Ziekenhuis moet wel herkenbaar en zichtbaar zijn he.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:34 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Die gebruik je om lichtjes buiten te laten branden ipv om beademingsapparatuur te laten werken?
Wat doen ze dan in Nederland? Van de eerste generatie kan ik het nog begrijpen, maar een tweede en derde generatie is hier opgegroeid en heeft alle mogelijkheden om terug te gaan naar het land van hun dromen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
Allicht zijn het Turkse nationalisten, Turkije nummer 1. Of het gaat om de uitgesproken steun van Erdogan. Of het gaat om het feit dat ze zich via hun (tweede) nationaliteit meer kunnen identificeren met de Palestijnen.
Ja blijkbaar, al zullen een paar LED-lampen niet zo heel veel gebruiken. En is ook wel nuttig om de ingang en de gangen van het ziekenhuis te verlichten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:34 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Die gebruik je om lichtjes buiten te laten branden ipv om beademingsapparatuur te laten werken?
Net zoals in Syrië en Lebanon werken ze vaak met een noodaggregaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:31 schreef littlemindy het volgende:
Hoe kunnen die lichten van het ziekenhuis eigenlijk nog branden als er geen elektriciteit is?
Platte zwart wit visie. Je kan prima in verbinding staan met meerdere culturen of landen. Je eigen ervaring met religie is jammer, ik heb daar weer juist andere ervaringen mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wat doen ze dan in Nederland? Van de eerste generatie kan ik het nog begrijpen, maar een tweede en derde generatie is hier opgegroeid en heeft alle mogelijkheden om terug te gaan naar het land van hun dromen.
Als ik zelf ook geen verbinding zou hebben met Nederland, was ik ook al vertrokken naar mijn vaderland (of in elk geval naar een land waar ik meer verbondenheid mee had).
Uit eigen ervaring weet ik helaas dat religie tot slechte zaken kan leiden en dat indoctrinatie een dingetje is. Daarom zal het niet lukken om mij op die manier te beïnvloeden.
Ja de Turken met hun imperialistische rijk, massale slavenhandel en genocides waren de echte slachtoffers van de industriële revolutie. Werden zomaar gedwongen door die nare christenen om niet meer honderdduizenden zwarte mensen per jaar te castreren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, de andere groepen waren namelijk nogal onderdrukt in die periode. Of was je dat vergeten.
Dat gaat nog wat worden op 4 en 5 mei.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, zo identificeer ik 'm nu op dit moment wel. Met de onvoorwaardelijke steun die geuit is.
Hoezo? Ieder kan voor zichzelf kiezen of hij/zij/het de vlag laat wapperen toch.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden op 4 en 5 mei.
Dus ik heb gelijk, maar dat zo schrijven is wel wat eng. Is goed jongen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ja Israël is niet zomaar een land. Wij zien Israël wel als een van ons. Ze horen bij ons groepje. We negeren inderdaad behoorlijk veel oorlogen of conflicten alleen bij sommige wijzen we wel met de vinger. Als we dat doen is het wel zo netjes om eerst naar onszelf en ons eigen groepje te kijken.
We nemen de kritiek van een China of Rusland niet voor niks totaal niet serieus.
Nee, wel met spullen van ze. (Elbit oa en vroeger de Uzi natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heb je nog wel eens professioneel met de Israëli’s gewerkt?
Ja, ik had het echter over de Westerse kolonies. Maar naar de Turken wijzen en de andere shit vergeten is wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja de Turken met hun imperialistische rijk, massale slavenhandel en genocides waren de echte slachtoffers van de industriële revolutie. Werden zomaar gedwongen door die nare christenen om niet meer honderdduizenden zwarte mensen per jaar te castreren.
Laten we hopen dat het conflict ook weer snel stopt, en de onderhandelingen beginnen over een definitieve oplossing tussen de 2 volkeren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou ben benieuwd wat we morgen bij daglicht wijzer zijn. Het is nu wel serieus..
Ik geloof ook niet aan een einde aan dit conflict, zal wel weer cyclisch aanwakkeren door 1 van de 2 partijen....quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:44 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het conflict ook weer snel stopt, en de onderhandelingen beginnen over een definitieve oplossing tussen de 2 volkeren.
Want bloedvergiet is nooit de oplossing, net zoals met de taliban kan je ook nooit winnen van hamas, omdat dit soort clubjes simpelweg gigantisch veel steun hebben vanuit de lokale bevolking.
Eigenlijk zou een onpartijdige partij de vrede moeten bewaken daar. Gaat anders toch weer mis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet aan een einde aan dit conflict, zal wel weer cyclisch aanwakkeren door 1 van de 2 partijen....
Sancties zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:46 schreef MissButterflyy het volgende:
In de liveblog van nu.NL staat als laatste nieuws dat de VS Israël toch vraagt het grondoffensief te heroverwegen, en dat er andere mogelijkheden zijn Hamas aan te pakken
Zijn ze wel een beetje laat mee?
Gaat ook mis met een derde partij daar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een onpartijdige partij de vrede moeten bewaken daar. Gaat anders toch weer mis.
We hebben geen mening.quote:
We zijn hier gekomen omdat westerlingen volgens jou moeite hadden met naar zichzelf kijken. Graag een voorbeeld van Erdo waarin hij excuses komt aanbieden voor het koloniale slavernij verleden. Als je dat niet kan is je reactie onzin en heeft hij eigenlijk alleen betrekking op Turken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik had het echter over de Westerse kolonies. Maar naar de Turken wijzen en de andere shit vergeten is wel zo makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |