Bijeffect is dat katten over de hele wereld in Israel belanden.quote:
🤣🤣quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bijeffect is dat katten over de hele wereld in Israel belanden.
Als je er zelf voor kiest om alle reacties te lezen, moet je niet piepen dat er zaken tussen staan waar je het niet mee eens bent. Dit is nog steeds een discussie topic waar ieder met inachtneming van bepaalde fatsoensnormen zijn of haar zegje kan doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:40 schreef Rupibma het volgende:
[..]
En ik geef je aan dat dat niet zo werkt. Je geeft daarmee ruimte aan een bepaald soort discussie die x op x ontspoord blijkt uit dit topic.
Goh.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:44 schreef Richestorags het volgende:
Die settlers zijn ook wel enorme idioten zeg
https://theintercept.com/(...)estinians-west-bank/
Het gaat niet om zaken waar ik het niet eens mee ben. Het gaat om posts die constant mekkeren dat wij hier jodenhaters zijn met allemaal shit die ze invullen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je er zelf voor kiest om alle reacties te lezen, moet je niet piepen dat er zaken tussen staan waar je het niet mee eens bent. Dit is nog steeds een discussie topic waar ieder met inachtneming van bepaalde fatsoensnormen zijn of haar zegje kan doen.
Misschien is dat een reactie op het bericht wat je post en niet op jouw persoonlijk?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wil je gewoon niet normaal op mij reageren ofzo?
Nee. Niemand heeft JOU een Jodenhater genoemd. Omdat je die dingen met elkaar verbindt, net als andere users overigens, lees je niet wat er er WEL staat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:48 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Het gaat niet om zaken waar ik het niet eens mee ben. Het gaat om posts die constant mekkeren dat wij hier jodenhaters zijn met allemaal shit die ze invullen.
Wat moet ik zeggen? Er wordt constant gedaan alsof moslim extremisten (of gewoon moslims zoals de meesten hier zeggen) de enige zijn die moorden en zionisten dat niet doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wil je gewoon niet normaal op mij reageren ofzo?
Ben jij een Jodenhater?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:48 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Het gaat niet om zaken waar ik het niet eens mee ben. Het gaat om posts die constant mekkeren dat wij hier jodenhaters zijn met allemaal shit die ze invullen.
Het was dat idd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Misschien is dat een reactie op het bericht wat je post en niet op jouw persoonlijk?
Joden hebben het beter gehad onder moslims dan in het westen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan nog zijn alle moslims in Europa boos en de Joden in Europa hun leven niet zeker.
Naja, niet bepaald een nieuw fenomeen of zo. Desondanks wel goed dat er aandacht aan besteed wordt 'ondanks' alles wat er gebeurd is door 'hunnie'.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:44 schreef Richestorags het volgende:
Die settlers zijn ook wel enorme idioten zeg
https://theintercept.com/(...)estinians-west-bank/
Eerlijk is eerlijk, toen ze hier aan de lopende band werden vermoord en verraden voor heel weinig (knijpkat of uitje) zaten ze bij ons in Marokko aan de couscous.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Joden hebben het beter gehad onder moslims dan in het westen.
Ja eens. Echter heb ik echt niemand hier zien beweren dat dat dat exclusief is voorbehouden aan moslims.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:53 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen? Er wordt constant gedaan alsof moslim extremisten (of gewoon moslims zoals de meesten hier zeggen) de enige zijn die moorden en zionisten dat niet doen.
Het punt ligt bij het zo achterlijk fanatiek geloven in iets dat de pptie moord normaal wordt.
Dus ja, de mensen die jouw ouderlijk huis komen jatten zullen als het tijd is je ook ombrengen. Dat heet terrorisme, fanatisme whatever je het wil noemen.
Nou dan, laat je niet zo opfokken dan door mensen die geen moer van jou weten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:54 schreef Rupibma het volgende:
[..]nee. Heb verdomme vaker bij een jood thuis gehangen en gegeten dan de meesten hier.
Wil niet terugzoeken in de tig posts.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja eens. Echter heb ik echt niemand hier zien beweren dat dat dat exclusief is voorbehouden aan moslims.
De vorige keer had ik 4 users ineens die allemaal overtuigd waren dat ik moslima jodenhater was. Ffs.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou dan, laat je niet zo opfokken dan door mensen die geen moer van jou weten.
Ah dat was dus toch op de stream, was al naar buiten gelopen om te zien of het daar vandaan kwamquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Wow, de webcam van Gaza is pikkedonker. Je hoort alleen drones zoemen, lijken er nu meer.
En hoorde net gejammer in de verte, hopelijk is het een kat.
Nou ja prima, als jou dat is overkomen geloof ik je best. Ik heb het iig nooit beweerd en geloof het ook niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:56 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wil niet terugzoeken in de tig posts.
Daily business voor ze. Akkers plunderen, land overgieten met afval, wegen blokkeren met puin, regenwater omleiden, huizen plunderen, huizen verbranden, huizen dicht timmeren, tot historisch grond benoemen om het daarna met eigen huizen vol te gooien, beschieten van inwonenden, kinderen kidnappen... Etc etc etc...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:55 schreef Drxx het volgende:
[..]
Naja, niet bepaald een nieuw fenomeen of zo. Desondanks wel goed dat er aandacht aan besteed wordt 'ondanks' alles wat er gebeurd is door 'hunnie'.
De gemiddelde settler is niet minder radicaal dan een IS-strijder.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daily business voor ze. Akkers plunderen, land overgieten met afval, wegen blokkeren met puin, regenwater omleiden, huizen plunderen, huizen verbranden, huizen dicht timmeren, tot historisch grond benoemen om het daarna met eigen huizen vol te gooien, beschieten van inwonenden, kinderen kidnappen... Etc etc etc...
Maar Joh voor de doorsnee Israël aanhanger komt het omdat ze erom gevraagd hebben.
Dan plaats je TR's, of meldt dit in FB of zoek in DM/PM contact met een Mod of FA. Niet mee blijven lopen als je dat als treiteren ervaart.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:57 schreef Rupibma het volgende:
[..]
De vorige keer had ik 4 users ineens die allemaal overtuigd waren dat ik moslima jodenhater was. Ffs.
Zodra je hier tegengas geeft met betrekking tot Israël, ben je meteen Joden hater.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:57 schreef Rupibma het volgende:
[..]
De vorige keer had ik 4 users ineens die allemaal overtuigd waren dat ik moslima jodenhater was. Ffs.
Er zijn hier weinig users die al dat soort praktijken steunen (of negeren) hoor. Bijna iedereen kent die vuile spelletjes van de kolonisten wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daily business voor ze. Akkers plunderen, land overgieten met afval, wegen blokkeren met puin, regenwater omleiden, huizen plunderen, huizen verbranden, huizen dicht timmeren, tot historisch grond benoemen om het daarna met eigen huizen vol te gooien, beschieten van inwonenden, kinderen kidnappen... Etc etc etc...
Maar Joh voor de doorsnee Israël aanhanger komt het omdat ze erom gevraagd hebben.
Is gewoon niet waar.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zodra je hier tegengas geeft met betrekking tot Israël, ben je meteen Joden hater.
Dat is niet waar.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zodra je hier tegengas geeft met betrekking tot Israël, ben je meteen Joden hater.
Kan mij niet voorstellen dat dat voor iedere user hier opgaat. Er zullen wat reacties uit de onderbuik komen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tijdmachine, is dat niet een liedje van Dio?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Joden hebben het beter gehad onder moslims dan in het westen.
Daar mag wel een bronneke bijquote:Op zondag 15 oktober 2023 00:10 schreef Gehrman het volgende:---knuffelaar Kauthar heeft haar vertrek bij GL aangekondigd
Ah, nog iemand die haar kleuren laat zien. Nou ja, bij Denk of Bij1 zal ze lekker haar gal kunnen spuwen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:10 schreef Gehrman het volgende:
---knuffelaar Kauthar heeft haar vertrek bij GL aangekondigd
Ja er vallen heel wat maskers af.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ah, nog iemand die haar kleuren laat zien. Nou ja, bij Denk of Bij1 zal ze lekker haar gal kunnen spuwen.
Haar eigen Instagramquote:Op zondag 15 oktober 2023 00:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Daar mag wel een bronneke bij
De eerste dagen kwam dat omdat er toen net die walgelijke slachting was.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:08 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Eerste dagen zeker wel. Het zwakt nu wat af.
Of het is allemaal direct weggemod of belevingen lopen hier echt langs elkaar heen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:08 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Eerste dagen zeker wel. Het zwakt nu wat af.
Er was toen één user die echt constant een anti-Israël brei vanaf T0 aan het posten was en geen enkele keer die daad heeft veroordeeld.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
De eerste dagen kwam dat omdat er toen net die walgelijke slachting was.
Dan is het niet het moment voor dat soort kritiek op Israël, maar past even medeleven met de slachtoffers en walging voor die daden.
Thanks, maar ze zegt gelukkig wel dat de daden van Hamas vreselijk zijn. Vind het nog een redelijk verhaal wat ze schrijft.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haar eigen Instagram
https://www.instagram.com/p/CyZNZKrIS0Z/
Voor jullie is dit misschien bijzonder, voor mij niet. Kijk je nooit iets anders dan westerse media? Er is altijd wel een fucking slachting, moordpartij of whatever. Ik schrok hier niet zo van.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
De eerste dagen kwam dat omdat er toen net die walgelijke slachting was.
Dan is het niet het moment voor dat soort kritiek op Israël, maar past even medeleven met de slachtoffers en walging voor die daden.
Jep, weinig mis mee.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Thanks, maar ze zegt gelukkig wel dat de daden van Hamas vreselijk zijn. Vind het nog een redelijk verhaal wat ze schrijft.
Ik ken weinig van dat soort slachtingen behalve wat ze elkaar in Syrië of Jemen (of Soedan?) aandoen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:14 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Voor jullie is dit misschien bijzonder, voor mij niet. Kijk je nooit iets anders dan westerse media? Er is altijd wel een fucking slachting, moordpartij of whatever. Ik schrok hier niet zo van.
Het deed mij inderdaad denken aan iets Boko Haram achtig, maar dit was toch de overtreffende trap. Hoorde van de week op CNN dat Hamas dit twee jaar had voorbereid.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:14 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Voor jullie is dit misschien bijzonder, voor mij niet. Kijk je nooit iets anders dan westerse media? Er is altijd wel een fucking slachting, moordpartij of whatever. Ik schrok hier niet zo van.
Dan heb je zelf een vrij fors probleem.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:14 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |