Dus ik heb gelijk, maar dat zo schrijven is wel wat eng. Is goed jongen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ja Israël is niet zomaar een land. Wij zien Israël wel als een van ons. Ze horen bij ons groepje. We negeren inderdaad behoorlijk veel oorlogen of conflicten alleen bij sommige wijzen we wel met de vinger. Als we dat doen is het wel zo netjes om eerst naar onszelf en ons eigen groepje te kijken.
We nemen de kritiek van een China of Rusland niet voor niks totaal niet serieus.
Nee, wel met spullen van ze. (Elbit oa en vroeger de Uzi natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heb je nog wel eens professioneel met de Israëli’s gewerkt?
Ja, ik had het echter over de Westerse kolonies. Maar naar de Turken wijzen en de andere shit vergeten is wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja de Turken met hun imperialistische rijk, massale slavenhandel en genocides waren de echte slachtoffers van de industriële revolutie. Werden zomaar gedwongen door die nare christenen om niet meer honderdduizenden zwarte mensen per jaar te castreren.
Laten we hopen dat het conflict ook weer snel stopt, en de onderhandelingen beginnen over een definitieve oplossing tussen de 2 volkeren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou ben benieuwd wat we morgen bij daglicht wijzer zijn. Het is nu wel serieus..
Ik geloof ook niet aan een einde aan dit conflict, zal wel weer cyclisch aanwakkeren door 1 van de 2 partijen....quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:44 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het conflict ook weer snel stopt, en de onderhandelingen beginnen over een definitieve oplossing tussen de 2 volkeren.
Want bloedvergiet is nooit de oplossing, net zoals met de taliban kan je ook nooit winnen van hamas, omdat dit soort clubjes simpelweg gigantisch veel steun hebben vanuit de lokale bevolking.
Eigenlijk zou een onpartijdige partij de vrede moeten bewaken daar. Gaat anders toch weer mis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet aan een einde aan dit conflict, zal wel weer cyclisch aanwakkeren door 1 van de 2 partijen....
Sancties zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:46 schreef MissButterflyy het volgende:
In de liveblog van nu.NL staat als laatste nieuws dat de VS Israël toch vraagt het grondoffensief te heroverwegen, en dat er andere mogelijkheden zijn Hamas aan te pakken
Zijn ze wel een beetje laat mee?
Gaat ook mis met een derde partij daar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een onpartijdige partij de vrede moeten bewaken daar. Gaat anders toch weer mis.
We hebben geen mening.quote:
We zijn hier gekomen omdat westerlingen volgens jou moeite hadden met naar zichzelf kijken. Graag een voorbeeld van Erdo waarin hij excuses komt aanbieden voor het koloniale slavernij verleden. Als je dat niet kan is je reactie onzin en heeft hij eigenlijk alleen betrekking op Turken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik had het echter over de Westerse kolonies. Maar naar de Turken wijzen en de andere shit vergeten is wel zo makkelijk.
Ja daar hoop ik ook vaker op. Maar zal niet gebeuren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een onpartijdige partij de vrede moeten bewaken daar. Gaat anders toch weer mis.
Ze zijn beiden in elk geval besluitvaardig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hitler zei dat de strijdvaardige islam beter bij het Duitse volk zou passen dan het tamme, weke christendom.
Neequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:50 schreef koos_vriendloos het volgende:
Loopt twitter voor jullie ook vast
Ik gok op ervaringen uit het verleden dat de tekst iets uitgebreider en anti Israël was dan in de titel, maar anders is het wel treurig. Ben ook te lui om te zoeken om de onderbuik te bevestigen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We hebben geen mening.
Gooi het topic maar dicht.
Is deze start van een grondoffensief überhaupt afgestemd met de VS?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:46 schreef MissButterflyy het volgende:
In de liveblog van nu.NL staat als laatste nieuws dat de VS Israël toch vraagt het grondoffensief te heroverwegen, en dat er andere mogelijkheden zijn Hamas aan te pakken
Zijn ze wel een beetje laat mee?
Is niet mogelijk. Die 'vrede' is dan namelijk niet volgens de wensen van de strijdende partijen zelf, anders hadden ze die zelf wel gesloten. Dus zal die 'onafhankelijke partij' die naar eigen inzicht moeten afdwingen. Dat is geen onafhankelijkheid dus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De ideale oplossing in mijn ogen:quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hezbollah misschien, Iran lijkt me niet.. Die laten het vechten doen door proxies.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:52 schreef plesner het volgende:
Zou Hezbolah/Iran zich niet gaan mengen zodra Israel de Gaza zou binnenvallen, ben benieuwd hoe het Israel vergaat mochten ze op 2/3 verschillende fronten tegelijk moeten vechten
Ben benieuwd waarom dit het geval is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nauru, Micronesië, Tonga en Marshall Eilanden steunen Israël. Nu kan Hamas wel inpakken hoor!
and that might or might not trigger a responsequote:
Bestaan op de zak van Amerika.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:53 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom dit het geval is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |