Steeds verder weg dus, dat is wel mooi. Na 9/11 was de burgeroorlog tenslotte nog maar 5 jaar verwijderd volgens vele. . En nu in 2023 alweer 15 jaar. In 2037 zal het wel 30 jaar verder zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:25 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Ondergrondse burgeroorlog, tussen Autotochtonen in de EU en moslims. Ik gaf het nog 15 jaar maar dit gaat sneller nu.
Als er wat prominente moslims opstaan tegen Hamas en eens wat terrorisme en geweld veroordelen... maar dat zie je ook nooit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het al heel erg kunnen waarderen als er niet zo wordt weggekeken door bepaalde groepen.
Ik wel, niet elke katholieke priester pakt een koorknaapje en niet elke moslim is een terrorist.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Neuh. Zie geen andere religie door de straten lopen en oproepen tot moord.
Hm dat hoeft ook niet, ik weet zeker dat @Mutant01 niet achter deze lui staat en ze met de meest krachtige woorden veroordeelt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hier kan @:Mutant01 zich niet meer uit lullen.
Nee, want deze discussies eindigen weer met islam haat. Waarom moet ik dat negeren?quote:
Hij beweerde dat mijn stelling dat de sterke verbondenheid van al die straatdebielen met Palestina gebaseerd is op Jodenhaat niet klopt. Daar kan hij zich dus niet uitlullen bedoel ik. Dat hij het niet met deze figuren eens is geloof ik ook wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm dat hoeft ook niet, ik weet zeker dat @:Mutant01 niet achter deze lui staat en ze met de meest krachtige woorden veroordeelt.
Jij kwam in het vorige topic met een hele goedkope post over "onze" voorouders in de 2e wereldoorlog. Als je wil dat het schoon blijft, moet je het zelf schoon houdenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:28 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, want deze discussies eindigen weer met islam haat. Waarom moet ik dat negeren?
Je kunt ervoor kiezen om je te ergeren aan mensen van wie je vind dat ze onzin posten om je kunt ze negeren. Ik heb ook mensen op mijn negeerlijst staan, het leven is te kort en te mooi om mij aan iedereen te ergeren. Kan mijn tijd wel beter gebruiken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:28 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, want deze discussies eindigen weer met islam haat. Waarom moet ik dat negeren?
Correct, daarom reageer ik niet meer op helft van jullie posts, Calimero.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij kwam in het vorige topic met een hele goedkope post over "onze" voorouders in de 2e wereldoorlog. Als je wil dat het schoon blijft, moet je het zelf schoon houden
Ik ga denk ik ook maar even de stad in en sociaal doen.. wat positieve energie is fijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:33 schreef Momo het volgende:
Ik ga denk ik maar slaap pakken, en dan morgen vroeger op. Discussies hier worden er niet beter op ook....
Zit je nou op mij af te geven en hoe ik zou moeten reageren op de constante bash op moslims of mij persoonlijk?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je kunt ervoor kiezen om je te ergeren aan mensen van wie je vind dat ze onzin posten om je kunt ze negeren. Ik heb ook mensen op mijn negeerlijst staan, het leven is te kort en te mooi om mij aan iedereen te ergeren. Kan mijn tijd wel beter gebruiken.
Als je dat al schelden vindt, moet je me eens echt zien schelden. Ik heb een hekel aan alle religie, maar geen enkele religie wordt zo veel in n adem genoemd met terrorisme en aanslagen als Islam. En dan zijn er ook nog hele bevolkingsgroepen die die absoluut walgelijke acties in naam van hun religie gaan lopen steunen. Ja, dan weet ik wel welke fier bovenaan mijn "mag verdwijnen" lijstje staat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:34 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Volgens mij mis je het zelf. Probeer het nogmaals zonder te schelden.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:33 schreef Momo het volgende:
Ik ga denk ik maar slaap pakken, en dan morgen vroeger op. Discussies hier worden er niet beter op ook....
Ik zou zeggen, een flatgebouw van bijvoorbeeld 10 verdiepingen is een ideaal snipernest waar je de hele stad kan overzien/beschieten en waar je als verdediger cat and mouse spelletjes kan spelen. Het IDF moet hele teams spenderen aan zo'n gebouw kamer voor kamer te clearen die ongetwijfeld vol met boobytraps zit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:24 schreef opgebaarde het volgende:
Ik bedoel dit niet trollerig: wat is het nut vanuit Isralisch perspectief om een heel flatgebouw op te blazen en letterlijk met de grond gelijk te maken?
Er heeft vast en zeker iets van Hamas in het gebouw gezeten, alleen is het noodzakelijk dat het hele gebouw weggevaagd wordt? Er zijn nog nauwelijks Hamas kopstukken omgekomen en toch heeft 15% van de Gazanen geen huis meer. Ik wil niet stelen dat het disproportioneel is, het komt zo lomp over
Nee ik adviseer je om bepaalde Users te negerenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:37 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Zit je nou op mij af te geven en hoe ik zou moeten reageren op de constante bash op moslims of mij persoonlijk?
Grappig, zeg.
Opzich waar; er werden ondertussen miljoenen minderheden die er tussen stonden afgemaakt. Als een soort collateral damage.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De twee grote oorlogen werden ook verloren door de blanke mens
En ik geef je aan dat dat niet zo werkt. Je geeft daarmee ruimte aan een bepaald soort discussie die x op x ontspoord blijkt uit dit topic.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee ik adviseer je om bepaalde Users te negeren
Zo is dat, zorg goed voor jezelf. Fijne avond!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar even de stad in en sociaal doen.. wat positieve energie is fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |