Nee joh? Ik haalde zelf altijd een bloembol of knijpkat aan:quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals de Joden 80 jaar geleden waren en waar de Nederlanders en masse gebruik van maakten door hun Joodse buren te rapporteren voor een kwartje?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar pragmatisch als men was ruilden sommigen deze met gemak in voor een knijpkat of bloembol (hyacint).
En jullie hoeven niet boos op mij te zijn. Ik geef slechts de feiten weer. Geen Palestijn was betrokken bij uitroeiing van de Jews. Dat was een volledig westerse aangelegenheid.²
Waarom bombarderen ze noord niet gewoon helemaal plat, en daarna zuid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:51 schreef Digi2 het volgende:
We zullen vermoed ik gaan zien dat Bulldozers een van de belangrijkste wapens zijn van IDF.
Oh je wil dat ik die lui ook even veroordeel? Bij deze. Anders nog iets ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, je zit hierover te janken terwijl er een paar posts boven je hinten op verdrijving van moslims en arabieren.
Het ontoegankelijk maken van tunnels en wapencaches door er tonnen puin op te dumpen.quote:
Ja dat vrees ik ook, het schijnt dat het maar een aantal keer vlieland is begreep ik, daar leg je zonder moeite een bommentapijt over. Het is vreselijk maar dat is wel hoe het isquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:54 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Waarom bombarderen ze noord niet gewoon helemaal plat, en daarna zuid.
Geen bloedige straatgevechten nodig dan.
Vorige invasie was geloof ik 73 doden bij ISF en + 1500 Hamas
Die heb ik op de beelden nog niet voorbij zien komen, dat zegt ook wel iets. Ze hebben ze immers wel, en hoe:quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:51 schreef Digi2 het volgende:
We zullen vermoed ik gaan zien dat Bulldozers een van de belangrijkste wapens zijn van IDF.
Ja, en in de reeks posts waar jij aan haakt is er geen nuance te bespeuren. Je doet in mijn ogen gewoon mee aan de hetze. Sommige Joden zullen ook hebben staan juichen op de talloze bombardementen op Palestijnen. Wat moeten we met die informatie? Joden erop pakken? Wat is het nut van zulke posts behalve hetze creëren. Vertel het maar.quote:
Omdat ze zoveel mogelijk slachtoffers willen voor Pallywood.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:54 schreef Qarrad het volgende:
Domme vraag misschien, maar waarom heeft Hamas -dat altijd overal aan denkt qua planning- vergeten om Gaza -toch niet onbekend met bombardementen- voor een luchtalarm te zorgen daar? Of is het er wel en is het uitgeschakeld samen met de stroomvoorziening? Of is het de moeite niet als je doorlopend een bom op je knijter kan krijgen?
Waar staat er "ze"? Ik zeg letterlijk "sommigen", van bijvoorbeeld de pro-Palestina-demonstranten bijvoorbeeld, of van de mensen op straat die in Duitsland ge-interviewd werden.quote:
Ja, kappen met het selectieve gejank. Dat lekkere ophitsen. Wat is nou de meerwaarde van je post.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh je wil dat ik die lui ook even veroordeel? Bij deze. Anders nog iets ?
Klopt, dat hebben ze (als in "sommige Joden", met name het kolonistentuig op de Westover en in extreem nationalistische rechtse kringen). En dat mag benoemd worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, en in de reeks posts waar jij aan haakt is er geen nuance te bespeuren. Je doet in mijn ogen gewoon mee aan de hetze. Sommige Joden zullen ook hebben staan juichen op de talloze bombardementen op Palestijnen. Wat moeten we met die informatie? Joden erop pakken? Wat is het nut van zulke posts behalve hetze creëren. Vertel het maar.
Welke hetze?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, en in de reeks posts waar jij aan haakt is er geen nuance te bespeuren. Je doet in mijn ogen gewoon mee aan de hetze. Sommige Joden zullen ook hebben staan juichen op de talloze bombardementen op Palestijnen. Wat moeten we met die informatie? Joden erop pakken? Wat is het nut van zulke posts behalve hetze creëren. Vertel het maar.
Ik zie veel liever dat we hun een stukje land cadeau doen in het Midden-Oostenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat vind je zo erg aan die laatste zin? Dit zijn toch bij uitstek de mensen die vallen onder de bedoeling van het vluchtelingenverdrag? Ik heb Rwandezen begeleid, Tsjetsjenen, Geörgiërs, Algerijnen, noem maar op. Daar had ik altijd veel meer mee te stellen door hun achtergrond in de conflicten daar dan met de gelukszoekers, die veel socialer en assertiever waren (konden zijn) maar als je puur op intentie van de wetgeving kijkt, dan heeft de eerste groep gewoon wel recht op asiel, en de laatste niet.
Zelfs als je maar een beperkt aantal woorden gebruikt lukt het hem helaas nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Waar staat er "ze"? Ik zeg letterlijk "sommigen", van bijvoorbeeld de pro-Palestina-demonstranten bijvoorbeeld, of van de mensen op straat die in Duitsland ge-interviewd werden.
Alsof die lui van Hamas zo makkelijk in de buurt van Israëlische pantservoertuigen kunnen komen.quote:
Daar kun je wel een pizzeria'tje mee slopen ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Die heb ik op de beelden nog niet voorbij zien komen, dat zegt ook wel iets. Ze hebben ze immers wel, en hoe:
[ afbeelding ]
Jouw manier van debatteren doet erg Hebreeuws aan. Alsof je boven de partijen staat. Als je minder hoog van de toren zou blazen zou je écht veel medestanders vinden wat je kan erg goed analyseren. Ik zou eigenlijk willen zeggen dat je een ontzettend arrogante Fok!ker bent. Maar dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke hetze?
Ik nodig je graag uit één post van mijn hand te vinden waarin ik de 'nuke Gaza'-debielen steun, of mijn vorliefde uitspreek voor de walgelijke politiek van Netanyahu.
Wacht even, ik mag dus niet ageren tegen de pro-Hamas propaganda die wordt afgespeeld omdat er andere mensen zijn die oproepen tot het uitroeien van diezelfde Palestijnen? En als ik dan dat terecht veroordeel beschuldig je mij van janken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, kappen met het selectieve gejank. Dat lekkere ophitsen. Wat is nou de meerwaarde van je post.
Ja dat is een hele smerige knakker dit. Eerst dacht ik dat ie te seniel was om nog normale dingen te zeggen, maar dit gaat wel wat dieper blijkbaar...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:56 schreef Slayage het volgende:
Die ouwe waarvan zojuist deze video was gepost, waar hij IDF lui adviseert om alle Palestijnen uit te roeien was kennelijk betrokken bij:
The Deir Yassin massacre took place on April 9, 1948, when around 130[1] fighters from the Zionist paramilitary groups Irgun and Lehi killed at least 107 Palestinian Arab villagers, including women and children, in Deir Yassin, a village of roughly 600 people near Jerusalem, despite having earlier agreed to a peace pact. The massacre occurred while Jewish militia sought to relieve the blockade of Jerusalem during the civil war that preceded the end of British rule in Palestine.[4]
https://en.wikipedia.org/wiki/Deir_Yassin_massacre
[ twitter ]
Ja, kappen met het selectieve gejank. Dat lekkere ophitsen. Wat is nou de meerwaarde van je post.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh je wil dat ik die lui ook even veroordeel? Bij deze. Anders nog iets ?
Met als doel? Want je helpt er de discussie helemaal niet mee. Sterke nog, het gaat al heel snel richting generaliseren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt, dat hebben ze (als in "sommige Joden", met name het kolonistentuig op de Westover en in extreem nationalistische rechtse kringen). En dat mag benoemd worden.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw manier van debatteren doet erg Hebreeuws aan. Alsof je boven de partijen staat. Als je minder hoog van de toren zou blazen zou je écht veel medestanders vinden wat je kan erg goed analyseren. Doe er je voordeel mee. Misschien kunnen we dan ook samen optrekken in dit soort topics.²
Wat een laffe, opportunistische flapdrol is Timmermans toch ook. Eerst denken te kunnen scoren door ‘robuust’ te doen en als dat bij een deel van de achterban slecht valt gauw er de kindjes bijhalen. Daar kan niemand tegen zijn…quote:Timmermans over oorlog Israël-Hamas: er sterven kinderen
Politiek leider Frans Timmermans van GroenLinks-PvdA erkent dat het niet eenvoudig is positie te kiezen in de oorlog in het Midden-Oosten. Het is "navigeren tussen uitersten", zegt hij op het verkiezingscongres van de linkse combinatie. "Maar laten we de volgende drie woorden diep tot ons laten doordringen: er sterven kinderen."
Dat laatste is "onaanvaardbaar", benadrukt Timmermans. "Ons handelen moet erop gericht zijn te voorkomen dat er kinderen sterven, onze politieke posities, voorkeuren en gevoelens moeten we daaraan ondergeschikt durven maken."
Timmermans kreeg intern de nodige kritiek, omdat hij vorig weekeinde de aanval van Hamas op Israël scherp veroordeelde. Sommige leden vonden dat hij voorbijging aan het leed van Palestijnen in door Israël bezette gebieden.
"Wat we niet mogen vergeten is dat er kinderen sterven, aan beide zijden. Dat is voor mij onaanvaardbaar ", herhaalt Timmermans.
Hebben ze uberhaupt de mogelijkheid om inkomende bommen te detecteren?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:54 schreef Qarrad het volgende:
Domme vraag misschien, maar waarom heeft Hamas -dat altijd overal aan denkt qua planning- vergeten om Gaza -toch niet onbekend met bombardementen- voor een luchtalarm te zorgen daar? Of is het er wel en is het uitgeschakeld samen met de stroomvoorziening? Of is het de moeite niet als je doorlopend een bom op je knijter kan krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |