SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD
Let op er zijn veel fake livestreams
[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 15-10-2023 00:11:49 ]Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Beetje steun geven voor de bhnequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:26 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Video komt via Tasnim News Agency uit Iran![]()
Benieuwd wat die besproken hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:26 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Video komt via Tasnim News Agency uit IranAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inhoudelijk heb je geen enkel tegegenargument laten zien. NULhttps://global100.adl.org/did-you-know/quote:While Muslims are more likely to hold antisemitic views than members of any other religion (49% Index Score), geography makes a big difference in their views. Muslims in the Middle East and North Africa (75% Index Score) are much more likely to harbor antisemitic attitudes than Muslims in Asia (37% Index Score), Western Europe (29% Index Score), Eastern Europe (20% Index Score), and Sub-Saharan Africa (18% Index Score).
Zal er niks mee te maken hebben dat er ook in het Westen een aanzienlijk deel antisemitische veronderstellingen heeft. Helemaal niks. Even ter vergelijking: Nederland als land scoort 5%. Oftewel moslims in het Westen hebben een 6x hoger antisemitismepercentage dan Nederland als land. Maar nee hoor, nothing to see here Mutant.![]()
Ik hoop dat dat hele Iran gebeuren inderdaad voor de bhne is, wel gefilmd door Iraanse Nieuws Outlet, dus het moest ook naar buiten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:28 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Beetje steun geven voor de bhne![]()
Dit is toch gewoon een feit? Op zondag waren de eerste protestmarsen voor een vrij Palestina al, 24 uur na de eerste nieuwsberichten naar buiten kwamen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:10 schreef Mutant01 het volgende: [..] Wie zegt dit? Of verzin je nu wat? Andersom redenerend. 'Laten we niet voor Palestina demonstreren, ondanks het feit dat Israel er net meer dan 1600 over de kling heeft gejaagd, sterker nog. We hangen gewoon Isralische vlaggen op!'
Daarin ging het toch echt niet om het veroordelen van de brute aanval, maar vooral om het recht op een onafhankelijke staat.
En natuurlijk moet je als pro-Palestijn dan een whataboutism doen over Isral, das tegenwoordig etiquette dus die kop ik gelijk ff terug, als zij nu zouden feest vieren over de dode Palestijnen en demonstraties zouden houden over dat alle Palestijnen dood moeten is dat ook walgelijk ja.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2023 22:29:52 ]![]()
Je moet die vreselijke terreurdaad van de Palestijnen vergeten natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:10 schreef Alov het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet het enige wat er is gebeurd, he![]()
Dat weten we zodra DEFCON 2 bereikt is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Benieuwd wat die besproken hebben.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Of Iran een Tahdig kan leveren naar zijn dikke villaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Benieuwd wat die besproken hebben.![]()
Krijg het gevoel dat het in de vroege ochtend gaat gebeuren, vlak voor zonsopkomst, net als bij Rusland in Oekrane...![]()
Houd eens op hoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:30 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je moet die vreselijke terreurdaad van de Palestijnen vergeten natuurlijk.![]()
Dat maakt het, hoop ik ook, juist voor de bhne, de binnenlandse wel te verstaan, beetje kracht uitstralen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat hele Iran gebeuren inderdaad voor de bhne is, wel gefilmd door Iraanse Nieuws Outlet, dus het moest ook naar buiten.
Linke soep is het allemaal wel, zeker wat Hezbollah gaat doen.![]()
Ten eerste is dit geen tegenargument. Ten tweede is de bron erg dubieus. Of op z'n minst alles behalve objectiefquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
[..]
https://global100.adl.org/did-you-know/
Zal er niks mee te maken hebben dat er ook in het Westen een aanzienlijk deel antisemitische veronderstellingen heeft. Helemaal niks.Allah Al Watan Al Malik![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ten eerste is dit geen tegenargument. Ten tweede is de bron erg dubieus. Of op z'n minst alles behalve objectiefhet is goed. PEW research center had soortgelijke resultaten. Ik begrijp het, de waarheid is pijnlijk.
https://isgap.org/wp-cont(...)slims_in_Europe1.pdf
Waar zijn jouw tegenbronnen en waar is jouw bewijs dat PUUR EN ALLEEN om historische banden er zoveel Palestina demonstraties zijn en het oorverdovend stil is rondom andere onderwerpen? Daar heb je namelijk zelf NUL bewijs voor geleverd anders dan het gewoon te vermelden.![]()
Dat denk ik ook, dat als we morgen wakker worden, de shit helemaal aan isquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:32 schreef Momo het volgende:
Krijg het gevoel dat het in de vroege ochtend gaat gebeuren, vlak voor zonsopkomst, net als bij Rusland in Oekrane...
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Nee daar houden we niet over op.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Ik gok dat die aan het netwerken is?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:26 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Video komt via Tasnim News Agency uit IranA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Hamas en Palestijnen in hetzelfde bootje plaatsen qua aanslagen in Isral? De gemiddelde Palestijn wil ook alleen overleven zonder bommen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:30 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je moet die vreselijke terreurdaad van de Palestijnen vergeten natuurlijk.Lach met een schone bips![]()
Misschien om een discussie te hebben kan je een tegenbron deponeren met onafhankelijke cijfers die zijn ongelijk aantonen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ten eerste is dit geen tegenargument. Ten tweede is de bron erg dubieus. Of op z'n minst alles behalve objectief
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2023 22:34:58 ]![]()
Lijkt me ook wel het meest logisch ook. In het donker naar binnen gaan lijkt me verdomde lastigquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dat als we morgen wakker worden, de shit helemaal aan is“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
![]()
is deze fake ofzo?
op alle andere streams gebeurt er niks"The Universe is not only stranger then we have imagined, It may be stranger then we cn imagine..."![]()
Dan moeten ze bij hamas wezen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hamas en Palestijnen in hetzelfde bootje plaatsen qua aanslagen in Isral? De gemiddelde Palestijn wil ook alleen overleven zonder bommen.![]()
Ligt er maar net aan wat je wil gaan doen, en dat weten we niet helemaal precies.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel het meest logisch ook. In het donker naar binnen gaan lijkt me verdomde lastig~FEYENOORD~
Fake ja, eindeloos nacht (ook uren geleden)quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:35 schreef Infinitism het volgende:
is deze fake ofzo?
op alle andere streams gebeurt er niksOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Als hamas leider lekker jezelf laten rondrijden in een dure bak met chauffeur in Doha, daarna je zelf volvreten met dure hapjes en drankjes, met gouden bestek terwijl je onderdanen sterven heel stuk verderop met nauwelijks voedsel en schoon waterquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik gok dat die aan het netwerken is?.
![]()
Ow ja, een straatarme bevolking die van dag tot dag leeft.... Wel makkelijk gezegd.quote:Lach met een schone bips![]()
Laxeer tegen de ventilator. Ik vrees het ook. Het voelt nu als een soort stilte voor de storm. Mijn medeleven gaat uit naar al die onschuldige mensen wiens leven onmogelijk wordt gemaakt of zelfs wordt beindigd. -Verwijderd-quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dat als we morgen wakker worden, de shit helemaal aan is
[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 24-10-2023 13:22:37 ]Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Ik vertrouw alleen Steve.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:35 schreef Infinitism het volgende:
is deze fake ofzo?
op alle andere streams gebeurt er niks
Hij moet alleen zijn geluid fixen met zijn kutdonaties, is wel minder om dit gemuted te volgen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 22:37:43 ]![]()
Ja nep, is van andere avond.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:35 schreef Infinitism het volgende:
is deze fake ofzo?
op alle andere streams gebeurt er niks![]()
Klopt, maar technisch gezien moeten we volgens dit dan praten over Hamas vs IDF.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hamas en Palestijnen in hetzelfde bootje plaatsen qua aanslagen in Isral? De gemiddelde Palestijn wil ook alleen overleven zonder bommen.
De aanslagen vorige week door Hamas zijn natuurlijk wel gepleegd door Palestijnen. Maar ik snap wat je bedoelt en eens hoor. Maar de termen kunnen soms ook onbewust doorelkaar gebruikt worden.![]()
Dat Crux account post al elke dag so far die video als livestream, zie topic pointer, veel neppe livestreams.![]()
Kijk dat je als gemiddelde Palestijn ageert tegen Isral lijkt me logisch. Zij zijn degene die de raket jouw kant op sturen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hamas en Palestijnen in hetzelfde bootje plaatsen qua aanslagen in Isral? De gemiddelde Palestijn wil ook alleen overleven zonder bommen.
Wat je alleen niet of veel ninder hoort is de veroordeling van Hamas door Palestijnen. Immers, Hamas heeft toch echt de woede van Isral op hun hals gehaald door de slachtpartij van vorige week. Ik durf wel te stellen dat zonder die slachtpartij de gemiddelde Palestijn nu minder kans had gelopen een raket explosie te krijgen.
Maar hoe werkt dat dan, is Hamas zo machtig dat niemand dat durft? Of zijn ze zo goed voor de bevolking daar dat iedereen ze als hun enige hoop ziet? Of doet de westerse media daar gewoon geen verslage over? Oprechte vraag, ik weet de verhoudingen niet binnen Gaza hierover.![]()
Er is heel veel geld heen gegaan, daar zijn alleen maar wapens van gemaakt...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow ja, een straatarme bevolking die van dag tot dag leeft.... Wel makkelijk gezegd.![]()
Daar kan een groot deel van die bevolking weinig aan doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Er is heel veel geld heen gegaan, daar zijn alleen maar wapens van gemaakt...~FEYENOORD~
Als ze een groot deel van de bevolking zijn juist wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar kan een groot deel van die bevolking weinig aan doen![]()
Aankaarten bij de EU? Aankaarten bij de Israli's? Verzetsdaden tegen Hamas plegen? Niet op Hamas stemmen? Er zijn zat dingen die ze hadden kunnen doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar kan een groot deel van die bevolking weinig aan doen![]()
En daardoor krijg je Palestijnen haat, Joden haat.... Omdat er te makkelijk over een bevolking an sich gesproken is steeds. Terwijl ook in de 2e wereld oorlog niet elke duitser slecht was, maar ze werden wel allemaal moffen genoemd. Er moet een onderscheid blijven denk ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt, maar technisch gezien moeten we volgens dit dan praten over Hamas vs IDF.
De aanslagen vorige week door Hamas zijn natuurlijk wel gepleegd door Palestijnen. Maar ik snap wat je bedoelt en eens hoor. Maar de termen kunnen soms ook onbewust doorelkaar gebruikt worden.Lach met een schone bips![]()
Denk jij dat al het hulpgeld wat daarheen gegaan is de gemiddelde Palestijn ook maar 1 woord over te zeggen heeft gehad waar het voor gebruikt ging worden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Er is heel veel geld heen gegaan, daar zijn alleen maar wapens van gemaakt...Lach met een schone bips![]()
Maar het westen financiert dus terrorisme, alle goede bedoelingen ten spijt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar kan een groot deel van die bevolking weinig aan doenOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Niet op Hamas stemmen? Er zijn daar helemaal geen verkiezingenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Aankaarten bij de EU? Aankaarten bij de Israli's? Verzetsdaden tegen Hamas plegen? Niet op Hamas stemmen? Er zijn zat dingen die ze hadden kunnen doen.En zou jij het aandurven in verzet te gaan of te gaan demonstreren tegen zo'n regime?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Er wordt juist veel te veel gedaan alsof de Nazi's helemaal los stonden van de Duitse bevolking.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En daardoor krijg je Palestijnen haat, Joden haat.... Omdat er te makkelijk over een bevolking an sich gesproken is steeds. Terwijl ook in de 2e wereld oorlog niet elke duitser slecht was, maar ze werden wel allemaal moffen genoemd. Er moet een onderscheid blijven denk ik.![]()
Met de kans om het met hun leven te bekopen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als ze een groot deel van de bevolking zijn juist wel.
Als alles zo makkelijk was geweest zouden ze die stap allang gemaakt hebben, maar zo werkt het dus niet.~FEYENOORD~
Als iemand zorgt dat ik geen eten hebt?, jazeker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet op Hamas stemmen? Er zijn daar helemaal geen verkiezingenEn zou jij het aandurven in verzet te gaan of te gaan demonstreren tegen zo'n regime?
![]()
Je kan Hamas beter vergelijken met IS. Dat zie ik geen moslim doen in dit topic, kennelijk omdat het niet past in het frame dat Isral eropuit is om het hele Palestijnse volk de vernieling in te helpen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt, maar technisch gezien moeten we volgens dit dan praten over Hamas vs IDF.
De aanslagen vorige week door Hamas zijn natuurlijk wel gepleegd door Palestijnen. Maar ik snap wat je bedoelt en eens hoor. Maar de termen kunnen soms ook onbewust doorelkaar gebruikt worden.![]()
Makkelijk roepen vanaf de zijlijn, dat is het vooral.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:44 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als iemand mijn eten verpest, jazeker.~FEYENOORD~
Dus is het juist goed dat hamas opgeruimd gaat worden, daar zouden we dus allen achter moeten staan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met de kans om het met hun leven te bekopen?
Als alles zo makkelijk was geweest zouden ze die stap allang gemaakt hebben, maar zo werkt het dus niet.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Uitleg extreem versimpeld:quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:38 schreef Scorpie het volgende:
Maar hoe werkt dat dan, is Hamas zo machtig dat niemand dat durft? Of zijn ze zo goed voor de bevolking daar dat iedereen ze als hun enige hoop ziet? Of doet de westerse media daar gewoon geen verslage over? Oprechte vraag, ik weet de verhoudingen niet binnen Gaza hierover.
De Palestijnse Autoriteit heeft twee regeringen.
Abbas (van de PLO, misschien zegt Arafat jou iets) heeft de macht over de West Bank.
Hamas kwam aan de macht bij de enige verkiezingen ooit van de Gazastrook, en zijn daarna een soort Taliban in het klein gebleken. Hun walgelijke gedachtengoed wordt sinds kinds af aan gendoctrineerd aan de bevolking.
Je uitspreken tegen Hamas betekent voor de normale Gazaan gewoon een kogel door je kop van een jeep met een AK-47 in de hand. De helft van de bevolking is nog jeugd. Dus dat mensen daar wat aan moesten doen is nogal een makkelijke aanname.
Toen die eenmalige verkiezingen werden gehouden konden zij nog niet eens stemmen of waren ze nog niet eens geboren.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 22:47:29 ]![]()
In 2006 wel. Daarnaast leef ik daar niet. Ik geef alleen opties aan die er waren. Er zijn talloze voorbeelden van succesvol verzet. 2,5 miljoen vs een paar 10.000 strijders zonder tanks en vliegtuigen. De nummers zijn niet echt in het voordeel van Hamas.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet op Hamas stemmen? Er zijn daar helemaal geen verkiezingenEn zou jij het aandurven in verzet te gaan of te gaan demonstreren tegen zo'n regime?
![]()
Dat was ook niet de vraag...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:46 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dus is het juist goed dat hamas opgeruimd gaat worden, daar zouden we dus allen achter moeten staan.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik denk niet dat ze hier mee hamas gaan opruimen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:46 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dus is het juist goed dat hamas opgeruimd gaat worden, daar zouden we dus allen achter moeten staan.~FEYENOORD~
Erger gaat het niet meer worden iig. Is een poging waard.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hier mee hamas gaan opruimen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nomnom.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:31 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Of Iran een Tahdig kan leveren naar zijn dikke villa
Ondertussen in Aleppo:And what rough beast, its hour come round at last,
Ja in 2006 werd de bevolking gouden bergen belooft. De bevolking die nog geen nagel had om aan de kont te krabben. Het ligt allemaal wat ingewikkelder dan wat jij schetstquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In 2006 wel. Daarnaast leef ik daar niet. Ik geef alleen opties aan die er waren. Er zijn talloze voorbeelden van succesvol verzet. 2,5 miljoen vs een paar 10.000 strijders zonder tanks en vliegtuigen. De nummers zijn niet echt in het voordeel van Hamas.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Stel er zouden geen morele kaders zijn en landen en naties waar rekening mee gehouden moet worden. Wat zou Isral dan gedaan hebben?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je kan Hamas beter vergelijken met IS. Dat zie ik geen moslim doen in dit topic, kennelijk omdat het niet past in het frame dat Isral eropuit is om het hele Palestijnse volk de vernieling in te helpen.
De vraag stellen is hem beantwoorden. Ik wil geen legend term verzinnen maar ik kom tot zoiets als de Palecaust.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Ik denk niet dat we over een jaar gaan zeggen dat dit de juiste zet is geweest, maar dat is vooral mijn glazenbol.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Erger gaat het niet meer worden iig. Is een poging waard.
~FEYENOORD~
De Israeli zijn niet uit op industrile massamoord op de Palestijnen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel er zouden geen morele kaders zijn en landen en naties waar rekening mee gehouden moet worden. Wat zou Isral dan gedaan hebben?
De vraag stellen is hem beantwoorden. Ik wil geen legend term verzinnen maar ik kom tot zoiets als de Palecaust.
Weet je waarom ik dat zeker weet?
Omdat ze de Arabische Israeli ook niet om zeep helpen.![]()
In Syri kwamen ze ook massaal in opstand tegen Assad. Deze had een luchtmacht, duizenden tanks, een martelnetwerk en honderdduizenden soldaten. Idem voor Libi en Khadaffi. Als men in opstand had willen komen tegen Hamas, was het gebeurd. Kennelijk wilden niet genoeg mensen dat. De vraag is echter hoe breed de steun voor deze aanval van Hamas was.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja in 2006 werd de bevolking gouden bergen belooft. De bevolking die nog geen nagel had om aan de kont te krabben. Het ligt allemaal wat ingewikkelder dan wat jij schetst![]()
Ja, raar is dat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie nooit autochtonen demonstreren tegen Hamas.
Wellicht dat we morgen in Amsterdam een antwoord krijgen waarom dat het geval is.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Er is geen internetquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:32 schreef Momo het volgende:
Krijg het gevoel dat het in de vroege ochtend gaat gebeuren, vlak voor zonsopkomst, net als bij Rusland in Oekrane...
Journalist van Reuters is dood, 6 andere journalisten zijn zwaar gewond
Doodse stilte al uren lang
Heb het gevoel dat er iets vreselijks mis is
ze zijn met iets fouts bezig en willen geen getuigen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Hoe harder de aanvallen van Isral, hoe groter de voedingsbodem voor Hamas. Of, zelfs al zou je die club met wortel en tak kunnen uitroeien, een soortgelijke opvolger.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we over een jaar gaan zeggen dat dit de juiste zet is geweest, maar dat is vooral mijn glazenbol.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Jarenlang niets doen heeft geleid tot deze terroristische aanval in de eerste plaats. Denk niet dat nog wat jaartjes laten broeien veel goeds had opgeleverd. Beetje alsof de VS niets had gedaan na 9/11, dan kan je er donder op zeggen dat het niet de laatste keer geweest zou zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we over een jaar gaan zeggen dat dit de juiste zet is geweest, maar dat is vooral mijn glazenbol.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Syri en Libi zijn complete landen, in Gaza zit Hamas overal tussen de burgers... Is geen kans, overleven is wat ze doen in Palestinaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In Syri kwamen ze ook massaal in opstand tegen Assad. Deze had een luchtmacht, duizenden tanks, een martelnetwerk en honderdduizenden soldaten. Idem voor Libi en Khadaffi. Als men in opstand had willen komen tegen Hamas, was het gebeurd.Lach met een schone bips![]()
We gaan het meemaken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er is geen internet
Journalist van Reuters is dood, 6 andere journalisten zijn zwaar gewond
Doodse stilte al uren lang
Heb het gevoel dat er iets vreselijks mis is
ze zijn met iets fouts bezig en willen geen getuigen![]()
Dat is toch niet te vergelijken? Gaza is een gebied zo groot al Texel. Heel wat makkelijker onder de duim te houden dan een enorm land met tig miljoenen meer inwoners dan Gazaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In Syri kwamen ze ook massaal in opstand tegen Assad. Deze had een luchtmacht, duizenden tanks, een martelnetwerk en honderdduizenden soldaten. Idem voor Libi en Khadaffi. Als men in opstand had willen komen tegen Hamas, was het gebeurd. Kennelijk wilden niet genoeg mensen dat. De vraag is echter hoe breed de steun voor deze aanval van Hamas was.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wat een schizofrene houding hier ook waar de burgerbevolking van Gaza in gewapend verzet moet tegen Hamas maar absoluut niet tegen Israel![]()
Palestina is het relatief vrije stuk land tussen Isral en Jordani met een Palestijns bestuur. Gaza is gewoon Gaza met Hamas aan het roer. Belangrijk verschil.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Syri en Libi zijn complete landen, in Gaza zit Hamas overal tussen de burgers... Is geen kans, overleven is wat ze doen in Palestina100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat er iets moet gebeuren ben ik het mee eens, alleen is dit niet te manier om van hamas af te komen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jarenlang niets doen heeft geleid tot deze terroristische aanval in de eerste plaats. Denk niet dat nog wat jaartjes laten broeien veel goeds had opgeleverd. Beetje alsof de VS niets had gedaan na 9/11, dan kan je er donder op zeggen dat het niet de laatste keer geweest zou zijn.
Het mooiste scenario zou zijn als n partij zou vertrekken maar dat gaat niemand doen, dus wat blijft er over? Tsja, zeg het maar...~FEYENOORD~
Steve heeft een stream vanuit Noord Gaza die uitkijkt op Isralische stad Ahskelon, dus we zullen daar wel iets zien dan....![]()
My bad dat ik niet duidelijk was en het uitgelegd had, maar denk wel dat het punt duidelijk is toch?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Palestina is het relatief vrije stuk land tussen Isral en Jordani met een Palestijns bestuur. Gaza is gewoon Gaza met Hamas aan het roer. Belangrijk verschil.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:30 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je moet die vreselijke terreurdaad van de Palestijnen vergeten natuurlijk.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
2.4 miljoen, waarvan ruim 1 miljoen niet eens geboren was bij die verkiezingen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In 2006 wel. Daarnaast leef ik daar niet. Ik geef alleen opties aan die er waren. Er zijn talloze voorbeelden van succesvol verzet. 2,5 miljoen vs een paar 10.000 strijders zonder tanks en vliegtuigen. De nummers zijn niet echt in het voordeel van Hamas.
Dan hou je nog een miljoen over, daarvan heb je Hamas-strijders (en hun gezin), Hamas-sympathisanten (en hun gezin), ouderen, zieken, vrouwen.
Dan blijft er ineens van die 2.5 miljoen een stuk minder over. Ik weet niet of 500k burgers het winnen van zeg 60k gewapende strijders.![]()
![]()
Dat zeker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
My bad dat ik niet duidelijk was en het uitgelegd had, maar denk wel dat het punt duidelijk is toch?
Zie veel mensen doen alsof het hetzelfde land is, dat maakt discussies schier onmogelijk.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
We zagen het al eerder in Oekrane.
Ontwikkelde Staten hebben enorm veel mogelijkheden om de informatievoorziening te blokkeren, zeker in oorlogstijd.
Dat zie je nu weer langzaam gebeuren. We gaan een black-out tegemoet.![]()
oh jee, nog erger dan nu? een radicaal religieuze fascistische organisatie die de wereld wil islamiseren en met plezier 2000 joden afslacht?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe harder de aanvallen van Isral, hoe groter de voedingsbodem voor Hamas. Of, zelfs al zou je die club met wortel en tak kunnen uitroeien, een soortgelijke opvolger.![]()
Punt gemaakt, zal er ook wat duidelijker in zijn wanneer ik wat wil duidenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeker.
Zie veel mensen doen alsof het hetzelfde land is, dat maakt discussies schier onmogelijk.
Lach met een schone bips![]()
Dan is een andere conclusie dat Hamas een zeer integraal deel van de Palestijnse volwassen burgerbevolking is. Wat meteen duidelijk maakt dat het handelingsperspectief om burgers te ontzien heel lastig is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
2.4 miljoen, waarvan ruim 1 miljoen niet eens geboren was bij die verkiezingen.
Dan hou je nog een miljoen over, daarvan heb je Hamas-strijders (en hun gezin), Hamas-sympathisanten (en hun gezin), ouderen, zieken, vrouwen.
Dan blijft er ineens van die 2.5 miljoen een stuk minder over. Ik weet niet of 500k burgers het winnen van zeg 60k gewapende strijders.![]()
Ik maak me gewoon ernstig zorgen over de onschuldige Palestijnen die nu aangevallen worden door Isral, zoals een klam achterwerk dat zonder goede onversneden talkpoeder aan een pijnlijke wrijving wordt blootgesteld, en het lijkt alsof Isrl bezig is met een etnische zuivering (ethnic cleansing). Ik wil van het goede uitgaan maar haar historie drukt me gewoon op de feiten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:30 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je moet die vreselijke terreurdaad van de Palestijnen vergeten natuurlijk.
Ik hoop dat er snel een vreedzame oplossing kan worden gevonden voor dit langdurige conflict dat al zo veel leed heeft veroorzaakt voor (voornamelijk) de Palestijnse bevolking.
Ja.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
weet jij iets beters?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een oplossing, maar heel humaan is het zeer zeker niet..![]()
quote:En als we ze eerst bootjes geven?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een oplossing, maar heel humaan is het zeer zeker niet..
Wat een kutoplossing voor een kutprobleem... Burgers gaan hier net als in Isral de dupe van worden, en ik vind het verschrikkelijk wat er gaat gebeuren daar.Lach met een schone bips![]()
Om heel eerlijk te zijn, nee die weet ik niet, ik denk dat niemand dat weet.. Dat maakt deze situatie ook zo lastig.quote:~FEYENOORD~
Pilletje vergeten te nemen, of dronken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:58 schreef hangtime het volgende:
[..]
Best een fraaie oplossing, weg met dat volk dat terreur steunt.
Beter beginnen we hier in europa ook met een grote schoonmaak voordat het te laat is, paard van troje gevalletje.![]()
Volgens Steve beginnen ze nuA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
niemand heeft het over vermoorden. We zouden de Palestijnen prima kunnen opnemen in Europa.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:59 schreef Momo het volgende:
Kunnen we hier niet beginnen aan suggesties om hele bevolkingsgroepen te gaan vermoorden?![]()
Dan gaat hamas of er voor liggen of mee in die bootjes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
En als we ze eerst bootjes geven?
Wat een kutoplossing voor een kutprobleem... Burgers gaan hier net als in Isral de dupe van worden, en ik vind het verschrikkelijk wat er gaat gebeuren daar.~FEYENOORD~
Misschien juist wel pilletje gehad.....quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Pilletje vergeten te nemen, of dronken?Lach met een schone bips![]()
Nee, hij zegt dat het nu midnight is en een aantal vage bronnen op twitter zeggen dat het midnight begint.quote:![]()
Ik had gisteren een mooi voorstel. Ik zal hem herhalen:quote:
Laat Amerika alle Joden/Israli opnemen en neem deze op in de Verenigde Staten, het zijn toch al 2 handen op 1 buik. Noem deze 53ste staat Isrl of Judea. Laat Palestina weer zo zijn als voor 1948 (en dan het meest gunstigste moment er voor pakken).
Je weet waarom de Israli / Joden juist daar hun land hebben?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had gisteren een mooi voorstel. Ik zal hem herhalen:
Laat Amerika alle Joden/Israli opnemen en neem deze op in de Verenigde Staten, het zijn toch al 2 handen op 1 buik. Noem deze 53ste staat Isrl of Judea. Laat Palestina weer zo zijn zijn als voor 1948 (en dan het meest gunstigste moment er voor pakken).“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nou ja, dat was dus mijn vraag aan @Nattekat. Heel Gaza plat met inwoners en al lijkt me genocide, en mensen eruit-Gaza plat-mensen weer terug levert het door mij eerder genoemde probleem op - dat de resterende bevolking nog harder anti-Isral zal zijn dan nu al het geval is, met nog meer steun voor Hamas dan nu.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
En als we ze eerst bootjes geven?
Wat een kutoplossing voor een kutprobleem... Burgers gaan hier net als in Isral de dupe van worden, en ik vind het verschrikkelijk wat er gaat gebeuren daar.
Er is gewoon geen oplossing die werkt. Alle oorlogshandelingen die het IDF er nu op los laat zijn uit wraak, niet omdat het op de lange termijn iets oplost.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Denk je niet dat er al sleeping cells genoeg zijn in het westen voor ze?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan gaat hamas of er voor liggen of mee in die bootjes.Lach met een schone bips![]()
Laten we maar niet op de zaken vooruitlopen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel er zouden geen morele kaders zijn en landen en naties waar rekening mee gehouden moet worden. Wat zou Isral dan gedaan hebben?
De vraag stellen is hem beantwoorden. Ik wil geen legend term verzinnen maar ik kom tot zoiets als de Palecaust.![]()
Zit ik alweer fake news te verspreidenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat het nu midnight is en een aantal vage bronnen op twitter zeggen dat het midnight begint.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Het heeft niet gewerkt. Het is een pragmatische oplossing.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je weet waarom de Israli / Joden juist daar hun land hebben?
Natuurlijk zijn ze er, maar niemand gaat ze accepteren, dat is al heel lang een probleem.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk je niet dat er al sleeping cells genoeg zijn in het westen voor ze?~FEYENOORD~
Wat heeft niet gewerkt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het heeft niet gewerkt. Het is een pragmatische oplossing.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Wow, hoe kan je dit een goed idee vinden. 😱quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niemand heeft het over vermoorden. We zouden de Palestijnen prima kunnen opnemen in Europa.![]()
Hun land daar hebben.quote:
Ik kan me hier ook wel in vinden, hoop ook dat echt Hamas gestraft zal worden en de onschuldige arme burgers leed bespaard kan blijven. Maar ben er bang voorquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou ja, dat was dus mijn vraag aan @:Nattekat. Heel Gaza plat met inwoners en al lijkt me genocide, en mensen eruit-Gaza plat-mensen weer terug levert het door mij eerder genoemde probleem op - dat de resterende bevolking nog harder anti-Isral zal zijn dan nu al het geval is, met nog meer steun voor Hamas dan nu.
Er is gewoon geen oplossing die werkt. Alle oorlogshandelingen die het IDF er nu op los laat zijn uit wraak, niet omdat het op de lange termijn iets oplost.![]()
Wat Hamas tegen Isralische burgers gedaan heeft verdiend een antwoord, maar niet op andere onschuldigen.Lach met een schone bips![]()
De familieleden van de aanslag vorig weekend zullen dat vast met je eens zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er snel een vreedzame oplossing kan worden gevonden voor dit langdurige conflict dat al zo veel leed heeft veroorzaakt voor (voornamelijk) de Palestijnse bevolking.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Wat betekent dat? Dat 45 families compleet dood zijn? Dat 45 families compleet zijn weggetrokken uit Gaza Stad?quote:
....?![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik maak me gewoon ernstig zorgen over de onschuldige Palestijnen die nu aangevallen worden door Isral, zoals een klam achterwerk dat zonder goede onversneden talkpoeder aan een pijnlijke wrijving wordt blootgesteld, en het lijkt alsof Isrl bezig is met een etnische zuivering (ethnic cleansing). Ik wil van het goede uitgaan maar haar historie drukt me gewoon op de feiten.
Ik hoop dat er snel een vreedzame oplossing kan worden gevonden voor dit langdurige conflict dat al zo veel leed heeft veroorzaakt voor (voornamelijk) de Palestijnse bevolking.
Ja.Dit soort posts tonen aan waarom dit nooit opgelost zal gaan worden, dit blijft zo lang wij allemaal leven een een actie>reactie conflict.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De familieleden van de aanslag vorig weekend zullen dat vast met je eens zijn.~FEYENOORD~
Alle joden weg uit Israel vind jij een prima oplossing dus. Op vrijwillige basis suggereer je halfbakken, dat is utopisch dat weet jij ook, dus je bedoelt dat ze gewoon weg moeten gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laat Amerika alle Joden/Israli opnemen en neem deze op in de Verenigde Staten, het zijn toch al 2 handen op 1 buik. Noem deze 53ste staat Isrl of Judea. Laat Palestina weer zo zijn als voor 1948 (en dan het meest gunstigste moment er voor pakken).
Ik vind dat net zo erg als mensen die net voor jou schrijven dat alle mensen uit Gaza weg moeten.![]()
Dood.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Dat 45 families compleet dood zijn? Dat 45 families compleet zijn weggetrokken uit Gaza Stad?
....?![]()
Ik denk zelf van niet. Die zitten hier juist heel emotioneel nu in.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De familieleden van de aanslag vorig weekend zullen dat vast met je eens zijn.
Welk antwoord dan? Er praten hier teveel mensen mee die beter in het zielige poesjes-topic kunnen posten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat Hamas tegen Isralische burgers gedaan heeft verdiend een antwoord, maar niet op andere onschuldigen.![]()
Eindk eens geen smileyquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk zelf van niet. Die zitten hier juist heel emotioneel nu in.
:[![]()
Mohamed Hidjab. de dawah koning himself
Flinke klapper zojuist op de stream.~FEYENOORD~
Als Isral gaat doen wat ik vrees dat ze gaan doen, denk ik niet dat er nog heel veel over blijft om een conflict mee te hebben. De bezem zal goed door Gaza heen gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Dit soort posts tonen aan waarom dit nooit opgelost zal gaan worden, dit blijft zo lang wij allemaal leven een een actie>reactie conflict.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je wil het verkeerde vokl verplaatsen maar in feite is dit de enige oplossing. Dat gewauwel over een tweestatenoplossingquote:er is veel te veel bloed vergoten tussen Israel en de Palestijnen om ooit nog vreedzaam naast elkaar te leven
![]()
Snap best dat ze in hun verdriet en woede dit denken, maar door meer onschuldigen te doden bewijs je de slachtoffers van Hamas geen eer of zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De familieleden van de aanslag vorig weekend zullen dat vast met je eens zijn.![]()
Het is utopisch. Absoluut. De rest van je tekst is wat warrig. Heb mijn best gedaan het te begrijpen maar kom er niet doorheen. Wil je aub nog een poging doen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Alle joden weg uit Israel vind jij een prima oplossing dus. Op vrijwillige basis suggereer halfbakken, dat is utopisch dat weet jij ook, dus je bedoelt dat ze gewoon weg moeten gaan.
Ik vind dat net zo erg als mensen die net voor jou schrijven dat alle mensen uit Gaza weg moeten.
Net als de vorige bezetting zeker, hamas is geen land, een deel zal opgaan in de bevolking en daarna weer terug slaan, zoals altijd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Isral gaat doen wat ik vrees dat ze gaan doen, denk ik niet dat er nog heel veel over blijft om een conflict mee te hebben. De bezem zal goed door Gaza heen gaan.~FEYENOORD~
Trouwens respect voor die gene die de camera draait op stream die Steve nu streamt. Zit helemaal aan de noord grens...![]()
Waarom denk je dat een land als Egypte zijn grenzen gesloten houdt? En dan kunnen ze wel naar Europa komen? Lijkt mij niet zo verstandig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we doen al decennia niets anders, hebben al honderden miljoenen moslims in Europa. Een land als Frankrijk is de facto al omgevolkt. Wat maken die paar Palestijnen erbij dan uit als we hiermee het conflict kunnen oplossen
Conflict moet daar worden beslecht en de mensen moeten daar hulp krijgen en hun leven opbouwen.![]()
Volgens de livemap site heeft Israel Syrie weer gebombardeerd.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Jij vindt dat Amerika alle joden moet opnemen, dat is een parodie op een oplossing, dat weet je zelf ook, dus je bedoelt dat ze moeten ophoepelen uit Israel. Dat gaat volledig voorbij aan het feit dat dat gewoon mensen zijn. Die gaan niet huis en haard achterlaten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is utopisch. Absoluut. De rest van je tekst is wat warrig. Heb mijn best gedaan het te begrijpen maar kom er niet doorheen. Wil je aub nog een poging doen?
Zoals andersom dat ook niet verwacht hoeft te worden van mensen uit Gaza.![]()
De vorige bezetting was geen bezem. Er was nog geen Hamas waar Isral mee in oorlog verkeerde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Net als de vorige bezetting zeker, hamas is geen land, een deel zal opgaan in de bevolking en daarna weer terug slaan, zoals altijd.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dit lukt al 50 jaar niet. Dus jij kiest er voor om het conflict nog langer te laten duren. Interessantquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Conflict moet daar worden beslecht en de mensen moeten daar hulp krijgen en hun leven opbouwen.![]()
Wat heeft Syri er nou weer mee te makenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens de livemap site heeft Israel Syrie weer gebombardeerd.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Misschien dat het komt omdat ik in twee werelden ben opgegroeid (of omdat ik emotieloos ben), maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik me (zo) druk zou maken over een ander land.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Blijft me toch wel fascineren hoe zoveel mensen met zulke woede kunnen leven dag in en dag uit.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ik begin een patroon te ontdekkenA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
De grote vraag alleen is: hoe pak je Hamas aan? Her en der een kopstuk uitschakel is niet voldoende.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan me hier ook wel in vinden, hoop ook dat echt Hamas gestraft zal worden en de onschuldige arme burgers leed bespaard kan blijven. Maar ben er bang voor![]()
Wat Hamas tegen Isralische burgers gedaan heeft verdiend een antwoord, maar niet op andere onschuldigen.
Wil je ze over de hele breedte aanpakken, dan gaan er burgerslachtoffers vallen. Hamas gebruikt de burgers in Gaza als menselijk schild, zet bewust hoofdkwartier en lanceerinstallaties op in ziekenhuizen, scholen etc.
Isral wilt deze uitschakelen, daarbij vernietigen ze dus ook scholen, ziekenhuizen.. PR-technisch is dit voor Isral een drama, mede daarom kiest Hamas deze locaties. Wie blaast er nu een ziekenhuis op immers?!
Isral (in hun visie) blaast echter geen ziekenhuis op, maar een Hamas-hoofdkwartier. Dat ziekenhuis zien zij als collateral damage.
Tja.. wat ik er van vind doet er verder niet toe. Ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Hamas moet weg, maar ik wil geen burgerslachtoffers. Alleen dat gaat gewoon niet samen.
De situatie is humanitair gezien nu een catastrofe.![]()
![]()
Maar... er was toch geen Jodenhaat bij de Palestina demonstraties? Hoe kan dit dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:08 schreef Ali_boo het volgende:
Mohamed Hidjab. de dawah koning himself![]()
[ twitter ]![]()
Ik wil je graag geloven, maar zie het niet gebeuren sorry.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige bezetting was geen bezem. Er was nog geen Hamas waar Isral mee in oorlog verkeerde.~FEYENOORD~
Ik ben het niet altijd eens met hem. Maar wat een charismatisch spreker is het toch. Legend!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:08 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Best wat denk ik. Israel heeft al een aantal keer afgelopen dagen het vliegveld van Aleppo gebombardeerd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft Syri er nou weer mee te maken
En sowieso doet Israel dat al langer. Alleen laatste dagen wel erg vaak.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Vloog een raketje straks uit Syri Isral in blijkbaar. Maar wss als tussenstation vanuit Iran naar Hezbollah.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft Syri er nou weer mee te maken![]()
Hier ga ik uit zelfrespect geen tijd in steken. De dubbele maat is me te extreem. Ik koester nog wel ergens hoop dat je het zelf in meer of mindere mate door hebt. Anders is het wel erg gesteld. Maar ik houd hoop.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:12 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Jij vindt dat Amerika alle joden moet opnemen, dat is een parodie op een oplossing, dat weet je zelf ook, dus je bedoelt dat ze moeten ophoepelen uit Israel. Dat gaat volledig voorbij aan het feit dat dat gewoon mensen zijn. Die gaan niet huis en haard achterlaten.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:16 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Kan jij eens kappen met dit soort opmerkingen? Zo blijven die opmerkingen constant komen en dus ook die discussies.
Het zal hoe dan ook geen simpele bezetting zijn zoals de vorige keer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil je graag geloven, maar zie het niet gebeuren sorry.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
Geweldige vrijdagspreek. Azedinne Karrat legt de dubbele maat perfect bloot.
Valt nu weinig over te zeggen, we gaan het zien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zal hoe dan ook geen simpele bezetting zijn zoals de vorige keer.~FEYENOORD~
Het probleem is en blijft Hamas. Zij voeren deze aanval uit en zij verschansen zich tussen de burgers en vechten tot het bittere eind door. Zij moeten weg voordat er een begin van een oplossing kan komen maar zij verbinden hun lot aan het lot van de burgers van Gaza. Idem met de Jappen, de Moffen en IS in Mosul. Daar is ook voor gekozen door de zure appel heen te bijten en in het geval van Japan zelfs twee nukes te gooien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De grote vraag alleen is: hoe pak je Hamas aan? Her en der een kopstuk uitschakel is niet voldoende.
Wil je ze over de hele breedte aanpakken, dan gaan er burgerslachtoffers vallen. Hamas gebruikt de burgers in Gaza als menselijk schild, zet bewust hoofdkwartier en lanceerinstallaties op in ziekenhuizen, scholen etc.
Isral wilt deze uitschakelen, daarbij vernietigen ze dus ook scholen, ziekenhuizen.. PR-technisch is dit voor Isral een drama, mede daarom kiest Hamas deze locaties. Wie blaast er nu een ziekenhuis op immers?!
Isral (in hun visie) blaast echter geen ziekenhuis op, maar een Hamas-hoofdkwartier. Dat ziekenhuis zien zij als collateral damage.
Tja.. wat ik er van vind doet er verder niet toe. Ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Hamas moet weg, maar ik wil geen burgerslachtoffers. Alleen dat gaat gewoon niet samen.
De situatie is humanitair gezien nu een catastrofe.![]()
Dat zijn dan ook leugens. Mensen kijken graag weg omdat er geen oplossing is voor dit probleem.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar... er was toch geen Jodenhaat bij de Palestina demonstraties? Hoe kan dit dan?![]()
Echt schandalig dat je dit stuk uit mijn quote wegliet, dus niks dubbele maat;quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier ga ik uit zelfrespect geen tijd in steken. De dubbele maat is me te extreem. Ik koester nog wel ergens hoop dat je het zelf in meer of mindere mate door hebt. Anders is het wel erg gesteld. Maar ik houd hoop.quote:.Zoals andersom dat ook niet verwacht hoeft te worden van mensen uit Gaza.![]()
Misschien is de oorlog wel een (tijdelijke) oplossing:quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:18 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook leugens. Mensen kijken graag weg omdat er geen oplossing is voor dit probleem.![]()
Joh, voor die terreur van vorige week zaterdag had ik iets van: ze zoeken het maar uit. Het is hun probleem. En dat denk ik nog steeds. Als zij dat eeuwige conflict willen..zoek het dan lekker uit. Maar ik zie geen reden dat dat ons probleem moet worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit lukt al 50 jaar niet. Dus jij kiest er voor om het conflict nog langer te laten duren. Interessant
Dat staat los van het feit dat ik vind dat Isral in zijn recht staat om Hamas aan te pakken. Niet leuk, maar het is niet anders.
Verder dan dat gaat het niet. Het is helemaal niet onze verantwoordelijkheid om dat probleem op te lossen, is ook zinloos om er berhaupt over na te denken want dat is al door zoveel mensen geprobeerd.![]()
Ah, gelukkig was het een vreedzaam protest waarbij er alleen werd geroepen om het bloed van Joden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:08 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]![]()
Zie Islam niet vertrekken uit Europa en de Joden niet uit Israel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:19 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Misschien is de oorlog wel een (tijdelijke) oplossing:![]()
Series van drie knallen. Artillerie ... ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
flink wat knallen te horen op de stream![]()
Precies ja. Het is populistisch gezegd “hun feestje”quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Joh, voor die terreur van vorige week zaterdag had ik iets van: ze zoeken het maar uit. Het is hun probleem. En dat denk ik nog steeds. Als zij dat eeuwige conflict willen..zoek het dan lekker uit. Maar ik zie geen reden dat dat ons probleem moet worden.
Dat staat los van het feit dat ik vind dat Isral in zijn recht staat om Hamas aan te pakken. Niet leuk, maar het is niet anders.
Verder dan dat gaat het niet. Het is helemaal niet onze verantwoordelijkheid om dat probleem op te lossen, is ook zinloos om er berhaupt over na te denken want dat is al door zoveel mensen geprobeerd.
En ze genieten er aan de ene kant ook gewoon van.![]()
Die is er wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:18 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook leugens. Mensen kijken graag weg omdat er geen oplossing is voor dit probleem.
Ook als wij die niet leuk vinden. Maar hij is er wel. Meerdere zelfs.Intolerant voor intolerantie![]()
Ik beperk me niet tot Gaza, ik ga terug tot 1948. Vandaar dat ik dat deel irrelevant achtte. Wel dubbele maat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:19 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Echt schandalig dat je dit stuk uit mijn quote wegliet, dus niks dubbele maat;
[..]
Neuh. Zie geen andere religie door de straten lopen en oproepen tot moord.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind je dat niet zelf een beetje te kort door de bocht?![]()
De Palestijnen wel uit Gaza.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zie Islam niet vertrekken uit Europa en de Joden niet uit Israel.![]()
Is negeren een optie?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:16 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Kan jij eens kappen met dit soort opmerkingen? Zo blijven die opmerkingen constant komen en dus ook die discussies.![]()
Ze delen zoveel zaken maar je spreekt ze juist aan op hun geloof. Probleem ligt grotendeels bij jouw perceptie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Neuh. Zie geen andere religie door de straten lopen en oproepen tot moord.
Ja dat gaat gebeuren ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan nog zijn alle moslims in Europa boos en de Joden in Europa hun leven niet zeker.
Maar die gasten moeten niet te vervelend worden hier.![]()
Leg maar uit danquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik beperk me niet tot Gaza, ik ga terug tot 1948. Vandaar dat ik dat deel irrelevant achtte. Wel dubbele maat.![]()
Ik bedoel dit niet trollerig: wat is het nut vanuit Isralisch perspectief om een heel flatgebouw op te blazen en letterlijk met de grond gelijk te maken?
Er heeft vast en zeker iets van Hamas in het gebouw gezeten, alleen is het noodzakelijk dat het hele gebouw weggevaagd wordt? Er zijn nog nauwelijks Hamas kopstukken omgekomen en toch heeft 15% van de Gazanen geen huis meer. Ik wil niet stelen dat het disproportioneel is, het komt zo lomp over![]()
Hier kan @Mutant01 zich niet meer uit lullen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, gelukkig was het een vreedzaam protest waarbij er alleen werd geroepen om het bloed van Joden.![]()
Jij trapt ook overal in he!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:14 schreef Ali_boo het volgende:
Ik begin een patroon te ontdekken
[ twitter ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Wat heb je in gedachten?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat er hier hopelijk ook eens eindelijk wat gebeuren aan die parallele maatschappij.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Mijn vermoeden is dat het met de tunnels te maken heeft onder de gebouwen maar dat is een aanname van me.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:24 schreef opgebaarde het volgende:
Ik bedoel dit niet trollerig: wat is het nut vanuit Isralisch perspectief om een heel flatgebouw op te blazen en letterlijk met de grond gelijk te maken?
Er heeft vast en zeker iets van Hamas in het gebouw gezeten, alleen is het noodzakelijk dat het hele gebouw weggevaagd wordt? Er zijn nog nauwelijks Hamas kopstukken omgekomen en toch heeft 15% van de Gazanen geen huis meer. Ik wil niet stelen dat het disproportioneel is, het komt zo lomp overDe waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
I know. En ergens ben ik het met je eens hoor. Alleen ik wil het niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het probleem is en blijft Hamas. Zij voeren deze aanval uit en zij verschansen zich tussen de burgers en vechten tot het bittere eind door. Zij moeten weg voordat er een begin van een oplossing kan komen maar zij verbinden hun lot aan het lot van de burgers van Gaza. Idem met de Jappen, de Moffen en IS in Mosul. Daar is ook voor gekozen door de zure appel heen te bijten en in het geval van Japan zelfs twee nukes te gooien.
Maar de Gazastrook op deze manier is an sich gewoon een uitzichtloze lap grond. Geblokkeerd op land, ter zee en in de lucht. Geen toekomst voor 1 miljoen kinderen, geleid door een terroristische groepering. What else can go wrong?
Nou dit dus..![]()
![]()
Ondergrondse burgeroorlog, tussen Autotochtonen in de EU en moslims. Ik gaf het nog 15 jaar maar dit gaat sneller nu.quote:![]()
Jawel, het was een eenling.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hier kan @:Mutant01 zich niet meer uit lullen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Ik zou het al heel erg kunnen waarderen als er niet zo wordt weggekeken door bepaalde groepen.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik kan er zeker nog wel eentje opnoemen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze delen zoveel zaken maar je spreekt ze juist aan op hun geloof. Probleem ligt grotendeels bij jouw perceptie.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Steeds verder weg dus, dat is wel mooi. Na 9/11 was de burgeroorlog tenslotte nog maar 5 jaar verwijderd volgens vele. . En nu in 2023 alweer 15 jaar. In 2037 zal het wel 30 jaar verder zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:25 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Ondergrondse burgeroorlog, tussen Autotochtonen in de EU en moslims. Ik gaf het nog 15 jaar maar dit gaat sneller nu.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
https://www.nu.nl/midden-(...)ar-geen-contact.html
Isralische vader redt dochter uit bloedbad, ondanks zes jaar geen contact
Na zijn echtscheiding had hij zijn dochter zes jaar niet gesproken. Toch slaagde de Isralische politieagent Shimon Portal erin zijn inmiddels 22-jarige dochter te redden uit het bloedbad dat Hamas aanrichtte in de joodse kibboets Kfar Azar.
Gewapende Hamas-strijders stormden vorige week zaterdag het appartementencomplex van Neta Portal binnen en vuurden zes - rake - kogels op haar af. Ook andere bewoners werden geraakt.
Hoewel ze haar vader al zes jaar niet had gesproken, wist ze op het moment dat de militanten binnenkwamen al dat ze hem nodig had om te overleven, vertelt ze vanuit het ziekenhuis aan de BBC. Toen stuurde ze hem voor het eerst een berichtje: "Ze zijn dichtbij".
Nadat de aanslagplegers volop in het rond schoten in de safe room van het wooncomplex, gooit een van hen een granaat naar binnen. Neta en haar vriend Santiago springen het raam uit, maar worden buiten onder vuur genomen door een andere gewapende man. Twee straten verderop kunnen ze schuilen onder een stapel puin. Ze appt haar vader: "Pap, ze hebben me beschoten. Help."
Shimon Portal is op dat moment in aan het werk in de nabijgelegen stad Sderot. "Mijn hart stopte met kloppen", vertelt hij over het moment dat hij dat berichtje ontving. "Mijn brein maakte overuren, ik werd gek."
Hij weet niet waar zijn dochter is, kent ook haar huidige adres niet, tot ze hem haar locatie stuurt. Hij rijdt erheen, moet bij aankomst eerst een spervuur aan kogels ontwijken en maakt rechtsomkeert, pikt onderweg nog drie vluchtende meisjes op en vindt uiteindelijk zijn dochter en haar vriend.
Hij legt de zwaargewonde Neta en Santiago achterin zijn auto en brengt ze naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis, een handeling die levensreddend zal blijken.
"Mijn prachtige dochter", vertelt hij tegen de BBC-verslaggever in het ziekenhuis. "Ik heb haar terug. Ze is een kind van de vrede."![]()
Als er wat prominente moslims opstaan tegen Hamas en eens wat terrorisme en geweld veroordelen... maar dat zie je ook nooit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het al heel erg kunnen waarderen als er niet zo wordt weggekeken door bepaalde groepen.![]()
Ik wel, niet elke katholieke priester pakt een koorknaapje en niet elke moslim is een terrorist.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Neuh. Zie geen andere religie door de straten lopen en oproepen tot moord.![]()
Hm dat hoeft ook niet, ik weet zeker dat @Mutant01 niet achter deze lui staat en ze met de meest krachtige woorden veroordeelt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hier kan @:Mutant01 zich niet meer uit lullen.![]()
Nee, want deze discussies eindigen weer met islam haat. Waarom moet ik dat negeren?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2023 23:30:08 ]![]()
Hij beweerde dat mijn stelling dat de sterke verbondenheid van al die straatdebielen met Palestina gebaseerd is op Jodenhaat niet klopt. Daar kan hij zich dus niet uitlullen bedoel ik. Dat hij het niet met deze figuren eens is geloof ik ook wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm dat hoeft ook niet, ik weet zeker dat @:Mutant01 niet achter deze lui staat en ze met de meest krachtige woorden veroordeelt.![]()
Jij kwam in het vorige topic met een hele goedkope post over "onze" voorouders in de 2e wereldoorlog. Als je wil dat het schoon blijft, moet je het zelf schoon houdenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:28 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, want deze discussies eindigen weer met islam haat. Waarom moet ik dat negeren?![]()
![]()
Ik ga denk ik maar slaap pakken, en dan morgen vroeger op. Discussies hier worden er niet beter op ook....![]()
Hoe weet Isral in godsnaam wie wel of niet bij Hamas hoort? Ze zouden het bij de wortel uitroeien toch? Nou, dat weten ze niet. Het is een onmogelijke opgave om in die 2,2 miljoen dat even te klaren. Je kan mij niet wijsmaken dat ze het heel secuur allemaal weten. Wordt gewoon een slachting met vele burgerdoden tot gevolg.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Je kunt ervoor kiezen om je te ergeren aan mensen van wie je vind dat ze onzin posten om je kunt ze negeren. Ik heb ook mensen op mijn negeerlijst staan, het leven is te kort en te mooi om mij aan iedereen te ergeren. Kan mijn tijd wel beter gebruiken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:28 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, want deze discussies eindigen weer met islam haat. Waarom moet ik dat negeren?![]()
Dit is wel een bijzondere mensenrechten activist
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Correct, daarom reageer ik niet meer op helft van jullie posts, Calimero.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij kwam in het vorige topic met een hele goedkope post over "onze" voorouders in de 2e wereldoorlog. Als je wil dat het schoon blijft, moet je het zelf schoon houden![]()
Ik ga denk ik ook maar even de stad in en sociaal doen.. wat positieve energie is fijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:33 schreef Momo het volgende:
Ik ga denk ik maar slaap pakken, en dan morgen vroeger op. Discussies hier worden er niet beter op ook....![]()
![]()
Ik had mijzelf voorgenomen hier niet te lezen. Jammer dat ik dat niet heb volgehouden. Man wat een triest zooitje![]()
![]()
Zit je nou op mij af te geven en hoe ik zou moeten reageren op de constante bash op moslims of mij persoonlijk?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je kunt ervoor kiezen om je te ergeren aan mensen van wie je vind dat ze onzin posten om je kunt ze negeren. Ik heb ook mensen op mijn negeerlijst staan, het leven is te kort en te mooi om mij aan iedereen te ergeren. Kan mijn tijd wel beter gebruiken.
Grappig, zeg.![]()
![]()
Hij is zo ontzettend sterk in het debat.
Als je dat al schelden vindt, moet je me eens echt zien schelden. Ik heb een hekel aan alle religie, maar geen enkele religie wordt zo veel in n adem genoemd met terrorisme en aanslagen als Islam. En dan zijn er ook nog hele bevolkingsgroepen die die absoluut walgelijke acties in naam van hun religie gaan lopen steunen. Ja, dan weet ik wel welke fier bovenaan mijn "mag verdwijnen" lijstje staat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:34 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Volgens mij mis je het zelf. Probeer het nogmaals zonder te schelden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:33 schreef Momo het volgende:
Ik zou zeggen, een flatgebouw van bijvoorbeeld 10 verdiepingen is een ideaal snipernest waar je de hele stad kan overzien/beschieten en waar je als verdediger cat and mouse spelletjes kan spelen. Het IDF moet hele teams spenderen aan zo'n gebouw kamer voor kamer te clearen die ongetwijfeld vol met boobytraps zit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:24 schreef opgebaarde het volgende:
Er heeft vast en zeker iets van Hamas in het gebouw gezeten, alleen is het noodzakelijk dat het hele gebouw weggevaagd wordt? Er zijn nog nauwelijks Hamas kopstukken omgekomen en toch heeft 15% van de Gazanen geen huis meer. Ik wil niet stelen dat het disproportioneel is, het komt zo lomp over
Al die voordelen zijn weg als dat gebouw wordt opgeblazen. Wat resteert zijn de gebouwen met 2~3 verdiepingen waar ze dat soort grappen niet kunnen uithalen.
Tevens heeft Israel camera's waarmee ze vanaf de straat door muren kunnen kijken, werkt prima bij een gebouw van 2~3 verdiepingen, werkt natuurlijk niet bij een flatgebouw, het wordt ook gebruikt bij aardbeving scenario's waarbij mensen onder het puin liggen.
https://nocamels.com/2022(...)h-wall-game-changer/
[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 15-10-2023 00:01:02 ]![]()
Nee ik adviseer je om bepaalde Users te negerenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:37 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Zit je nou op mij af te geven en hoe ik zou moeten reageren op de constante bash op moslims of mij persoonlijk?
Grappig, zeg.![]()
Opzich waar; er werden ondertussen miljoenen minderheden die er tussen stonden afgemaakt. Als een soort collateral damage.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De twee grote oorlogen werden ook verloren door de blanke mens
Als ze los gaan dan kent het geen weerga.
Dat bedoel ik.![]()
En ik geef je aan dat dat niet zo werkt. Je geeft daarmee ruimte aan een bepaald soort discussie die x op x ontspoord blijkt uit dit topic.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee ik adviseer je om bepaalde Users te negeren![]()
Zo is dat, zorg goed voor jezelf. Fijne avond!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar even de stad in en sociaal doen.. wat positieve energie is fijn.![]()
Bijeffect is dat katten over de hele wereld in Israel belanden.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
🤣🤣quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bijeffect is dat katten over de hele wereld in Israel belanden.![]()
Als je er zelf voor kiest om alle reacties te lezen, moet je niet piepen dat er zaken tussen staan waar je het niet mee eens bent. Dit is nog steeds een discussie topic waar ieder met inachtneming van bepaalde fatsoensnormen zijn of haar zegje kan doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:40 schreef Rupibma het volgende:
[..]
En ik geef je aan dat dat niet zo werkt. Je geeft daarmee ruimte aan een bepaald soort discussie die x op x ontspoord blijkt uit dit topic.![]()
Goh.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:44 schreef Richestorags het volgende:
Die settlers zijn ook wel enorme idioten zeg
https://theintercept.com/(...)estinians-west-bank/![]()
![]()
Het gaat niet om zaken waar ik het niet eens mee ben. Het gaat om posts die constant mekkeren dat wij hier jodenhaters zijn met allemaal shit die ze invullen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je er zelf voor kiest om alle reacties te lezen, moet je niet piepen dat er zaken tussen staan waar je het niet mee eens bent. Dit is nog steeds een discussie topic waar ieder met inachtneming van bepaalde fatsoensnormen zijn of haar zegje kan doen.![]()
Misschien is dat een reactie op het bericht wat je post en niet op jouw persoonlijk?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wil je gewoon niet normaal op mij reageren ofzo?![]()
Nee. Niemand heeft JOU een Jodenhater genoemd. Omdat je die dingen met elkaar verbindt, net als andere users overigens, lees je niet wat er er WEL staat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:48 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Het gaat niet om zaken waar ik het niet eens mee ben. Het gaat om posts die constant mekkeren dat wij hier jodenhaters zijn met allemaal shit die ze invullen.![]()
Wat moet ik zeggen? Er wordt constant gedaan alsof moslim extremisten (of gewoon moslims zoals de meesten hier zeggen) de enige zijn die moorden en zionisten dat niet doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wil je gewoon niet normaal op mij reageren ofzo?
Het punt ligt bij het zo achterlijk fanatiek geloven in iets dat de pptie moord normaal wordt.
Dus ja, de mensen die jouw ouderlijk huis komen jatten zullen als het tijd is je ook ombrengen. Dat heet terrorisme, fanatisme whatever je het wil noemen.![]()
Ben jij een Jodenhater?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:48 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Het gaat niet om zaken waar ik het niet eens mee ben. Het gaat om posts die constant mekkeren dat wij hier jodenhaters zijn met allemaal shit die ze invullen.![]()
Het was dat idd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Misschien is dat een reactie op het bericht wat je post en niet op jouw persoonlijk?![]()
Joden hebben het beter gehad onder moslims dan in het westen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan nog zijn alle moslims in Europa boos en de Joden in Europa hun leven niet zeker.![]()
Naja, niet bepaald een nieuw fenomeen of zo. Desondanks wel goed dat er aandacht aan besteed wordt 'ondanks' alles wat er gebeurd is door 'hunnie'.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:44 schreef Richestorags het volgende:
Die settlers zijn ook wel enorme idioten zeg
https://theintercept.com/(...)estinians-west-bank/![]()
Eerlijk is eerlijk, toen ze hier aan de lopende band werden vermoord en verraden voor heel weinig (knijpkat of uitje) zaten ze bij ons in Marokko aan de couscous.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Joden hebben het beter gehad onder moslims dan in het westen.
Ja eens. Echter heb ik echt niemand hier zien beweren dat dat dat exclusief is voorbehouden aan moslims.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:53 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen? Er wordt constant gedaan alsof moslim extremisten (of gewoon moslims zoals de meesten hier zeggen) de enige zijn die moorden en zionisten dat niet doen.
Het punt ligt bij het zo achterlijk fanatiek geloven in iets dat de pptie moord normaal wordt.
Dus ja, de mensen die jouw ouderlijk huis komen jatten zullen als het tijd is je ook ombrengen. Dat heet terrorisme, fanatisme whatever je het wil noemen.![]()
Nou dan, laat je niet zo opfokken dan door mensen die geen moer van jou weten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:54 schreef Rupibma het volgende:
[..]nee. Heb verdomme vaker bij een jood thuis gehangen en gegeten dan de meesten hier.
![]()
Wow, de webcam van Gaza is pikkedonker. Je hoort alleen drones zoemen, lijken er nu meer.
En hoorde net gejammer in de verte, hopelijk is het een kat.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Wil niet terugzoeken in de tig posts.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja eens. Echter heb ik echt niemand hier zien beweren dat dat dat exclusief is voorbehouden aan moslims.![]()
De vorige keer had ik 4 users ineens die allemaal overtuigd waren dat ik moslima jodenhater was. Ffs.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou dan, laat je niet zo opfokken dan door mensen die geen moer van jou weten.![]()
Ah dat was dus toch op de stream, was al naar buiten gelopen om te zien of het daar vandaan kwamquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Wow, de webcam van Gaza is pikkedonker. Je hoort alleen drones zoemen, lijken er nu meer.
En hoorde net gejammer in de verte, hopelijk is het een kat.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Nou ja prima, als jou dat is overkomen geloof ik je best. Ik heb het iig nooit beweerd en geloof het ook niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:56 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wil niet terugzoeken in de tig posts.![]()
Daily business voor ze. Akkers plunderen, land overgieten met afval, wegen blokkeren met puin, regenwater omleiden, huizen plunderen, huizen verbranden, huizen dicht timmeren, tot historisch grond benoemen om het daarna met eigen huizen vol te gooien, beschieten van inwonenden, kinderen kidnappen... Etc etc etc...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:55 schreef Drxx het volgende:
[..]
Naja, niet bepaald een nieuw fenomeen of zo. Desondanks wel goed dat er aandacht aan besteed wordt 'ondanks' alles wat er gebeurd is door 'hunnie'.
Maar Joh voor de doorsnee Isral aanhanger komt het omdat ze erom gevraagd hebben.![]()
De gemiddelde settler is niet minder radicaal dan een IS-strijder.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daily business voor ze. Akkers plunderen, land overgieten met afval, wegen blokkeren met puin, regenwater omleiden, huizen plunderen, huizen verbranden, huizen dicht timmeren, tot historisch grond benoemen om het daarna met eigen huizen vol te gooien, beschieten van inwonenden, kinderen kidnappen... Etc etc etc...
Maar Joh voor de doorsnee Isral aanhanger komt het omdat ze erom gevraagd hebben.![]()
Dan plaats je TR's, of meldt dit in FB of zoek in DM/PM contact met een Mod of FA. Niet mee blijven lopen als je dat als treiteren ervaart.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:57 schreef Rupibma het volgende:
[..]
De vorige keer had ik 4 users ineens die allemaal overtuigd waren dat ik moslima jodenhater was. Ffs.![]()
Zodra je hier tegengas geeft met betrekking tot Isral, ben je meteen Joden hater.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:57 schreef Rupibma het volgende:
[..]
De vorige keer had ik 4 users ineens die allemaal overtuigd waren dat ik moslima jodenhater was. Ffs.![]()
Er zijn hier weinig users die al dat soort praktijken steunen (of negeren) hoor. Bijna iedereen kent die vuile spelletjes van de kolonisten wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daily business voor ze. Akkers plunderen, land overgieten met afval, wegen blokkeren met puin, regenwater omleiden, huizen plunderen, huizen verbranden, huizen dicht timmeren, tot historisch grond benoemen om het daarna met eigen huizen vol te gooien, beschieten van inwonenden, kinderen kidnappen... Etc etc etc...
Maar Joh voor de doorsnee Isral aanhanger komt het omdat ze erom gevraagd hebben.And what rough beast, its hour come round at last,
Is gewoon niet waar.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zodra je hier tegengas geeft met betrekking tot Isral, ben je meteen Joden hater.And what rough beast, its hour come round at last,
Dat is niet waar.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zodra je hier tegengas geeft met betrekking tot Isral, ben je meteen Joden hater.![]()
Kan mij niet voorstellen dat dat voor iedere user hier opgaat. Er zullen wat reacties uit de onderbuik komen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zodra je hier tegengas geeft met betrekking tot Isral, ben je meteen Joden hater.![]()
Tijdmachine, is dat niet een liedje van Dio?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Joden hebben het beter gehad onder moslims dan in het westen.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
---knuffelaar Kauthar heeft haar vertrek bij GL aangekondigd
[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 15-10-2023 00:47:18 ]![]()
Daar mag wel een bronneke bijquote:Op zondag 15 oktober 2023 00:10 schreef Gehrman het volgende:---knuffelaar Kauthar heeft haar vertrek bij GL aangekondigd
[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 15-10-2023 00:47:58 ]Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ah, nog iemand die haar kleuren laat zien. Nou ja, bij Denk of Bij1 zal ze lekker haar gal kunnen spuwen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:10 schreef Gehrman het volgende:
---knuffelaar Kauthar heeft haar vertrek bij GL aangekondigd
[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 15-10-2023 00:48:30 ]![]()
Ja er vallen heel wat maskers af.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ah, nog iemand die haar kleuren laat zien. Nou ja, bij Denk of Bij1 zal ze lekker haar gal kunnen spuwen.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympir:![]()
Haar eigen Instagramquote:Op zondag 15 oktober 2023 00:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Daar mag wel een bronneke bij
https://www.instagram.com/p/CyZNZKrIS0Z/Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
De eerste dagen kwam dat omdat er toen net die walgelijke slachting was.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:08 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Eerste dagen zeker wel. Het zwakt nu wat af.
Dan is het niet het moment voor dat soort kritiek op Isral, maar past even medeleven met de slachtoffers en walging voor die daden.And what rough beast, its hour come round at last,
Of het is allemaal direct weggemod of belevingen lopen hier echt langs elkaar heen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:08 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Eerste dagen zeker wel. Het zwakt nu wat af.![]()
Er was toen n user die echt constant een anti-Isral brei vanaf T0 aan het posten was en geen enkele keer die daad heeft veroordeeld.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
De eerste dagen kwam dat omdat er toen net die walgelijke slachting was.
Dan is het niet het moment voor dat soort kritiek op Isral, maar past even medeleven met de slachtoffers en walging voor die daden.![]()
Thanks, maar ze zegt gelukkig wel dat de daden van Hamas vreselijk zijn. Vind het nog een redelijk verhaal wat ze schrijft.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haar eigen Instagram
https://www.instagram.com/p/CyZNZKrIS0Z/Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Voor jullie is dit misschien bijzonder, voor mij niet. Kijk je nooit iets anders dan westerse media? Er is altijd wel een fucking slachting, moordpartij of whatever. Ik schrok hier niet zo van.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
De eerste dagen kwam dat omdat er toen net die walgelijke slachting was.
Dan is het niet het moment voor dat soort kritiek op Isral, maar past even medeleven met de slachtoffers en walging voor die daden.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympir:![]()
Jep, weinig mis mee.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Thanks, maar ze zegt gelukkig wel dat de daden van Hamas vreselijk zijn. Vind het nog een redelijk verhaal wat ze schrijft.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik ken weinig van dat soort slachtingen behalve wat ze elkaar in Syri of Jemen (of Soedan?) aandoen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:14 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Voor jullie is dit misschien bijzonder, voor mij niet. Kijk je nooit iets anders dan westerse media? Er is altijd wel een fucking slachting, moordpartij of whatever. Ik schrok hier niet zo van.And what rough beast, its hour come round at last,
Even voor de mindfuck:And what rough beast, its hour come round at last,
Het deed mij inderdaad denken aan iets Boko Haram achtig, maar dit was toch de overtreffende trap. Hoorde van de week op CNN dat Hamas dit twee jaar had voorbereid.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:14 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Voor jullie is dit misschien bijzonder, voor mij niet. Kijk je nooit iets anders dan westerse media? Er is altijd wel een fucking slachting, moordpartij of whatever. Ik schrok hier niet zo van.![]()
Dan heb je zelf een vrij fors probleem.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:14 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Voor jullie is dit misschien bijzonder, voor mij niet. Kijk je nooit iets anders dan westerse media? Er is altijd wel een fucking slachting, moordpartij of whatever. Ik schrok hier niet zo van.![]()
Is al wel langer bekend idd dat die extreme joden heel anders naar dingen kijken dan Netanyahu. Vage groep is het.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Deze gasten hebben volgens mij zelfs aan tafel gezeten met een Iraanse vertegenwoordiger meen ik.quote:![]()
Bibi eindelijk opgepakt en moet zich verantwoorden voor zijn wanpraktijken en corruptie in de rechtszaal![]()
![]()
Nee. Wijs maar naar jezelf. De westerse media belicht niet heel veel. Je moet eens wat ander nieuws volgen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je zelf een vrij fors probleem.
Dat dit mij niet zoveel deed komt omdat er altijd iets is op de wereld. Ik doe niet aan selectieve verontwaardiging.![]()
Ik volgde een tijd iemand die video's van hun huwelijken plaatste. Deze gasten lijken soms wel op op dance events te zijn.quote:![]()
En nu is de vraag, hoe definieren ze Hamas en "People of Gaza"? Geeft nogal ruimte om toch gewoon te doen wat je wil.quote:Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!![]()
Nee hoor, want dat is het mooie wanneer het je niet kan boeien.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je zelf een vrij fors probleem.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Het mooie van veel shit zien: je kan er niets aan doen dus je neemt je afstand. Want wat is het alternatief? Je kan er niets aan doen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat is het mooie wanneer het je niet kan boeien.![]()
Een stuk vrolijker dan onze SGP broeders, dat dan weer wel.quote:![]()
Als ik een gok mag wagen; ik denk dat er geen duidelijk start moment is, of zal zijn. Om het expres onduidelijk te houden.quote:
Maar wie weet. We zullen zien.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Burgers krijgen meer tijd om te vertrekken. Wellicht door druk van andere landen ofzo.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als ik een gok mag wagen; ik denk dat er geen duidelijk start moment is, of zal zijn. Om het expres onduidelijk te houden.
Maar wie weet. We zullen zien.![]()
Ja dat melde Al jazeera net las ik.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Burgers krijgen meer tijd om te vertrekken. Wellicht door druk van andere landen ofzo.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
De bruid heeft er ook veel zin in zo te zien met haar soepele moves zo midden tussen al die mannetjes.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een stuk vrolijker dan onze SGP broeders, dat dan weer wel.And what rough beast, its hour come round at last,
Oef.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:35 schreef Doler12 het volgende:
Update reuters aanval, van de vrouw die schreeuwde ´i cant feel my legs´.
[ afbeelding ]And what rough beast, its hour come round at last,
Blinken en Biden zijn driekwart van de Arabische wereld aan het afgaan om te peilen wie, wat, waar en hoe, misschien maar een geluk bij een ongeluk dat Trump eventjes in de kast zit.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Burgers krijgen meer tijd om te vertrekken. Wellicht door druk van andere landen ofzo.![]()
Beste tip die ik idd kreeg in 1995.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:20 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee. Wijs maar naar jezelf. De westerse media belicht niet heel veel. Je moet eens wat ander nieuws volgen.
Dat dit mij niet zoveel deed komt omdat er altijd iets is op de wereld. Ik doe niet aan selectieve verontwaardiging.
Kijk eens naar de duitse tv (oke, nu niet meer).
Toen zag ik allemaal serviers op een brug in Novi Sad staan, die vrede wilde met hun landgenoten.
Ik zag op nederlandse tv alleen maar schietende serviers.
Verder eens, in Jemen is het al jaren geen pretje, en ook dat is gezeik met politiek en religie met een Iraans sausje.
Met heel, heel veel kinderen als slachtofferHell To The Liars![]()
Die mogen de avond ervoor dansen bij de Chassidische Joden, ziet er anders uit maar die dochter heeft de touwtjes in handen bij die ceremonie, het is meer een eerbetoon aan de trouwende dochter.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
De bruid heeft er ook veel zin in zo te zien met haar soepele moves zo midden tussen al die mannetjes.![]()
Prima van keuze van 'de' Nederlandse tv, want in 1995 vond genocide plaats in Bosni door schietende Servirs. Als ik de schaarse zendtijd zou hebben verdeeld, dan zou dat ook mijn prio zijn geweest.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Beste tip die ik idd kreeg in 1995.
Kijk eens naar de duitse tv (oke, nu niet meer).
Toen zag ik allemaal serviers op een brug in Novi Sad staan, die vrede wilde met hun landgenoten.
Ik zag op nederlandse tv alleen maar schietende serviers.![]()
Charlie Kirk ziet weer eens een complot!quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:57 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]
Hmmmm. Het komt onze bibi wel uit.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ik wist niet eens dat we TikTok konden embedden hierquote:Op zondag 15 oktober 2023 00:57 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]
Hmmmm. Het komt onze bibi wel uit.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Dit soort shit is altijd van het niveautje "wow wat een enorm werk die Gizeh Pyramides bouwen zeg, dat kunnen ze echt nooit geflikt hebben in die tijd, ok aliens"quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:57 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]
Hmmmm. Het komt onze bibi wel uit.![]()
Deze stelt zichzelf dezelfde vragen als ik.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:57 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]
Hmmmm. Het komt onze bibi wel uit.
Super vervelend, want het verleden toont dat men nooooooit gebruik heeft gemaakt van tactieken en leugens.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Charlie Kirk ziet weer eens een complot!Heb t pas geleerd 😆quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat we TikTok konden embedden hierEr zijn meer smaken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort shit is altijd van het niveautje "wow wat een enorm werk die Gizeh Pyramides bouwen zeg, dat kunnen ze echt nooit geflikt hebben in die tijd, ok aliens"![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort shit is altijd van het niveautje "wow wat een enorm werk die Gizeh Pyramides bouwen zeg, dat kunnen ze echt nooit geflikt hebben in die tijd, ok aliens"![]()
![]()
@Fushia2 was jij er ookquote:Op zondag 15 oktober 2023 01:09 schreef superniger het volgende:
Franco draait zich om in zijn graf.
[ twitter ]![]()
Ok. Er zijn 1.600 Joden afgeslacht. Overal zien we beelden van feestende Berbers en Arabieren. Niet sober met een vlaggetje zwaaien in support maar uitbundig jubelend en schreeuwend. En dan moeten we dit slikken? Ons wijs laten maken dat hier niks mis mee is?quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:09 schreef superniger het volgende:
Franco draait zich om in zijn graf.
[ twitter ]![]()
quote:Kamerlid Bouchallikht (GroenLinks) trekt zich terug om missende context Gaza
Kamerlid Kauthar Bouchallikht (GroenLinks) trekt zich terug van de kandidatenlijst voor de komende verkiezingen, meldt ze zaterdagavond op sociale media. Ze schetst dat ze de context rondom de situatie in Isral consequent heeft gemist in uitingen over het conflict van de afgelopen week, ‘ook binnen mijn eigen partij’.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ntext-gaza~a0048c77/
GroenLinks nam het niet genoeg op voor de Palestijnen en dus stapt Bouchalikht op
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Ben je verbaasd?quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ twitter ]
GroenLinks nam het niet genoeg op voor de Palestijnen en dus stapt Bouchalikht op![]()
Nee, er zullen wel meer GL leden gaan opstappen.quote:
Wat de Palestijnen kwestie betreft passen GL en de PvdA absoluut niet bij elkaar.Steun het Kiva Fok! team!
Ik zie nergens iemand zeiken. Je hebt er wel een handje van om dingen wat dik aan te zetten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:18 schreef Rupibma het volgende:
Gaan jullie serieus zeiken om iemand die een persoonlijke afweging maakt en de politiek verlaat?![]()
Fuck. Ben 1 van jullie geworden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zie nergens iemand zeiken. Je hebt er wel een handje van om dingen wat dik aan te zetten.![]()
Hoezo zeiken? Ik meld het slechts.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:18 schreef Rupibma het volgende:
Gaan jullie serieus zeiken om iemand die een persoonlijke afweging maakt en de politiek verlaat?
If anything, dan ben ik er alleen maar blij mee. Politici als Bouchalikh kunnen we in Nederland missen als kiespijn.Steun het Kiva Fok! team!
Er zijn erger die ik zal missen als kiespijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoezo zeiken? Ik meld het slechts.
If anything, dan ben ik er alleen maar blij mee. Politici als Bouchalikh kunnen we in Nederland missen als kiespijn.![]()
Die diknek van een narcistische Timmermans had zich de kroning tot keizer van Nederland toch iets anders voorgesteld.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, er zullen wel meer GL leden gaan opstappen.
[ twitter ]
Wat de Palestijnen kwestie betreft passen GL en de PvdA absoluut niet bij elkaar.![]()
Als je in een optocht met dit soort leuzen meeloopt, dan is er iets ernstig mis met je.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ twitter ]
GroenLinks nam het niet genoeg op voor de Palestijnen en dus stapt Bouchalikht op
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Het kan ook nog wat verschuivingen geven voor de verkiezingen wellicht. Om pro-Hamas te stemmen moet je bij Denk zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, er zullen wel meer GL leden gaan opstappen.
[ twitter ]
Wat de Palestijnen kwestie betreft passen GL en de PvdA absoluut niet bij elkaar.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Of Bij1 of FvD.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het kan ook nog wat verschuivingen geven voor de verkiezingen wellicht. Om pro-Hamas te stemmen moet je bij Denk zijn.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Er is weinig na 30 jaar op bbs/internet wat me nog schokt, maar de jodenhaat van nu schokt nog flink.
Zowel Extreem links als extreem rechts haten de joden en steunen Hamas.
Vroeger zeiden we "Dit nooit weer" Over de concentratiekampen van de 2e wereldoorlog.
Maar nu, als ik lees op internet, op Twitter en Reddit, schrik ik van de steun aan Hamas van westerlingen, dezelfde mensen die Hamas graag zou onthoofden.![]()
Sowieso een linkse valkuil, die willen de onderdrukte Palestijnen zo graag helpen en vooral zelf deugen dat ze compleet blind zijn voor het feit dat de Palestijnse machtshebbers drugssmokkelaars, dictators en terroristen zijn.
Als elk dubbeltje ontwikkelingshulp bij de mensen zelf terecht was gekomen was iedere Gazaan nu 36 keer multimiljonair![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: