SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD
Let op er zijn veel fake livestreams
[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 15-10-2023 00:11:49 ]Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Beetje steun geven voor de bühnequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:26 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Video komt via Tasnim News Agency uit Iran![]()
Benieuwd wat die besproken hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:26 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Video komt via Tasnim News Agency uit IranAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inhoudelijk heb je geen enkel tegegenargument laten zien. NULhttps://global100.adl.org/did-you-know/quote:While Muslims are more likely to hold antisemitic views than members of any other religion (49% Index Score), geography makes a big difference in their views. Muslims in the Middle East and North Africa (75% Index Score) are much more likely to harbor antisemitic attitudes than Muslims in Asia (37% Index Score), Western Europe (29% Index Score), Eastern Europe (20% Index Score), and Sub-Saharan Africa (18% Index Score).
Zal er niks mee te maken hebben dat er ook in het Westen een aanzienlijk deel antisemitische veronderstellingen heeft. Helemaal niks. Even ter vergelijking: Nederland als land scoort 5%. Oftewel moslims in het Westen hebben een 6x hoger antisemitismepercentage dan Nederland als land. Maar nee hoor, nothing to see here Mutant.![]()
Ik hoop dat dat hele Iran gebeuren inderdaad voor de bühne is, wel gefilmd door Iraanse Nieuws Outlet, dus het moest ook naar buiten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:28 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Beetje steun geven voor de bühne![]()
Dit is toch gewoon een feit? Op zondag waren de eerste protestmarsen voor een vrij Palestina al, 24 uur na de eerste nieuwsberichten naar buiten kwamen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:10 schreef Mutant01 het volgende: [..] Wie zegt dit? Of verzin je nu wat? Andersom redenerend. 'Laten we niet voor Palestina demonstreren, ondanks het feit dat Israel er net meer dan 1600 over de kling heeft gejaagd, sterker nog. We hangen gewoon Israëlische vlaggen op!'
Daarin ging het toch echt niet om het veroordelen van de brute aanval, maar vooral om het recht op een onafhankelijke staat.
En natuurlijk moet je als pro-Palestijn dan een whataboutism doen over Israël, das tegenwoordig etiquette dus die kop ik gelijk ff terug, als zij nu zouden feest vieren over de dode Palestijnen en demonstraties zouden houden over dat alle Palestijnen dood moeten is dat ook walgelijk ja.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2023 22:29:52 ]![]()
Je moet die vreselijke terreurdaad van de Palestijnen vergeten natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:10 schreef Alov het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet het enige wat er is gebeurd, he![]()
Dat weten we zodra DEFCON 2 bereikt is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Benieuwd wat die besproken hebben.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Of Iran een Tahdig kan leveren naar zijn dikke villaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Benieuwd wat die besproken hebben.![]()
Krijg het gevoel dat het in de vroege ochtend gaat gebeuren, vlak voor zonsopkomst, net als bij Rusland in Oekraïne...![]()
Houd eens op hoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:30 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je moet die vreselijke terreurdaad van de Palestijnen vergeten natuurlijk.![]()
Dat maakt het, hoop ik ook, juist voor de bühne, de binnenlandse wel te verstaan, beetje kracht uitstralen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat hele Iran gebeuren inderdaad voor de bühne is, wel gefilmd door Iraanse Nieuws Outlet, dus het moest ook naar buiten.
Linke soep is het allemaal wel, zeker wat Hezbollah gaat doen.![]()
Ten eerste is dit geen tegenargument. Ten tweede is de bron erg dubieus. Of op z'n minst alles behalve objectiefquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
[..]
https://global100.adl.org/did-you-know/
Zal er niks mee te maken hebben dat er ook in het Westen een aanzienlijk deel antisemitische veronderstellingen heeft. Helemaal niks.Allah Al Watan Al Malik![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ten eerste is dit geen tegenargument. Ten tweede is de bron erg dubieus. Of op z'n minst alles behalve objectiefhet is goed. PEW research center had soortgelijke resultaten. Ik begrijp het, de waarheid is pijnlijk.
https://isgap.org/wp-cont(...)slims_in_Europe1.pdf
Waar zijn jouw tegenbronnen en waar is jouw bewijs dat PUUR EN ALLEEN om historische banden er zoveel Palestina demonstraties zijn en het oorverdovend stil is rondom andere onderwerpen? Daar heb je namelijk zelf NUL bewijs voor geleverd anders dan het gewoon te vermelden.![]()
Dat denk ik ook, dat als we morgen wakker worden, de shit helemaal aan isquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:32 schreef Momo het volgende:
Krijg het gevoel dat het in de vroege ochtend gaat gebeuren, vlak voor zonsopkomst, net als bij Rusland in Oekraïne...
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Nee daar houden we niet over op.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Ik gok dat die aan het netwerken is?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:26 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Video komt via Tasnim News Agency uit IranA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Hamas en Palestijnen in hetzelfde bootje plaatsen qua aanslagen in Israël? De gemiddelde Palestijn wil ook alleen overleven zonder bommen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:30 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je moet die vreselijke terreurdaad van de Palestijnen vergeten natuurlijk.Lach met een schone bips![]()
Misschien om een discussie te hebben kan je een tegenbron deponeren met onafhankelijke cijfers die zijn ongelijk aantonen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ten eerste is dit geen tegenargument. Ten tweede is de bron erg dubieus. Of op z'n minst alles behalve objectief
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2023 22:34:58 ]![]()
Lijkt me ook wel het meest logisch ook. In het donker naar binnen gaan lijkt me verdomde lastigquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dat als we morgen wakker worden, de shit helemaal aan is“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
![]()
is deze fake ofzo?
op alle andere streams gebeurt er niks"The Universe is not only stranger then we have imagined, It may be stranger then we cán imagine..."![]()
Dan moeten ze bij hamas wezen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hamas en Palestijnen in hetzelfde bootje plaatsen qua aanslagen in Israël? De gemiddelde Palestijn wil ook alleen overleven zonder bommen.![]()
Ligt er maar net aan wat je wil gaan doen, en dat weten we niet helemaal precies.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel het meest logisch ook. In het donker naar binnen gaan lijkt me verdomde lastig~FEYENOORD~
Fake ja, eindeloos nacht (ook uren geleden)quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:35 schreef Infinitism het volgende:
is deze fake ofzo?
op alle andere streams gebeurt er niksOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Als hamas leider lekker jezelf laten rondrijden in een dure bak met chauffeur in Doha, daarna je zelf volvreten met dure hapjes en drankjes, met gouden bestek terwijl je onderdanen sterven heel stuk verderop met nauwelijks voedsel en schoon waterquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik gok dat die aan het netwerken is?.
![]()
Ow ja, een straatarme bevolking die van dag tot dag leeft.... Wel makkelijk gezegd.quote:Lach met een schone bips![]()
Laxeer tegen de ventilator. Ik vrees het ook. Het voelt nu als een soort stilte voor de storm. Mijn medeleven gaat uit naar al die onschuldige mensen wiens leven onmogelijk wordt gemaakt of zelfs wordt beëindigd. -Verwijderd-quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dat als we morgen wakker worden, de shit helemaal aan is²
[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 24-10-2023 13:22:37 ]Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Ik vertrouw alleen Steve.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:35 schreef Infinitism het volgende:
is deze fake ofzo?
op alle andere streams gebeurt er niks
Hij moet alleen zijn geluid fixen met zijn kutdonaties, is wel minder om dit gemuted te volgen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 22:37:43 ]![]()
Ja nep, is van andere avond.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:35 schreef Infinitism het volgende:
is deze fake ofzo?
op alle andere streams gebeurt er niks![]()
Klopt, maar technisch gezien moeten we volgens dit dan praten over Hamas vs IDF.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hamas en Palestijnen in hetzelfde bootje plaatsen qua aanslagen in Israël? De gemiddelde Palestijn wil ook alleen overleven zonder bommen.
De aanslagen vorige week door Hamas zijn natuurlijk wel gepleegd door Palestijnen. Maar ik snap wat je bedoelt en eens hoor. Maar de termen kunnen soms ook onbewust doorelkaar gebruikt worden.![]()
Dat Crux account post al elke dag so far die video als livestream, zie topic pointer, veel neppe livestreams.![]()
Kijk dat je als gemiddelde Palestijn ageert tegen Israël lijkt me logisch. Zij zijn degene die de raket jouw kant op sturen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hamas en Palestijnen in hetzelfde bootje plaatsen qua aanslagen in Israël? De gemiddelde Palestijn wil ook alleen overleven zonder bommen.
Wat je alleen niet of veel ninder hoort is de veroordeling van Hamas door Palestijnen. Immers, Hamas heeft toch echt de woede van Israël op hun hals gehaald door de slachtpartij van vorige week. Ik durf wel te stellen dat zonder die slachtpartij de gemiddelde Palestijn nu minder kans had gelopen een raket explosie te krijgen.
Maar hoe werkt dat dan, is Hamas zo machtig dat niemand dat durft? Of zijn ze zo goed voor de bevolking daar dat iedereen ze als hun enige hoop ziet? Of doet de westerse media daar gewoon geen verslage over? Oprechte vraag, ik weet de verhoudingen niet binnen Gaza hierover.![]()
Er is heel veel geld heen gegaan, daar zijn alleen maar wapens van gemaakt...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow ja, een straatarme bevolking die van dag tot dag leeft.... Wel makkelijk gezegd.![]()
Daar kan een groot deel van die bevolking weinig aan doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Er is heel veel geld heen gegaan, daar zijn alleen maar wapens van gemaakt...~FEYENOORD~
Als ze een groot deel van de bevolking zijn juist wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar kan een groot deel van die bevolking weinig aan doen![]()
Aankaarten bij de EU? Aankaarten bij de Israëli's? Verzetsdaden tegen Hamas plegen? Niet op Hamas stemmen? Er zijn zat dingen die ze hadden kunnen doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar kan een groot deel van die bevolking weinig aan doen![]()
En daardoor krijg je Palestijnen haat, Joden haat.... Omdat er te makkelijk over een bevolking an sich gesproken is steeds. Terwijl ook in de 2e wereld oorlog niet elke duitser slecht was, maar ze werden wel allemaal moffen genoemd. Er moet een onderscheid blijven denk ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt, maar technisch gezien moeten we volgens dit dan praten over Hamas vs IDF.
De aanslagen vorige week door Hamas zijn natuurlijk wel gepleegd door Palestijnen. Maar ik snap wat je bedoelt en eens hoor. Maar de termen kunnen soms ook onbewust doorelkaar gebruikt worden.Lach met een schone bips![]()
Denk jij dat al het hulpgeld wat daarheen gegaan is de gemiddelde Palestijn ook maar 1 woord over te zeggen heeft gehad waar het voor gebruikt ging worden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Er is heel veel geld heen gegaan, daar zijn alleen maar wapens van gemaakt...Lach met een schone bips![]()
Maar het westen financiert dus terrorisme, alle goede bedoelingen ten spijt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar kan een groot deel van die bevolking weinig aan doenOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Niet op Hamas stemmen? Er zijn daar helemaal geen verkiezingenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Aankaarten bij de EU? Aankaarten bij de Israëli's? Verzetsdaden tegen Hamas plegen? Niet op Hamas stemmen? Er zijn zat dingen die ze hadden kunnen doen.En zou jij het aandurven in verzet te gaan of te gaan demonstreren tegen zo'n regime?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Er wordt juist veel te veel gedaan alsof de Nazi's helemaal los stonden van de Duitse bevolking.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En daardoor krijg je Palestijnen haat, Joden haat.... Omdat er te makkelijk over een bevolking an sich gesproken is steeds. Terwijl ook in de 2e wereld oorlog niet elke duitser slecht was, maar ze werden wel allemaal moffen genoemd. Er moet een onderscheid blijven denk ik.![]()
Met de kans om het met hun leven te bekopen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als ze een groot deel van de bevolking zijn juist wel.
Als alles zo makkelijk was geweest zouden ze die stap allang gemaakt hebben, maar zo werkt het dus niet.~FEYENOORD~
Als iemand zorgt dat ik geen eten hebt?, jazeker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet op Hamas stemmen? Er zijn daar helemaal geen verkiezingenEn zou jij het aandurven in verzet te gaan of te gaan demonstreren tegen zo'n regime?
![]()
Je kan Hamas beter vergelijken met IS. Dat zie ik geen moslim doen in dit topic, kennelijk omdat het niet past in het frame dat Israël eropuit is om het hele Palestijnse volk de vernieling in te helpen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt, maar technisch gezien moeten we volgens dit dan praten over Hamas vs IDF.
De aanslagen vorige week door Hamas zijn natuurlijk wel gepleegd door Palestijnen. Maar ik snap wat je bedoelt en eens hoor. Maar de termen kunnen soms ook onbewust doorelkaar gebruikt worden.![]()
Makkelijk roepen vanaf de zijlijn, dat is het vooral.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:44 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als iemand mijn eten verpest, jazeker.~FEYENOORD~
Dus is het juist goed dat hamas opgeruimd gaat worden, daar zouden we dus allen achter moeten staan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met de kans om het met hun leven te bekopen?
Als alles zo makkelijk was geweest zouden ze die stap allang gemaakt hebben, maar zo werkt het dus niet.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Uitleg extreem versimpeld:quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:38 schreef Scorpie het volgende:
Maar hoe werkt dat dan, is Hamas zo machtig dat niemand dat durft? Of zijn ze zo goed voor de bevolking daar dat iedereen ze als hun enige hoop ziet? Of doet de westerse media daar gewoon geen verslage over? Oprechte vraag, ik weet de verhoudingen niet binnen Gaza hierover.
De Palestijnse Autoriteit heeft twee regeringen.
Abbas (van de PLO, misschien zegt Arafat jou iets) heeft de macht over de West Bank.
Hamas kwam aan de macht bij de enige verkiezingen ooit van de Gazastrook, en zijn daarna een soort Taliban in het klein gebleken. Hun walgelijke gedachtengoed wordt sinds kinds af aan geïndoctrineerd aan de bevolking.
Je uitspreken tegen Hamas betekent voor de normale Gazaan gewoon een kogel door je kop van een jeep met een AK-47 in de hand. De helft van de bevolking is nog jeugd. Dus dat mensen daar wat aan moesten doen is nogal een makkelijke aanname.
Toen die eenmalige verkiezingen werden gehouden konden zij nog niet eens stemmen of waren ze nog niet eens geboren.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 22:47:29 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: