https://en.wikipedia.org/wiki/Hated_in_the_Nationquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:37 schreef Perrin het volgende:
Lijkt wel een zwerm bijen al die drones.
Welke stream kijk je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:37 schreef Perrin het volgende:
Wat vind je zo erg aan die laatste zin? Dit zijn toch bij uitstek de mensen die vallen onder de bedoeling van het vluchtelingenverdrag? Ik heb Rwandezen begeleid, Tsjetsjenen, Geörgiërs, Algerijnen, noem maar op. Daar had ik altijd veel meer mee te stellen door hun achtergrond in de conflicten daar dan met de gelukszoekers, die veel socialer en assertiever waren (konden zijn) maar als je puur op intentie van de wetgeving kijkt, dan heeft de eerste groep gewoon wel recht op asiel, en de laatste niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Had je bijna een like gegeven, tot ik die laatste zin las
Dat is van belang voor hun militair industrieel complex waar ze komende jaren veel mee gaan verdienen. Europa gaat hun gehele systeem van luchtverdediging gezamelijk aankopen van David sling tot Iron beam.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Israël denkt slim te zijn. Maar met deze handelswijze creëert ze de Hamasleden van morgen.²
Oh zijn het drones? Ik dacht vliegtuigjesquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:37 schreef Perrin het volgende:
Dit geluid hoor ik idd ook weleens als er hier ene vliegtuig over vliegt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh zijn het drones? Ik dacht vliegtuigjes
Welke stream?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh zijn het drones? Ik dacht vliegtuigjes
Haar hond hopelijk ook niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Amber Heard is dus niet in de buurt.
Zoals de Joden 80 jaar geleden waren en waar de Nederlanders en masse gebruik van maakten door hun Joodse buren te rapporteren voor een kwartje?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:42 schreef flyguy het volgende:
Wel zouden veel mensen moeten inzien nu dat arabieren en moslims een mondiaal probleem is waar tegen gestreden dient te worden.
Ik zal mijn Arabische/islamitische collega's het maandag duidelijk maken, goed?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:42 schreef flyguy het volgende:
Heb het gevoel dat Israel het momentum aan het verliezen is. De media is al weer druk bezig de arabische zaak te propaganderen. Wat absurd is. Als een hond een mens bijt, krijgt die een spuitje. Is het andersom dan zeggen mensen he dat is raar, vandaar dat het de titel van een tv-show is.
Wel zouden veel mensen moeten inzien nu dat arabieren en moslims een mondiaal probleem is waar tegen gestreden dient te worden.
Zag hem net ook voorbij komen die video van Hamas. Tamelijk lachwekkend. "Dit staat je te wachten." En dan één tank overmeesterenquote:
Bijzonder dat die overwegingen niet voor Hamas golden toen zij kinderen en ouderen afslachten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Laten we omdat de anderen terroristen en barbaren zijn dat zelf ook zijn!
"Bommen en granaten op alles en iedereen in de Gaza strook!
Kinderen? Zieken? Onschuldigen? Lekker boeiend, dood ermee!
Medicijnen nodig? Water nodig? Voedsel nodig? Vanaf nu niet meer!"
Echt sommige mensen hier
Hoe verdedig je zoiets nog?
Wat krassen op de tanks dus, de verfboer in Israël ook weer blij.quote:
Mwoh, het speelt in op het horrorbeeld van de gekidnapte soldaten, iets wat diep verankerd zit in de Israëlische maatschappij.quote:
Jezus die is oud geworden die Bush haha.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef Slayage het volgende:
De twee clowns die met hun "war on terror" onnoemelijk veel leed hebben veroorzaakt laten ook wat van zich horen. Daar waar Tony Blair zijn excuses heeft aangeboden voor de invasie van Irak en ook met deze crisis verstandig reageert is onze niet al te snuggere cowboy uit Texas zo bloeddorstig als altijd.
[ twitter ][ twitter ]
Niet allemaal, hun afkomst zit nu hier de daden van Hamas goed te praten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals de Joden 80 jaar geleden waren en waar de Nederlanders en masse gebruik van maakten door hun Joodse buren te rapporteren voor een kwartje?
Open een topic over 2002 oidquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef Slayage het volgende:
De twee clowns die met hun "war on terror" onnoemelijk veel leed hebben veroorzaakt laten ook wat van zich horen. Daar waar Tony Blair zijn excuses heeft aangeboden voor de invasie van Irak en ook met deze crisis verstandig reageert is onze niet al te snuggere cowboy uit Texas zo bloeddorstig als altijd.
[ twitter ][ twitter ]
En vooral het leed van de Palestijnen maximaal te vergroten, terwijl ze heel graag heel snel de slachtpartij van afgelopen week willen vergeten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:45 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Niet allemaal, hun afkomst zit nu hier de daden van Hamas goed te praten.
Bush is altijd al van het zwart-wit denken geweest ("either you are with us, or you are with the terrorists").quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
2003 was de invasie.quote:
Oidquote:
Op dezelfde manier zoals jij Rusland steeds loopt te verdedigen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Echt sommige mensen hier
bron?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals de Joden 80 jaar geleden waren en waar de Nederlanders en masse gebruik van maakten door hun Joodse buren te rapporteren voor een kwartje?
Als hij een beetje op zijn pa lijkt dan komen er nog wel een jaar of 15 a 20 bij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:45 schreef hollandia02 het volgende:
Jezus die is oud geworden die Bush haha.
Willen vergeten? Die hebben sommigen gewoon staan vieren he, openlijk en in huiselijke kring.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En vooral het leed van de Palestijnen maximaal te vergroten, terwijl ze heel graag heel snel de slachtpartij van afgelopen week willen vergeten.
Iets teveel biefstuk en drank gehad zo te zien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:45 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Jezus die is oud geworden die Bush haha.
Wat is dit voor flauwekul joh. Je fantaseert een heel verhaal bij elkaar en presenteert dat als feit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Echt sommige mensen hier
Miles Dyson, is it you?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:42 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat is van belang voor hun militair industrieel complex waar ze komende jaren veel mee gaan verdienen. Europa gaat hun gehele systeem van luchtverdediging gezamelijk aankopen van David sling tot Iron beam.
Daarnaast zal A.I. een snelle doormars maken bij de Israelische militaire systemen en kunnen ze met behulp van swarm technologie met veel minder soldaten toe.
Ho ho, we hadden ook mensen die zeiden dat de festivalgangers gewoon in een kruisgevecht terecht waren gekomen, Hamas stuitte bij toeval op ze, en er was nog niks aan de hand totdat Israëlische veiligheidsdiensten het verklootte.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Willen vergeten? Die hebben sommigen gewoon staan vieren he, openlijk en in huiselijke kring.
Ze ja? Ze?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Willen vergeten? Die hebben sommigen gewoon staan vieren he, openlijk en in huiselijke kring.
Bron?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Helft van Gaza dakloos maken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:51 schreef Digi2 het volgende:
We zullen vermoed ik gaan zien dat Bulldozers een van de belangrijkste wapens zijn van IDF.
Welke mensen? geef quotes, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Echt sommige mensen hier
Nieuwste Merkava tank ook, speciaal technologisch uitgerust voor Urban Warfare ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:51 schreef Digi2 het volgende:
We zullen vermoed ik gaan zien dat Bulldozers een van de belangrijkste wapens zijn van IDF.
Ik weet niet hoor, je zit hierover te janken terwijl er een paar posts boven je hinten op verdrijving van moslims en arabieren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, we hadden ook mensen die zeiden dat de festivalgangers gewoon in een kruisgevecht terecht waren gekomen, Hamas stuitte bij toeval op ze, en er was nog niks aan de hand totdat Israëlische veiligheidsdiensten het verklootte.
Zolang George Bush nog steeds het woord subliminal niet kan uitspreken en het voor hem nog steeds subliminable is, neem ik hem niet serieus.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Een collectieve ww2 traumaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Echt sommige mensen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |