Wow, hoe kan je dit een goed idee vinden. 😱quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niemand heeft het over vermoorden. We zouden de Palestijnen prima kunnen opnemen in Europa.
Hun land daar hebben.quote:
Ik kan me hier ook wel in vinden, hoop ook dat echt Hamas gestraft zal worden en de onschuldige arme burgers leed bespaard kan blijven. Maar ben er bang voorquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou ja, dat was dus mijn vraag aan @:Nattekat. Heel Gaza plat met inwoners en al lijkt me genocide, en mensen eruit-Gaza plat-mensen weer terug levert het door mij eerder genoemde probleem op - dat de resterende bevolking nog harder anti-Isral zal zijn dan nu al het geval is, met nog meer steun voor Hamas dan nu.
Er is gewoon geen oplossing die werkt. Alle oorlogshandelingen die het IDF er nu op los laat zijn uit wraak, niet omdat het op de lange termijn iets oplost.
De familieleden van de aanslag vorig weekend zullen dat vast met je eens zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er snel een vreedzame oplossing kan worden gevonden voor dit langdurige conflict dat al zo veel leed heeft veroorzaakt voor (voornamelijk) de Palestijnse bevolking.
Wat betekent dat? Dat 45 families compleet dood zijn? Dat 45 families compleet zijn weggetrokken uit Gaza Stad?quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik maak me gewoon ernstig zorgen over de onschuldige Palestijnen die nu aangevallen worden door Isral, zoals een klam achterwerk dat zonder goede onversneden talkpoeder aan een pijnlijke wrijving wordt blootgesteld, en het lijkt alsof Isrl bezig is met een etnische zuivering (ethnic cleansing). Ik wil van het goede uitgaan maar haar historie drukt me gewoon op de feiten.
Ik hoop dat er snel een vreedzame oplossing kan worden gevonden voor dit langdurige conflict dat al zo veel leed heeft veroorzaakt voor (voornamelijk) de Palestijnse bevolking.
Ja.
Dit soort posts tonen aan waarom dit nooit opgelost zal gaan worden, dit blijft zo lang wij allemaal leven een een actie>reactie conflict.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De familieleden van de aanslag vorig weekend zullen dat vast met je eens zijn.
Alle joden weg uit Israel vind jij een prima oplossing dus. Op vrijwillige basis suggereer je halfbakken, dat is utopisch dat weet jij ook, dus je bedoelt dat ze gewoon weg moeten gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had gisteren een mooi voorstel. Ik zal hem herhalen:
Laat Amerika alle Joden/Israli opnemen en neem deze op in de Verenigde Staten, het zijn toch al 2 handen op 1 buik. Noem deze 53ste staat Isrl of Judea. Laat Palestina weer zo zijn als voor 1948 (en dan het meest gunstigste moment er voor pakken).
Dood.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Dat 45 families compleet dood zijn? Dat 45 families compleet zijn weggetrokken uit Gaza Stad?
....?
Ik denk zelf van niet. Die zitten hier juist heel emotioneel nu in.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Welk antwoord dan? Er praten hier teveel mensen mee die beter in het zielige poesjes-topic kunnen posten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat Hamas tegen Isralische burgers gedaan heeft verdiend een antwoord, maar niet op andere onschuldigen.
Eindk eens geen smileyquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk zelf van niet. Die zitten hier juist heel emotioneel nu in.
:[
Als Isral gaat doen wat ik vrees dat ze gaan doen, denk ik niet dat er nog heel veel over blijft om een conflict mee te hebben. De bezem zal goed door Gaza heen gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Dit soort posts tonen aan waarom dit nooit opgelost zal gaan worden, dit blijft zo lang wij allemaal leven een een actie>reactie conflict.
Je wil het verkeerde vokl verplaatsen maar in feite is dit de enige oplossing. Dat gewauwel over een tweestatenoplossingquote:
Snap best dat ze in hun verdriet en woede dit denken, maar door meer onschuldigen te doden bewijs je de slachtoffers van Hamas geen eer of zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het is utopisch. Absoluut. De rest van je tekst is wat warrig. Heb mijn best gedaan het te begrijpen maar kom er niet doorheen. Wil je aub nog een poging doen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Alle joden weg uit Israel vind jij een prima oplossing dus. Op vrijwillige basis suggereer halfbakken, dat is utopisch dat weet jij ook, dus je bedoelt dat ze gewoon weg moeten gaan.
Ik vind dat net zo erg als mensen die net voor jou schrijven dat alle mensen uit Gaza weg moeten.
Net als de vorige bezetting zeker, hamas is geen land, een deel zal opgaan in de bevolking en daarna weer terug slaan, zoals altijd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Isral gaat doen wat ik vrees dat ze gaan doen, denk ik niet dat er nog heel veel over blijft om een conflict mee te hebben. De bezem zal goed door Gaza heen gaan.
Waarom denk je dat een land als Egypte zijn grenzen gesloten houdt? En dan kunnen ze wel naar Europa komen? Lijkt mij niet zo verstandig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we doen al decennia niets anders, hebben al honderden miljoenen moslims in Europa. Een land als Frankrijk is de facto al omgevolkt. Wat maken die paar Palestijnen erbij dan uit als we hiermee het conflict kunnen oplossen
Jij vindt dat Amerika alle joden moet opnemen, dat is een parodie op een oplossing, dat weet je zelf ook, dus je bedoelt dat ze moeten ophoepelen uit Israel. Dat gaat volledig voorbij aan het feit dat dat gewoon mensen zijn. Die gaan niet huis en haard achterlaten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is utopisch. Absoluut. De rest van je tekst is wat warrig. Heb mijn best gedaan het te begrijpen maar kom er niet doorheen. Wil je aub nog een poging doen?
De vorige bezetting was geen bezem. Er was nog geen Hamas waar Isral mee in oorlog verkeerde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Net als de vorige bezetting zeker, hamas is geen land, een deel zal opgaan in de bevolking en daarna weer terug slaan, zoals altijd.
Dit lukt al 50 jaar niet. Dus jij kiest er voor om het conflict nog langer te laten duren. Interessantquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Conflict moet daar worden beslecht en de mensen moeten daar hulp krijgen en hun leven opbouwen.
Wat heeft Syri er nou weer mee te makenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens de livemap site heeft Israel Syrie weer gebombardeerd.
Misschien dat het komt omdat ik in twee werelden ben opgegroeid (of omdat ik emotieloos ben), maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik me (zo) druk zou maken over een ander land.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had gisteren een mooi voorstel. Ik zal hem herhalen:
Laat Amerika alle Joden/Israli opnemen en neem deze op in de Verenigde Staten, het zijn toch al 2 handen op 1 buik. Noem deze 53ste staat Isrl of Judea. Laat Palestina weer zo zijn als voor 1948 (en dan het meest gunstigste moment er voor pakken).
De grote vraag alleen is: hoe pak je Hamas aan? Her en der een kopstuk uitschakel is niet voldoende.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan me hier ook wel in vinden, hoop ook dat echt Hamas gestraft zal worden en de onschuldige arme burgers leed bespaard kan blijven. Maar ben er bang voor![]()
Wat Hamas tegen Isralische burgers gedaan heeft verdiend een antwoord, maar niet op andere onschuldigen.
Maar... er was toch geen Jodenhaat bij de Palestina demonstraties? Hoe kan dit dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:08 schreef Ali_boo het volgende:
Mohamed Hidjab. de dawah koning himself![]()
[ twitter ]
Ik wil je graag geloven, maar zie het niet gebeuren sorry.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige bezetting was geen bezem. Er was nog geen Hamas waar Isral mee in oorlog verkeerde.
Ik ben het niet altijd eens met hem. Maar wat een charismatisch spreker is het toch. Legend!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:08 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Best wat denk ik. Israel heeft al een aantal keer afgelopen dagen het vliegveld van Aleppo gebombardeerd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft Syri er nou weer mee te maken
Vloog een raketje straks uit Syri Isral in blijkbaar. Maar wss als tussenstation vanuit Iran naar Hezbollah.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft Syri er nou weer mee te maken
Hier ga ik uit zelfrespect geen tijd in steken. De dubbele maat is me te extreem. Ik koester nog wel ergens hoop dat je het zelf in meer of mindere mate door hebt. Anders is het wel erg gesteld. Maar ik houd hoop.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:12 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Jij vindt dat Amerika alle joden moet opnemen, dat is een parodie op een oplossing, dat weet je zelf ook, dus je bedoelt dat ze moeten ophoepelen uit Israel. Dat gaat volledig voorbij aan het feit dat dat gewoon mensen zijn. Die gaan niet huis en haard achterlaten.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:16 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Kan jij eens kappen met dit soort opmerkingen? Zo blijven die opmerkingen constant komen en dus ook die discussies.
Het zal hoe dan ook geen simpele bezetting zijn zoals de vorige keer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil je graag geloven, maar zie het niet gebeuren sorry.
Valt nu weinig over te zeggen, we gaan het zien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zal hoe dan ook geen simpele bezetting zijn zoals de vorige keer.
Het probleem is en blijft Hamas. Zij voeren deze aanval uit en zij verschansen zich tussen de burgers en vechten tot het bittere eind door. Zij moeten weg voordat er een begin van een oplossing kan komen maar zij verbinden hun lot aan het lot van de burgers van Gaza. Idem met de Jappen, de Moffen en IS in Mosul. Daar is ook voor gekozen door de zure appel heen te bijten en in het geval van Japan zelfs twee nukes te gooien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De grote vraag alleen is: hoe pak je Hamas aan? Her en der een kopstuk uitschakel is niet voldoende.
Wil je ze over de hele breedte aanpakken, dan gaan er burgerslachtoffers vallen. Hamas gebruikt de burgers in Gaza als menselijk schild, zet bewust hoofdkwartier en lanceerinstallaties op in ziekenhuizen, scholen etc.
Isral wilt deze uitschakelen, daarbij vernietigen ze dus ook scholen, ziekenhuizen.. PR-technisch is dit voor Isral een drama, mede daarom kiest Hamas deze locaties. Wie blaast er nu een ziekenhuis op immers?!
Isral (in hun visie) blaast echter geen ziekenhuis op, maar een Hamas-hoofdkwartier. Dat ziekenhuis zien zij als collateral damage.
Tja.. wat ik er van vind doet er verder niet toe. Ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Hamas moet weg, maar ik wil geen burgerslachtoffers. Alleen dat gaat gewoon niet samen.
De situatie is humanitair gezien nu een catastrofe.
Dat zijn dan ook leugens. Mensen kijken graag weg omdat er geen oplossing is voor dit probleem.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar... er was toch geen Jodenhaat bij de Palestina demonstraties? Hoe kan dit dan?
Echt schandalig dat je dit stuk uit mijn quote wegliet, dus niks dubbele maat;quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier ga ik uit zelfrespect geen tijd in steken. De dubbele maat is me te extreem. Ik koester nog wel ergens hoop dat je het zelf in meer of mindere mate door hebt. Anders is het wel erg gesteld. Maar ik houd hoop.
quote:.Zoals andersom dat ook niet verwacht hoeft te worden van mensen uit Gaza.
Misschien is de oorlog wel een (tijdelijke) oplossing:quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:18 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook leugens. Mensen kijken graag weg omdat er geen oplossing is voor dit probleem.
Joh, voor die terreur van vorige week zaterdag had ik iets van: ze zoeken het maar uit. Het is hun probleem. En dat denk ik nog steeds. Als zij dat eeuwige conflict willen..zoek het dan lekker uit. Maar ik zie geen reden dat dat ons probleem moet worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit lukt al 50 jaar niet. Dus jij kiest er voor om het conflict nog langer te laten duren. Interessant
Ah, gelukkig was het een vreedzaam protest waarbij er alleen werd geroepen om het bloed van Joden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:08 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Zie Islam niet vertrekken uit Europa en de Joden niet uit Israel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:19 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Misschien is de oorlog wel een (tijdelijke) oplossing:
Series van drie knallen. Artillerie ... ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
flink wat knallen te horen op de stream
Precies ja. Het is populistisch gezegd “hun feestje”quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Joh, voor die terreur van vorige week zaterdag had ik iets van: ze zoeken het maar uit. Het is hun probleem. En dat denk ik nog steeds. Als zij dat eeuwige conflict willen..zoek het dan lekker uit. Maar ik zie geen reden dat dat ons probleem moet worden.
Dat staat los van het feit dat ik vind dat Isral in zijn recht staat om Hamas aan te pakken. Niet leuk, maar het is niet anders.
Verder dan dat gaat het niet. Het is helemaal niet onze verantwoordelijkheid om dat probleem op te lossen, is ook zinloos om er berhaupt over na te denken want dat is al door zoveel mensen geprobeerd.
Die is er wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:18 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook leugens. Mensen kijken graag weg omdat er geen oplossing is voor dit probleem.
Ik beperk me niet tot Gaza, ik ga terug tot 1948. Vandaar dat ik dat deel irrelevant achtte. Wel dubbele maat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:19 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Echt schandalig dat je dit stuk uit mijn quote wegliet, dus niks dubbele maat;
[..]
Neuh. Zie geen andere religie door de straten lopen en oproepen tot moord.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind je dat niet zelf een beetje te kort door de bocht?
De Palestijnen wel uit Gaza.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zie Islam niet vertrekken uit Europa en de Joden niet uit Israel.
Is negeren een optie?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:16 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Kan jij eens kappen met dit soort opmerkingen? Zo blijven die opmerkingen constant komen en dus ook die discussies.
Ze delen zoveel zaken maar je spreekt ze juist aan op hun geloof. Probleem ligt grotendeels bij jouw perceptie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Neuh. Zie geen andere religie door de straten lopen en oproepen tot moord.
Ja dat gaat gebeuren ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan nog zijn alle moslims in Europa boos en de Joden in Europa hun leven niet zeker.
Leg maar uit danquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik beperk me niet tot Gaza, ik ga terug tot 1948. Vandaar dat ik dat deel irrelevant achtte. Wel dubbele maat.
Hier kan @Mutant01 zich niet meer uit lullen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, gelukkig was het een vreedzaam protest waarbij er alleen werd geroepen om het bloed van Joden.
Jij trapt ook overal in he!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:14 schreef Ali_boo het volgende:
Ik begin een patroon te ontdekken
[ twitter ]
Wat heb je in gedachten?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat er hier hopelijk ook eens eindelijk wat gebeuren aan die parallele maatschappij.
Mijn vermoeden is dat het met de tunnels te maken heeft onder de gebouwen maar dat is een aanname van me.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:24 schreef opgebaarde het volgende:
Ik bedoel dit niet trollerig: wat is het nut vanuit Isralisch perspectief om een heel flatgebouw op te blazen en letterlijk met de grond gelijk te maken?
Er heeft vast en zeker iets van Hamas in het gebouw gezeten, alleen is het noodzakelijk dat het hele gebouw weggevaagd wordt? Er zijn nog nauwelijks Hamas kopstukken omgekomen en toch heeft 15% van de Gazanen geen huis meer. Ik wil niet stelen dat het disproportioneel is, het komt zo lomp over
I know. En ergens ben ik het met je eens hoor. Alleen ik wil het niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het probleem is en blijft Hamas. Zij voeren deze aanval uit en zij verschansen zich tussen de burgers en vechten tot het bittere eind door. Zij moeten weg voordat er een begin van een oplossing kan komen maar zij verbinden hun lot aan het lot van de burgers van Gaza. Idem met de Jappen, de Moffen en IS in Mosul. Daar is ook voor gekozen door de zure appel heen te bijten en in het geval van Japan zelfs twee nukes te gooien.
Ondergrondse burgeroorlog, tussen Autotochtonen in de EU en moslims. Ik gaf het nog 15 jaar maar dit gaat sneller nu.quote:
Jawel, het was een eenling.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hier kan @:Mutant01 zich niet meer uit lullen.
Ik zou het al heel erg kunnen waarderen als er niet zo wordt weggekeken door bepaalde groepen.quote:
Ik kan er zeker nog wel eentje opnoemen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze delen zoveel zaken maar je spreekt ze juist aan op hun geloof. Probleem ligt grotendeels bij jouw perceptie.
Steeds verder weg dus, dat is wel mooi. Na 9/11 was de burgeroorlog tenslotte nog maar 5 jaar verwijderd volgens vele. . En nu in 2023 alweer 15 jaar. In 2037 zal het wel 30 jaar verder zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:25 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Ondergrondse burgeroorlog, tussen Autotochtonen in de EU en moslims. Ik gaf het nog 15 jaar maar dit gaat sneller nu.
Als er wat prominente moslims opstaan tegen Hamas en eens wat terrorisme en geweld veroordelen... maar dat zie je ook nooit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het al heel erg kunnen waarderen als er niet zo wordt weggekeken door bepaalde groepen.
Ik wel, niet elke katholieke priester pakt een koorknaapje en niet elke moslim is een terrorist.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Neuh. Zie geen andere religie door de straten lopen en oproepen tot moord.
Hm dat hoeft ook niet, ik weet zeker dat @Mutant01 niet achter deze lui staat en ze met de meest krachtige woorden veroordeelt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hier kan @:Mutant01 zich niet meer uit lullen.
Nee, want deze discussies eindigen weer met islam haat. Waarom moet ik dat negeren?quote:
Hij beweerde dat mijn stelling dat de sterke verbondenheid van al die straatdebielen met Palestina gebaseerd is op Jodenhaat niet klopt. Daar kan hij zich dus niet uitlullen bedoel ik. Dat hij het niet met deze figuren eens is geloof ik ook wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm dat hoeft ook niet, ik weet zeker dat @:Mutant01 niet achter deze lui staat en ze met de meest krachtige woorden veroordeelt.
Jij kwam in het vorige topic met een hele goedkope post over "onze" voorouders in de 2e wereldoorlog. Als je wil dat het schoon blijft, moet je het zelf schoon houdenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:28 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, want deze discussies eindigen weer met islam haat. Waarom moet ik dat negeren?
Je kunt ervoor kiezen om je te ergeren aan mensen van wie je vind dat ze onzin posten om je kunt ze negeren. Ik heb ook mensen op mijn negeerlijst staan, het leven is te kort en te mooi om mij aan iedereen te ergeren. Kan mijn tijd wel beter gebruiken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:28 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, want deze discussies eindigen weer met islam haat. Waarom moet ik dat negeren?
Correct, daarom reageer ik niet meer op helft van jullie posts, Calimero.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij kwam in het vorige topic met een hele goedkope post over "onze" voorouders in de 2e wereldoorlog. Als je wil dat het schoon blijft, moet je het zelf schoon houden
Ik ga denk ik ook maar even de stad in en sociaal doen.. wat positieve energie is fijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:33 schreef Momo het volgende:
Ik ga denk ik maar slaap pakken, en dan morgen vroeger op. Discussies hier worden er niet beter op ook....
Zit je nou op mij af te geven en hoe ik zou moeten reageren op de constante bash op moslims of mij persoonlijk?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je kunt ervoor kiezen om je te ergeren aan mensen van wie je vind dat ze onzin posten om je kunt ze negeren. Ik heb ook mensen op mijn negeerlijst staan, het leven is te kort en te mooi om mij aan iedereen te ergeren. Kan mijn tijd wel beter gebruiken.
Als je dat al schelden vindt, moet je me eens echt zien schelden. Ik heb een hekel aan alle religie, maar geen enkele religie wordt zo veel in n adem genoemd met terrorisme en aanslagen als Islam. En dan zijn er ook nog hele bevolkingsgroepen die die absoluut walgelijke acties in naam van hun religie gaan lopen steunen. Ja, dan weet ik wel welke fier bovenaan mijn "mag verdwijnen" lijstje staat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:34 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Volgens mij mis je het zelf. Probeer het nogmaals zonder te schelden.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:33 schreef Momo het volgende:
Ik ga denk ik maar slaap pakken, en dan morgen vroeger op. Discussies hier worden er niet beter op ook....
Ik zou zeggen, een flatgebouw van bijvoorbeeld 10 verdiepingen is een ideaal snipernest waar je de hele stad kan overzien/beschieten en waar je als verdediger cat and mouse spelletjes kan spelen. Het IDF moet hele teams spenderen aan zo'n gebouw kamer voor kamer te clearen die ongetwijfeld vol met boobytraps zit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:24 schreef opgebaarde het volgende:
Ik bedoel dit niet trollerig: wat is het nut vanuit Isralisch perspectief om een heel flatgebouw op te blazen en letterlijk met de grond gelijk te maken?
Er heeft vast en zeker iets van Hamas in het gebouw gezeten, alleen is het noodzakelijk dat het hele gebouw weggevaagd wordt? Er zijn nog nauwelijks Hamas kopstukken omgekomen en toch heeft 15% van de Gazanen geen huis meer. Ik wil niet stelen dat het disproportioneel is, het komt zo lomp over
Nee ik adviseer je om bepaalde Users te negerenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:37 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Zit je nou op mij af te geven en hoe ik zou moeten reageren op de constante bash op moslims of mij persoonlijk?
Grappig, zeg.
Opzich waar; er werden ondertussen miljoenen minderheden die er tussen stonden afgemaakt. Als een soort collateral damage.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De twee grote oorlogen werden ook verloren door de blanke mens
En ik geef je aan dat dat niet zo werkt. Je geeft daarmee ruimte aan een bepaald soort discussie die x op x ontspoord blijkt uit dit topic.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee ik adviseer je om bepaalde Users te negeren
Zo is dat, zorg goed voor jezelf. Fijne avond!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar even de stad in en sociaal doen.. wat positieve energie is fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |