Dat tweede land heeft er een 15 jaar durende burgeroorlog aan overgehouden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vraag maar aan Jordanië en Libanon.
Zie mijn post in dit en voorgaande topic waarin ik het haarfijn uitleg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:12 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Maar als Saudi Arabië burgers afslacht in Yemen, hoor je 99% van de moslims niet, waar zit dat verschil dan precies in? Of is het alleen erg als Joodse mensen de 'boosdoener' zijn?
Palestijnen zijn niet gevaarlijk, Hamasstrijders en aanhangers wel en omdat je het onderscheid moeilijk kan maken sluiten ze alles uit, dit maakt een Palestijn niet meteen een slecht mens.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:10 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Palestijnen zijn gevaarlijker dan je denkt, daarom willen buurlanden absoluut geen vluchtelingen uit de Gaza.
In FB kijken FA's mee en als jij een punt hebt zullen zij daarover oordelenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:11 schreef Rupibma het volgende:
I know, maar er zijn hier mods die niet objectief zijn. Heel vervelend. Anyway FB prima.
Iets observeren betekent haten? Duidelijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:59 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ben je nou eens klaar met dat gehaat en gezeur op moslims?
Dat krijgen wij in Europa straks ook als ze massaal naar Duitsland en Nederland vluchten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat tweede land heeft er een 15 jaar durende burgeroorlog aan overgehouden.
Correctie: je vindt dat je het haarfijn uitlegt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zie mijn post in dit en voorgaande topic waarin ik het haarfijn uitleg.
Observeren en er onjuiste conclusies aan verbinden ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Iets observeren betekent haten? Duidelijk.
Inhoudelijk heb je geen enkel tegegenargument laten zien. NULquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Correctie: je vindt dat je het haarfijn uitlegt.
Vanuit welke conclusie trek je deze redenatie?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Neuh, ik redeneer precies hetzelfde als mensen die bijvoorbeeld Joodse scholen beveiligen.
Dat is zo, maar een grotere uitnodiging en back-up van andere landen gaan ze voorlopig niet meer krijgenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, maar een protest is anders dan mengen in een oorlog.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is zo, maar een grotere uitnodiging en back-up van andere landen gaan ze voorlopig niet meer krijgen
Sinds 1973 heeft bij mijn weten geen Arabisch land het nog gewaagd om Israël aan te vallen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vanuit welke conclusie trek je deze redenatie?²
Een onjuiste conclusie aan iets verbinden betekent haten? Dan haten er wel veel mensen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Observeren en er onjuiste conclusies aan verbinden ja.
Allemaal waar. Ik ga geen feiten ontkennen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Sinds 1973 heeft bij mijn weten geen Arabisch land het nog gewaagd om Israël aan te vallen.
Islamitische terreuraanslagen in Europa, VS en het Midden-Oosten zijn echter niet te tellen.
Dus tsja, zeg ik dan dat iedere moslim een potentiële terrorist is? Volgens mij niet. Ik zeg alleen dat de Arabische landen zelf hooguit een papieren tijger zijn, het gevaar zit hem in de terreuraanslagen.
Die Amerikaanse carrier group staat er ook niet voor niks.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Die lijst aan wapens van Hezbollah is toch wat groter dan ik dachtGeen oude mannen op paarden dus
![]()
https://en.wikipedia.org/(...)uipment_of_Hezbollah
Met onjuiste conclusies bedoel ik natuurlijk: bewust leugens verspreiden over complete groepen mensen, waarom zou je dat anders doen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een onjuiste conclusie aan iets verbinden betekent haten? Dan haten er wel veel mensen.
Klinkt als sympathie hebben voor de Palestijnen gelijk stellen aan Jodenhaat vanuit een ander perspectief.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een onjuiste conclusie aan iets verbinden betekent haten? Dan haten er wel veel mensen.
Wat raar dat je het antwoord van haar zo leest. Beetje twisted eigenlijk..quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:23 schreef Vallon het volgende:
Net op CNN: een heel verhaal van een Palestijnse dat de actie(s) onmenselijk zijn omdat de zieken niet door hen zijn of konden worden verplaatst naar het zuiden.
Vervolgens op de vraag dat het heel dom is die zieken daar te laten zitten, krijg je antwoorden van kan/kon niet dat ik vooral lees als: wil niet want die zieken kunnen ervoor zorgen dat IDF niet kan (op)schieten.
Ik begreep oo
Natuurlijk is het ronduit verschrikkelijk waarbij het IDF op niet mis te verstane wijze de bevelen duidelijk maken om op te krassen. Ik zie de situatie als soort tsunami of aardbeving dat als ramp ook niet zal terugvallen als er zieken zijn die niet kunnen/konden worden/werden verplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |