Meeste mensen willen alle kinderen dood.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gedurfde uitspraak wel. Er op tegen zijn dat er kinderen sterven, erg gewaagd.
Daar hoef je geen Alberto Stegeman voor te zijn hè.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor; jij bent vooral erg boos, nog steeds, dat ik je al jaren terug ontmaskerd heb als de grootste antisemiet van fok.
Nein gewerktquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
geen Israëlische apocalyps nee, ze houden zich in vooralsnog begrijp ik zover. Palestijnen zijn grotendeels aan het bewegen naar het zuiden, zover mogelijk. Geen idee over dat ziekenhuis.
Mooie dag genoten?
Wat denk je zelf? Amper drie posts voor je geleuter wordt er gehint op het opjagen vsn moslims en arabieren in het algemeen en dan kom jij met zo'n post. Goh, waarom zou ik als moslim nou zo als een gek ageren. Hogere wiskunde hoor!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom ageer je zo gek als het gaat om de generalisatie van Palestijnen en moslims, maar zwijg je als het graf als er generaliserend wordt gedaan over het Westen, Israël en de Joden ?
Doe maar, graag zelf. Welke pro Palestijnse user heeft opgeroepen tot het opjagen van Joden, zoals de user daarnet voor je deed richting moslims?quote:Je meet met twee maten, ik kan jou nu ook oproepen tot het veroordelen van het ophitsende gedrag van de pro-Palestijnen in dit topic, wil je datzelfde spelletje dan ook gaan spelen?
Ieder normaal mensquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:08 schreef bitterbal het volgende:
Ben toch wel wat ongerust zo over de situatie. Ook al is het allemaal zo ver.En vind het zo naar voor alle mensen daar
Schijnen 35.000 mensen in te schuilen las ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo. Moet je wel raken ja dit
het ziekenhuis is nog steeds running dacht ik?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo. Moet je wel raken ja dit
het ziekenhuis is nog steeds running dacht ik?
AD liveblogquote:Intussen schuilen in het grootste ziekenhuis van Gaza 35.000 mensen in afwachting van de verwachte grondoperatie van het Israëlische leger, zegt de baas van dat ziekenhuis.
De humanitaire situatie in de Gazastrook is intussen onhoudbaar aan het worden. Dat schrijft VN-chef Martin Griffiths in een officieel statement. Er is geen stroom, schoon drinkwater of brandstof in Gaza, en de voedselvoorraad wordt gevaarlijk laag, stelt Griffiths.
Hij roept landen op om hun invloed aan te wenden om verdere escalatie te voorkomen. 'De afgelopen week was een test voor mensheid, en de mensheid faalt.'
jezus. Ja die hebben natuurlijk hoe dat dat met rust wordt gelatenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Schijnen 35.000 mensen in te schuilen las ik
ja dat ja... man man man het is ook allemaal niet meer bij te houden ook he voor als er iemand komt vragen hoe het staatquote:
Great generation. Geen boomert.quote:
Het redelijke gespek gaat niet gevoerd worden als er telkens en alleen gewezen wordt naar elkaars extremisten om daarmee vervolgens de redelijke onderliggende argumenten te torpederen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Met als doel te laten zien hoe waanzinnig dit is en dat er aan beide (alle...) kanten geen land mee te bezeilen is bij bepaalde fracties, wat nou juist de wortel is van dit conflict. Elke keer dat er een paar redelijke mensen met elkaar in gesprek gaan dan knalt een fanaat de vooruitgang weer aan gort.
Wat mij betreft dus zeer relevant.
En: lopen ze Hamas niet ontzettend voor de voeten daar? Die hebben toch hun hoofdkwartier daaronder? Of is dat een ander ziekenhuis/broodje aap?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jezus. Ja die hebben natuurlijk hoe dat dat met rust wordt gelaten
Hoe krijg je zoveel mensen in een ziekenhuis
Geen halve maatregelen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen, Hamas bootje aan flarden geschoten en daarna worden de inzittenden stuk voor stuk uitgeschakeld
[ twitter ]
Ik zie nooit moslim demonstraties tegen Hamas, laat ze maar eens zien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het redelijke gespek gaat niet gevoerd worden als er telkens en alleen gewezen wordt naar elkaars extremisten om daarmee vervolgens de redelijke onderliggende argumenten te torpederen.
Er is een pro Palestina demonstratie, maar er zijn ook Hamasfiguren, oh dan zal het wel... of dan is het...
Werkt de andere kant net zo.
Van dat gejank van westerse reporters. Die mensen vluchten niet in dat zkh. Dat is Hamas en die gaan er gewoon aan.quote:
Ik zie nooit autochtonen demonstreren tegen Hamas.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik zie nooit moslim demonstraties tegen Hamas, laat ze maar eens zien.
Ik vind die act van jou juist arrogant overkomen. Misschien herken je iets van jezelf in Etto. Je ergert je aan degenen op wie je het meeste lijkt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw manier van debatteren doet erg Hebreeuws aan. Alsof je boven de partijen staat. Als je minder hoog van de toren zou blazen zou je écht veel medestanders vinden wat je kan erg goed analyseren. Ik zou eigenlijk willen zeggen dat je een ontzettend arrogante Fok!ker bent. Maar dat doe ik niet.
Doe er je voordeel mee. Misschien kunnen we dan ook samen optrekken in dit soort topics.²
Vind ze wel wat paniekerig naar die zwemmers. Daar kun je toch gewoon rustig heenvaren en point blank uitschakelen ?quote:
vraag de komende tijd is denk ik vooral hoe je het daar krijgt, Egypte heeft overigens ook de laatste uitgang met grote betonmuren afgedicht. Bij de grensovergang staan buitenlandse gezinnen verzameld om weg te komen, met duizenden palestijnen, dus daar is ook wel wat te melden nogquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:12 schreef bitterbal het volgende:
las ook dat er bij de grens met egypte hulpgoederen staan en dat de eu 75 miljoen vrij maakt voor gaza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |