Deze gasten hebben volgens mij zelfs aan tafel gezeten met een Iraanse vertegenwoordiger meen ik.quote:
Nee. Wijs maar naar jezelf. De westerse media belicht niet heel veel. Je moet eens wat ander nieuws volgen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je zelf een vrij fors probleem.
Ik volgde een tijd iemand die video's van hun huwelijken plaatste. Deze gasten lijken soms wel op op dance events te zijn.quote:
En nu is de vraag, hoe definieren ze Hamas en "People of Gaza"? Geeft nogal ruimte om toch gewoon te doen wat je wil.quote:
Nee hoor, want dat is het mooie wanneer het je niet kan boeien.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je zelf een vrij fors probleem.
Het mooie van veel shit zien: je kan er niets aan doen dus je neemt je afstand. Want wat is het alternatief? Je kan er niets aan doen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat is het mooie wanneer het je niet kan boeien.
Een stuk vrolijker dan onze SGP broeders, dat dan weer wel.quote:
Als ik een gok mag wagen; ik denk dat er geen duidelijk start moment is, of zal zijn. Om het expres onduidelijk te houden.quote:
Burgers krijgen meer tijd om te vertrekken. Wellicht door druk van andere landen ofzo.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als ik een gok mag wagen; ik denk dat er geen duidelijk start moment is, of zal zijn. Om het expres onduidelijk te houden.
Maar wie weet. We zullen zien.
Ja dat melde Al jazeera net las ik.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Burgers krijgen meer tijd om te vertrekken. Wellicht door druk van andere landen ofzo.
De bruid heeft er ook veel zin in zo te zien met haar soepele moves zo midden tussen al die mannetjes.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een stuk vrolijker dan onze SGP broeders, dat dan weer wel.
Oef.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:35 schreef Doler12 het volgende:
Update reuters aanval, van de vrouw die schreeuwde ´i cant feel my legs´.
[ afbeelding ]
Blinken en Biden zijn driekwart van de Arabische wereld aan het afgaan om te peilen wie, wat, waar en hoe, misschien maar een geluk bij een ongeluk dat Trump eventjes in de kast zit.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Burgers krijgen meer tijd om te vertrekken. Wellicht door druk van andere landen ofzo.
Beste tip die ik idd kreeg in 1995.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:20 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee. Wijs maar naar jezelf. De westerse media belicht niet heel veel. Je moet eens wat ander nieuws volgen.
Dat dit mij niet zoveel deed komt omdat er altijd iets is op de wereld. Ik doe niet aan selectieve verontwaardiging.
Die mogen de avond ervoor dansen bij de Chassidische Joden, ziet er anders uit maar die dochter heeft de touwtjes in handen bij die ceremonie, het is meer een eerbetoon aan de trouwende dochter.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
De bruid heeft er ook veel zin in zo te zien met haar soepele moves zo midden tussen al die mannetjes.
Prima van keuze van 'de' Nederlandse tv, want in 1995 vond genocide plaats in Bosni door schietende Servirs. Als ik de schaarse zendtijd zou hebben verdeeld, dan zou dat ook mijn prio zijn geweest.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Beste tip die ik idd kreeg in 1995.
Kijk eens naar de duitse tv (oke, nu niet meer).
Toen zag ik allemaal serviers op een brug in Novi Sad staan, die vrede wilde met hun landgenoten.
Ik zag op nederlandse tv alleen maar schietende serviers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |