Maar dit is hoe de wereld werkt. Volgende week stemmen we over de Oeigoeren en stemmen wij voor en China en de vriendjes tegen bijvoorbeeld.
We weten niet hoeveel slachtoffers er zijn gevallen in Gaza; de cijfers die ervandaan komen zijn niet betrouwbaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Volgens mij was dit de video waar ze met een paar festivalgangers schuilde en een aantal handgranaten die in dat hok werden gegooid, hebben kunnen terug gooien, maar twee granaten zijn wel gegaan (vandaar dat bloed bij de filmer)quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:04 schreef Akathisia het volgende:
En dan nu de passief agressieve opmerking. Mijn verwachtingen waren laag, maar je bent toch nog lager gegaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik hetzelfde als in de eerste post waar je het enorm mee oneens was. Prima toch alleen nu bewees het ineens jouw gelijk. Je hebt gelijk en je reageerde elke keer super relaxed en kalm. Je hebt gelijk glazenmaker, je hebt gewoon gelijk.
Het is inderdaad eng om dat te zeggen. Ook daar heb je gelijk in
2700 kinderen volgens de cijfers.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar zijn daar betrouwbare cijfers van? Want wil je wat zinnigs kunnen zeggen over of 7000 doden veel is, dan heb je wel een beeld nodig van het aantal wel- en niet-strijders onder die doden.
[..]
Dat sowieso.
Als je normaal doet mag je blijven. Zo denk ik over iedereen, ongeacht uiterlijk of religie. Een idioot ben ik liever kwijt dan rijk, ook ongeacht uiterlijk of religie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Willen jullie dat ik blijf of zijn jullie me liever kwijt dan rijk?²
Bassie zit gewoon in Vlaardingen hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Beetje ironische gif aangezien ze beide in Spanje wonen
Olie op het vuur inderdaad, maar wel de plek waar eerst de tempel van de Joodse Koning Salomon stond. Qua symbolische plek hebben de Joden daar dan ook het meeste 'recht' op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:03 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen?
Lijkt me niet zo'n probleem eigenlijk. Arabische legers hebben nooit veel voorgesteld; dat zal nu niet anders zijn. De westerse manier van oorlogvoeren ligt die culturen niet goed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:52 schreef plesner het volgende:
Zou Hezbolah/Iran zich niet gaan mengen zodra Israel de Gaza zou binnenvallen, ben benieuwd hoe het Israel vergaat mochten ze op 2/3 verschillende fronten tegelijk moeten vechten
Heb je er niks van gezegd dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:16 schreef HeatWave het volgende:
Waarom stonden er net weer een zwik Pallies op Amsterdam Centraal te Hakbarren? Hebben die "mensen" niets beters te doen op vrijdagavond?.
Het gave van religie is dat religieuzen helemaal doordraaien bij dat soort acties ipv zichzelf af te vragen waarom de almachtige god de sloop van de heiligdommen niet belangrijk genoeg vond om in te grijpen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
Olie op het vuur inderdaad, maar wel de plek waar eerst de tempel van de Joodse Koning Salomon stond. Qua symbolische plek hebben de Joden daar dan ook het meeste 'recht' op.
Maar ivm die 'olie' zal daar niets gebeuren, tenzij de kat helemaal in het nauw gedreven wordt.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:07 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Ja, sure, ik tegen 50-100 altijd vriendelijke Pallies. Ik ben geen zelfmoordenaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je er niks van gezegd dan?
Wel hier komen klagen.
Het gaat niet om 'de joden' vs. 'de moslims', maar om de staat Israël vs. Hamas. Een moskee platleggen is helemaal het doel niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
Olie op het vuur inderdaad, maar wel de plek waar eerst de tempel van de Joodse Koning Salomon stond. Qua symbolische plek hebben de Joden daar dan ook het meeste 'recht' op.
Maar ivm die 'olie' zal daar niets gebeuren, tenzij de kat helemaal in het nauw gedreven wordt.
Waarom zouden ze dat nou weer doen? Misschien wel tijdelijk even de toegang beperken voor Palestijnen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
Ook daar heb je kans op inderdaad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:22 schreef vosss het volgende:
Ik ga naar bed. Ik zie morgen wel of Iran met nukes gegooid heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |