Dat zeker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
My bad dat ik niet duidelijk was en het uitgelegd had, maar denk wel dat het punt duidelijk is toch?
oh jee, nog erger dan nu? een radicaal religieuze fascistische organisatie die de wereld wil islamiseren en met plezier 2000 joden afslacht?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe harder de aanvallen van Israël, hoe groter de voedingsbodem voor Hamas. Of, zelfs al zou je die club met wortel en tak kunnen uitroeien, een soortgelijke opvolger.
Punt gemaakt, zal er ook wat duidelijker in zijn wanneer ik wat wil duidenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeker.
Zie veel mensen doen alsof het hetzelfde land is, dat maakt discussies schier onmogelijk.
Dan is een andere conclusie dat Hamas een zeer integraal deel van de Palestijnse volwassen burgerbevolking is. Wat meteen duidelijk maakt dat het handelingsperspectief om burgers te ontzien heel lastig is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
2.4 miljoen, waarvan ruim 1 miljoen niet eens geboren was bij die verkiezingen.
Dan hou je nog een miljoen over, daarvan heb je Hamas-strijders (en hun gezin), Hamas-sympathisanten (en hun gezin), ouderen, zieken, vrouwen.
Dan blijft er ineens van die 2.5 miljoen een stuk minder over. Ik weet niet of 500k burgers het winnen van zeg 60k gewapende strijders.
Ik maak me gewoon ernstig zorgen over de onschuldige Palestijnen die nu aangevallen worden door Isral, zoals een klam achterwerk dat zonder goede onversneden talkpoeder aan een pijnlijke wrijving wordt blootgesteld, en het lijkt alsof Isrël bezig is met een etnische zuivering (ethnic cleansing). Ik wil van het goede uitgaan maar haar historie drukt me gewoon op de feiten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:30 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je moet die vreselijke terreurdaad van de Palestijnen vergeten natuurlijk.
weet jij iets beters?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een oplossing, maar heel humaan is het zeer zeker niet..
quote:
En als we ze eerst bootjes geven?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een oplossing, maar heel humaan is het zeer zeker niet..
Om heel eerlijk te zijn, nee die weet ik niet, ik denk dat niemand dat weet.. Dat maakt deze situatie ook zo lastig.quote:
Pilletje vergeten te nemen, of dronken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:58 schreef hangtime het volgende:
[..]
Best een fraaie oplossing, weg met dat volk dat terreur steunt.
Beter beginnen we hier in europa ook met een grote schoonmaak voordat het te laat is, paard van troje gevalletje.
niemand heeft het over vermoorden. We zouden de Palestijnen prima kunnen opnemen in Europa.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:59 schreef Momo het volgende:
Kunnen we hier niet beginnen aan suggesties om hele bevolkingsgroepen te gaan vermoorden?
Dan gaat hamas of er voor liggen of mee in die bootjes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
En als we ze eerst bootjes geven?
Wat een kutoplossing voor een kutprobleem... Burgers gaan hier net als in Israël de dupe van worden, en ik vind het verschrikkelijk wat er gaat gebeuren daar.
Misschien juist wel pilletje gehad.....quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Pilletje vergeten te nemen, of dronken?
Nee, hij zegt dat het nu midnight is en een aantal vage bronnen op twitter zeggen dat het midnight begint.quote:
Ik had gisteren een mooi voorstel. Ik zal hem herhalen:quote:
Je weet waarom de Israëli / Joden juist daar hun land hebben?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had gisteren een mooi voorstel. Ik zal hem herhalen:
Laat Amerika alle Joden/Israli opnemen en neem deze op in de Verenigde Staten, het zijn toch al 2 handen op 1 buik. Noem deze 53ste staat Isrël of Judea. Laat Palestina weer zo zijn zijn als voor 1948 (en dan het meest gunstigste moment er voor pakken).²
Nou ja, dat was dus mijn vraag aan @Nattekat. Heel Gaza plat met inwoners en al lijkt me genocide, en mensen eruit-Gaza plat-mensen weer terug levert het door mij eerder genoemde probleem op - dat de resterende bevolking nog harder anti-Israël zal zijn dan nu al het geval is, met nog meer steun voor Hamas dan nu.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
En als we ze eerst bootjes geven?
Wat een kutoplossing voor een kutprobleem... Burgers gaan hier net als in Israël de dupe van worden, en ik vind het verschrikkelijk wat er gaat gebeuren daar.
Denk je niet dat er al sleeping cells genoeg zijn in het westen voor ze?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan gaat hamas of er voor liggen of mee in die bootjes.
Laten we maar niet op de zaken vooruitlopen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel er zouden geen morele kaders zijn en landen en naties waar rekening mee gehouden moet worden. Wat zou Isral dan gedaan hebben?
De vraag stellen is hem beantwoorden. Ik wil geen legend term verzinnen maar ik kom tot zoiets als de Palecaust.²
Zit ik alweer fake news te verspreidenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat het nu midnight is en een aantal vage bronnen op twitter zeggen dat het midnight begint.
Het heeft niet gewerkt. Het is een pragmatische oplossing.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je weet waarom de Israëli / Joden juist daar hun land hebben?
Natuurlijk zijn ze er, maar niemand gaat ze accepteren, dat is al heel lang een probleem.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk je niet dat er al sleeping cells genoeg zijn in het westen voor ze?
Wat heeft niet gewerkt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het heeft niet gewerkt. Het is een pragmatische oplossing.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |