Charlie Kirk ziet weer eens een complot!quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:57 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]
Hmmmm. Het komt onze bibi wel uit.
Ik wist niet eens dat we TikTok konden embedden hierquote:Op zondag 15 oktober 2023 00:57 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]
Dit soort shit is altijd van het niveautje "wow wat een enorm werk die Gizeh Pyramides bouwen zeg, dat kunnen ze echt nooit geflikt hebben in die tijd, ok aliens"quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:57 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]
Deze stelt zichzelf dezelfde vragen als ik.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:57 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]
Super vervelend, want het verleden toont dat men nooooooit gebruik heeft gemaakt van tactieken en leugens.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Charlie Kirk ziet weer eens een complot!
Heb t pas geleerd 😆quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat we TikTok konden embedden hier
Er zijn meer smaken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort shit is altijd van het niveautje "wow wat een enorm werk die Gizeh Pyramides bouwen zeg, dat kunnen ze echt nooit geflikt hebben in die tijd, ok aliens"
quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort shit is altijd van het niveautje "wow wat een enorm werk die Gizeh Pyramides bouwen zeg, dat kunnen ze echt nooit geflikt hebben in die tijd, ok aliens"
@Fushia2 was jij er ookquote:Op zondag 15 oktober 2023 01:09 schreef superniger het volgende:
Franco draait zich om in zijn graf.
[ twitter ]
Oké. Er zijn 1.600 Joden afgeslacht. Overal zien we beelden van feestende Berbers en Arabieren. Niet sober met een vlaggetje zwaaien in support maar uitbundig jubelend en schreeuwend. En dan moeten we dit slikken? Ons wijs laten maken dat hier niks mis mee is?quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:09 schreef superniger het volgende:
Franco draait zich om in zijn graf.
[ twitter ]
quote:Kamerlid Bouchallikht (GroenLinks) trekt zich terug om missende context Gaza
Kamerlid Kauthar Bouchallikht (GroenLinks) trekt zich terug van de kandidatenlijst voor de komende verkiezingen, meldt ze zaterdagavond op sociale media. Ze schetst dat ze de context rondom de situatie in Israël consequent heeft gemist in uitingen over het conflict van de afgelopen week, ‘ook binnen mijn eigen partij’.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ntext-gaza~a0048c77/
Ben je verbaasd?quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ twitter ]
GroenLinks nam het niet genoeg op voor de Palestijnen en dus stapt Bouchalikht op
Nee, er zullen wel meer GL leden gaan opstappen.quote:
Ik zie nergens iemand zeiken. Je hebt er wel een handje van om dingen wat dik aan te zetten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:18 schreef Rupibma het volgende:
Gaan jullie serieus zeiken om iemand die een persoonlijke afweging maakt en de politiek verlaat?
Fuck. Ben 1 van jullie geworden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zie nergens iemand zeiken. Je hebt er wel een handje van om dingen wat dik aan te zetten.
Hoezo zeiken? Ik meld het slechts.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:18 schreef Rupibma het volgende:
Gaan jullie serieus zeiken om iemand die een persoonlijke afweging maakt en de politiek verlaat?
Er zijn erger die ik zal missen als kiespijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoezo zeiken? Ik meld het slechts.
If anything, dan ben ik er alleen maar blij mee. Politici als Bouchalikh kunnen we in Nederland missen als kiespijn.
Die diknek van een narcistische Timmermans had zich de kroning tot keizer van Nederland toch iets anders voorgesteld.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, er zullen wel meer GL leden gaan opstappen.
[ twitter ]
Wat de Palestijnen kwestie betreft passen GL en de PvdA absoluut niet bij elkaar.
Als je in een optocht met dit soort leuzen meeloopt, dan is er iets ernstig mis met je.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ twitter ]
GroenLinks nam het niet genoeg op voor de Palestijnen en dus stapt Bouchalikht op
Het kan ook nog wat verschuivingen geven voor de verkiezingen wellicht. Om pro-Hamas te stemmen moet je bij Denk zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, er zullen wel meer GL leden gaan opstappen.
[ twitter ]
Wat de Palestijnen kwestie betreft passen GL en de PvdA absoluut niet bij elkaar.
Of Bij1 of FvD.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het kan ook nog wat verschuivingen geven voor de verkiezingen wellicht. Om pro-Hamas te stemmen moet je bij Denk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |